Geld.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:18 schreef timothy-x het volgende:
Snap er echt helemaaaaaaal nix van , ik zie zo vaak korte mannen die WEL een leuke dame hebben,,,
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:18 schreef timothy-x het volgende:
Snap er echt helemaaaaaaal nix van , ik zie zo vaak korte mannen die WEL een leuke dame hebben,,,
quote:
Ja en ook nog wel lelijker dan Dima ook, snap niet wat er precies mis is met die kerel maar hij doet een hoop fout.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:18 schreef timothy-x het volgende:
Ecto is een welbekend fenomeen schat. Ook in de wereld buiten het internet. Guuurl pleasequote:Op donderdag 17 april 2014 22:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Je eerste post is ectohaat? Meestal is de woordkeuze van FOK!noobies omtrent dat onderwerp anders.
Ik had eens iemand in de klas zitten wiens ouders zo arm waren dat wanneer ze met wat kortingsbon voor 1.95 een kindermenu konden krijgen, dat idd 'uit eten' was. Vond ik toen vet zielig.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
Naar de MacDonalds uit eten noemen
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:23 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Ecto is een welbekend fenomeen schat. Ook in de wereld buiten het internet. Guuurl please![]()
Dat zei ik ook nietquote:Op donderdag 17 april 2014 22:23 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Ecto is een welbekend fenomeen schat. Ook in de wereld buiten het internet. Guuurl please.
Die laatste zin ook echtquote:Op donderdag 17 april 2014 22:23 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Ik had eens iemand in de klas zitten wiens ouders zo arm waren dat wanneer ze met wat kortingsbon voor 1.95 een kindermenu konden krijgen, dat idd 'uit eten' was. Vond ik toen vet zielig.
Nu lach ik die mensen uit.
Waar wil je naartoe mop?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet(
![]()
). Doelde op de manier van formuleren. Is typisch FOK!, net als je geforceerde vrouwtoontje.
Ik heet haar gewoon welkom zoals normale zoogdieren doenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij zorgt dat ze een goede start maakt hier?
Gelijk naaktpics circulatie en zo.
Dat die B in je naam voor Braddie staatquote:
JAquote:
quote:
quote:
Hell to the nizzoquote:Op donderdag 17 april 2014 22:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat die B in je naam voor Braddie staat
quote:
Dit inderdaadquote:Op donderdag 17 april 2014 22:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoe lang heb je hier gelurkt? Of ben je een kloon?
Handel af in DM, geef het (verifieer ook even of het een baarmoeder heeft) aandacht, zodat Dima zijn topic terug heeft.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Arme Dimaquote:Op donderdag 17 april 2014 22:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Handel af in DM, geef het (verifieer ook even of het een baarmoeder heeft) aandacht, zodat Dima zijn topic terug heeft.
Kan niet want haar account is net gemaakt. Duurt een week.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Handel af in DM, geef het (verifieer ook even of het een baarmoeder heeft) aandacht, zodat Dima zijn topic terug heeft.
Een kloon van wie? Barbie, Kardashian, Christinaquote:Op donderdag 17 april 2014 22:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Goed, gelurkt dan? Hoe lang kijk je al mee? Aangezien je weet wie Braddie is.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:34 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Een kloon van wie? Barbie, Kardashian, Christina
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Goed, gelurkt dan? Hoe lang kijk je al mee? Aangezien je weet wie Braddie is.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat die B in je naam voor Braddie staat
Nou wel iets waar ze (hij) flink waarde aan hecht dan.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Of ze bedoelt dat die B voor iets anders staat.
Dat ligt er soms aan. Wel als ze het overduidelijk moeten compenseren dat ze klein zijn. Vaak lopen ze er dan ook zo breed bij, en dan doen dat soort figuren mij altijd aan van die Jack Russell hondjes denken. Dan is het eerder hilarisch.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:14 schreef Dimachaerus het volgende:
dat jongetjes van 1.70 er belachelijk uitzien als ze beetje muscles hebben
Ben dat vaginamisbruik gewoon zat.quote:
Nou, ik kijk nog steeds naar de grond dus dat ziet er dan wel helemaal belachelijk uit.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat ligt er soms aan. Wel als ze het overduidelijk moeten compenseren dat ze klein zijn. Vaak lopen ze er dan ook zo breed bij, en dan doen dat soort figuren mij altijd aan van die Jack Russell hondjes denken. Dan is het eerder hilarisch.
Verder maak jij je veel te druk om alles en iedereen om je heen.
Vaginamisbruik?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben dat vaginamisbruik gewoon zat.
Kijk als je nou op een leuke manier iets bijdroeg, OK. Maar dit is gewoon nummer zoveel met precies hetzelfde toontje.
Wel jaloers op je username ja.quote:
Nee jij dan.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:42 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Vaginamisbruik?
Meid jij hebt issues. Werk eraan schat.
Jullie zijn allemaal lelijk en dik. Vandaar zijn jullie zo vervult van haat. Beauties herkennen beauties en kennen de harde levenslessen die erbij komen kijken. Jullie zijn duidelijk van een ander genrequote:Op donderdag 17 april 2014 22:44 schreef Chai het volgende:
Stiekem zo jaloers op Maartje![]()
Al weet ik niets van haar.
Robo mag ik, want die is lelijk en dik.
Wat zeg jijquote:Op donderdag 17 april 2014 22:45 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal lelijk en dik. Vandaar zijn jullie zo vervult van haat. Beauties herkennen beauties en kennen de harde levenslessen die erbij komen kijken. Jullie zijn duidelijk van een ander genre
Britneycheers iddquote:Op donderdag 17 april 2014 22:45 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal lelijk en dik. Vandaar zijn jullie zo vervult van haat. Beauties herkennen beauties en kennen de harde levenslessen die erbij komen kijken. Jullie zijn duidelijk van een ander genre
Ik had het tegen de girlsquote:Op donderdag 17 april 2014 22:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat zeg jijIk ben kaolo lekker vriend
Lekker maatje meer toch, iets om vast te pakkenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:44 schreef Chai het volgende:
Stiekem zo jaloers op Maartje![]()
Al weet ik niets van haar.
Robo mag ik, want die is lelijk en dik.
Ik heb nu al een bloedhekel aan jequote:Op donderdag 17 april 2014 22:48 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Jij kunt slechts dromen over mij mop.
Snelquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:48 schreef Chai het volgende:
[..]
SnelWees weer de eerste, zodat de rest weer over je sloppy seconds heen kan
Eindbaas
Deze bitch heeft kaolo zelfverzekerdheid!quote:Op donderdag 17 april 2014 22:48 schreef Maartje.B het volgende:
Laat me raden. Ik ben de meid die je altijd hebt gewild maar je nooit zag staan op school. Life's a bitch when you're not perfectquote:Op donderdag 17 april 2014 22:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb nu al een bloedhekel aan je
Picsquote:Op donderdag 17 april 2014 22:50 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Laat me raden. Ik ben de meid die je altijd hebt gewild maar je nooit zag staan op school. Life's a bitch when you're not perfect
Je weet duidelijk niet wie ik ben.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:50 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Laat me raden. Ik ben de meid die je altijd hebt gewild maar je nooit zag staan op school. Life's a bitch when you're not perfect
Ja kom al klaar bij de gedachtequote:
Ik heb je backquote:Op donderdag 17 april 2014 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet wie ik ben.
Jeff Seidquote:Op donderdag 17 april 2014 22:52 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Geen zorgen Dima deze manlet heeft ook een gf geregeld
Kenny, Wesley, Dirk? Ik heb zoveel losers afgewezen, moeilijk om ze allemaal te onthoudenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet wie ik ben.
ik wil mij frikandel wel ff bij jou door de gang smijtenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:53 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Kenny, Wesley, Dirk? Ik heb zoveel losers afgewezen, moeilijk om ze allemaal te onthouden
Oke Marcelquote:Op donderdag 17 april 2014 22:53 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Kenny, Wesley, Dirk? Ik heb zoveel losers afgewezen, moeilijk om ze allemaal te onthouden
All the way to the flo'quote:
quote:
quote:
Hardopquote:
Je plaatje aan links zegt al genoeg. Zelfde geldt voor je naam en je ondertitel. Please, give me a breakquote:
Hey potentiele neukselet. Gooi is fotootje van jezelf dan, voordat je kicke gaat doen tegen Mortaxxquote:Op donderdag 17 april 2014 22:57 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Je plaatje aan links zegt al genoeg. Zelfde geldt voor je naam en je ondertitel. Please, give me a break![]()
Out of your league![]()
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:57 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Je plaatje aan links zegt al genoeg. Zelfde geldt voor je naam en je ondertitel. Please, give me a break![]()
Out of your league![]()
Pardon?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hey potentiele neukselet. Gooi is fotootje van jezelf dan, voordat je kicke gaat doen tegen Mortaxx
Tis gewoon een vent van eind 40 die zo z'n pleziertje moet halen. Duizenden van deze accounts gingen 'haar' voorquote:Op donderdag 17 april 2014 22:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hey potentiele neukselet. Gooi is fotootje van jezelf dan, voordat je kicke gaat doen tegen Mortaxx
Ja oke. Maar? Gooi is foto.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:59 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Pardon?![]()
Je begon met een positief welkom, nu noem je me een slet? Je laat je vies kennen mannetje. Geen respect voor een dame.
LOSER!
Maartje heeft een Baardje iddquote:Op donderdag 17 april 2014 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tis gewoon een vent van eind 40 die zo z'n pleziertje moet halen. Duizenden van deze accounts gingen 'haar' voor
Geef je hoofd?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:59 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Pardon?![]()
Je begon met een positief welkom, nu noem je me een slet? Je laat je vies kennen mannetje. Geen respect voor een dame.
LOSER!
Wat weet jij ervan babe, al zo lang online vanuit je kelder?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tis gewoon een vent van eind 40 die zo z'n pleziertje moet halen. Duizenden van deze accounts gingen 'haar' voor
Als ze het nou eens op een leuke manier deden godverdomme.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu is ze hij wel nat hard denk ik.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Maak mij nou maar niet boos want ik sloop je.
Zeg dat maar tegen m'n grote broer en vaderquote:Op donderdag 17 april 2014 23:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Maak mij nou maar niet boos want ik sloop je.
Sorry verveelde mequote:
Kunnen ze kogels koppen?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen m'n grote broer en vader
Denken dat je een leipe Hagenees kan bedreigenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Ja paasvakantiequote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
Heeft de middelbare school weer vakantie ofzo?
Ah, vandaar.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
Denk dat het iets met pasen en de heilige drie eenheid te maken heeft ja.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
En wat gaan die doen dan?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Nee, die had daadwerkelijk af en toe gevatte comebacks.quote:
You tell mequote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
Calma Calmaquote:Op donderdag 17 april 2014 23:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze het nou eens op een leuke manier deden godverdomme.
Kan de mentaal uitgedaagde juffrouwen met een vagina niet eens meer onderscheiden van die oude kerels.![]()
Allemaal hetzelfde fucking riedeltje.
hou je fucking bek over haar dich ofsO?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij bent of een kk dik wijf of een zielig ventje.
Wie denk je dat je voor je hebt? Zaandam bitch zaandamquote:Op donderdag 17 april 2014 23:05 schreef eend112 het volgende:
[..]
Denken dat je een leipe Hagenees kan bedreigen
Heb ik gewoon nodig, hele wereld is al achterlijk, soms raak ik gewoon gefrustreerd door alles wat zoveel beter kan.quote:
hou je bek kom vechten danquote:Op donderdag 17 april 2014 23:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hou je fucking bek over haar dich ofsO?
Kappen met die takkies van je.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:07 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Wie denk je dat je voor je hebt? Zaandam bitch zaandam
kijk is in de spiegel dan zou ik zeggequote:Op donderdag 17 april 2014 23:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb ik gewoon nodig, hele wereld is al achterlijk, soms raak ik gewoon gefrustreerd door alles wat zoveel beter kan.
ik heb gehoord jahr00n is gevaarlijke boiquote:
Moet je even nujij.nl lezenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb ik gewoon nodig, hele wereld is al achterlijk, soms raak ik gewoon gefrustreerd door alles wat zoveel beter kan.
ja leuk en nu opbokkenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:07 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
kkkneusquote:
Zaandamquote:Op donderdag 17 april 2014 23:07 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik gefrustreerd benquote:Op donderdag 17 april 2014 23:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kijk is in de spiegel dan zou ik zegge
Klapt jou en z'n kwark tegelijk met 3 vingers in de lucht kom op kom opquote:Op donderdag 17 april 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb gehoord jahr00n is gevaarlijke boi
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:50 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Jij bent niet goed genoeg om daarin voor te komen.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:48 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Deze keer mag iemand anders met de eer gaan strijken.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:48 schreef Chai het volgende:
[..]
SnelWees weer de eerste, zodat de rest weer over je sloppy seconds heen kan
Eindbaas
que aqui estoy yoquote:Op donderdag 17 april 2014 23:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dit britneyquote:Op donderdag 17 april 2014 23:07 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
leg foto van je zelf in de schuur dan
( om ratte te verjagen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ) LOL
pikquote:
ik weet man maar laat me niet fokke weet jequote:Op donderdag 17 april 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb gehoord jahr00n is gevaarlijke boi
Pussy want harde player dezequote:
Ik ben TE goedquote:Op donderdag 17 april 2014 23:09 schreef chroestjov het volgende:
Jij bent niet goed genoeg om daarin voor te komen.
Bugles!!!quote:
Hihihaquote:
Meer dan jijquote:Op donderdag 17 april 2014 23:12 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Komt hij weer met z'n zielige gifje
Moet je mij eens vertellen, wat voeg jij nou toe???
Die vangt de kat al en brengt ze dan als trofee mee naar binnen.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
leg foto van je zelf in de schuur dan
( om ratte te verjagen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ) LOL
Chai wat is dit nou weer voor kkbaggerquote:Op donderdag 17 april 2014 23:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Die vangt de kat al en brengt ze dan als trofee mee naar binnen.
[ afbeelding ]
lol idd ja wat een skkltje ik zit lachend achter de computer van verdriet om het treurigheid op deze topic lolquote:Op donderdag 17 april 2014 23:12 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Duidelijke fotoquote:Op donderdag 17 april 2014 23:13 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net als je denkt dat het niet erger kan.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Chai wat is dit nou weer voor kkbagger
Vandaar de vele hits die ik nu al heb bij m'n eerste intredequote:
Chai heeft issues. Wen er maar aan.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Chai wat is dit nou weer voor kkbagger
10 niveau's op de schaal van het ebola-stadium ja.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:14 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Vandaar de vele hits die ik nu al heb bij m'n eerste intrede![]()
Jullie zijn weg van me, geef het maar toe. Chair en dat Rob-mens kunnen het niet handelen. Een meid die 10 niveau's boven hen staat.
Iedereen profiteert hier van mijn issues, dus care.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:14 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Chai heeft issues. Wen er maar aan.
Je bent langer dan Roelly en bijna even lang als Zane.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou, ik kijk nog steeds naar de grond dus dat ziet er dan wel helemaal belachelijk uit.
lol jij disst hun egt kaolo hard?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:14 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Jullie zijn weg van me, geef het maar toe. Chair en dat Rob-mens kunnen het niet handelen. Een meid die 10 niveau's boven hen staat.
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Iedereen profiteert hier van mijn issues, dus care.
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:13 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:14 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Jullie zijn weg van me, geef het maar toe. Chai en dat Rob-mens kunnen het niet handelen. Een meid die 10 niveau's boven hen staat.
Ik ben hier gewoon voor de sierquote:Op donderdag 17 april 2014 23:12 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen chai hoorquote:
Een slagroomsoesje. Had je kunnen wetenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:12 schreef vera166 het volgende:
[..]
Bugles!!!![]()
Was die quote van hem/haar op jou trouwens
Ik vind het meer cool omdat zelden iemand zich zo gedraagt in klb
De sier? Schat jij siert nog geen hoop poep. Probeer er niet meer van te maken dan het is. Ken je plaats in het leven, weet dat de bodem van jou is.quote:
picsquote:Op donderdag 17 april 2014 23:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar Dima ik ken chicks van fucking 15 die minder onzeker zijn dan jij.
Wtf man
Zoals Maartje.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar Dima ik ken chicks van fucking 15 die minder onzeker zijn dan jij.
Wtf man
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:18 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
De sier? Schat jij siert nog geen hoop poep. Probeer er niet meer van te maken dan het is. Ken je plaats in het leven, weet dat de bodem van jou is.
Ik bedoel dit in de aardigst mogelijke manier
idd zegquote:Op donderdag 17 april 2014 23:18 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
De sier? Schat jij siert nog geen hoop poep. Probeer er niet meer van te maken dan het is. Ken je plaats in het leven, weet dat de bodem van jou is.
Is dat nou vervelend? Om sociaal beperkt te zijn?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:14 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Jullie zijn weg van me, geef het maar toe. Chai en dat Rob-mens kunnen het niet handelen. Een meid die 10 niveau's boven hen staat.
Bish I'm fabulousquote:Op donderdag 17 april 2014 23:18 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
random 15jarige chicks zijn ook goedquote:
Heb jij altijd dode ratten in schaaltjes paraat voor dit soort situaties?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:13 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, volgens mij ben jij hoogstens geschikt voor eenmalig gebruik om vervolgens weggeworpen te worden als het lege flesje Sprite dat je gisteren in de Kiosk op het station hebt gekocht.quote:
is te oud tochquote:Op donderdag 17 april 2014 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
random 15jarige chicks zijn ook goed
kan nog netquote:
Wie koopt er nou een leeg flesje Sprite?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Heb jij altijd dode ratten in schaaltjes paraat voor dit soort situaties?
[..]
Nee, volgens mij ben jij hoogstens geschikt voor eenmalig gebruik om vervolgens weggeworpen te worden als het lege flesje Sprite dat je gisteren in de Kiosk op het station hebt gekocht.
Ojaquote:Op donderdag 17 april 2014 23:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een slagroomsoesje. Had je kunnen weten
woowquote:Op donderdag 17 april 2014 23:18 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
quote:
Kom ik er achter hoeveel mensen hier eigenlijk zijn die ik wel waardeerquote:Op donderdag 17 april 2014 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja zo'n kloontje brengt wel wat leven in de brouwerij
hoe dichter bij de 0, des te strakker om je lulquote:Op donderdag 17 april 2014 23:22 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
she can suck your cock, if her age is on the clock
Doe niet zo bijdehand.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie koopt er nou een leeg flesje Sprite?
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja zo'n kloontje brengt wel wat leven in de brouwerij
[..]
Jarlours
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De verstandelijke beperking die Maartje wel heeft.
jij fixt toch niks dus blijf hierquote:Op donderdag 17 april 2014 23:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Zal ik hier blijven of chicks gaan fixen in de stad?
Ga ga ga gekke manquote:Op donderdag 17 april 2014 23:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoe hoog schat je je kansen op deze avond?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:25 schreef BlauweTijger het volgende:
jij zal nog geen 2.3/10 fixen duus je kan beter blijveenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Hossel Maartjequote:Op donderdag 17 april 2014 23:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Je wil de prachtige quotes van Maartje toch niet missen.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Dit is veel leuker tochquote:Op donderdag 17 april 2014 23:25 schreef BlauweTijger het volgende:
blijf hier, chicks fixen is fictie bij jou.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:25 schreef BlauweTijger het volgende:
hey jeroenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jij zal nog geen 2.3/10 fixen duus je kan beter blijveen
Net als Maartjequote:Op donderdag 17 april 2014 23:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
blijf hier, chicks fixen is fictie bij jou.
Je weet zelluf mattiequote:Op donderdag 17 april 2014 23:26 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij fixt toch niks dus blijf hier
Hmm.. donderdagavond.. studentjes.. %'tje of 80 zit er wel in.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hoe hoog schat je je kansen op deze avond?
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jij zal nog geen 2.3/10 fixen duus je kan beter blijveen
Nee ik wil niet onvruchtbaar worden.quote:
Zit wat in...quote:Op donderdag 17 april 2014 23:26 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Je wil de prachtige quotes van Maartje toch niet missen.
Nee zelfs danzig is leuker met 80% man dan deze hoer zien quoten.quote:
KLB hosselmeet met eend erbij?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee zelfs danzig is leuker met 80% man dan deze hoer zien quoten.
Dat Maartje nog hier blijft is wel 100% dus grotere kans, maar weet niet hoe bevredigend dat voor je is.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm.. donderdagavond.. studentjes.. %'tje of 80 zit er wel in.
Wie ben jij nou weerquote:Op donderdag 17 april 2014 23:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
post is foto van jezelf voor de cam ?
Zorg zelf voor een Maartje kneusquote:Op donderdag 17 april 2014 23:28 schreef chroestjov het volgende:
Zo te zien heeft Maartje.B al haar kruid al verschoten, saai.
Juist alleswetendequote:
Nee kijk hier van 10 niveaus lager tegen haar op met m'n mond zo wijd open dat ze uit moet kijken waar ze loopt.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij kan het gewoon niet handelen dat ze zo highclass is.
Aight, zie het.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:29 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Mijn perfectie vroeg om nog een topic
Heeeey niet zo tegen mijn veraquote:Op donderdag 17 april 2014 23:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je moet je muil verder houden? doe gewoon wat ik zeg? of donder een ende op?
Ok doeiquote:Op donderdag 17 april 2014 23:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hey hiyaquote:Op donderdag 17 april 2014 23:30 schreef Yiha het volgende:
[..]Jahr00n, hosselbaas Xtreme
go for it!
wie ben jijquote:
quote:
Zo praat je niet tegen een echte dame (tegen Maartje kan het wel)quote:Op donderdag 17 april 2014 23:30 schreef Jahr00n het volgende:
wie zijn wij allemaalquote:
Ja. Wie zijn al die nobody's hier?quote:
dm je pic danquote:
KLB HOOLIGANS CBSquote:Op donderdag 17 april 2014 23:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik zie je titel
klb hooligan
ik lag in gedachten
om jou titeltje
Hoiquote:Op donderdag 17 april 2014 23:34 schreef Rodawa het volgende:
Ik adem dus ik leef. Ik leef dus ik ben. Ik ben dus ik FOK!.
post je facebook dan?? durf je ckers niet lolquote:Op donderdag 17 april 2014 23:33 schreef vera166 het volgende:
[..]
ik ben hier niet echt anoniem ofzo
geen zin om te sherlocken, lif,us etcquote:Op donderdag 17 april 2014 23:33 schreef vera166 het volgende:
[..]
ik ben hier niet echt anoniem ofzo
Zal ik jullie ff les geven danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |