Geld.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:18 schreef timothy-x het volgende:
Snap er echt helemaaaaaaal nix van , ik zie zo vaak korte mannen die WEL een leuke dame hebben,,,
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:18 schreef timothy-x het volgende:
Snap er echt helemaaaaaaal nix van , ik zie zo vaak korte mannen die WEL een leuke dame hebben,,,
quote:
Ja en ook nog wel lelijker dan Dima ook, snap niet wat er precies mis is met die kerel maar hij doet een hoop fout.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:18 schreef timothy-x het volgende:
Ecto is een welbekend fenomeen schat. Ook in de wereld buiten het internet. Guuurl pleasequote:Op donderdag 17 april 2014 22:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Je eerste post is ectohaat? Meestal is de woordkeuze van FOK!noobies omtrent dat onderwerp anders.
Ik had eens iemand in de klas zitten wiens ouders zo arm waren dat wanneer ze met wat kortingsbon voor 1.95 een kindermenu konden krijgen, dat idd 'uit eten' was. Vond ik toen vet zielig.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
Naar de MacDonalds uit eten noemen
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:23 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Ecto is een welbekend fenomeen schat. Ook in de wereld buiten het internet. Guuurl please![]()
Dat zei ik ook nietquote:Op donderdag 17 april 2014 22:23 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Ecto is een welbekend fenomeen schat. Ook in de wereld buiten het internet. Guuurl please.
Die laatste zin ook echtquote:Op donderdag 17 april 2014 22:23 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Ik had eens iemand in de klas zitten wiens ouders zo arm waren dat wanneer ze met wat kortingsbon voor 1.95 een kindermenu konden krijgen, dat idd 'uit eten' was. Vond ik toen vet zielig.
Nu lach ik die mensen uit.
Waar wil je naartoe mop?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet(
![]()
). Doelde op de manier van formuleren. Is typisch FOK!, net als je geforceerde vrouwtoontje.
Ik heet haar gewoon welkom zoals normale zoogdieren doenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij zorgt dat ze een goede start maakt hier?
Gelijk naaktpics circulatie en zo.
Dat die B in je naam voor Braddie staatquote:
JAquote:
quote:
quote:
Hell to the nizzoquote:Op donderdag 17 april 2014 22:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat die B in je naam voor Braddie staat
quote:
Dit inderdaadquote:Op donderdag 17 april 2014 22:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoe lang heb je hier gelurkt? Of ben je een kloon?
Handel af in DM, geef het (verifieer ook even of het een baarmoeder heeft) aandacht, zodat Dima zijn topic terug heeft.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Arme Dimaquote:Op donderdag 17 april 2014 22:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Handel af in DM, geef het (verifieer ook even of het een baarmoeder heeft) aandacht, zodat Dima zijn topic terug heeft.
Kan niet want haar account is net gemaakt. Duurt een week.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Handel af in DM, geef het (verifieer ook even of het een baarmoeder heeft) aandacht, zodat Dima zijn topic terug heeft.
Een kloon van wie? Barbie, Kardashian, Christinaquote:Op donderdag 17 april 2014 22:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Goed, gelurkt dan? Hoe lang kijk je al mee? Aangezien je weet wie Braddie is.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:34 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Een kloon van wie? Barbie, Kardashian, Christina
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Goed, gelurkt dan? Hoe lang kijk je al mee? Aangezien je weet wie Braddie is.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat die B in je naam voor Braddie staat
Nou wel iets waar ze (hij) flink waarde aan hecht dan.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Of ze bedoelt dat die B voor iets anders staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |