Geef je hoofd?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:59 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Pardon?![]()
Je begon met een positief welkom, nu noem je me een slet? Je laat je vies kennen mannetje. Geen respect voor een dame.
LOSER!
Wat weet jij ervan babe, al zo lang online vanuit je kelder?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tis gewoon een vent van eind 40 die zo z'n pleziertje moet halen. Duizenden van deze accounts gingen 'haar' voor
Als ze het nou eens op een leuke manier deden godverdomme.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tis gewoon een vent van eind 40 die zo z'n pleziertje moet halen. Duizenden van deze accounts gingen 'haar' voor
Nu is ze hij wel nat hard denk ik.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Maak mij nou maar niet boos want ik sloop je.
Zeg dat maar tegen m'n grote broer en vaderquote:Op donderdag 17 april 2014 23:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Maak mij nou maar niet boos want ik sloop je.
Sorry verveelde mequote:
Kunnen ze kogels koppen?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen m'n grote broer en vader
Denken dat je een leipe Hagenees kan bedreigenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Ja paasvakantiequote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
Heeft de middelbare school weer vakantie ofzo?
Ah, vandaar.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
Denk dat het iets met pasen en de heilige drie eenheid te maken heeft ja.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
En wat gaan die doen dan?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Nee, die had daadwerkelijk af en toe gevatte comebacks.quote:
You tell mequote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
Calma Calmaquote:Op donderdag 17 april 2014 23:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze het nou eens op een leuke manier deden godverdomme.
Kan de mentaal uitgedaagde juffrouwen met een vagina niet eens meer onderscheiden van die oude kerels.![]()
Allemaal hetzelfde fucking riedeltje.
hou je fucking bek over haar dich ofsO?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij bent of een kk dik wijf of een zielig ventje.
Wie denk je dat je voor je hebt? Zaandam bitch zaandamquote:Op donderdag 17 april 2014 23:05 schreef eend112 het volgende:
[..]
Denken dat je een leipe Hagenees kan bedreigen
Heb ik gewoon nodig, hele wereld is al achterlijk, soms raak ik gewoon gefrustreerd door alles wat zoveel beter kan.quote:
hou je bek kom vechten danquote:Op donderdag 17 april 2014 23:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hou je fucking bek over haar dich ofsO?
Kappen met die takkies van je.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:07 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Wie denk je dat je voor je hebt? Zaandam bitch zaandam
kijk is in de spiegel dan zou ik zeggequote:Op donderdag 17 april 2014 23:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb ik gewoon nodig, hele wereld is al achterlijk, soms raak ik gewoon gefrustreerd door alles wat zoveel beter kan.
ik heb gehoord jahr00n is gevaarlijke boiquote:
Moet je even nujij.nl lezenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb ik gewoon nodig, hele wereld is al achterlijk, soms raak ik gewoon gefrustreerd door alles wat zoveel beter kan.
ja leuk en nu opbokkenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:07 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
kkkneusquote:
Zaandamquote:Op donderdag 17 april 2014 23:07 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik gefrustreerd benquote:Op donderdag 17 april 2014 23:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kijk is in de spiegel dan zou ik zegge
Klapt jou en z'n kwark tegelijk met 3 vingers in de lucht kom op kom opquote:Op donderdag 17 april 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb gehoord jahr00n is gevaarlijke boi
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:50 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Laat me raden. Ik ben de meid die je altijd hebt gewild maar je nooit zag staan op school. Life's a bitch when you're not perfect
Jij bent niet goed genoeg om daarin voor te komen.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:48 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Jij kunt slechts dromen over mij mop.
Deze keer mag iemand anders met de eer gaan strijken.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:48 schreef Chai het volgende:
[..]
SnelWees weer de eerste, zodat de rest weer over je sloppy seconds heen kan
Eindbaas
que aqui estoy yoquote:Op donderdag 17 april 2014 23:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dit britneyquote:Op donderdag 17 april 2014 23:07 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |