You tell mequote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
Heeft de middelbare school weer vakantie ofzo?
Calma Calmaquote:Op donderdag 17 april 2014 23:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze het nou eens op een leuke manier deden godverdomme.
Kan de mentaal uitgedaagde juffrouwen met een vagina niet eens meer onderscheiden van die oude kerels.![]()
Allemaal hetzelfde fucking riedeltje.
hou je fucking bek over haar dich ofsO?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij bent of een kk dik wijf of een zielig ventje.
Wie denk je dat je voor je hebt? Zaandam bitch zaandamquote:Op donderdag 17 april 2014 23:05 schreef eend112 het volgende:
[..]
Denken dat je een leipe Hagenees kan bedreigen
Heb ik gewoon nodig, hele wereld is al achterlijk, soms raak ik gewoon gefrustreerd door alles wat zoveel beter kan.quote:
hou je bek kom vechten danquote:Op donderdag 17 april 2014 23:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hou je fucking bek over haar dich ofsO?
Kappen met die takkies van je.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:07 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Wie denk je dat je voor je hebt? Zaandam bitch zaandam
kijk is in de spiegel dan zou ik zeggequote:Op donderdag 17 april 2014 23:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb ik gewoon nodig, hele wereld is al achterlijk, soms raak ik gewoon gefrustreerd door alles wat zoveel beter kan.
ik heb gehoord jahr00n is gevaarlijke boiquote:
Moet je even nujij.nl lezenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb ik gewoon nodig, hele wereld is al achterlijk, soms raak ik gewoon gefrustreerd door alles wat zoveel beter kan.
ja leuk en nu opbokkenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:07 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
kkkneusquote:
Zaandamquote:Op donderdag 17 april 2014 23:07 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik gefrustreerd benquote:Op donderdag 17 april 2014 23:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kijk is in de spiegel dan zou ik zegge
Klapt jou en z'n kwark tegelijk met 3 vingers in de lucht kom op kom opquote:Op donderdag 17 april 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb gehoord jahr00n is gevaarlijke boi
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:50 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Laat me raden. Ik ben de meid die je altijd hebt gewild maar je nooit zag staan op school. Life's a bitch when you're not perfect
Jij bent niet goed genoeg om daarin voor te komen.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:48 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Jij kunt slechts dromen over mij mop.
Deze keer mag iemand anders met de eer gaan strijken.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:48 schreef Chai het volgende:
[..]
SnelWees weer de eerste, zodat de rest weer over je sloppy seconds heen kan
Eindbaas
que aqui estoy yoquote:Op donderdag 17 april 2014 23:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dit britneyquote:Op donderdag 17 april 2014 23:07 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |