Geef je hoofd?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:59 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Pardon?![]()
Je begon met een positief welkom, nu noem je me een slet? Je laat je vies kennen mannetje. Geen respect voor een dame.
LOSER!
Wat weet jij ervan babe, al zo lang online vanuit je kelder?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tis gewoon een vent van eind 40 die zo z'n pleziertje moet halen. Duizenden van deze accounts gingen 'haar' voor
Als ze het nou eens op een leuke manier deden godverdomme.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tis gewoon een vent van eind 40 die zo z'n pleziertje moet halen. Duizenden van deze accounts gingen 'haar' voor
Nu is ze hij wel nat hard denk ik.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Maak mij nou maar niet boos want ik sloop je.
Zeg dat maar tegen m'n grote broer en vaderquote:Op donderdag 17 april 2014 23:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Maak mij nou maar niet boos want ik sloop je.
Sorry verveelde mequote:
Kunnen ze kogels koppen?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen m'n grote broer en vader
Denken dat je een leipe Hagenees kan bedreigenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Ja paasvakantiequote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
Heeft de middelbare school weer vakantie ofzo?
Ah, vandaar.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
Heeft de middelbare school weer vakantie ofzo?
Denk dat het iets met pasen en de heilige drie eenheid te maken heeft ja.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
En wat gaan die doen dan?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Nee, die had daadwerkelijk af en toe gevatte comebacks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |