Dat ligt er soms aan. Wel als ze het overduidelijk moeten compenseren dat ze klein zijn. Vaak lopen ze er dan ook zo breed bij, en dan doen dat soort figuren mij altijd aan van die Jack Russell hondjes denken. Dan is het eerder hilarisch.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:14 schreef Dimachaerus het volgende:
dat jongetjes van 1.70 er belachelijk uitzien als ze beetje muscles hebben
Ben dat vaginamisbruik gewoon zat.quote:
Nou, ik kijk nog steeds naar de grond dus dat ziet er dan wel helemaal belachelijk uit.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat ligt er soms aan. Wel als ze het overduidelijk moeten compenseren dat ze klein zijn. Vaak lopen ze er dan ook zo breed bij, en dan doen dat soort figuren mij altijd aan van die Jack Russell hondjes denken. Dan is het eerder hilarisch.
Verder maak jij je veel te druk om alles en iedereen om je heen.
Vaginamisbruik?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben dat vaginamisbruik gewoon zat.
Kijk als je nou op een leuke manier iets bijdroeg, OK. Maar dit is gewoon nummer zoveel met precies hetzelfde toontje.
Wel jaloers op je username ja.quote:
Nee jij dan.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:42 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Vaginamisbruik?
Meid jij hebt issues. Werk eraan schat.
Jullie zijn allemaal lelijk en dik. Vandaar zijn jullie zo vervult van haat. Beauties herkennen beauties en kennen de harde levenslessen die erbij komen kijken. Jullie zijn duidelijk van een ander genrequote:Op donderdag 17 april 2014 22:44 schreef Chai het volgende:
Stiekem zo jaloers op Maartje![]()
Al weet ik niets van haar.
Robo mag ik, want die is lelijk en dik.
Wat zeg jijquote:Op donderdag 17 april 2014 22:45 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal lelijk en dik. Vandaar zijn jullie zo vervult van haat. Beauties herkennen beauties en kennen de harde levenslessen die erbij komen kijken. Jullie zijn duidelijk van een ander genre
Britneycheers iddquote:Op donderdag 17 april 2014 22:45 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal lelijk en dik. Vandaar zijn jullie zo vervult van haat. Beauties herkennen beauties en kennen de harde levenslessen die erbij komen kijken. Jullie zijn duidelijk van een ander genre
Ik had het tegen de girlsquote:Op donderdag 17 april 2014 22:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat zeg jijIk ben kaolo lekker vriend
Lekker maatje meer toch, iets om vast te pakkenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:44 schreef Chai het volgende:
Stiekem zo jaloers op Maartje![]()
Al weet ik niets van haar.
Robo mag ik, want die is lelijk en dik.
Ik heb nu al een bloedhekel aan jequote:Op donderdag 17 april 2014 22:48 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Jij kunt slechts dromen over mij mop.
Snelquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:48 schreef Chai het volgende:
[..]
SnelWees weer de eerste, zodat de rest weer over je sloppy seconds heen kan
Eindbaas
Deze bitch heeft kaolo zelfverzekerdheid!quote:Op donderdag 17 april 2014 22:48 schreef Maartje.B het volgende:
Jij kunt slechts dromen over mij mop.
Laat me raden. Ik ben de meid die je altijd hebt gewild maar je nooit zag staan op school. Life's a bitch when you're not perfectquote:Op donderdag 17 april 2014 22:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb nu al een bloedhekel aan je
Picsquote:Op donderdag 17 april 2014 22:50 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Laat me raden. Ik ben de meid die je altijd hebt gewild maar je nooit zag staan op school. Life's a bitch when you're not perfect
Je weet duidelijk niet wie ik ben.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:50 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Laat me raden. Ik ben de meid die je altijd hebt gewild maar je nooit zag staan op school. Life's a bitch when you're not perfect
Ja kom al klaar bij de gedachtequote:
Ik heb je backquote:Op donderdag 17 april 2014 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet wie ik ben.
Jeff Seidquote:Op donderdag 17 april 2014 22:52 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Geen zorgen Dima deze manlet heeft ook een gf geregeld
Kenny, Wesley, Dirk? Ik heb zoveel losers afgewezen, moeilijk om ze allemaal te onthoudenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet wie ik ben.
ik wil mij frikandel wel ff bij jou door de gang smijtenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:53 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Kenny, Wesley, Dirk? Ik heb zoveel losers afgewezen, moeilijk om ze allemaal te onthouden
Oke Marcelquote:Op donderdag 17 april 2014 22:53 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Kenny, Wesley, Dirk? Ik heb zoveel losers afgewezen, moeilijk om ze allemaal te onthouden
All the way to the flo'quote:
quote:
quote:
Hardopquote:
Je plaatje aan links zegt al genoeg. Zelfde geldt voor je naam en je ondertitel. Please, give me a breakquote:
Hey potentiele neukselet. Gooi is fotootje van jezelf dan, voordat je kicke gaat doen tegen Mortaxxquote:Op donderdag 17 april 2014 22:57 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Je plaatje aan links zegt al genoeg. Zelfde geldt voor je naam en je ondertitel. Please, give me a break![]()
Out of your league![]()
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:57 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Je plaatje aan links zegt al genoeg. Zelfde geldt voor je naam en je ondertitel. Please, give me a break![]()
Out of your league![]()
Pardon?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hey potentiele neukselet. Gooi is fotootje van jezelf dan, voordat je kicke gaat doen tegen Mortaxx
Tis gewoon een vent van eind 40 die zo z'n pleziertje moet halen. Duizenden van deze accounts gingen 'haar' voorquote:Op donderdag 17 april 2014 22:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hey potentiele neukselet. Gooi is fotootje van jezelf dan, voordat je kicke gaat doen tegen Mortaxx
Ja oke. Maar? Gooi is foto.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:59 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Pardon?![]()
Je begon met een positief welkom, nu noem je me een slet? Je laat je vies kennen mannetje. Geen respect voor een dame.
LOSER!
Maartje heeft een Baardje iddquote:Op donderdag 17 april 2014 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tis gewoon een vent van eind 40 die zo z'n pleziertje moet halen. Duizenden van deze accounts gingen 'haar' voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |