Ik heb je backquote:Op donderdag 17 april 2014 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet wie ik ben.
Jeff Seidquote:Op donderdag 17 april 2014 22:52 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Geen zorgen Dima deze manlet heeft ook een gf geregeld
Kenny, Wesley, Dirk? Ik heb zoveel losers afgewezen, moeilijk om ze allemaal te onthoudenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet wie ik ben.
ik wil mij frikandel wel ff bij jou door de gang smijtenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:53 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Kenny, Wesley, Dirk? Ik heb zoveel losers afgewezen, moeilijk om ze allemaal te onthouden
Oke Marcelquote:Op donderdag 17 april 2014 22:53 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Kenny, Wesley, Dirk? Ik heb zoveel losers afgewezen, moeilijk om ze allemaal te onthouden
All the way to the flo'quote:
quote:
quote:
Hardopquote:
Je plaatje aan links zegt al genoeg. Zelfde geldt voor je naam en je ondertitel. Please, give me a breakquote:
Hey potentiele neukselet. Gooi is fotootje van jezelf dan, voordat je kicke gaat doen tegen Mortaxxquote:Op donderdag 17 april 2014 22:57 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Je plaatje aan links zegt al genoeg. Zelfde geldt voor je naam en je ondertitel. Please, give me a break![]()
Out of your league![]()
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:57 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Je plaatje aan links zegt al genoeg. Zelfde geldt voor je naam en je ondertitel. Please, give me a break![]()
Out of your league![]()
Pardon?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hey potentiele neukselet. Gooi is fotootje van jezelf dan, voordat je kicke gaat doen tegen Mortaxx
Tis gewoon een vent van eind 40 die zo z'n pleziertje moet halen. Duizenden van deze accounts gingen 'haar' voorquote:Op donderdag 17 april 2014 22:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hey potentiele neukselet. Gooi is fotootje van jezelf dan, voordat je kicke gaat doen tegen Mortaxx
Ja oke. Maar? Gooi is foto.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:59 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Pardon?![]()
Je begon met een positief welkom, nu noem je me een slet? Je laat je vies kennen mannetje. Geen respect voor een dame.
LOSER!
Maartje heeft een Baardje iddquote:Op donderdag 17 april 2014 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tis gewoon een vent van eind 40 die zo z'n pleziertje moet halen. Duizenden van deze accounts gingen 'haar' voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |