Half parijs is gebouwt door alcohol dinkers trut,, en waar willen alle Afrikanen zo graag wonen ??? Ja in Parijs dus,, omdat het zo mooi gebouwt is,,,,quote:Op donderdag 17 april 2014 23:28 schreef whippet87 het volgende:
aii helaas te hoge iq om domme loser dingen te doen:)
Ik merk het.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:28 schreef whippet87 het volgende:
[..]
Tegen je andere kloontje pratenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:29 schreef timothy-x het volgende:
[..]
Half parijs is gebouwt door alcohol dinkers trut,, en waar willen alle Afrikanen zo graag wonen ??? Ja in Parijs dus,, omdat het zo mooi gebouwt is,,,,
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:28 schreef whippet87 het volgende:
[..]
jullie 2 en maartje zijn gewoon dezelfde kneusquote:Op donderdag 17 april 2014 23:28 schreef timothy-x het volgende:
Waarom val ik altijd op dit soort psychotiche wijven,,, pffff
wtf?? ze dronken niet tijdens t bouwen en jesus hoe kom jij aan al die achterlijk uit t niets fking bullshit aan? last van woordendiaree ofzo vmbo er dat je bent afrikanen? k ben geen afrikaan en wtf kan mij t schele where the fuck zij willen wonen en niet alel willen in fkimg parijs wonen wtf serieus ben jij ooit naar school geweest?... ken jij het woord speciaaal?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:29 schreef timothy-x het volgende:
[..]
Half parijs is gebouwt door alcohol dinkers trut,, en waar willen alle Afrikanen zo graag wonen ??? Ja in Parijs dus,, omdat het zo mooi gebouwt is,,,,
Zelfs kinderen dronken in het jaar 1800 in Parijs,,,,quote:Op donderdag 17 april 2014 23:33 schreef whippet87 het volgende:
wtf?? ze dronken niet tijdens t bouwen en jesus hoe kom jij aan al die achterlijk uit t niets fking bullshit aan? last van woordendiaree ofzo vmbo er dat je bent afrikanen? k ben geen afrikaan en wtf kan mij t schele where the fuck zij willen wonen en niet alel willen in fkimg parijs wonen wtf serieus ben jij ooit naar school geweest?... ken jij het woord speciaaal?
je zou toch oprotten
Flikker nou toch eens op man, kkkneusje.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:33 schreef whippet87 het volgende:
[..]
wtf?? ze dronken niet tijdens t bouwen en jesus hoe kom jij aan al die achterlijk uit t niets fking bullshit aan? last van woordendiaree ofzo vmbo er dat je bent afrikanen? k ben geen afrikaan en wtf kan mij t schele where the fuck zij willen wonen en niet alel willen in fkimg parijs wonen wtf serieus ben jij ooit naar school geweest?... ken jij het woord speciaaal?
je zou toch oprotten
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Flikker nou toch eens op man, kkkneusje.
ben HALF afrikaans en dsat heeft geeen mallemoer met dit te maken. k ben net zo veel afrikaans als duits dusse en kindereen in 1800 hadden geen scholing die waren allemala fking achterlijk dom enne om een muurtje te bouwen heb je geen verstand nodig slimmpie wrom denk je anders dat alle bouwvakkers fking vmbo losers zijnquote:Op donderdag 17 april 2014 23:34 schreef timothy-x het volgende:
[..]
Zelfs kinderen dronken in het jaar 1800 in Parijs,,,,
Ps suries zijn wel afrikaan, antilianen ook, kapverdianen ook,, allemaal negro, dus uit Afrika,,,,
Geef haar een kans,,,, wellicht gaat ze meer spreken, ik wil graag wel wat over voodoo eten,,,quote:Op donderdag 17 april 2014 23:34 schreef deadprez het volgende:
Jij bent nog wel enigszins vermakelijk, jij mag blijven.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:36 schreef timothy-x het volgende:
[..]
Geef haar een kans,,,, wellicht gaat ze meer spreken, ik wil graag wel wat over voodoo eten,,,
ehm neej flikke rjij op dit is MIJN topic en k heb je niet gedwongen om hier te komen te lezen en te lullen dus serieus hoe desperate loserig kan je zijnquote:Op donderdag 17 april 2014 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bijv hoe slacht je ritueel een kip? dat soort dingenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:36 schreef timothy-x het volgende:
Geef haar een kans,,,, wellicht gaat ze meer spreken, ik wil graag wel wat over voodoo eten,,
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:35 schreef Robophatt het volgende:
Als je kleiner bent dan 1,70 weet ik nog wel iemand voor je![]()
luister kaaskop dat doen heeel veeel verschillende culturen en Antillianen niet. en doe niet zo denigrerend domme lelijke kaaskop ga je schimmel weg wassen manquote:Op donderdag 17 april 2014 23:37 schreef timothy-x het volgende:
[..]
Bijv hoe slacht je ritueel een kip? dat soort dingen
echt eh cker zon pvverquote:Op donderdag 17 april 2014 23:40 schreef whippet87 het volgende:
[..]
luister kaaskop dat doen heeel veeel verschillende culturen en Antillianen niet. en doe niet zo denigrerend domme lelijke kaaskop ga je schimmel weg wassen man
kom op mamjoquote:Op donderdag 17 april 2014 23:40 schreef whippet87 het volgende:
[..]
luister kaaskop dat doen heeel veeel verschillende culturen en Antillianen niet. en doe niet zo denigrerend domme lelijke kaaskop ga je schimmel weg wassen man
wat zei hij?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:17 schreef eend112 het volgende:
[..]
moest net kapot hard lachen om wat je zei tegen Mortaxx nu nog steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |