Studente, Etsu.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:20 schreef Confetti het volgende:
Ik wil wel wat op je gezicht schilderen
Ja pics klinkt zo aso heyquote:
Jouw manier van posten komt me bekend voor, maar ik weet niet waarvan.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:21 schreef timothy-x het volgende:
[..]
Ja pics klinkt zo aso hey
Maar tsja ik kan ook niet zoveel meet puur text, ik ben erg visueel ingesteld, ik zou het geen probleem vinden om een meisje te hebben ( met of zonder sex ) dat pillen slik en stoornissen heeft , maar hoe kan ik nu weten of je knap of aangenaam bent ?
Victor Reinierquote:Op donderdag 17 april 2014 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jouw manier van posten komt me bekend voor, maar ik weet niet waarvan.
hehehquote:
nou als k een foto moet sturen voor vriendschap dan ben jij niet op zoek naar vriendschap stupid rot toch op man k zeg toch k wil niet daten k wil vriendschapquote:Op donderdag 17 april 2014 22:21 schreef timothy-x het volgende:
[..]
Ja pics klinkt zo aso hey
Maar tsja ik kan ook niet zoveel meet puur text, ik ben erg visueel ingesteld, ik zou het geen probleem vinden om een meisje te hebben ( met of zonder sex ) dat pillen slik en stoornissen heeft , maar hoe kan ik nu weten of je knap of aangenaam bent ?
ik wil juissst de deur uit es wat anders doen dan tv kijken en achter de laptop zittenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:19 schreef Scuidward het volgende:
Er zijn hier genoeg saaie mensen. Je hoeft in feite de deur niet uit.
ik wil juist de deur uit ff niet eeuwig achter de laptop en tv zittenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:19 schreef Scuidward het volgende:
Er zijn hier genoeg saaie mensen. Je hoeft in feite de deur niet uit.
Ga sporten.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:30 schreef whippet87 het volgende:
[..]
ik wil juissst de deur uit es wat anders doen dan tv kijken en achter de laptop zitten
Zoek een vorm van lichaamsbeweging in teamverband.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:31 schreef whippet87 het volgende:
[..]
ik wil juist de deur uit ff niet eeuwig achter de laptop en tv zitten
Ja maar ik ben dom sorry,,,quote:Op donderdag 17 april 2014 22:29 schreef whippet87 het volgende:
nou als k een foto moet sturen voor vriendschap dan ben jij niet op zoek naar vriendschap stupid rot toch op man k zeg toch k wil niet daten k wil vriendschap
dat durf k niet dan ben k weer bang dat k de slechtste ben en de hele team teleurstelquote:Op donderdag 17 april 2014 22:32 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ga sporten.
[..]
Zoek een vorm van lichaamsbeweging in teamverband.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |