quote:Op donderdag 17 april 2014 23:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
leg foto van je zelf in de schuur dan
( om ratte te verjagen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ) LOL
pikquote:
ik weet man maar laat me niet fokke weet jequote:Op donderdag 17 april 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb gehoord jahr00n is gevaarlijke boi
Pussy want harde player dezequote:
Ik ben TE goedquote:Op donderdag 17 april 2014 23:09 schreef chroestjov het volgende:
Jij bent niet goed genoeg om daarin voor te komen.
Bugles!!!quote:
Hihihaquote:
Meer dan jijquote:Op donderdag 17 april 2014 23:12 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Komt hij weer met z'n zielige gifje
Moet je mij eens vertellen, wat voeg jij nou toe???
Die vangt de kat al en brengt ze dan als trofee mee naar binnen.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
leg foto van je zelf in de schuur dan
( om ratte te verjagen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ) LOL
Chai wat is dit nou weer voor kkbaggerquote:Op donderdag 17 april 2014 23:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Die vangt de kat al en brengt ze dan als trofee mee naar binnen.
[ afbeelding ]
lol idd ja wat een skkltje ik zit lachend achter de computer van verdriet om het treurigheid op deze topic lolquote:Op donderdag 17 april 2014 23:12 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Duidelijke fotoquote:Op donderdag 17 april 2014 23:13 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net als je denkt dat het niet erger kan.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Chai wat is dit nou weer voor kkbagger
Vandaar de vele hits die ik nu al heb bij m'n eerste intredequote:
Chai heeft issues. Wen er maar aan.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Chai wat is dit nou weer voor kkbagger
10 niveau's op de schaal van het ebola-stadium ja.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:14 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Vandaar de vele hits die ik nu al heb bij m'n eerste intrede![]()
Jullie zijn weg van me, geef het maar toe. Chair en dat Rob-mens kunnen het niet handelen. Een meid die 10 niveau's boven hen staat.
Iedereen profiteert hier van mijn issues, dus care.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:14 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Chai heeft issues. Wen er maar aan.
Je bent langer dan Roelly en bijna even lang als Zane.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou, ik kijk nog steeds naar de grond dus dat ziet er dan wel helemaal belachelijk uit.
lol jij disst hun egt kaolo hard?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:14 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Jullie zijn weg van me, geef het maar toe. Chair en dat Rob-mens kunnen het niet handelen. Een meid die 10 niveau's boven hen staat.
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Iedereen profiteert hier van mijn issues, dus care.
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:13 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:14 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Jullie zijn weg van me, geef het maar toe. Chai en dat Rob-mens kunnen het niet handelen. Een meid die 10 niveau's boven hen staat.
Ik ben hier gewoon voor de sierquote:Op donderdag 17 april 2014 23:12 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen chai hoorquote:
Een slagroomsoesje. Had je kunnen wetenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:12 schreef vera166 het volgende:
[..]
Bugles!!!![]()
Was die quote van hem/haar op jou trouwens
Ik vind het meer cool omdat zelden iemand zich zo gedraagt in klb
De sier? Schat jij siert nog geen hoop poep. Probeer er niet meer van te maken dan het is. Ken je plaats in het leven, weet dat de bodem van jou is.quote:
picsquote:Op donderdag 17 april 2014 23:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar Dima ik ken chicks van fucking 15 die minder onzeker zijn dan jij.
Wtf man
Zoals Maartje.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar Dima ik ken chicks van fucking 15 die minder onzeker zijn dan jij.
Wtf man
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:18 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
De sier? Schat jij siert nog geen hoop poep. Probeer er niet meer van te maken dan het is. Ken je plaats in het leven, weet dat de bodem van jou is.
Ik bedoel dit in de aardigst mogelijke manier
idd zegquote:Op donderdag 17 april 2014 23:18 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
De sier? Schat jij siert nog geen hoop poep. Probeer er niet meer van te maken dan het is. Ken je plaats in het leven, weet dat de bodem van jou is.
Is dat nou vervelend? Om sociaal beperkt te zijn?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:14 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
Jullie zijn weg van me, geef het maar toe. Chai en dat Rob-mens kunnen het niet handelen. Een meid die 10 niveau's boven hen staat.
Bish I'm fabulousquote:Op donderdag 17 april 2014 23:18 schreef Maartje.B het volgende:
[..]
random 15jarige chicks zijn ook goedquote:
Heb jij altijd dode ratten in schaaltjes paraat voor dit soort situaties?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:13 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, volgens mij ben jij hoogstens geschikt voor eenmalig gebruik om vervolgens weggeworpen te worden als het lege flesje Sprite dat je gisteren in de Kiosk op het station hebt gekocht.quote:
is te oud tochquote:Op donderdag 17 april 2014 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
random 15jarige chicks zijn ook goed
kan nog netquote:
Wie koopt er nou een leeg flesje Sprite?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Heb jij altijd dode ratten in schaaltjes paraat voor dit soort situaties?
[..]
Nee, volgens mij ben jij hoogstens geschikt voor eenmalig gebruik om vervolgens weggeworpen te worden als het lege flesje Sprite dat je gisteren in de Kiosk op het station hebt gekocht.
Ojaquote:Op donderdag 17 april 2014 23:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een slagroomsoesje. Had je kunnen weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |