Vic Chesnutt was trouwens een vriend van Mark Linkous.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:04 schreef Tchock het volgende:
Ik vind de zelfmoord van Mark Linkous altijd zo triestDie ging naar een huis van zijn vriend, meldde casual dat hij even een rondje ging lopen, ging in een steegje zitten en schoot zichzelf met een geweer in zijn borst. Terwijl hij vlak ervoor nog allemaal plannen had gemaakt om te verhuizen en zijn eigen opnamestudio te openen en zo.
Waarna hij kort daarna zelf zelfmoorde pleegde.....quote:When you touched a friend of mine
I though I would lose my mind
Of David Kelly, een Britse biologische-wapenexpert die in een interview bekendmaakte dat de rapporten waaruit bleek dat Saddam Hussein chemische wapens en massavernietigingswapens had ongefundeerd en overdreven waren. Twee dagen later dood gevonden op een heuvel vlakbij zijn huis nadat hij 29 zware pijnstillers had geslikt en zijn linkerpols had doorgesneden met een mes dat hij al sinds zijn jeugd had. Officiële rapporten achteraf sluiten elk spoor van moord uit, maar dat wordt nog wel eens betwijfeld.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die klokkenluider bij de NZa dan. Dossier van 600 kantjes bij de baas ingeleverd, 2 weken later zelfmoord.
quote:dont walk the plank like i did
you will be dispensed with
when youve become inconvenient
up on harrowdown hill
down where you used to go to school
thats where i am
thats where i'm lying down
did i fall or was i pushed
and wheres the blood?
Bah.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Vic Chesnutt was trouwens een vriend van Mark Linkous.
In dit nummer refereert hij naar Mark Linkous...
[..]
Waarna hij kort daarna zelf zelfmoorde pleegde.....
Ik las het. Toch maar eens meepikken. Komt-ie nog in de buurt??quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:23 schreef Maxerazzi het volgende:
O, jullie hebben er een heel topic doorheen gejaagd? Goed bezig.
Ik ga het na de gig van vanavond zeggen: Tim Hecker is het grootste muzikale genie van de afgelopen tien jaar.
Het aantal mensen dat in dit topic al uitgeroepen is tot het grootste genie van de afgelopen tien jaarquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:23 schreef Maxerazzi het volgende:
O, jullie hebben er een heel topic doorheen gejaagd? Goed bezig.
Ik ga het na de gig van vanavond zeggen: Tim Hecker is het grootste muzikale genie van de afgelopen tien jaar.
Volgens mij niet. Songkick geeft ook niets aan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik las het. Toch maar eens meepikken. Komt-ie nog in de buurt??
TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTEquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het aantal mensen dat in dit topic al uitgeroepen is tot het grootste genie van de afgelopen tien jaar
Rik werd gepest en zei 'niet met mij fucken', waarna ze eindelijk naar hem luisterdenquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:32 schreef Moody het volgende:
Precies. Rik was de beste uit 6vwo, maar hij is volgens mij nog steeds maagdGo Tim Hecker
Dat stukje rap in Fashion verziekt gelijk het hele nummer en het refrein van Cherry Blossom irriteert.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:13 schreef Norrage het volgende:
Paolo Nutini, man wat een plaat, en wat een nummer
Nas heeft wel een hele hoop middelmaat gemaakt helaas.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:32 schreef Norrage het volgende:
Ben eens het oeuvre van Nas aan het doorwerken, toch wel heel goed. Vette samples overal, keihard raps, waanzinnige producties. Goed hoor
Ja klopt, heb de 3 hoogst genoteerde platen gepakt. Written en Stillmatic. Die zijn wel aardig.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nas heeft wel een hele hoop middelmaat gemaakt helaas.
Heb zelf nog lang niet alles gehad, maar vooral zijn meest recente platen zijn waardeloos.
Stillmatic is nice ja, paar erg goede nummers, maar ook al een paar hele matige. Waar ik zelf overigens niet bij kan is dat hij in Destroy & Rebuild rappers loopt af te zeiken omdat ze niet gangster genoeg zijn en dan vervolgens in Rule het over wereldvrede heeft.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:35 schreef Norrage het volgende:
J
[..]
Ja klopt, heb de 3 hoogst genoteerde platen gepakt. Written en Stillmatic. Die zijn wel aardig.
quote:You checked off 25 out of 100 on this list!
Fox Searchlight
There is no doubt that you’re waaaay into music, but you’re not TOTALLY intense about it. Like, you probably have other interests and a well-rounded life. There’s no shame in that!
You checked off 34 out of 100 on this list!quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:36 schreef Norrage het volgende:
http://www.buzzfeed.com/perpetua/how-much-of-a-music-nerd-are-you
quote:
Ah, dat gebeurt zo vaakquote:Made a point of telling people that you preferred an artist’s earlier work?
en omgekeerd ook wel, dat je een album of 4 van een band in de kast hebt staan waarvan de hele wereld overtuigd is dat ze nooit meer dan die ene single of album gemaakt hebbenquote:
Zeggen dat ik waarschijnlijk een leven hebquote:There is no doubt that you’re waaaay into music, but you’re not TOTALLY intense about it. Like, you probably have other interests and a well-rounded life. There’s no shame in that!
Ja.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:46 schreef Norrage het volgende:
Hebben jullie de nieuwe Amatorski al geluisterd?
3quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoeveel van die artiesten kenden jullie uit die lijst? Ik kende er echt geen een.
Geen enkele nee, alleen John Peel als radioman.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoeveel van die artiesten kenden jullie uit die lijst? Ik kende er echt geen een.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Valt nog wel mee dus, als je niet veel geld uitgeeft aan muziek valt het meeste al af.quote:How Much Of A Music Snob Are You?
You checked off 19 out of 100 on this list!
Fox Searchlight
There is no doubt that you’re waaaay into music, but you’re not TOTALLY intense about it. Like, you probably have other interests and a well-rounded life. There’s no shame in that!
Dat is ook alleen maar voor amerikanen interessant, wij zijn toch veel meer UK geörienteerd dan die amerikanen.quote:
Nou als je de radio afgaat is het gros Amerikaans nog steeds hoor. Gitaarmuziek hier is idd veel meer UK georiënteerd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:11 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar voor amerikanen interessant, wij zijn toch veel meer UK geörienteerd dan die amerikanen.
Hm... als ik naar de Top 40 kijk staat er toch veel meer europees in dan amerikaans.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:12 schreef Kerftminister het volgende:
Nou als je de radio afgaat is het gros Amerikaans nog steeds hoor. Gitaarmuziek hier is idd veel meer UK georiënteerd.
that's like, cool, dudequote:Op dinsdag 15 april 2014 14:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom gedragen veel van die artiesten zich als mongooltjes tijdens zo'n intervriew
Zonnebril op, apatisch reageren, gekke manier van praten
oh was dat een nieuwe?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:03 schreef On het volgende:
Is er gewoon een nieuw Townes van Zandt coveralbum. Niemand vertelt mij ooit wat.
Songs of Townes Van Zandt, Vol. II, an album by John Baizley, Nate Hall & Mike Scheidt on Spotify
Ik vind hem echt veel kutter dan de eerste. Het is bijna pop nu joh.quote:
Hij maakte geen indruk bij mij. Niet goed, niet slecht, zoals de meeste muziek dus. Ik ga het eerste album eens proberenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:02 schreef Norrage het volgende:
I
[..]
Ik vind hem echt veel kutter dan de eerste. Het is bijna pop nu joh.
Waar klinkt het naar?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:21 schreef Vatta het volgende:
Een nieuw bandje genaamd Spring Offensive heeft een heerlijk album uitgebracht. Young Animal Hearts heet het. Allemaal checken.
oordeel zelfquote:
Jah, die proberen we al 2 weken te pluggen he?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:21 schreef Vatta het volgende:
Een nieuw bandje genaamd Spring Offensive heeft een heerlijk album uitgebracht. Young Animal Hearts heet het. Allemaal checken.
Gedeeltelijk goed dus, meneer de über-hipsterquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:01 schreef ranja het volgende:
Nou, ik vind er niks aan, dus dat belooft veel goeds voor norrage, moody en dergelijke
quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:47 schreef Moody het volgende:
Gedeeltelijk goed dus, meneer de über-hipster
Haha misschien draait mijn enthousiasme ook wel ineens om. Wie zal het zeggen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Jah, die proberen we al 2 weken te pluggen he?
Bij nader inzien ben ik toch niet zo onder de indruk. De gladheid begint me nu tegen te staan. Paar nummertjes bewaar ik wel
[..]
Gedeeltelijk goed dus, meneer de über-hipster
Vind het op Bastille lijken. Ook iets te gelikt en springerig. Kreunstem.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:00 schreef Vatta het volgende:
[..]
Haha misschien draait mijn enthousiasme ook wel ineens om. Wie zal het zeggen.
Dan ga ik het dus ook niet proberen, klinkt behoorlijk kut.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Vind het op Bastille lijken. Ook iets te gelikt en springerig. Kreunstem.
Hoe meer ik er over nadenk, hoe vreselijker ik het vind. Ik ga gewoon alle nummers verwijderen
Nou nou dat vind ik ook weer overdreven. Zo'n gladde alen band als Bastille heb ik sinds the Backstreetboys niet meer gehoord.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Vind het op Bastille lijken. Ook iets te gelikt en springerig. Kreunstem.
Hoe meer ik er over nadenk, hoe vreselijker ik het vind. Ik ga gewoon alle nummers verwijderen
Beetje zelfde schuitje toch? Welk Blunt-nummer kun je beluisteren zonder te lachen dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:33 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vind Passenger nog iets tenenkrommender hoor.
Nee dat ligt niet aan jou. Ik hoor eenzelfde soortgelijk stemgeluid dat ik zou willen associëren met een gecastreerde kater. Het erge is nog dat ik hem perfect na kan doen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:30 schreef Moody het volgende:
Als ik Passenger hoor, hoor ik James Blunt. Ligt dat aan mij?
Ja dat is dan ook wel weer waar.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Beetje zelfde schuitje toch? Welk Blunt-nummer kun je beluisteren zonder te lachen dan?
Tijd voor een ondertitel dan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:35 schreef Vatta het volgende:
[..]
Nee dat ligt niet aan jou. Ik hoor eenzelfde soortgelijk stemgeluid dat ik zou willen associëren met een gecastreerde kater. Het erge is nog dat ik hem perfect na kan doen.
Kerft, you're bjoetifoeeeel, it's troeeeeeeehquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja dat is dan ook wel weer waar.
Probeer een zingende smurf na te doen en je zal verbaast staan van jezelf.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Tijd voor een ondertitel dan.
Vatta
Blunt-imitator
Heb vrijwel dagelijks Donald Duck nagedaan bij mijn vorige baan, terwijl ik niet wist dat er een camera op kantoor hingquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:40 schreef Vatta het volgende:
[..]
Probeer een smurf na te doen en je zal verbaast staan van jezelf.
GOOODBYEEEEE MY LAVAAAAAAAAquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Kerft, you're bjoetifoeeeel, it's troeeeeeeeh
Ligt aan jou... Passenger heeft zo'n smurfenstemquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:30 schreef Moody het volgende:
Als ik Passenger hoor, hoor ik James Blunt. Ligt dat aan mij?
Een van James' geweldige hits is dat man.quote:
Is ook niet geniaal. Dat woord wordt veel teveel gebruikt. Is gewoon een goed album.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:47 schreef Vatta het volgende:
Ik hoor het geniale niet zo in Lost in the Dream van War on Drugs. Dat vage eenvormige gebrei waar geen eind aan komt. Alle nummers lijken op elkaar.
Dit. Blijft maar dalen in aanzien, net als Moody hierboven met Spring Offensive.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:47 schreef Vatta het volgende:
Ik hoor het geniale niet zo in Lost in the Dream van War on Drugs. Dat vage eenvormige gebrei waar geen eind aan komt. Alle nummers lijken op elkaar.
Misschien teveel beluisterd?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit. Blijft maar dalen in aanzien, net als Moody hierboven met Spring Offensive.
Ja dat zal het ook grotendeels zijnquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Misschien teveel beluisterd?
Even wegleggen en in augustus weer eens opzetten. Hier gaat het album wel in de top-20 van 2014 eindigen denk ik. Staat nu op 4.
Misschien wel inderdaad. Ik ga nu voor het eerst een album van Blur proberen 13 genaamd. Ter voorbereiding op het album van Albarn Wat er aan komt. Vond Gorillaz al wel goede muziek.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:49 schreef Moody het volgende:
[..]
Is ook niet geniaal. Dat woord wordt veel teveel gebruikt. Is gewoon een goed album.
Je noemt juist het sterke punt, een mooi sfeervol geheel. Moet je ook als album luisteren.
13 is goed, maar Parklife is eigenlijk hun beste.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:52 schreef Vatta het volgende:
[..]
Misschien wel inderdaad. Ik ga nu voor het eerst een album van Blur proberen 13 genaamd. Ter voorbereiding op het album van Albarn Wat er aan komt. Vond Gorillaz al wel goede muziek.
Ik hoor het bij Parklife nooit zo, vind Great Escape echt vele malen vetter.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:53 schreef Moody het volgende:
[..]
13 is goed, maar Parklife is eigenlijk hun beste.
Maar ik maak van Blur liever een "best of". De afzonderlijke albums kan ik niet echt uitzitten, zijn ze net niet goed genoeg voor.
Heb ik ook met BLur. Elk album heeft geniale nummers, maar geen album vind ik zijn geheel echt heel goed. Lekker op de random playlistquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:53 schreef Moody het volgende:
[..]
13 is goed, maar Parklife is eigenlijk hun beste.
Maar ik maak van Blur liever een "best of". De afzonderlijke albums kan ik niet echt uitzitten, zijn ze net niet goed genoeg voor.
Mijn spotify hiphop lijstquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:03 schreef Moody het volgende:
Heeft er iemand nog een leuk mp3-playlistje? Altijd leuk om te snuffelen
Vind Gorillaz maar matig.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:02 schreef Xrenity het volgende:
Inderdaad wel de makke van Blur
Bij Gorillaz ging dat een stuk beter.
Doe ik eigenlijk nooit aan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:03 schreef Moody het volgende:
Iemand naar dat concert geweest in de HMH een paar jaar terug? Schijnt erg goed te zijn geweest.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:07 schreef Norrage het volgende:
Gorillaz![]()
Alles van hun minimaal een 9. Nouja. Demon Days en Gorillaz dan. Plastic Beach is een 8je
Collega van me, was zeer positief.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:12 schreef Vatta het volgende:
[..]
Iemand naar dat concert geweest in de HMH een paar jaar terug? Schijnt erg goed te zijn geweest.
Ik heb een gratis account nu, zal dus wel ff snuffelen. Tijdje een betaald account gehad, maar zag echt weinig voordelen. iTunes op een Mac is nog steeds de bomquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mijn spotify hiphop lijst
HipHop LOOVE, a playlist by Melchior Van Wessem on Spotify
Maar jij hebt geen spotify natuurlijkl.
Ik heb alleen een Nu-Jazz en een 2014-albums-lijstje op Spotify.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:03 schreef Moody het volgende:
Allemaal fijne namen iddquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:45 schreef Vatta het volgende:
Heb me de laatste tijd meer verdiept in elektronische muziek. Geen spijt van. Artiesten als Burial, Moderat, John Talabot, Todd Terje en Boards Of Canada kunnen mij wel boeien.
Ja ook wel aardig. Ik vind het alleen niet echt puur electronic. Soort mix van stijlen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Allemaal fijne namen idd
Darkside ken je ook al? Project van Jaar. Was vorig jaar nogal een dingetje in dit topic.
Ja, was fantastisch. De La Soul en Little Dragon als voorprogramma was sowieso al een feest.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:12 schreef Vatta het volgende:
[..]
Iemand naar dat concert geweest in de HMH een paar jaar terug? Schijnt erg goed te zijn geweest.
Echt pure electronic luister ik weinig. Ik hoor de kwaliteit vaak wel, maar ik zie te weinig gelegenheden om het rustig te kunnen luisteren helaas.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:56 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ja ook wel aardig. Ik vind het alleen niet echt puur electronic. Soort mix van stijlen.
Jon Hopkinsquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:56 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ja ook wel aardig. Ik vind het alleen niet echt puur electronic. Soort mix van stijlen.
Jaquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:12 schreef Vatta het volgende:
[..]
Pional ken je ook al?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:45 schreef Vatta het volgende:
Heb me de laatste tijd meer verdiept in elektronische muziek. Geen spijt van. Artiesten als Burial, Moderat, John Talabot, Todd Terje en Boards Of Canada kunnen mij wel boeien.
Gezien jouw verdere muzieksmaak; niet echtquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:13 schreef Kerftminister het volgende:
Selftitled van The Doors maar eens geprobeerd, toch een essential, is het gek dat ik het niet zo spannend vind?
Hoe bedoel je dit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:14 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Gezien jouw verdere muzieksmaak; niet echt
Tja, het is geen koreaanse pop natuurlijkquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:13 schreef Kerftminister het volgende:
Selftitled van The Doors maar eens geprobeerd, toch een essential, is het gek dat ik het niet zo spannend vind?
Net alsof ik alleen Koreaanse pop luister, is denk ik 1% van de muziek die ik luister.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, het is geen koreaanse pop natuurlijk
Ken ik wel van naam, wel redelijk invloedrijk geloof ik.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:34 schreef Kerftminister het volgende:
https://rateyourmusic.com/release/album/the_pop_group/y/
Begint geniaal iig.
The have been cited as an important influence in the development of alternative music in the 1980s; Mike Watt, of the Minutemen and, more recently, Nick Cave, have cited the Pop Group as an important source of inspiration on their own work.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Ken ik wel van naam, wel redelijk invloedrijk geloof ik.
Nope, ga ik eens binnenhalen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:23 schreef DO2 het volgende:
Ken je deze, Kerft?
[ afbeelding ]
Misschien ook wel wat voor je.
Jep, vond ik zeker goed, maar pakt me tot dusver minder dan Television en The Pop Group.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:34 schreef DO2 het volgende:
Ik vind persoonlijk in dit brede genre Wire de ultieme band, trouwens.
Maar dat hadden we al eens besproken, geloof ik.
Dat is echt muziek waar ik kwaad van word (Lasers) of ik oorpijn van krijg. Alleen de Canibus albums zou ik gewoon kunnen luisteren, maar die zijn zo slecht dat het grappig is. Canibus is dan ook de enige van dit lijstje die een album heeft die ik een 9 gegeven heb. Lupe Fiasco daar net onder met eentje met een dikke 8.quote:0.5 ster:
Yung Lean - Kyoto
Lupe Fiasco - Lasers
Wiz Khalifa - Rolling Papers
Fear and Loathing in Las Vegas - All That We Have Now
1 ster:
Busta Rhymes - Back on My B.S.
Canibus - C! True Hollywood Stories
Canibus - Mind Control
Darkestrah - Epos
DJ Khaled - We the Best
Drake - Take Care
Drake - Nothing Was the Same
Envy - All the Footprints You've Ever Left and the Fear Expecting Ahead
Indian - From All Purity
De Jeugd van Tegenwoordig - De lachende derde
Laibach - SPECTRE
MGMT - MGMT
Xiu Xiu - Always
Dat is het album wat momenteel het langst staat te wachten sinds ik die gedownload heb. Mijn excuses, die komt snel aan de beurt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:42 schreef DO2 het volgende:
Ik neem aan dat je Gang of Four inmiddels ook wel kent?
Zo niet dan is dat zeker een aanrader. Met name Entertainment.
Mijn laagsten (kon niet mooier layoutenquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:40 schreef Kerftminister het volgende:
Had het trouwens met iemand over mijn laagst gerate albums op RYM. Ben wel benieuwd naar jullie lijstjes.
Hier alles van mij:
[..]
Dat is echt muziek waar ik kwaad van word (Lasers) of ik oorpijn van krijg. Alleen de Canibus albums zou ik gewoon kunnen luisteren, maar die zijn zo slecht dat het grappig is. Canibus is dan ook de enige van dit lijstje die een album heeft die ik een 9 gegeven heb. Lupe Fiasco daar net onder met eentje met een dikke 8.
Heb er eigenlijk te weinig, moet eens een reeks slechte albums gaan ratenquote:1 ster:
Adele - 21 (2011)
2 ster:
Anathema - Weather Systems (2012)
geplaatst: 21 maart, stem was: 2,5
2,0Anne Soldaat - Anne Soldaat (2012)
geplaatst: 15 augustus 2013
2,0Coldplay - Mylo Xyloto (2011)
geplaatst: 28 september 2013
2,0Coldplay - X&Y (2005)
geplaatst: 16 februari 2013
2,0Go Back to the Zoo - ZOO (2014)
geplaatst: 19 februari
2,0Jake Bugg - Jake Bugg (2012)
2,0Jake Bugg - Shangri La (2013)
geplaatst: 19 maart
2,0Metallica - Master of Puppets (1986)
2,0Muse - Origin of Symmetry (2001)
2,0Queen - Innuendo (1991)
2,0Tool - Ænima (1996)
Alternatieve titel: Aenima
2,0Vampire Weekend - Contra (2010)
geplaatst: 20 december 2013
Lekker lijstje hoor.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mijn laagsten (kon niet mooier layouten):
1 ster:
Adele - 21 (2011)
2 ster:
Anathema - Weather Systems (2012)
2,0Anne Soldaat - Anne Soldaat (2012)
geplaatst: 15 augustus 2013
2,0Coldplay - Mylo Xyloto (2011)
geplaatst: 28 september 2013
2,0Coldplay - X&Y (2005)
2,0Go Back to the Zoo - ZOO (2014)
geplaatst: 19 februari
2,0Jake Bugg - Jake Bugg (2012)
2,0Jake Bugg - Shangri La (2013)
geplaatst: 19 maart
2,0Metallica - Master of Puppets (1986)
2,0Muse - Origin of Symmetry (2001)
2,0Queen - Innuendo (1991)
2,0Tool - Ænima (1996)
Alternatieve titel: Aenima
2,0Vampire Weekend - Contra (2010)
geplaatst: 20 december 2013
quote:Adele - 19 (2008)
Animal Collective - Merriweather Post Pavilion (2009)
Anouk - Sad Singalong Songs (2013)
Band of Horses - Infinite Arms (2010)
Band of Horses - Mirage Rock (2012)
Beans & Fatback - With Skin Attached (2013)
Blaudzun - Promises of No Man's Land (2014)
Bruce Springsteen - High Hopes (2014)
Bruce Springsteen - Working on a Dream (2009)
Clara Hill - Walk the Distance (2013)
Clean Pete - Al Zeg Ik het Zelf (2014)
Elbow - Build a Rocket Boys! (2011)
Go Back to the Zoo - Benny Blisto (2010)
Gregory Alan Isakov - The Weatherman (2013)
Interpol - Turn on the Bright Lights (2002)
Jacco Gardner - Cabinet of Curiosities (2013)
Metallica - Metallica (1991)
Alternatieve titel: The Black Album
Mumford & Sons - Sigh No More (2009)
Muse - Absolution (2003)
Queens of the Stone Age - Songs for the Deaf (2002)
The Beach Boys - Pet Sounds (1966)
The Smiths - The Queen Is Dead (1986)
Town of Saints - Something to Fight With (2013)
Young the Giant - Mind Over Matter (2014)
Maar een 2.5 is eigenlijk nog misschien net een voldoende met een 5.5. Is niet zo heel erg slecht hoorquote:Op woensdag 16 april 2014 00:03 schreef Kerftminister het volgende:
Dat had je niet moeten doen.
Songs for the Deaf én The Smiths
Interpol is wel kut ja.
Als we nu doen alsof The Smiths een matig bandje is... inderdaad.quote:
quote:
Ik trok m eerst ook niet zo best maar ben wel gewend aan dat zeurderige nu. I Know It's Over is een van de mooiste nummers ooit.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:10 schreef Norrage het volgende:
Smiths zijn prima. Als ze geen zanger hadden gehad had dat album wel 3.5 of 4 sterren gehad. Maar Morrissey vind ik verschrikkelijk, kan er ook niks aan doen
Vind dat ook wel wat laagjes ja.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:12 schreef DO2 het volgende:
En dan wordt er ook nog doodleuk voorbijgegaan aan MPP van AC.
Alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Animal Collective vind ik gelukkig vreselijk. Hoewel ik wel snap dat het goed gevonden kan worden.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:12 schreef DO2 het volgende:
Ohjaquote:Op woensdag 16 april 2014 00:12 schreef DO2 het volgende:
met een zangeres? hmquote:Op woensdag 16 april 2014 00:10 schreef Norrage het volgende:
Smiths zijn prima. Als ze geen zanger hadden gehad had dat album wel 3.5 of 4 sterren gehad.
quote:Audiotransparent / We vs. Death - Dutch Indie Singles Club 2 (2006)
Don Mercedes - Rocky (1976)
Pink Floyd - Ummagumma (1969)
Plan B - She Said (2010)
Radiohead - The Bends (1995)
Radiohead - Paranoid Android (1997)
Radiohead - OK Computer (1997)
Radiohead - Karma Police (1997)
Radiohead - Kid A (2000)
Radiohead - Amnesiac (2001)
Radiohead - Hail to the Thief (2003)
Radiohead - Radiohead: The Best Of (2008)
Red Hot Chili Peppers - Under the Bridge (1992)
Röyksopp - Eple (2001)
Scorpions - Wind of Change (1991)
Snow Patrol - Chasing Cars (2006)
Snow Patrol - Just Say Yes (2009)
Snow Patrol - Up to Now (2009)
Tears for Fears - Sowing the Seeds of Love (1989)
quote:Arcade Fire - Reflektor (2013)
Bruce Springsteen - Born to Run (1975)
Bruce Springsteen - Darkness on the Edge of Town (1978)
Bruce Springsteen - The Wild, the Innocent & the E Street Shuffle (1973)
Bruce Springsteen & The E Street Band - Hammersmith Odeon, London '75 (2006)
Calexico | Iron & Wine - In the Reins (2005)
dEUS - In a Bar, Under the Sea (1996)
Dire Straits - Alchemy (1984)
Alternatieve titel: Dire Straits Live
Keith Jarrett - The Köln Concert (1975)
Keith Jarrett - The Survivors' Suite (1977)
Miles Davis - A Tribute to Jack Johnson (1970)
Pink Floyd - Wish You Were Here (1975)
Portugal. The Man - Censored Colors (2008)
Radiohead - Amnesiac (2001)
Roosbeef - Omdat Ik Dat Wil (2011)
Tom Waits - Rain Dogs (1985)
Van Morrison - Veedon Fleece (1974)
Wilco - A Ghost Is Born (2004)
Wilco - Kicking Television (2005)
Alternatieve titel: Live in Chicago
Wilco - Yankee Hotel Foxtrot (2002)
Zita Swoon - A Band in a Box (2005)
Alternatieve titel: Camera Concert
Radioheadquote:
Overrated kutbandje is het ook.quote:
quote:Black Milk - Tronic
Can - Ege Bamyasi
Elvis Costello - This Year's Model
Curren$y - Pilot Talk
Miles Davis - Kind of Blue
Exuma - Exuma
Genius/GZA - Liquid Swords
Freddie Gibbs & Madlib - Piñata
The Jimi Hendrix Experience - Electric Ladyland
Michael Jackson - Thriller
J Dilla - Donuts
King Crimson - In the Court of the Crimson King
Kyuss - Welcome to Sky Valley
Madvillain - Madvillainy
Nas - Illmatic
Organized Konfusion - Stress: The Extinction Agenda
Queens of the Stone Age - Songs for the Deaf
Santana - Caravanserai
Television - Marquee Moon
Bill Withers - Live at Carnegie Hall
Wu-Tang Clan - Enter the Wu-Tang (36 Chambers)
Daar heb ik meer dan 700 van dus die post ik niet allemaalquote:Op woensdag 16 april 2014 00:17 schreef Norrage het volgende:
Voor de wat meer positieve noot dan maar mijn 5-sterren
5 sterren is misschien wat overdreven, maar wel een uitstekend album.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:24 schreef Kerftminister het volgende:
Volgende kanshebber voor 5 sterren is Mastodon - Crack the Skye hier.
eentje voor n00biequote:
Ik heb eigenlijk altijd In Rainbows het beste gevonden, maar nu staan die op gelijke hoogte met Kid A en HTTTquote:Op woensdag 16 april 2014 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens vind ik The Bends denk ik het beste Radiohead album op het momentDat wisselt bij mij om de drie weken... ben het iets te snel beu denk ik.
Anne Soldaat twee sterren geven.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mijn laagsten (kon niet mooier layouten):
[..]
Heb er eigenlijk te weinig, moet eens een reeks slechte albums gaan raten
Enige wat ik zou zeggen is dat het minimaal ritmisch + muzikale basloopjes moet gebruiken die meer belang hebben dan de drums.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:22 schreef ranja het volgende:
postpunk is trouwens best wel een vage term, wat valt daar nou onder... denk dat ik dit een van de betere in het genre vind
Die heeft bij mij 4,5, is ook de metalplaat die het meest op staat hier.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:24 schreef Kerftminister het volgende:
Volgende kanshebber voor 5 sterren is Mastodon - Crack the Skye hier.
Vind elk nummer erop echt heerlijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
5 sterren is misschien wat overdreven, maar wel een uitstekend album.
Hier voorlopig ook nog ja.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft bij mij 4,5, is ook de metalplaat die het meest op staat hier.
Ik geef 5 sterren zodra ik een plaat 10 keer op rij zou kunnen luisteren zonder me te vervelen en echt kan genieten als ik zomaar de plaat op zet, zonder dat er zwakke momentjes tussen zitten.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb zelf overigens nog nooit een album 5 sterren gegeven. Dan moet echt alles helemaal perfect zijn en dat is niet mogelijk.
Zowat iedere plaat heeft wel ergens een zwak momentje. Ik ken helaas geen platen zonder zwakke momenten.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik geef 5 sterren zodra ik een plaat 10 keer op rij zou kunnen luisteren zonder me te vervelen en echt kan genieten als ik zomaar de plaat op zet, zonder dat er zwakke momentjes tussen zitten.
Op het moment dat je met halve sterren werkt en het album volgens jou beter verdient dan een 9.5, moet je wel, toch?quote:Op woensdag 16 april 2014 00:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb zelf overigens nog nooit een album 5 sterren gegeven. Dan moet echt alles helemaal perfect zijn en dat is niet mogelijk.
Haha leuk gevonden. Citrus en Dandy Warhols zou ik overigens wel 0.25 hoger willen geven als dat kon.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:32 schreef ranja het volgende:
Best wel een bizar lijstje
ranja and Kerftminister agree Exact: (15)
Band of Skulls - Baby Darling Doll Face Honey 3.50 stars
The Dandy Warhols - Thirteen Tales From Urban Bohemia 3.50 stars
The Fratellis - Costello Music 3.50 stars
King Charles - LoveBlood 4.00 stars
Mark Lanegan Band - Blues Funeral 4.00 stars
The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band 4.00 stars
Prince - Sign "?" the Times 4.50 stars
Metallica - ...And Justice for All 3.50 stars
Pixies - Doolittle 4.50 stars
The Cure - Disintegration 4.00 stars
Screaming Trees - Sweet Oblivion 4.00 stars
Blur - Parklife 4.00 stars
Screaming Trees - Dust 4.00 stars
Interpol - Turn On the Bright Lights 3.00 stars
Asobi Seksu - Citrus 4.00 stars
Heb Tronic een 9 gegeven maar toch 5 sterren.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:35 schreef DO2 het volgende:
[..]
Op het moment dat je met halve sterren werkt en het album volgens jou beter verdient dan een 9.5, moet je wel, toch?
Ik rond af naar beneden.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:35 schreef DO2 het volgende:
[..]
Op het moment dat je met halve sterren werkt en het album volgens jou beter verdient dan een 9.5, moet je wel, toch?
Ik pas vanaf 8.4 of lager.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik rond af naar beneden.
Beetje ordening kan geen kwaad voor een verder chaotisch persoon zoals ik.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:39 schreef DO2 het volgende:
Nu ja, het zal ook allemaal wel. Ik snap sowieso niet dat jullie dat volhouden.
Citrus moet ik ook nog eens opnieuw raten ja. Geniale plaat. Helaas zijn er een paar wat mindere nummers, maar Thursday, Red Sea, Strawberries zijn geweldig. O en Exotic Animal Paradise natuurlijk. Begin me wel af te vragen, of er wel nog mindere nummers tussen zitten.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op dit moment zijn er maar 2 andere plaatjes die erbij kunnen. Citrus van Asobi Seksu en Fjara van Solstafir.
Radiohead - Kid Aquote:Op woensdag 16 april 2014 02:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb 2 albums 5 sterren gegeven. Degene die ze allebei goed heeft wint een lolly.
The Decemberists is er vast één van, al weet ik niet welke..quote:Op woensdag 16 april 2014 02:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb 2 albums 5 sterren gegeven. Degene die ze allebei goed heeft wint een lolly.
60 euro?quote:Op woensdag 16 april 2014 08:10 schreef kciR het volgende:
Ik kom er net achter dat de release die ik echt graag wil op RSD rond de ¤60 zal zijn. (60 dollar en 60 pond heb ik gevonden). Dat is mij toch iets te veel voor die mooie set van Songs: Ohia...![]()
Al hoop ik dat hij toch iets goedkoper zal zijn zaterdag.
Dit is gewoon trollenquote:Op woensdag 16 april 2014 00:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Anne Soldaat twee sterren geven.Wat een schande!
Goed geradenquote:Op woensdag 16 april 2014 08:07 schreef kciR het volgende:
[..]
The Decemberists is er vast één van, al weet ik niet welke..
En Zanger Bob?quote:
Haar haar zit wel beterquote:Op woensdag 16 april 2014 09:16 schreef Kerftminister het volgende:
Betere kwaliteit
Jammer van dat gekke dansje weer.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 16 april 2014 10:43 schreef Maxerazzi het volgende:
Het zou me oprecht verbazen als Annie geen vegetariër dan wel veganist blijkt te zijn.
Kennelijk is ze geen vegetariër:quote:Op woensdag 16 april 2014 10:43 schreef Maxerazzi het volgende:
Het zou me oprecht verbazen als Annie geen vegetariër dan wel veganist blijkt te zijn.
Bron:quote:"Are you sure you don't want a seitan spider ball?" Clark asks me with a knowing smirk as we sit in the back of Angelica Kitchen, an organic eatery near her apartment in Manhattan's East Village. She picked the place because it's quiet and not necessarily because of its vast array of gluten-free selections. When I ask if she's a vegetarian, she scoffs at the thought while shaking her head no. "I've tried being one," she says, "but since I don't cook, I would just warm-up the veggie patty and call it a day. I didn't feel like I was actually getting the benefits of not eating meat."
Groentekroket dan.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:43 schreef Maxerazzi het volgende:
twitter:allHarm twitterde op woensdag 16-04-2014 om 11:02:46Mando Diao doet een gooi naar meest verschrikkelijke albumcover van het jaar http://t.co/6iBfzHaSAH reageer retweet
Vrijwel alles is beter dan McDonalds, als je daar gegeten hebt lijkt het net alsof je een atoombom hebt ingeslikt. Zo voelt het iig.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:08 schreef Maxerazzi het volgende:
Nee, de boterhamworst bij je plaatselijke super is ábsoluut niet beter dan McDonald's. Maar ik weiger in de rol van voedselpredikant te vervallen, dus iedereen doet maar lekker wat ie wil. #YOLO
Elke industrie is ridicuul.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:02 schreef Maxerazzi het volgende:
O, dat vind ik best een eerlijke opmerking over waarom ze geen vegetariër is anders, hoor. Ze doet er niet moralistisch over en beperkt het tot een puur individuele keuze. Vandaag ben ik fan van Annie. Ik ben zelf ook voor 99% vegetariër omdat de vleesindustrie simpelweg ridicuul is, en de kwaliteit van het vlees uit de supermarkten beneden ieder peil, maar je zult me nooit over dierenethiek of dat soort moralistische prietpraat horen. Ik sympathiseer met Annie hier. Da's weer de meid die ik ken, niet het lopende circus wat ze nu is.
Neuh, komt gewoon uit hetzelfde type 'vleesfabriek'.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:12 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vrijwel alles is beter dan McDonalds, als je daar gegeten hebt lijkt het net alsof je een atoombom hebt ingeslikt. Zo voelt het iig.
quote:Op woensdag 16 april 2014 11:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Elke industrie is ridicuul.
Hij's gek hier, wajoooooo.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Elke industrie is ridicuul.
Tja, je zag 't ook met dat 'superfood', hè. Belachelijk duur, en uiteindelijk blijkt het zwaar overdreven dat het echt zoveel beter is.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:17 schreef Felagund het volgende:
Ik vind persoonlijk de vegetariërsindustrie nog ridiculer. Al die vega-alternatieven die per se op vlees moeten lijken.
Ja maar bij de McDonalds komen er allemaal van die enge stoffen en sausjes nog op.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:15 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Neuh, komt gewoon uit hetzelfde type 'vleesfabriek'.
Kun je beter gewoon bananen en bosbessen eten:quote:Op woensdag 16 april 2014 11:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja maar bij de McDonalds komen er allemaal van die enge stoffen en sausjes nog op.
Vervolgens thuis de Happy Meal netjes uitdrukken langs de kartelrandjes.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:26 schreef Maxerazzi het volgende:
Dat waren nog 's tijden: ravotten in de ballenbak bij de McDonald's om daarna een Happy Meal achterover te kieperen en met mijn Hot Wheels-autootje 'vroem vroem'-geluiden te maken.
Ik zit in de bieb dit filmpje op repeat te kijken:quote:Op woensdag 16 april 2014 11:34 schreef BoerBert het volgende:
Max is naar de Mc om een Happy Meal te halen.
http://www.dumpert.nl/med(...)gangster_versie.htmlquote:Op woensdag 16 april 2014 11:42 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik zit in de bieb dit filmpje op repeat te kijken:
Ranja is gewoon een rare vogel.quote:
Deze plaatjes trouwensquote:Op woensdag 16 april 2014 11:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kun je beter gewoon bananen en bosbessen eten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt trouwens ook allerlei nanoshit tegenwoordig, in bijvoorbeeld creme, maar ook in gewone voeding. Stoffen hebben op zulke kleine schaal andere eigenschappen die boven komen drijven en daar zijn de effecten helemaal niet zo goed van bekend. Dus in principe zit er nog wel wat in dat 'chemisch' slecht kan zijn.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:50 schreef Tchock het volgende:
1. Mensen hebben een totaal irreëele angst voor toevoegingen en E-nummers. Als het natuurlijk is is het goed, als het 'chemisch' (overigens ook een absurde term) is is het eng en 'krijg je er waarschijnlijk kanker van'.
Die van de IKEA is behoorlijk accuraat.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:52 schreef Norrage het volgende:
http://www.buzzfeed.com/a(...)day-to-day-life?bffb
Ja, dit is dus precies het probleem. Ten eerste al de hardnekkige maar onzinnige gedachte dat een appel uit de natuur minder 'chemisch' is dan kernafval - dat is onzin.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je hebt trouwens ook allerlei nanoshit tegenwoordig, in bijvoorbeeld creme, maar ook in gewone voeding. Stoffen hebben op zulke kleine schaal andere eigenschappen die boven komen drijven en daar zijn de effecten helemaal niet zo goed van bekend. Dus in principe zit er nog wel wat in dat 'chemisch' slecht kan zijn.
Verder zijn E-nummers niet zo spannend over het algemeen. Aan de andere kant probeer ik nu wel te zorgen dat ik wat gezonder eet, want al die smaakversterkers en shit is vast niet bevorderlijk.
Beetje warrig verhaal wellicht.
Ik heb over verzadigde vetten laatst nog bij gelezen. Schijnt dat dat helemaal niet (zo) schadelijk isquote:Op woensdag 16 april 2014 12:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dit is dus precies het probleem. Ten eerste al de hardnekkige maar onzinnige gedachte dat een appel uit de natuur minder 'chemisch' is dan kernafval - dat is onzin.
Als je daadwerkelijk op je eten wil letten moet je zorgen dat je niet te veel verzadigd vet binnenkrijgt en gevarieerd en gezond eet. Niet of er geen enge namen op staan, want dat zegt niets. Er zijn bijvoorbeeld kunstmatige vitamines die veel beter door het lichaam worden opgenomen dan hun natuurlijke tegenhangers. Oeh! Eng!
Niets in je normale voeding is dodelijk of zo, nee. Neemt niet weg dat er in vet meer dan twee keer zo veel calorieën zitten als in suiker, om maar eens iets te noemen.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb over verzadigde vetten laatst nog bij gelezen. Schijnt dat dat helemaal niet (zo) schadelijk is
Ik had gisteren - op aanraden van dit topic dus - Either/Or weer aan staan, komt mijn vriendin met een verbaasd gezicht de kamer in: "Luister jíj nou Elliott Smith?!"quote:
Goeie vriendin heb jijquote:Op woensdag 16 april 2014 12:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had gisteren - op aanraden van dit topic dus - Either/Or weer aan staan, komt mijn vriendin met een verbaasd gezicht de kamer in: "Luister jíj nou Elliott Smith?!"
Idd, ze zijn gemaakt door een Australische scheikundeleraar.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze plaatjes trouwensJij bedoelde ze waarschijnlijk sarcastisch, maar ik zie ze wel eens voorbij komen als bewijs hoe erg we wel niet vergiftigd worden
Terwijl ze juist zijn gemaakt om mensen bewust te maken van de paranoia voor E-nummers. Alles wat er in de lijst staat zit in een onbespoten, biologische banaan of bosbes. Er is niets gevaarlijks aanMaar spel het uit met alle scheikunde namen en nummers, McDonald's-lettertype er bij en hele volksstammen happen
Die reissues krijgen zowat altijd een 10 en anders wel een 9+.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:14 schreef DO2 het volgende:
Ik zat er net aan te denken om Slint - Spiderland weer eens te luisteren,
en nu zie ik dat ie op P4K zojuist een 10 heeft gekregen.
Spooky.
Dat weet ik, maar ik wilde het wel even aanhalenquote:Op woensdag 16 april 2014 12:36 schreef DO2 het volgende:
Dat was niet helemaal het punt dat ik probeerde te maken, eigenlijk.
Wel een geniale plaat, overigens. Zou 'm zelf zo een 9.5 geven.
Nja dat kan me echt mijn reet roesten. Ik eet gewoon wat ik lekker vind en waar ik me daarna goed van voel en dat is vanzelfsprekend vaak gezond eten. Iets als McDonalds vind ik én niet te eten én zorgt voor daarna wat hekele minuten die ik dan mag doorbrengen op een sanitaire voorziening om mijn ontlasting achter te laten.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kun je beter gewoon bananen en bosbessen eten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind 'm geweldig, Eels ingetogen en melancholisch.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:10 schreef Norrage het volgende:
Ja de nieuwe Eels is wel mooi
Nu ook op de luisterpaal.
Dat was ook mijn punt. Dat er in "normaal" eten ook enge stofjes zitten. Eet gewoon wat lekker/goed vind. Stress/angst vanwege enge stofjes lijkt mij minstens zo slecht als de stoffen zelf.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nja dat kan me echt mijn reet roesten. Ik eet gewoon wat ik lekker vind en waar ik me daarna goed van voel en dat is vanzelfsprekend vaak gezond eten. Iets als McDonalds vind ik én niet te eten én zorgt voor daarna wat hekele minuten die ik dan mag doorbrengen op een sanitaire voorziening om mijn ontlasting achter te laten.
Ja zo bedoelde ik het ook min of meer, bij veel fastfood voel ik me niet zo gezond als ik het heb gegeten, dus daarom eet ik al sinds de zomer van 2012 volgens mijn eigen richtlijnen waardoor ik me altijd erg fit en gezond voel.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was ook mijn punt. Dat er in "normaal" eten ook enge stofjes zitten. Eet gewoon wat lekker/goed vind. Stress/angst vanwege enge stofjes lijkt mij minstens zo slecht als de stoffen zelf.
k heb nog nooit van Slint gehoord. Maar eens luisterenquote:Op woensdag 16 april 2014 12:14 schreef DO2 het volgende:
Ik zat er net aan te denken om Slint - Spiderland weer eens te luisteren,
en nu zie ik dat ie op P4K zojuist een 10 heeft gekregen.
Spooky.
Nog nooit gehad?quote:Op woensdag 16 april 2014 13:44 schreef Norrage het volgende:
Doet me beetje denken aan de rauwe dEUS. Zal wel de tijdsgeest zijn van 1993.
Er zijn meerdere voorvaderen natuurlijk.quote:
91quote:Op woensdag 16 april 2014 13:44 schreef Norrage het volgende:
Doet me beetje denken aan de rauwe dEUS. Zal wel de tijdsgeest zijn van 1993.
Dat is wel een van mijn favorieten uit de '90s. Briljante plaatquote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 13:55 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat is wel een van mijn favorieten uit de '90s. Briljante plaat
confincedquote:Gehenna Jul 18 2007 5.00 stars
okay I'm confinced, this is perfect
Ik vergeef het je omdat het een kleine 7 jaar geleden is.quote:
Ik ken het ja, zulke dingen deed ik destijds nog niet, maar maakte me wel enorm druk om de smaak van anderen, nu houd ik het bij grapjes. Al ben ik dan nog pas 19.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:06 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik heb ooit, lang la-haaang geleden, op Hyves (______! ) een heel betoog geschreven over waarom muziek vroeger beter was. Echt facepalm-waardig gelul in de leegte. Dat kwam toen op zo'n publieke pagina, waardoor er opeens honderden reacties binnenkwamen. O, was ik nog maar 16, dan had ik tenminste de overtuiging dat ik de wereld begreep.
Ranja in 3, 2, 1, ..quote:Op woensdag 16 april 2014 14:10 schreef Kerftminister het volgende:
Zit trouwens een beetje te zoeken naar evt leuke pop albums en vrouwelijke vocalisten/bands met vrouwelijke lead. Tot nu toe weinig succes.
MUZ / Zangeressen met Gitaar(bandjes) #6 en eerdere delenquote:Op woensdag 16 april 2014 14:10 schreef Kerftminister het volgende:
Zit trouwens een beetje te zoeken naar evt leuke pop albums en vrouwelijke vocalisten/bands met vrouwelijke lead. Tot nu toe weinig succes.
Ja hij heeft me al eens het een en ander aangeraden, zaten zeker leuke dingen tussen, maar ook veel dingen die me minder liggen.quote:
Had ik al doorgelezen ja, kon er nog niet echt specifiek in worden.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:12 schreef ranja het volgende:
[..]
MUZ / Zangeressen met Gitaar(bandjes) #6 en eerdere delen
of je moet iets specifieker in je doelstelling worden
beter atmosfeer dan sferische muziekquote:Op woensdag 16 april 2014 14:08 schreef DO2 het volgende:
Atmosphere is ook niet direct een term die ik zou gebruiken in relatie tot muziek.
Toch benieuwd naar de context.
quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:12 schreef ranja het volgende:
[..]
MUZ / Zangeressen met Gitaar(bandjes) #6 en eerdere delen
of je moet iets specifieker in je doelstelling worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |