SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 14 april 2014 22:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Doritos in de reclame bij de AH. 2 zakken voor 1.69. Goede deal. #SMLENO
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Lijkt me leuk.quote:Op maandag 14 april 2014 22:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga morgen wel even Doritos halen en dan ga ik het filmen. gr grWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
quote:Op maandag 14 april 2014 22:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga morgen wel even Doritos halen en dan ga ik het filmen. gr gr![]()
Goed plan. Hoop op een soortgelijke uitkomst.quote:Op maandag 14 april 2014 22:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga morgen wel even Doritos halen en dan ga ik het filmen. gr grhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Kijk eens aan!quote:Op maandag 14 april 2014 22:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Doritos in de reclame bij de AH. 2 zakken voor 1.69. Goede deal. #SMLENO![]()
xdquote:Op maandag 14 april 2014 22:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die reactiesAllemaal binnen een minuut.
Wel filmen morgen hè.quote:Op maandag 14 april 2014 22:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die reactiesAllemaal binnen een minuut.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Wat ik eigenlijk wilde zeggen: ik ga morgen een tentamen maken. Ik had dat tentamen van vorige week dus gehaald maar ik had ook nog een 6.7 (wel inclusief bonuspunt)![]()
succeskommazevenquote:Op maandag 14 april 2014 22:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat ik eigenlijk wilde zeggen: ik ga morgen een tentamen maken. Ik had dat tentamen van vorige week dus gehaald maar ik had ook nog een 6.7 (wel inclusief bonuspunt)![]()
Heeft Lindgren. die gehaald?quote:Op maandag 14 april 2014 22:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat ik eigenlijk wilde zeggen: ik ga morgen een tentamen maken. Ik had dat tentamen van vorige week dus gehaald maar ik had ook nog een 6.7 (wel inclusief bonuspunt)Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
ok kamiquote:Op maandag 14 april 2014 22:56 schreef Kamikazie het volgende:
DS2 ik vind je wel een prima gast hoor.![]()
Ik ook op zich wel.quote:Op maandag 14 april 2014 22:56 schreef Kamikazie het volgende:
DS2 ik vind je wel een prima gast hoor.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Mart Smeets is aan het dementeren ofzo
Die man wist helemaal geen vragen van de Powned verslaggever te beantwoorden en het ging volgens zijn eigen zeggen "matig" met hem.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Annie?quote:Op maandag 14 april 2014 23:04 schreef Lindgren. het volgende:
Op dit moment is de vriendin van Omni dus gewoon onze Any.![]()
Ik weet dat ik apart ben.quote:Op maandag 14 april 2014 23:03 schreef Kamikazie het volgende:
Ik maakte een grapje ik vind je maar raar en apart maar ja, dat moet kunnen toch...![]()
Ging echt goed.quote:Op maandag 14 april 2014 23:04 schreef Lindgren. het volgende:
Op dit moment is de vriendin van Omni dus gewoon onze Any.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik wil wel wat minder gaan eten.. alleen dan is het net deze week in de aanbieding.quote:Op maandag 14 april 2014 23:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Desalniettemin gewoon dorito's blijven eten baas![]()
Haha je moet minder chips eten en meer echt eten zoals tosti's, worstenbroodjes, steaks etcquote:Op maandag 14 april 2014 23:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil wel wat minder gaan eten.. alleen dan is het net deze week in de aanbieding.![]()
Konijnentarrels.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Weet ik niet.quote:
[ Bericht 7% gewijzigd door 2Happy4U op 15-04-2014 00:12:40 ]Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
TR gemachtquote:
[ Bericht 7% gewijzigd door 2Happy4U op 15-04-2014 00:12:46 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zolang iedereen zich sociaal opstelt hier kunnen we best af en toe tetten posten toch? Mods komen hier toch zelden.![]()
Ja nooit te zien hier.quote:Op maandag 14 april 2014 23:32 schreef StijnDa het volgende:
Zolang iedereen zich sociaal opstelt hier kunnen we best af en toe tetten posten toch? Mods komen hier toch zelden.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Godver wat vallen die Doritos Barbecue style eigenlijk tegenquote:Op maandag 14 april 2014 23:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik post altijd SFW-plaatjes dus dan kunnen mensen geen TR machen.Ik trek net een zak open. En ze zijn nog duurder ook.
![]()
Die heb ik eigenlijk nooit. Jacked is overigens nog duurder.quote:Op maandag 14 april 2014 23:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Godver wat vallen die Doritos Barbecue style eigenlijk tegenIk trek net een zak open. En ze zijn nog duurder ook.
![]()
Inderdaad. Dat durfde ik helemaal niet aanquote:Op maandag 14 april 2014 23:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik eigenlijk nooit. Jacked is overigens nog duurder.Mijn vertrouwen daarin is bij deze nog verder weggezakt.
![]()
Ja.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
PS3 markt = PS4 markt.quote:Op maandag 14 april 2014 23:50 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat? Je mag wel wat duidelijker zijn.
neequote:Op dinsdag 15 april 2014 00:06 schreef Santello het volgende:
Ga ik hiermee de oorlog winnen?
[ afbeelding ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nee je hebt Sneijder op 7 chemquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:06 schreef Santello het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Vast welquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:06 schreef Santello het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik zit naar de prijzen te kijken op de markt maar die zijn me toch gigantisch gedaald de laatste paar dagen. Had me er nog niet echt mee bezig gehouden maar UP Hazard 100k gezakt al en Ibra al bijna minder dan een miljoen. Blijft het alleen maar nog meer zakken vanwege de TOTS wat er aan komt of wat denken jullie.![]()
Net zoals elk jaar gaan de prijzen zakken met TOTSquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:22 schreef Maver24 het volgende:
Ik zit naar de prijzen te kijken op de markt maar die zijn me toch gigantisch gedaald de laatste paar dagen. Had me er nog niet echt mee bezig gehouden maar UP Hazard 100k gezakt al en Ibra al bijna minder dan een miljoen. Blijft het alleen maar nog meer zakken vanwege de TOTS wat er aan komt of wat denken jullie.![]()
Ja inderdaad, schijnbaar nu al aan de gang dus, SIF Reus is 550k al, die was 750k vorige weekquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net zoals elk jaar gaan de prijzen zakken met TOTS
Ben ik even blij dat ik niet al te dure spelers in me club heb zitten. heb nu weer 1,5m coins dus dat is wel leuk begin weer![]()
![]()
Ik wil Aguero, Touré en Schweinsteiger (en misschien TIF James Rodriguez) gaan halen, maar daar ga ik denk ik ook nog even mee wachten...quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:22 schreef Maver24 het volgende:
Ik zit naar de prijzen te kijken op de markt maar die zijn me toch gigantisch gedaald de laatste paar dagen. Had me er nog niet echt mee bezig gehouden maar UP Hazard 100k gezakt al en Ibra al bijna minder dan een miljoen. Blijft het alleen maar nog meer zakken vanwege de TOTS wat er aan komt of wat denken jullie.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
TIF James is echt een machine, ontzettend goed maar heb em vandaag maar even verkocht op het moment dat die rare gold packs uitkwamen dus dat heb ik wel goed gedaanquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik wil Aguero, Touré en Schweinsteiger (en misschien TIF James Rodriguez) gaan halen, maar daar ga ik denk ik ook nog even mee wachten...![]()
Wat maakt het uit joh, als je nu plezier hebt van die spelers dan is het die paar extra coins wel waard.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik wil Aguero, Touré en Schweinsteiger (en misschien TIF James Rodriguez) gaan halen, maar daar ga ik denk ik ook nog even mee wachten...![]()
Ik kan ze hooguit dit weekend pas gebruiken, dus kan ik net zo goed nog even wachtenquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat maakt het uit joh, als je nu plezier hebt van die spelers dan is het die paar extra coins wel waard.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2821288.page
Hebben jullie dit al gezien. Nieuwe kaartjes ofzo, komende vrijdag, ik weet het niet
Wtf?![]()
Jezus..was wel obvious dat die crash snel zou komen, maar zo snel en direct zo hard had ik ook niet verwacht.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:29 schreef Maver24 het volgende:
Crespo en Kluivert allebei onder het miljoen nu, Vieira 750k, Pauleta 280k![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Gewoon photoshop? Die eerste kaarten zijn van FUT98 geloof ik.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:36 schreef Maver24 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2821288.page
Hebben jullie dit al gezien. Nieuwe kaartjes ofzo, komende vrijdag, ik weet het niet
Wtf?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ah oke, dat had ik gemist. Wel spannend zo ouwe reus. Heb er zin inquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:41 schreef Maver24 het volgende:
Geen photoshop, check dit
http://espnfc.com/ultimatexi?sf25007362=1&cc=5739
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Schijnbaar gaat EA vrijdag een team uitbrengen naargaande de poll votes van de Ultimate Team XI Braziltwitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 14-04-2014 om 21:00:13Messi, Ronaldo, Neymar: who would make your @ESPNFC Ultimate XI? VOTE NOW: http://t.co/TdbcgRy8al reageer retweet
![]()
Louisquote:![]()
Al die spelers hebben een prima seizoen gehad. Dat is uiteraard dankzij DE BONDSCOACH.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik hou mn huidige legends; dan maar een loss in coins
Speelt nu eindelijk goed en heb nog 1.2 miljoen over voor TOTY Neuer, TOTS Dante en/of TOTS Alaba
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik kan Suarez niet als spitta kiezen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Lekker hoor ouwe reus. Je kan iedere dag opnieuw gaan stemmen zie ik..vage bende.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die posities slaan echt nergens op..zie ook bij mij met Pogbaas en Vidalquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:54 schreef Freire het volgende:
[..]
Alleen als buitenspeler
Daar heeft hij trouwens nu 18%
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga morgen gewoon weer stemmen of is morgen al vandaag, na 12 uur heb ik het gedaan, dan maar wachten tot morgennacht, haha![]()
Wel schitterend dit soort dingen. Beetje stemmen, beetje aan de balletjes kietelen, WK koortsie. Is toch heerlijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:58 schreef Tim86 het volgende:
Wel schitterend dit soort dingen. Beetje stemmen, beetje aan de balletjes kietelen, WK koortsie. Is toch heerlijk.
Meurning
Gisteren mijn IF Balo en IF Modric van de hand gedaan. Als ik naar de prijsontwikkelingen kijken, is een paar dagen wachten geen optie meer.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij naar de prijs ontwikkeling kijken ja? Maar mooi zo'n crash. Misschien dat ik toch met een tonnetje of 8 nog iets moois kan kopen deze zomerquote:Op dinsdag 15 april 2014 07:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Meurning
Gisteren mijn IF Balo en IF Modric van de hand gedaan. Als ik naar de prijsontwikkelingen kijken, is een paar dagen wachten geen optie meer.![]()
![]()
Ik heb een poging gedaan, is dat zo ongeloofwaardig dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij naar de prijs ontwikkeling kijken ja? Maar mooi zo'n crash. Misschien dat ik toch met een tonnetje of 8 nog iets moois kan kopen deze zomer
Heb het trouwens alleen voor mijn duurste IF's in de gaten gehouden, IF's onder de 100k houd ik gewoon
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Was mijn poging om je duidelijk te maken dat het moet zijn: ik kijk. En niet ik kijkenquote:Op dinsdag 15 april 2014 07:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan, is dat zo ongeloofwaardig dan?
Heb het trouwens alleen voor mijn duurste IF's in de gaten gehouden, IF's onder de 100k houd ik gewoon![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was mijn poging om je duidelijk te maken dat het moet zijn: ik kijk. En niet ik kijken![]()
Is nog vroeg enzo![]()
Maar ik denk serieus dat je straks met 800k iets heel moois kunt maken, als je het op het juiste tijdstip doet.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
TOTS Reus was vorig jaar maar 600K. Lewa ook zoiets. Ik zet mn gewone Reus nu wel op de tradepile. Vandaag maar met Elia spelen. Je weet wel, beetje skillen en allesquote:Op dinsdag 15 april 2014 07:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Is nog vroeg enzo![]()
Maar ik denk serieus dat je straks met 800k iets heel moois kunt maken, als je het op het juiste tijdstip doet.![]()
![]()
Op EA forum las ik iemand die beweerde dat UP Hazard in een week met 100k in waarde was gedaald. Dan is het toch best de moeite om een week of 2/3 zonder die gast te spelen, en hem daarna weer terug te kopen (of zelfs een IF versie). Ik doe het dus ook wel even met NIF Balo en Modric. En tijdens de TOTS maar even kijken wat dan de beste optie is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
TOTS Reus was vorig jaar maar 600K. Lewa ook zoiets. Ik zet mn gewone Reus nu wel op de tradepile. Vandaag maar met Elia spelen. Je weet wel, beetje skillen en alles
Overigens snap ik niks van die hele stemsessie; ik geloof niet dat ze daarvan kaartjes gaan releasen in FUT, met nog een TOTS voor de deur.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die groene kaarten zijn volgens mij gewoon van het Team of the Tournament, was na het EK ook gewoon zo.quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op EA forum las ik iemand die beweerde dat UP Hazard in een week met 100k in waarde was gedaald. Dan is het toch best de moeite om een week of 2/3 zonder die gast te spelen, en hem daarna weer terug te kopen (of zelfs een IF versie). Ik doe het dus ook wel even met NIF Balo en Modric. En tijdens de TOTS maar even kijken wat dan de beste optie is.
Overigens snap ik niks van die hele stemsessie; ik geloof niet dat ze daarvan kaartjes gaan releasen in FUT, met nog een TOTS voor de deur.![]()
Na het EK toch? Het lijkt of ze nu al vantevoren wat gaan uitbrengen...quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die groene kaarten zijn volgens mij gewoon van het Team of the Tournament, was na het EK ook gewoon zo.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
LM --> LW kaartje: 500 coins. Catalyst kaartje: 3400 coins. Elia: 1600 coins.
Soms snap ik niks meer van de markt.![]()
Zo onlogisch is het niet, vergelijk het met je auto. Ik ben autoleek, maar stel: het motorblok van je auto is aan gort, en je besluit het te vervangen. Kosten: 2000 euro. Geen idee of het een reele prijs is, ik roep maar wat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:40 schreef Toefjes het volgende:
LM --> LW kaartje: 500 coins. Catalyst kaartje: 3400 coins. Elia: 1600 coins.
[ afbeelding ]
Soms snap ik niks meer van de markt.
Twee weken later besluit je toch je auto te verkopen, en je stapt er mee naar een dealer.
Volgens mij kun je dan proberen uit te leggen dat die auto 2000 euro meer waard is dan een zelfde model met dezelfde kilometers en uit hetzelfde jaar zonder nieuw motorblok, maar er is geen dealer die 2000 euro meer neerlegt voor jouw auto, vanwege dat nieuwe motorblok.
Misschien gaat de vergelijking niet precies op, maar zo kun je het ook zien met investeringen (position card, chemstyle) die zo'n gast gedaan heeft op Eliaatje
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gister voor het eerst tegen (2) legend-kaarten gespeeld. (divisie 3 tm 1 - xbox one)
Tegen effenberg en lehman, rest van het team was vrij standaard (lewa/reus/robben/schweinhond etc)
had eigenlijk gehoopt dat er aangepast commentaar was of zo voor de legends..
en 4-2 gewonnen. viel al met al echt tegen![]()
Ik heb hetzelfde.. 2 dagen bijna niet geslapen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 03:32 schreef Lindgren. het volgende:
Kutritme.Kom ook gewoon niet in slaap.
Potje Fifa dan maar.![]()
Het is hier al vaker gezegd: in het merendeel van de gevallen zijn spelers met CR7 of Messi in hun team helemaal niet zo goed. Datzelfde zou wel eens kunnen gelden voor legends op de Xbox.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:25 schreef JaafkeEHV het volgende:
Gister voor het eerst tegen (2) legend-kaarten gespeeld. (divisie 3 tm 1 - xbox one)
Tegen effenberg en lehman, rest van het team was vrij standaard (lewa/reus/robben/schweinhond etc)
en 4-2 gewonnen. viel al met al echt tegenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mua, hij was zeker niet slecht. heb inderdaad tegen teams gespeeld waarvan je gaat watertanden om snel 3-0 voor te staan en hun zien rage-quittenquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is hier al vaker gezegd: in het merendeel van de gevallen zijn spelers met CR7 of Messi in hun team helemaal niet zo goed. Datzelfde zou wel eens kunnen gelden voor legends op de Xbox.
Vond het hele legend gebeuren echt zo flets. had tenminste op een verhaal gehoopt of een speciale anekdote. hopelijk komt dit in FIFA 15 wel. en ontslaan ze youri en evert.![]()
Spelen met commentaarquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:49 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
Mua, hij was zeker niet slecht. heb inderdaad tegen teams gespeeld waarvan je gaat watertanden om snel 3-0 voor te staan en hun zien rage-quitten
Vond het hele legend gebeuren echt zo flets. had tenminste op een verhaal gehoopt of een speciale anekdote. hopelijk komt dit in FIFA 15 wel. en ontslaan ze youri en evert.Gewoon uitzetten en lekkere muziek op
![]()
![]()
dat kan ik gewoon niet.. ik moet 'fifa' horen.. en natuurlijk dobroslav zmuraquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Spelen met commentaarGewoon uitzetten en lekkere muziek op
![]()
Ten eerste commentaar gewoon op andere taal zetten en ten tweede, een verhaal of anekdote ? Je bedoelt dat de commentators het levensverhaal van George Weah gaan oplepelen als je hem in de ploeg hebt staan?![]()
scorebord journalistiek.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:48 schreef Toefjes het volgende:
Ik 15 schoten op doel, tegenstander 7. Uitslag 5-6. Tja
jij bent gewoon van 30 meter op goal aan het rossen
Morrie b.t.w.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik vind dat eigenlijk ook altijd zo'n onzin. Ik geloof soms die stats niet eens, omdat ik dan maar 2 schoten op goal heb gehad en de tegenstander 6. Maar als je dan de highlights terug gaat kijken, zie ik dat ik drie 100% kansen naast het goal heb getrapt en dat zijn 6 schoten ongevaarlijke rollertjes zijn. Of andersomquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
scorebord journalistiek.
jij bent gewoon van 30 meter op goal aan het rossen
Morrie b.t.w.
sowieso telt hij alle geblokte schoten al niet meequote:Op dinsdag 15 april 2014 09:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk ook altijd zo'n onzin. Ik geloof soms die stats niet eens, omdat ik dan maar 2 schoten op goal heb gehad en de tegenstander 6. Maar als je dan de highlights terug gaat kijken, zie ik dat ik drie 100% kansen naast het goal heb getrapt en dat zijn 6 schoten ongevaarlijke rollertjes zijn. Of andersomdat vind ik zo debiel daar heb ik er ook zeker 20 van in een wedstrijd. kut verdedigers die er altijd net voor weten te staan.
#FreeTrapz![]()
Ik baseerde me eerst ook altijd op die stats of ik domineerde of niet, maar dan had ik bijvoorbeeld 60% balbezit, maar 1 schot op goal en hij had er 6 op goal. Tja, wie domineerde nou?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
sowieso telt hij alle geblokte schoten al niet meedat vind ik zo debiel daar heb ik er ook zeker 20 van in een wedstrijd. kut verdedigers die er altijd net voor weten te staan.
Ik speelde die gast gewoon helemaal zoek. Alleen liet Marchetti alles door, terwijl hij normaal een zeer betrouwbare keeper is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk ook altijd zo'n onzin. Ik geloof soms die stats niet eens, omdat ik dan maar 2 schoten op goal heb gehad en de tegenstander 6. Maar als je dan de highlights terug gaat kijken, zie ik dat ik drie 100% kansen naast het goal heb getrapt en dat zijn 6 schoten ongevaarlijke rollertjes zijn. Of andersom![]()
Maar dat is dus niet uit de stats af te leidenquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik speelde die gast gewoon helemaal zoek. Alleen liet Marchetti alles door, terwijl hij normaal een zeer betrouwbare keeper is.
Gevoelsmatig is het niet eerlijk, omdat jij 2x zoveel schoten lost t.o.v. je tegenstander, maar minder scoort. Dat kun je dus verklaren door middel van rollertjes, van verre afstand, etc etc. Bovendien word ik er alleen maar gefrustreerder door, want als ik 12x op goal heb geschoten en 1 doelpunt heb, maar de tegenstander heeft 3 schoten en 3 goals, dan word ik gewoon boos op FIFADaarom kijk ik daar bij mijn eigen wedstrijden niet meer naar.
Ik schiet nooit van afstand eigenlijk. Maar sowieso, het gaat niet om mijn eigen productie, maar het feit dat je 7 schoten tegen krijgt, en 6 goals.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet uit de stats af te leiden
Gevoelsmatig is het niet eerlijk, omdat jij 2x zoveel schoten lost t.o.v. je tegenstander, maar minder scoort. Dat kun je dus verklaren door middel van rollertjes, van verre afstand, etc etc. Bovendien word ik er alleen maar gefrustreerder door, want als ik 12x op goal heb geschoten en 1 doelpunt heb, maar de tegenstander heeft 3 schoten en 3 goals, dan word ik gewoon boos op FIFA![]()
fixedquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik schiet nooit van afstand eigenlijk. Maar sowieso, het gaat niet om mijn eigen productie, maar het feit dat je 7 schoten tegen krijgt, en 6 goals tegen krijgt.
hij schiet dus alleen als hij 90% kans heeft om te scorenquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik schiet nooit van afstand eigenlijk. Maar sowieso, het gaat niet om mijn eigen productie, maar het feit dat je 7 schoten tegen krijgt, en 6 goals.eigenlijk is het dus gewoon een baas
#FreeTrapz![]()
I feel ya bro, maar dat had je wel moeten kunnen opmaken uit mijn posts, ik snap het gevoel, maar gaf je tips hoe je er in de toekomst mee om moet gaanquote:
breek die disc in 100 stukjes en koop het volgende deel nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
I feel ya bro, maar dat had je wel moeten kunnen opmaken uit mijn posts, ik snap het gevoel, maar gaf je tips hoe je er in de toekomst mee om moet gaan![]()
neem dit serieus in overweging
#FreeTrapz![]()
Ik bedacht me dat ik vanavond misschien wel kon clubberen, maar als het zo moetquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kom gewoon jizzerenquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat ik vanavond misschien wel kon clubberen, maar als het zo moetRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik kan na mijn strijd met lindgren ook wel even gok ikquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat ik vanavond misschien wel kon clubberen, maar als het zo moet
#FreeTrapz![]()
Dat wordt een drukke aangelegenheid vanavond. Even onder voorbehoud (heb iets wat er nog tussen kan komen).
En ik moet even op zoek naar een goede mic
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die stervende hoeren kankerkachel staat hier op 45 graden ofzowat is een lach als je van binnen huilt![]()
Aaaah mietje, film gewoon...quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was net bij de C1000 in Leeuwarden en ik kocht niks. Zometeen bij de AH wel.
Ik ga het alleen niet opnemen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Contracten zijn weer wat gestegen, opeens zijn er een stuk of 20 non shiny golds verkocht voor 350/400.. prijs maar eens verhogen naar 400/450.![]()
Dat is nog eens nuttige infoquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:18 schreef DutchSL het volgende:
Contracten zijn weer wat gestegen, opeens zijn er een stuk of 20 non shiny golds verkocht voor 350/400.. prijs maar eens verhogen naar 400/450.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Stelletje nazi's hier.Stijn is geband. Degene die echt een TR heeft gemacht moet wel gigantisch homo zijn.
Voor wat?quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:19 schreef Lindgren. het volgende:
Stelletje nazi's hier.Stijn is geband. Degene die echt een TR heeft gemacht moet wel gigantisch homo zijn.
Voor wat?quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:19 schreef Lindgren. het volgende:
Geef nou maar gewoon toe.quote:
Een klassieke tactiek.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kreeg ook een DM van Stijn. Waarschijnlijk lurkend voorvochtquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:19 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
![]()
[4/14/2014 9:46:51 PM] Ozz: Voor die gif van Stijn_da een TR gemacht.
[4/14/2014 9:47:16 PM] Ozz: kan die niet zo goed tegen
gr gr
[ Bericht 0% gewijzigd door MrvanTrapZ op 15-04-2014 11:36:50 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
lekker bezig de laatste tijd die Ozzquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
gr gr![]()
Mijn non shiny golds verkopen al weken niet voor 250/300quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:18 schreef DutchSL het volgende:
Contracten zijn weer wat gestegen, opeens zijn er een stuk of 20 non shiny golds verkocht voor 350/400.. prijs maar eens verhogen naar 400/450.
#xboxproblems![]()
oh voor die gif met die gekke bekken trekkende tieten schuddende chickquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Waarom moet dit nou? Elkaar een beetje gaan lopen wegjagenquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
gr gr
En dit topic krijgt weer een slechte naam bij mods![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is een garpje man.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Waarom moet dit nou? Elkaar een beetje gaan lopen wegjagen
En dit topic krijgt weer een slechte naam bij modsdie tijd komt zelfs niet overeen.
Wat een kneusquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
gr gr
Edit: Oh
Feyenoord Rotterdam![]()
[DS2] Zagen jullie mijn PI niet?[/DS2]
ouwe zweetneger.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb het de hele tijd heel warm en ik word er gek van. Nu ga ik naar de trein lopen. brbPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tot zoquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb het de hele tijd heel warm en ik word er gek van. Nu ga ik naar de trein lopen. brbRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik wil het niet weten DS2, alsjeblieft spaar ons.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het komt vast doordat ik heeeeel slecht heb geslapen.. als ik thuis kom ga ik op bed liggen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wank session.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik wil het niet weten DS2, alsjeblieft spaar ons.
Ik zei toch alleen op bed liggen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik wil het niet weten DS2, alsjeblieft spaar ons.![]()
Ga dan chickies hosselen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik verveel me altijd binnen 5 minuten als ik in de trein zit dus dan ga ik hier posten.
Spreek iemand aan. Slaap. Luister muziek. Kijk naar buiten. Puzzel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik verveel me altijd binnen 5 minuten als ik in de trein zit dus dan ga ik hier posten.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Kun je downloadenquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:25 schreef JaafkeEHV het volgende:
en 4-2 gewonnen. viel al met al echt tegen![]()
Ik ben er bijna. Het is niet eens een kwartier.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Spreek iemand aan. Slaap. Luister muziek. Kijk naar buiten. Puzzel.![]()
iedereen dat brazil teampie van maver al ingevuld ?
had graag luis in de spits gehad maar het werd dus maar aguero.
verder natuurlijk de standaard bazen
#FreeTrapz![]()
Kun je een potje?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:12 schreef FCsuarez het volgende:
iedereen dat brazil teampie van maver al ingevuld ?
had graag luis in de spits gehad maar het werd dus maar aguero.
verder natuurlijk de standaard bazenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
vanavond manquote:moet nu net doen alsof ik aan het werk ben.
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vanavond manmoet nu net doen alsof ik aan het werk ben.
uurtje of 8 ben ik wel online denk ik.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zit hier net gewoon hardop te lachen.M'n tegenstander quit net na deze goal.
http://www.easports.com/media/play/video/188962206
Edit:
eerste actie was een advanced ball roll.Knipt gifcam er speciaal vanaf.
oeh skill 'mquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:35 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.easports.com/media/play/video/188962206Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die actie gisteren waarbij we dachten aan een corner.. was inderdaad een doeltrap.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:35 schreef Lindgren. het volgende:
Edit:
[ afbeelding ]
![]()
Echt?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Die actie gisteren waarbij we dachten aan een corner.. was inderdaad een doeltrap.
Mehquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:35 schreef Lindgren. het volgende:
Edit:
[ afbeelding ]
lolquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
FIFARalle is dan ook een gigantische gayboyquote:
Dikzak.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb bij de AH alleen Doritos en 1 blikje Mountain Dew gehaald. Ik was minder dan 3 euro kwijt.Feyenoord Rotterdam![]()
hoeveel van die zakken eet je per week dan ds2? 3?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
OVER 9000 2quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:11 schreef poker4lifee het volgende:
hoeveel van die zakken eet je per week dan ds2? 3?![]()
Niet liegen, ik hoor je minstens 4 keer per week over die zakken praten.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
FIFARalle is dan ook een gigantische gayboy
[ afbeelding ]
Vorige week heb ik het er niet over gehad. Alleen gisteren en vandaag omdat het in de aanbieding is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet liegen, ik hoor je minstens 4 keer per week over die zakken praten.![]()
Een oranje Ohnee?quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je dan niet vet vaak last van een oranje pener?![]()
Geen Dreetje gebruikenquote:
Gegarandeerd 500 hits extraRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zal ik gewoon wachten dan met mijn potje tegen Suarez? Als Lindgren. die wint dan is onze poule toch al klaar.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
zorg dan wel dat je die match direct daarna kan spelen indien nodigquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:29 schreef el-blanchito het volgende:
Zal ik gewoon wachten dan met mijn potje tegen Suarez? Als Lindgren. die wint dan is onze poule toch al klaar.![]()
![]()
Je moet niet zo veel lullen.. eten.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Isgoed, ik kan vanavond wel rond een uurtje of 11 denk ik Suarezquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:30 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
zorg dan wel dat je die match direct daarna kan spelen indien nodig
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
word al badend in het zweet wakker als ik lindgren zijn skillie movies zie. maar ik ga van hem winnendus zie je wel online komen
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je moet niet zo veel lullen.. eten.Daar reageerde ze alleen niet op.
EA mongolen
Ik win die themacup door een ragequit na 40 minuten in de finale (bij 5-0). Komt er in beeld dat ik dus de cup binnen heb +3k en prem gold pack. Krijg ik daarna bij de rewards ineens 0 coins en dus ook geen pack
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
No offense maar hij doet maar een aantal skillmoves echt vaak en de mensen met wie hij z'n skills doet zijn vaak erg zwak ( Corona bijvoorbeeld). Je bent dus niet kansloosquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:50 schreef FCsuarez het volgende:
word al badend in het zweet wakker als ik lindgren zijn skillie movies zie. maar ik ga van hem winnendus zie je wel online komen
Kan je vanavond rond 11?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
JBGS.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:54 schreef Tim86 het volgende:
EA mongolen
Ik win die themacup door een ragequit na 40 minuten in de finale (bij 5-0). Komt er in beeld dat ik dus de cup binnen heb +3k en prem gold pack. Krijg ik daarna bij de rewards ineens 0 coins en dus ook geen pack
![]()
jullie mamquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
haha, gaat meer om de opzet er naartoequote:Op dinsdag 15 april 2014 14:01 schreef Kamikazie het volgende:
Die goal op 0:28 is echt gruwelijk mooi![]()
![]()
![]()
![]()
Welke paupers doen er vanavond dan mee?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Deze.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Welke paupers doen er vanavond dan mee?
Ik had het over de paupers en niet over de bazen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
in dat geval ik niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had het over de paupers en niet over de bazen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
In dat geval, ondergetekende wellicht.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had het over de paupers en niet over de bazen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
weet niet of lindgren nog wel met mij wil foeballuh nadat ik zijn kontje geraped hebPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Blijkbaar probeer je zelfvertrouwen te tanken door steeds maar bij jezelf bevestiging te zoeken. Je valt in herhaling, in ieder gevalquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:20 schreef FCsuarez het volgende:
weet niet of lindgren nog wel met mij wil foeballuh nadat ik zijn kontje geraped heb
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik denk dat jij de aankomende 5 weken kan poepen zonder te persen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:20 schreef FCsuarez het volgende:
weet niet of lindgren nog wel met mij wil foeballuh nadat ik zijn kontje geraped heb
(_o_)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sorry Potsie, probeer zo af en toe een beetje leven in de boel te houden hierquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Blijkbaar probeer je zelfvertrouwen te tanken door steeds maar bij jezelf bevestiging te zoeken. Je valt in herhaling, in ieder gevalzal het niet meer doen.
de eerste keer bijna de 2e keer bijna en de 3e keer bijna ?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heeft iemand gemerkt dat het zoeken op de web app nu bijna perfect gaat?
bij mij geeft hij in ieder geval nog redelijk vaak foutmeldingen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het is leven in de brouwerij houden. Leven in de boel houden is een onbekende uitdrukking.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Sorry Potsie, probeer zo af en toe een beetje leven in de boel te houden hierzal het niet meer doen.
![]()
Je mag er best leven in houden, maar ik zou eerst maar gewoon dat potje spelen...daarna mag je schreeuwen wat je wilquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Sorry Potsie, probeer zo af en toe een beetje leven in de boel te houden hierzal het niet meer doen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
aangeboden 250.000 coins PS 25 euro.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hier nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is leven in de brouwerij houden. Leven in de boel houden is een onbekende uitdrukking.![]()
oke je hebt gelijk
#FreeTrapz![]()
Lekker duur.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
aangeboden 250.000 coins PS 25 euro.
15 euro.![]()
zie ik er uit als een turk, geen onderhandelingen. anders ga je maar naar een coin-sitequote:
#FreeTrapz![]()
PS3 24,50quote:quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zie ik er uit als een turk, geen onderhandelingen. anders ga je maar naar een coin-site![]()
Ik heb nog niet geprobeerd om de 59e minuut te bereiken maar als ik naar spelers zoek vindt hij die gewoon in 1xquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[..]
de eerste keer bijna de 2e keer bijna en de 3e keer bijna ?
bij mij geeft hij in ieder geval nog redelijk vaak foutmeldingen.![]()
![]()
ik wist dat je zou duiken maar zo skraalquote:
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik wist dat je zou duiken maar zo skraal![]()
Hij mag blij zijn dat het 24,50 is en niet 24,75.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
bij jou heeft hij nog de kans dat het afgepakt word met je bloedgeldquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Hij mag blij zijn dat het 24,50 is en niet 24,75.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
*wordt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bij jou heeft hij nog de kans dat het afgepakt word met je bloedgeld
Recidivist dat je bent.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haha, ja, het is ook niet het loopquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
*wordt.
Recidivist dat je bent.![]()
alles om toefjes zijn dag te maken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
*wordt.
Recidivist dat je bent.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Daarom zijn er mensen zoals mij die de markt kennen als hun eigen huis en die hem lezen .quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een Mandzukic kost 1.3k maar met hunter kost hij 5k. Ik snap soms echt niks van de markt.![]()
Via de EA chat toch nog een pack gekregen..valt niet tegen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kami de marktmakerquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daarom zijn er mensen zoals mij die de markt kennen als hun eigen huis en die hem lezen .
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Moest je je webcam ook aanzetten?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:41 schreef Tim86 het volgende:
Via de EA chat toch nog een pack gekregen..valt niet tegen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gedraag je kerel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zie ik er uit als een turk, geen onderhandelingen. anders ga je maar naar een coin-site![]()
![]()
Nee, ik kon mijn eerder gemaakte pics gewoon forwarden. Was wel chill.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Moest je je webcam ook aanzetten?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had gisteren die 42-rated CM in een pack dus ik zocht zijn prijs op en toen stond er 1 voor 200c BIN. Die kon ik niet kopen omdat ik geen coins had op dat account dus toen heb ik snel iets gediscard en toen kon ik hem alsnog kopen. Uiteindelijk verkocht ik hem voor 2.5k en die ik in een pack had voor 2.7k.
EDIT: o nee, die andere is niet verkocht.![]()
waarom moet ik mij gedragen? jij start een onderhandeling die nergens op slaat.quote:
15 eu voor 250K dan kan ik het beter aan FUTcoins.nl verkopen.
HET IS HIER GODVERDOMME MARKTPLAATS NIET!Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik kon mijn eerder gemaakte pics gewoon forwarden. Was wel chill.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Weinig effectief dus.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik bespeel de markt zoals DS2 kassameisjes bespeelt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:![]()
Ik kan toch trouwens al een kwartfinale spelen? Volgens mij ben ik al eerste in de groepi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Doe eensquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Moet dit nu weer? Ik begin toch ook niet over het slechte spel van jouw club?
Edit: vat het nou niet persoonlijk op, het was vooral richting Kami bedoeld
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh snap. Het is aan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Moet dit nu weer? Ik begin toch ook niet over het slechte spel van jouw club?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zou ff niet op Suarez bieden, ben zojuist 70.500 coins kwijt geraakt na een verloren auction
blablablabla![]()
Kut-Suarez ook altijdquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:55 schreef Elan het volgende:
Zou ff niet op Suarez bieden, ben zojuist 70.500 coins kwijt geraakt na een verloren auction
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ging zaterdag wel uit mezelf tegen die chick praten omdat mijn pas werd geblokkeerd (terwijl hij het wel deed)quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe eens
Edit: vat het nou niet persoonlijk op, het was vooral richting Kami bedoeld![]()
hap uit je coins.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:55 schreef Elan het volgende:
Zou ff niet op Suarez bieden, ben zojuist 70.500 coins kwijt geraakt na een verloren auction![]()
![]()
Kleine stapjes, je komt er welquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ging zaterdag wel uit mezelf tegen die chick praten omdat mijn pas werd geblokkeerd (terwijl hij het wel deed)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe eens
Edit: vat het nou niet persoonlijk op, het was vooral richting Kami bedoeld
Ik gaf gewoon de voorzet en jij kopte hem feilloos binnen.![]()
IF POTS: heading +11.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik gaf gewoon de voorzet en jij kopte hem feilloos binnen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
halve belg he die POTS, jammer dat hij geen bob ross heeftquote:
#FreeTrapz![]()
Omdat je als een heuse mongool reageert. Nu weer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom moet ik mij gedragen? jij start een onderhandeling die nergens op slaat.
15 eu voor 250K dan kan ik het beter aan FUTcoins.nl verkopen.
HET IS HIER GODVERDOMME MARKTPLAATS NIET!![]()
He fopallochtoonquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:06 schreef Santello het volgende:
[..]
Omdat je als een heuse mongool reageert. Nu weer.![]()
![]()
omdat jij met oneerbare voorstellen komt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:06 schreef Santello het volgende:
[..]
Omdat je als een heuse mongool reageert. Nu weer.![]()
koop je het toch bij Trapzie voor 24,50
#FreeTrapz![]()
Ik heb geen onderzoek verricht naar de gangbare prijzen. Ik was in de veronderstelling dat je me in de maling probeerde te nemen. Daarbij kan je ook gewoon normaal reageren.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
omdat jij met oneerbare voorstellen komt.![]()
koop je het toch bij Trapzie voor 24,50![]()
ik bied 250K voor 25 eu aan. dan kan je ook gewoon zeggen dat je niet geinteresseerd bent.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:18 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb geen onderzoek verricht naar de gangbare prijzen. Ik was in de veronderstelling dat je me in de maling probeerde te nemen. Daarbij kan je ook gewoon normaal reageren.
in plaats van gewoon maar 60% van de prijs te roepen zonder dat je weet wat het ergens anders kost.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
dacht wa teen baas Kid Cudi muziek eronder, maar mn spotify stond blijkbaar nog aanquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
lapoOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |