SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 14 april 2014 22:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Doritos in de reclame bij de AH. 2 zakken voor 1.69. Goede deal. #SMLENO
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Lijkt me leuk.quote:Op maandag 14 april 2014 22:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga morgen wel even Doritos halen en dan ga ik het filmen. gr grWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
quote:Op maandag 14 april 2014 22:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga morgen wel even Doritos halen en dan ga ik het filmen. gr gr![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Goed plan. Hoop op een soortgelijke uitkomst.quote:Op maandag 14 april 2014 22:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga morgen wel even Doritos halen en dan ga ik het filmen. gr grhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Kijk eens aan!quote:Op maandag 14 april 2014 22:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Doritos in de reclame bij de AH. 2 zakken voor 1.69. Goede deal. #SMLENO![]()
xdquote:Op maandag 14 april 2014 22:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die reactiesAllemaal binnen een minuut.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wel filmen morgen hè.quote:Op maandag 14 april 2014 22:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die reactiesAllemaal binnen een minuut.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Wat ik eigenlijk wilde zeggen: ik ga morgen een tentamen maken. Ik had dat tentamen van vorige week dus gehaald maar ik had ook nog een 6.7 (wel inclusief bonuspunt)![]()
succeskommazevenquote:Op maandag 14 april 2014 22:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat ik eigenlijk wilde zeggen: ik ga morgen een tentamen maken. Ik had dat tentamen van vorige week dus gehaald maar ik had ook nog een 6.7 (wel inclusief bonuspunt)![]()
Heeft Lindgren. die gehaald?quote:Op maandag 14 april 2014 22:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat ik eigenlijk wilde zeggen: ik ga morgen een tentamen maken. Ik had dat tentamen van vorige week dus gehaald maar ik had ook nog een 6.7 (wel inclusief bonuspunt)Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
ok kamiquote:Op maandag 14 april 2014 22:56 schreef Kamikazie het volgende:
DS2 ik vind je wel een prima gast hoor.![]()
Ik ook op zich wel.quote:Op maandag 14 april 2014 22:56 schreef Kamikazie het volgende:
DS2 ik vind je wel een prima gast hoor.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Mart Smeets is aan het dementeren ofzo
Die man wist helemaal geen vragen van de Powned verslaggever te beantwoorden en het ging volgens zijn eigen zeggen "matig" met hem.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Annie?quote:Op maandag 14 april 2014 23:04 schreef Lindgren. het volgende:
Op dit moment is de vriendin van Omni dus gewoon onze Any.![]()
Ik weet dat ik apart ben.quote:Op maandag 14 april 2014 23:03 schreef Kamikazie het volgende:
Ik maakte een grapje ik vind je maar raar en apart maar ja, dat moet kunnen toch...![]()
Ging echt goed.quote:Op maandag 14 april 2014 23:04 schreef Lindgren. het volgende:
Op dit moment is de vriendin van Omni dus gewoon onze Any.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik wil wel wat minder gaan eten.. alleen dan is het net deze week in de aanbieding.quote:Op maandag 14 april 2014 23:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Desalniettemin gewoon dorito's blijven eten baas![]()
Haha je moet minder chips eten en meer echt eten zoals tosti's, worstenbroodjes, steaks etcquote:Op maandag 14 april 2014 23:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil wel wat minder gaan eten.. alleen dan is het net deze week in de aanbieding.![]()
Konijnentarrels.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Weet ik niet.quote:
[ Bericht 7% gewijzigd door 2Happy4U op 15-04-2014 00:12:40 ]Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
TR gemachtquote:
[ Bericht 7% gewijzigd door 2Happy4U op 15-04-2014 00:12:46 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zolang iedereen zich sociaal opstelt hier kunnen we best af en toe tetten posten toch? Mods komen hier toch zelden.![]()
Ja nooit te zien hier.quote:Op maandag 14 april 2014 23:32 schreef StijnDa het volgende:
Zolang iedereen zich sociaal opstelt hier kunnen we best af en toe tetten posten toch? Mods komen hier toch zelden.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Godver wat vallen die Doritos Barbecue style eigenlijk tegenquote:Op maandag 14 april 2014 23:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik post altijd SFW-plaatjes dus dan kunnen mensen geen TR machen.Ik trek net een zak open. En ze zijn nog duurder ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |