Ik ook op zich wel.quote:Op maandag 14 april 2014 22:56 schreef Kamikazie het volgende:
DS2 ik vind je wel een prima gast hoor.
Annie?quote:Op maandag 14 april 2014 23:04 schreef Lindgren. het volgende:
Op dit moment is de vriendin van Omni dus gewoon onze Any.
Ik weet dat ik apart ben.quote:Op maandag 14 april 2014 23:03 schreef Kamikazie het volgende:
Ik maakte een grapje ik vind je maar raar en apart maar ja, dat moet kunnen toch...
Ging echt goed.quote:Op maandag 14 april 2014 23:04 schreef Lindgren. het volgende:
Op dit moment is de vriendin van Omni dus gewoon onze Any.
Ik wil wel wat minder gaan eten.. alleen dan is het net deze week in de aanbieding.quote:Op maandag 14 april 2014 23:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Desalniettemin gewoon dorito's blijven eten baas
Haha je moet minder chips eten en meer echt eten zoals tosti's, worstenbroodjes, steaks etcquote:Op maandag 14 april 2014 23:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil wel wat minder gaan eten.. alleen dan is het net deze week in de aanbieding.
Weet ik niet.quote:
TR gemachtquote:
Ja nooit te zien hier.quote:Op maandag 14 april 2014 23:32 schreef StijnDa het volgende:
Zolang iedereen zich sociaal opstelt hier kunnen we best af en toe tetten posten toch? Mods komen hier toch zelden.
Godver wat vallen die Doritos Barbecue style eigenlijk tegenquote:Op maandag 14 april 2014 23:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik post altijd SFW-plaatjes dus dan kunnen mensen geen TR machen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |