Ik heb een poging gedaan, is dat zo ongeloofwaardig dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij naar de prijs ontwikkeling kijken ja? Maar mooi zo'n crash. Misschien dat ik toch met een tonnetje of 8 nog iets moois kan kopen deze zomer
Was mijn poging om je duidelijk te maken dat het moet zijn: ik kijk. En niet ik kijkenquote:Op dinsdag 15 april 2014 07:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan, is dat zo ongeloofwaardig dan?
Heb het trouwens alleen voor mijn duurste IF's in de gaten gehouden, IF's onder de 100k houd ik gewoon
quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was mijn poging om je duidelijk te maken dat het moet zijn: ik kijk. En niet ik kijken
TOTS Reus was vorig jaar maar 600K. Lewa ook zoiets. Ik zet mn gewone Reus nu wel op de tradepile. Vandaag maar met Elia spelen. Je weet wel, beetje skillen en allesquote:Op dinsdag 15 april 2014 07:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Is nog vroeg enzo![]()
Maar ik denk serieus dat je straks met 800k iets heel moois kunt maken, als je het op het juiste tijdstip doet.
Op EA forum las ik iemand die beweerde dat UP Hazard in een week met 100k in waarde was gedaald. Dan is het toch best de moeite om een week of 2/3 zonder die gast te spelen, en hem daarna weer terug te kopen (of zelfs een IF versie). Ik doe het dus ook wel even met NIF Balo en Modric. En tijdens de TOTS maar even kijken wat dan de beste optie is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
TOTS Reus was vorig jaar maar 600K. Lewa ook zoiets. Ik zet mn gewone Reus nu wel op de tradepile. Vandaag maar met Elia spelen. Je weet wel, beetje skillen en alles
Die groene kaarten zijn volgens mij gewoon van het Team of the Tournament, was na het EK ook gewoon zo.quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op EA forum las ik iemand die beweerde dat UP Hazard in een week met 100k in waarde was gedaald. Dan is het toch best de moeite om een week of 2/3 zonder die gast te spelen, en hem daarna weer terug te kopen (of zelfs een IF versie). Ik doe het dus ook wel even met NIF Balo en Modric. En tijdens de TOTS maar even kijken wat dan de beste optie is.
Overigens snap ik niks van die hele stemsessie; ik geloof niet dat ze daarvan kaartjes gaan releasen in FUT, met nog een TOTS voor de deur.
Na het EK toch? Het lijkt of ze nu al vantevoren wat gaan uitbrengen...quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die groene kaarten zijn volgens mij gewoon van het Team of the Tournament, was na het EK ook gewoon zo.
Zo onlogisch is het niet, vergelijk het met je auto. Ik ben autoleek, maar stel: het motorblok van je auto is aan gort, en je besluit het te vervangen. Kosten: 2000 euro. Geen idee of het een reele prijs is, ik roep maar wat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:40 schreef Toefjes het volgende:
LM --> LW kaartje: 500 coins. Catalyst kaartje: 3400 coins. Elia: 1600 coins.
[ afbeelding ]
Soms snap ik niks meer van de markt.
Ik heb hetzelfde.. 2 dagen bijna niet geslapen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 03:32 schreef Lindgren. het volgende:
Kutritme.Kom ook gewoon niet in slaap.
Potje Fifa dan maar.
Het is hier al vaker gezegd: in het merendeel van de gevallen zijn spelers met CR7 of Messi in hun team helemaal niet zo goed. Datzelfde zou wel eens kunnen gelden voor legends op de Xbox.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:25 schreef JaafkeEHV het volgende:
Gister voor het eerst tegen (2) legend-kaarten gespeeld. (divisie 3 tm 1 - xbox one)
Tegen effenberg en lehman, rest van het team was vrij standaard (lewa/reus/robben/schweinhond etc)
had eigenlijk gehoopt dat er aangepast commentaar was of zo voor de legends..
en 4-2 gewonnen. viel al met al echt tegen
Mua, hij was zeker niet slecht. heb inderdaad tegen teams gespeeld waarvan je gaat watertanden om snel 3-0 voor te staan en hun zien rage-quittenquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is hier al vaker gezegd: in het merendeel van de gevallen zijn spelers met CR7 of Messi in hun team helemaal niet zo goed. Datzelfde zou wel eens kunnen gelden voor legends op de Xbox.
Spelen met commentaarquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:49 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
Mua, hij was zeker niet slecht. heb inderdaad tegen teams gespeeld waarvan je gaat watertanden om snel 3-0 voor te staan en hun zien rage-quitten
Vond het hele legend gebeuren echt zo flets. had tenminste op een verhaal gehoopt of een speciale anekdote. hopelijk komt dit in FIFA 15 wel. en ontslaan ze youri en evert.
dat kan ik gewoon niet.. ik moet 'fifa' horen.. en natuurlijk dobroslav zmuraquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Spelen met commentaarGewoon uitzetten en lekkere muziek op
scorebord journalistiek.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:48 schreef Toefjes het volgende:
Ik 15 schoten op doel, tegenstander 7. Uitslag 5-6. Tja
Ik vind dat eigenlijk ook altijd zo'n onzin. Ik geloof soms die stats niet eens, omdat ik dan maar 2 schoten op goal heb gehad en de tegenstander 6. Maar als je dan de highlights terug gaat kijken, zie ik dat ik drie 100% kansen naast het goal heb getrapt en dat zijn 6 schoten ongevaarlijke rollertjes zijn. Of andersomquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
scorebord journalistiek.
jij bent gewoon van 30 meter op goal aan het rossen
Morrie b.t.w.
sowieso telt hij alle geblokte schoten al niet meequote:Op dinsdag 15 april 2014 09:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk ook altijd zo'n onzin. Ik geloof soms die stats niet eens, omdat ik dan maar 2 schoten op goal heb gehad en de tegenstander 6. Maar als je dan de highlights terug gaat kijken, zie ik dat ik drie 100% kansen naast het goal heb getrapt en dat zijn 6 schoten ongevaarlijke rollertjes zijn. Of andersom
Ik baseerde me eerst ook altijd op die stats of ik domineerde of niet, maar dan had ik bijvoorbeeld 60% balbezit, maar 1 schot op goal en hij had er 6 op goal. Tja, wie domineerde nou?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
sowieso telt hij alle geblokte schoten al niet meedat vind ik zo debiel daar heb ik er ook zeker 20 van in een wedstrijd. kut verdedigers die er altijd net voor weten te staan.
Ik speelde die gast gewoon helemaal zoek. Alleen liet Marchetti alles door, terwijl hij normaal een zeer betrouwbare keeper is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk ook altijd zo'n onzin. Ik geloof soms die stats niet eens, omdat ik dan maar 2 schoten op goal heb gehad en de tegenstander 6. Maar als je dan de highlights terug gaat kijken, zie ik dat ik drie 100% kansen naast het goal heb getrapt en dat zijn 6 schoten ongevaarlijke rollertjes zijn. Of andersom
Maar dat is dus niet uit de stats af te leidenquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik speelde die gast gewoon helemaal zoek. Alleen liet Marchetti alles door, terwijl hij normaal een zeer betrouwbare keeper is.
Ik schiet nooit van afstand eigenlijk. Maar sowieso, het gaat niet om mijn eigen productie, maar het feit dat je 7 schoten tegen krijgt, en 6 goals.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet uit de stats af te leiden
Gevoelsmatig is het niet eerlijk, omdat jij 2x zoveel schoten lost t.o.v. je tegenstander, maar minder scoort. Dat kun je dus verklaren door middel van rollertjes, van verre afstand, etc etc. Bovendien word ik er alleen maar gefrustreerder door, want als ik 12x op goal heb geschoten en 1 doelpunt heb, maar de tegenstander heeft 3 schoten en 3 goals, dan word ik gewoon boos op FIFA
fixedquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik schiet nooit van afstand eigenlijk. Maar sowieso, het gaat niet om mijn eigen productie, maar het feit dat je 7 schoten tegen krijgt, en 6 goals tegen krijgt.
hij schiet dus alleen als hij 90% kans heeft om te scorenquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik schiet nooit van afstand eigenlijk. Maar sowieso, het gaat niet om mijn eigen productie, maar het feit dat je 7 schoten tegen krijgt, en 6 goals.
I feel ya bro, maar dat had je wel moeten kunnen opmaken uit mijn posts, ik snap het gevoel, maar gaf je tips hoe je er in de toekomst mee om moet gaanquote:
breek die disc in 100 stukjes en koop het volgende deel nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
I feel ya bro, maar dat had je wel moeten kunnen opmaken uit mijn posts, ik snap het gevoel, maar gaf je tips hoe je er in de toekomst mee om moet gaan
Ik bedacht me dat ik vanavond misschien wel kon clubberen, maar als het zo moetquote:
Kom gewoon jizzerenquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat ik vanavond misschien wel kon clubberen, maar als het zo moet
ik kan na mijn strijd met lindgren ook wel even gok ikquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat ik vanavond misschien wel kon clubberen, maar als het zo moet
Aaaah mietje, film gewoon...quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was net bij de C1000 in Leeuwarden en ik kocht niks. Zometeen bij de AH wel.
Ik ga het alleen niet opnemen.
Dat is nog eens nuttige infoquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:18 schreef DutchSL het volgende:
Contracten zijn weer wat gestegen, opeens zijn er een stuk of 20 non shiny golds verkocht voor 350/400.. prijs maar eens verhogen naar 400/450.
Voor wat?quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:19 schreef Lindgren. het volgende:
Stelletje nazi's hier.Stijn is geband. Degene die echt een TR heeft gemacht moet wel gigantisch homo zijn.
Voor wat?quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:19 schreef Lindgren. het volgende:
Stelletje nazi's hier.Stijn is geband. Degene die echt een TR heeft gemacht moet wel gigantisch homo zijn.
Geef nou maar gewoon toe.quote:
Kreeg ook een DM van Stijn. Waarschijnlijk lurkend voorvochtquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:19 schreef Lindgren. het volgende:
lekker bezig de laatste tijd die Ozzquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[4/14/2014 9:46:51 PM] Ozz: Voor die gif van Stijn_da een TR gemacht.
[4/14/2014 9:47:16 PM] Ozz: kan die niet zo goed tegen
gr gr
Mijn non shiny golds verkopen al weken niet voor 250/300quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:18 schreef DutchSL het volgende:
Contracten zijn weer wat gestegen, opeens zijn er een stuk of 20 non shiny golds verkocht voor 350/400.. prijs maar eens verhogen naar 400/450.
oh voor die gif met die gekke bekken trekkende tieten schuddende chickquote:
Waarom moet dit nou? Elkaar een beetje gaan lopen wegjagenquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
gr gr
Is een garpje man.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Waarom moet dit nou? Elkaar een beetje gaan lopen wegjagen
En dit topic krijgt weer een slechte naam bij mods
Wat een kneusquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
gr gr
ouwe zweetneger.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb het de hele tijd heel warm en ik word er gek van. Nu ga ik naar de trein lopen. brb
Tot zoquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb het de hele tijd heel warm en ik word er gek van. Nu ga ik naar de trein lopen. brb
ik wil het niet weten DS2, alsjeblieft spaar ons.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het komt vast doordat ik heeeeel slecht heb geslapen.. als ik thuis kom ga ik op bed liggen.
Wank session.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik wil het niet weten DS2, alsjeblieft spaar ons.
Ik zei toch alleen op bed liggen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik wil het niet weten DS2, alsjeblieft spaar ons.
Ga dan chickies hosselen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik verveel me altijd binnen 5 minuten als ik in de trein zit dus dan ga ik hier posten.
Spreek iemand aan. Slaap. Luister muziek. Kijk naar buiten. Puzzel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik verveel me altijd binnen 5 minuten als ik in de trein zit dus dan ga ik hier posten.
Kun je downloadenquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:25 schreef JaafkeEHV het volgende:
Gister voor het eerst tegen (2) legend-kaarten gespeeld. (divisie 3 tm 1 - xbox one)
Tegen effenberg en lehman, rest van het team was vrij standaard (lewa/reus/robben/schweinhond etc)
had eigenlijk gehoopt dat er aangepast commentaar was of zo voor de legends..
en 4-2 gewonnen. viel al met al echt tegen
Ik ben er bijna. Het is niet eens een kwartier.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Spreek iemand aan. Slaap. Luister muziek. Kijk naar buiten. Puzzel.
Kun je een potje?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:12 schreef FCsuarez het volgende:
iedereen dat brazil teampie van maver al ingevuld ?
had graag luis in de spits gehad maar het werd dus maar aguero.
verder natuurlijk de standaard bazen
vanavond manquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vanavond manmoet nu net doen alsof ik aan het werk ben.
uurtje of 8 ben ik wel online denk ik.quote:
oeh skill 'mquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:35 schreef Lindgren. het volgende:
Zit hier net gewoon hardop te lachen.M'n tegenstander quit net na deze goal.
http://www.easports.com/media/play/video/188962206
Die actie gisteren waarbij we dachten aan een corner.. was inderdaad een doeltrap.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:35 schreef Lindgren. het volgende:
Edit:
[ afbeelding ]
eerste actie was een advanced ball roll.Knipt gifcam er speciaal vanaf.
Echt?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Die actie gisteren waarbij we dachten aan een corner.. was inderdaad een doeltrap.
Mehquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:35 schreef Lindgren. het volgende:
Edit:
[ afbeelding ]
eerste actie was een advanced ball roll.Knipt gifcam er speciaal vanaf.
lolquote:
FIFARalle is dan ook een gigantische gayboyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |