Ik baseerde me eerst ook altijd op die stats of ik domineerde of niet, maar dan had ik bijvoorbeeld 60% balbezit, maar 1 schot op goal en hij had er 6 op goal. Tja, wie domineerde nou?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
sowieso telt hij alle geblokte schoten al niet meedat vind ik zo debiel daar heb ik er ook zeker 20 van in een wedstrijd. kut verdedigers die er altijd net voor weten te staan.
Ik speelde die gast gewoon helemaal zoek. Alleen liet Marchetti alles door, terwijl hij normaal een zeer betrouwbare keeper is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk ook altijd zo'n onzin. Ik geloof soms die stats niet eens, omdat ik dan maar 2 schoten op goal heb gehad en de tegenstander 6. Maar als je dan de highlights terug gaat kijken, zie ik dat ik drie 100% kansen naast het goal heb getrapt en dat zijn 6 schoten ongevaarlijke rollertjes zijn. Of andersom
Maar dat is dus niet uit de stats af te leidenquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik speelde die gast gewoon helemaal zoek. Alleen liet Marchetti alles door, terwijl hij normaal een zeer betrouwbare keeper is.
Ik schiet nooit van afstand eigenlijk. Maar sowieso, het gaat niet om mijn eigen productie, maar het feit dat je 7 schoten tegen krijgt, en 6 goals.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet uit de stats af te leiden
Gevoelsmatig is het niet eerlijk, omdat jij 2x zoveel schoten lost t.o.v. je tegenstander, maar minder scoort. Dat kun je dus verklaren door middel van rollertjes, van verre afstand, etc etc. Bovendien word ik er alleen maar gefrustreerder door, want als ik 12x op goal heb geschoten en 1 doelpunt heb, maar de tegenstander heeft 3 schoten en 3 goals, dan word ik gewoon boos op FIFA
fixedquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik schiet nooit van afstand eigenlijk. Maar sowieso, het gaat niet om mijn eigen productie, maar het feit dat je 7 schoten tegen krijgt, en 6 goals tegen krijgt.
hij schiet dus alleen als hij 90% kans heeft om te scorenquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik schiet nooit van afstand eigenlijk. Maar sowieso, het gaat niet om mijn eigen productie, maar het feit dat je 7 schoten tegen krijgt, en 6 goals.
I feel ya bro, maar dat had je wel moeten kunnen opmaken uit mijn posts, ik snap het gevoel, maar gaf je tips hoe je er in de toekomst mee om moet gaanquote:
breek die disc in 100 stukjes en koop het volgende deel nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
I feel ya bro, maar dat had je wel moeten kunnen opmaken uit mijn posts, ik snap het gevoel, maar gaf je tips hoe je er in de toekomst mee om moet gaan
Ik bedacht me dat ik vanavond misschien wel kon clubberen, maar als het zo moetquote:
Kom gewoon jizzerenquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat ik vanavond misschien wel kon clubberen, maar als het zo moet
ik kan na mijn strijd met lindgren ook wel even gok ikquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat ik vanavond misschien wel kon clubberen, maar als het zo moet
Aaaah mietje, film gewoon...quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was net bij de C1000 in Leeuwarden en ik kocht niks. Zometeen bij de AH wel.
Ik ga het alleen niet opnemen.
Dat is nog eens nuttige infoquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:18 schreef DutchSL het volgende:
Contracten zijn weer wat gestegen, opeens zijn er een stuk of 20 non shiny golds verkocht voor 350/400.. prijs maar eens verhogen naar 400/450.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |