Die heb ik eigenlijk nooit. Jacked is overigens nog duurder.quote:Op maandag 14 april 2014 23:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Godver wat vallen die Doritos Barbecue style eigenlijk tegenIk trek net een zak open. En ze zijn nog duurder ook.
Inderdaad. Dat durfde ik helemaal niet aanquote:Op maandag 14 april 2014 23:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik eigenlijk nooit. Jacked is overigens nog duurder.
Ja.quote:
PS3 markt = PS4 markt.quote:Op maandag 14 april 2014 23:50 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat? Je mag wel wat duidelijker zijn.
neequote:Op dinsdag 15 april 2014 00:06 schreef Santello het volgende:
Ga ik hiermee de oorlog winnen?
[ afbeelding ]
Nee je hebt Sneijder op 7 chemquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:06 schreef Santello het volgende:
[ afbeelding ]
Vast welquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:06 schreef Santello het volgende:
[ afbeelding ]
Net zoals elk jaar gaan de prijzen zakken met TOTSquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:22 schreef Maver24 het volgende:
Ik zit naar de prijzen te kijken op de markt maar die zijn me toch gigantisch gedaald de laatste paar dagen. Had me er nog niet echt mee bezig gehouden maar UP Hazard 100k gezakt al en Ibra al bijna minder dan een miljoen. Blijft het alleen maar nog meer zakken vanwege de TOTS wat er aan komt of wat denken jullie.
Ja inderdaad, schijnbaar nu al aan de gang dus, SIF Reus is 550k al, die was 750k vorige weekquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net zoals elk jaar gaan de prijzen zakken met TOTS
Ik wil Aguero, Touré en Schweinsteiger (en misschien TIF James Rodriguez) gaan halen, maar daar ga ik denk ik ook nog even mee wachten...quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:22 schreef Maver24 het volgende:
Ik zit naar de prijzen te kijken op de markt maar die zijn me toch gigantisch gedaald de laatste paar dagen. Had me er nog niet echt mee bezig gehouden maar UP Hazard 100k gezakt al en Ibra al bijna minder dan een miljoen. Blijft het alleen maar nog meer zakken vanwege de TOTS wat er aan komt of wat denken jullie.
TIF James is echt een machine, ontzettend goed maar heb em vandaag maar even verkocht op het moment dat die rare gold packs uitkwamen dus dat heb ik wel goed gedaanquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik wil Aguero, Touré en Schweinsteiger (en misschien TIF James Rodriguez) gaan halen, maar daar ga ik denk ik ook nog even mee wachten...
Wat maakt het uit joh, als je nu plezier hebt van die spelers dan is het die paar extra coins wel waard.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik wil Aguero, Touré en Schweinsteiger (en misschien TIF James Rodriguez) gaan halen, maar daar ga ik denk ik ook nog even mee wachten...
Ik kan ze hooguit dit weekend pas gebruiken, dus kan ik net zo goed nog even wachtenquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat maakt het uit joh, als je nu plezier hebt van die spelers dan is het die paar extra coins wel waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |