haha, gaat meer om de opzet er naartoequote:Op dinsdag 15 april 2014 14:01 schreef Kamikazie het volgende:
Die goal op 0:28 is echt gruwelijk mooi![]()
![]()
Deze.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Welke paupers doen er vanavond dan mee?
Ik had het over de paupers en niet over de bazen.quote:
in dat geval ik niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had het over de paupers en niet over de bazen.
In dat geval, ondergetekende wellicht.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had het over de paupers en niet over de bazen.
Blijkbaar probeer je zelfvertrouwen te tanken door steeds maar bij jezelf bevestiging te zoeken. Je valt in herhaling, in ieder gevalquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:20 schreef FCsuarez het volgende:
weet niet of lindgren nog wel met mij wil foeballuh nadat ik zijn kontje geraped heb
Ik denk dat jij de aankomende 5 weken kan poepen zonder te persen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:20 schreef FCsuarez het volgende:
weet niet of lindgren nog wel met mij wil foeballuh nadat ik zijn kontje geraped heb
Sorry Potsie, probeer zo af en toe een beetje leven in de boel te houden hierquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Blijkbaar probeer je zelfvertrouwen te tanken door steeds maar bij jezelf bevestiging te zoeken. Je valt in herhaling, in ieder geval
de eerste keer bijna de 2e keer bijna en de 3e keer bijna ?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heeft iemand gemerkt dat het zoeken op de web app nu bijna perfect gaat?
Het is leven in de brouwerij houden. Leven in de boel houden is een onbekende uitdrukking.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Sorry Potsie, probeer zo af en toe een beetje leven in de boel te houden hierzal het niet meer doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |