Dikzak.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb bij de AH alleen Doritos en 1 blikje Mountain Dew gehaald. Ik was minder dan 3 euro kwijt.
OVER 9000 2quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:11 schreef poker4lifee het volgende:
hoeveel van die zakken eet je per week dan ds2? 3?
Niet liegen, ik hoor je minstens 4 keer per week over die zakken praten.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
FIFARalle is dan ook een gigantische gayboy
[ afbeelding ]
Vorige week heb ik het er niet over gehad. Alleen gisteren en vandaag omdat het in de aanbieding is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet liegen, ik hoor je minstens 4 keer per week over die zakken praten.
Een oranje Ohnee?quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je dan niet vet vaak last van een oranje pener?
Geen Dreetje gebruikenquote:
zorg dan wel dat je die match direct daarna kan spelen indien nodigquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:29 schreef el-blanchito het volgende:
Zal ik gewoon wachten dan met mijn potje tegen Suarez? Als Lindgren. die wint dan is onze poule toch al klaar.
Je moet niet zo veel lullen.. eten.quote:
Isgoed, ik kan vanavond wel rond een uurtje of 11 denk ik Suarezquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:30 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
zorg dan wel dat je die match direct daarna kan spelen indien nodig
quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je moet niet zo veel lullen.. eten.
No offense maar hij doet maar een aantal skillmoves echt vaak en de mensen met wie hij z'n skills doet zijn vaak erg zwak ( Corona bijvoorbeeld). Je bent dus niet kansloosquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:50 schreef FCsuarez het volgende:
word al badend in het zweet wakker als ik lindgren zijn skillie movies zie. maar ik ga van hem winnendus zie je wel online komen
JBGS.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:54 schreef Tim86 het volgende:
EA mongolen
Ik win die themacup door een ragequit na 40 minuten in de finale (bij 5-0). Komt er in beeld dat ik dus de cup binnen heb +3k en prem gold pack. Krijg ik daarna bij de rewards ineens 0 coins en dus ook geen pack
jullie mamquote:
haha, gaat meer om de opzet er naartoequote:Op dinsdag 15 april 2014 14:01 schreef Kamikazie het volgende:
Die goal op 0:28 is echt gruwelijk mooi![]()
![]()
Deze.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Welke paupers doen er vanavond dan mee?
Ik had het over de paupers en niet over de bazen.quote:
in dat geval ik niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had het over de paupers en niet over de bazen.
In dat geval, ondergetekende wellicht.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had het over de paupers en niet over de bazen.
Blijkbaar probeer je zelfvertrouwen te tanken door steeds maar bij jezelf bevestiging te zoeken. Je valt in herhaling, in ieder gevalquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:20 schreef FCsuarez het volgende:
weet niet of lindgren nog wel met mij wil foeballuh nadat ik zijn kontje geraped heb
Ik denk dat jij de aankomende 5 weken kan poepen zonder te persen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:20 schreef FCsuarez het volgende:
weet niet of lindgren nog wel met mij wil foeballuh nadat ik zijn kontje geraped heb
Sorry Potsie, probeer zo af en toe een beetje leven in de boel te houden hierquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Blijkbaar probeer je zelfvertrouwen te tanken door steeds maar bij jezelf bevestiging te zoeken. Je valt in herhaling, in ieder geval
de eerste keer bijna de 2e keer bijna en de 3e keer bijna ?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heeft iemand gemerkt dat het zoeken op de web app nu bijna perfect gaat?
Het is leven in de brouwerij houden. Leven in de boel houden is een onbekende uitdrukking.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Sorry Potsie, probeer zo af en toe een beetje leven in de boel te houden hierzal het niet meer doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |