Dikzak.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb bij de AH alleen Doritos en 1 blikje Mountain Dew gehaald. Ik was minder dan 3 euro kwijt.
OVER 9000 2quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:11 schreef poker4lifee het volgende:
hoeveel van die zakken eet je per week dan ds2? 3?
Niet liegen, ik hoor je minstens 4 keer per week over die zakken praten.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
FIFARalle is dan ook een gigantische gayboy
[ afbeelding ]
Vorige week heb ik het er niet over gehad. Alleen gisteren en vandaag omdat het in de aanbieding is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet liegen, ik hoor je minstens 4 keer per week over die zakken praten.
Een oranje Ohnee?quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je dan niet vet vaak last van een oranje pener?
Geen Dreetje gebruikenquote:
zorg dan wel dat je die match direct daarna kan spelen indien nodigquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:29 schreef el-blanchito het volgende:
Zal ik gewoon wachten dan met mijn potje tegen Suarez? Als Lindgren. die wint dan is onze poule toch al klaar.
Je moet niet zo veel lullen.. eten.quote:
Isgoed, ik kan vanavond wel rond een uurtje of 11 denk ik Suarezquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:30 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
zorg dan wel dat je die match direct daarna kan spelen indien nodig
quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je moet niet zo veel lullen.. eten.
No offense maar hij doet maar een aantal skillmoves echt vaak en de mensen met wie hij z'n skills doet zijn vaak erg zwak ( Corona bijvoorbeeld). Je bent dus niet kansloosquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:50 schreef FCsuarez het volgende:
word al badend in het zweet wakker als ik lindgren zijn skillie movies zie. maar ik ga van hem winnendus zie je wel online komen
JBGS.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:54 schreef Tim86 het volgende:
EA mongolen
Ik win die themacup door een ragequit na 40 minuten in de finale (bij 5-0). Komt er in beeld dat ik dus de cup binnen heb +3k en prem gold pack. Krijg ik daarna bij de rewards ineens 0 coins en dus ook geen pack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |