Weinig effectief dus.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik bespeel de markt zoals DS2 kassameisjes bespeelt.
quote:
Doe eensquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Moet dit nu weer? Ik begin toch ook niet over het slechte spel van jouw club?
Oh snap. Het is aan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Moet dit nu weer? Ik begin toch ook niet over het slechte spel van jouw club?
Kut-Suarez ook altijdquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:55 schreef Elan het volgende:
Zou ff niet op Suarez bieden, ben zojuist 70.500 coins kwijt geraakt na een verloren auction
Ik ging zaterdag wel uit mezelf tegen die chick praten omdat mijn pas werd geblokkeerd (terwijl hij het wel deed)quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe eens
Edit: vat het nou niet persoonlijk op, het was vooral richting Kami bedoeld
hap uit je coins.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:55 schreef Elan het volgende:
Zou ff niet op Suarez bieden, ben zojuist 70.500 coins kwijt geraakt na een verloren auction
Kleine stapjes, je komt er welquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ging zaterdag wel uit mezelf tegen die chick praten omdat mijn pas werd geblokkeerd (terwijl hij het wel deed)
quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe eens
Edit: vat het nou niet persoonlijk op, het was vooral richting Kami bedoeld
IF POTS: heading +11.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik gaf gewoon de voorzet en jij kopte hem feilloos binnen.
halve belg he die POTS, jammer dat hij geen bob ross heeftquote:
Omdat je als een heuse mongool reageert. Nu weer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom moet ik mij gedragen? jij start een onderhandeling die nergens op slaat.
15 eu voor 250K dan kan ik het beter aan FUTcoins.nl verkopen.
HET IS HIER GODVERDOMME MARKTPLAATS NIET!
He fopallochtoonquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:06 schreef Santello het volgende:
[..]
Omdat je als een heuse mongool reageert. Nu weer.
omdat jij met oneerbare voorstellen komt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:06 schreef Santello het volgende:
[..]
Omdat je als een heuse mongool reageert. Nu weer.
Ik heb geen onderzoek verricht naar de gangbare prijzen. Ik was in de veronderstelling dat je me in de maling probeerde te nemen. Daarbij kan je ook gewoon normaal reageren.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
omdat jij met oneerbare voorstellen komt.![]()
koop je het toch bij Trapzie voor 24,50
ik bied 250K voor 25 eu aan. dan kan je ook gewoon zeggen dat je niet geinteresseerd bent.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:18 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb geen onderzoek verricht naar de gangbare prijzen. Ik was in de veronderstelling dat je me in de maling probeerde te nemen. Daarbij kan je ook gewoon normaal reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |