Weet je wie ook goed was?quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM. Sinds wanneer maken rappers satanistische video's?
(Wat is ze weer goed)
Uit kunnen slapen zie ik.quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:50 schreef djakkaa3033 het volgende:
Rotterdam nee heb ik heb geen bloed in me aderen stromen maar pure Rotterdam als ik denk aan het verlaten van de gemeentegrenzen krijg ik al tranen in me ogen knoop dat goed in je golera dikke harsses haha dikke reet van een surinaamer tot een zweed ja je ken het hier ja ik weet (sorry zit ff in een psyoso ga maar ff van fok af ff uitrusten haha
mag cholera ook al niet meer?quote:
Omdat jij denkt van nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 08:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom denkt iedereen dat PSV gaat winnen
ik denk van niet hoor. Al hoop ik natuurlijk van wel. 10-0 ofzo.quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom denkt iedereen dat PSV gaat winnen
Ik hoop vooral dat Ajax wintquote:Op zaterdag 12 april 2014 08:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik denk van niet hoor. Al hoop ik natuurlijk van wel. 10-0 ofzo.
Doe eens rustig joh Stijn.quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat Ajax wint. ADO zie ik zo nog geniepig een puntje meesmokkelen.
Kan die John van Zwedenlul ook eens zijn teringbek dichthouden.
PSV kan echt wel winnen hoor, Feyenoord laat toch vaak ruimte, dat ligt PSV wel, reactievoetbalquote:Op zaterdag 12 april 2014 08:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik denk van niet hoor. Al hoop ik natuurlijk van wel. 10-0 ofzo.
PSV kan niet met druk om gaan, Feyenoord ook niet maar voor Feyenoord is het mogen winnen voor PSV de laatste strohalm en zulks.quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV kan echt wel winnen hoor, Feyenoord laat toch vaak ruimte, dat ligt PSV wel, reactievoetbal
En PSV is verdedigend nog slechter. Als Feyenoord het spel zoals tegen FC Twente laat zien en dat wat meer weet te doseren, zie ik PSV niet winnen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV kan echt wel winnen hoor, Feyenoord laat toch vaak ruimte, dat ligt PSV wel, reactievoetbal
Oi thanks denk dat weinig daar rekening mee gehouden hebben met de JD totoquote:Op zaterdag 12 april 2014 08:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Volgens mij is 'ie ook terug naar Zweden omdat een van zijn broers is overleden.
Ik wel hoor.quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Oi thanks denk dat weinig daar rekening mee gehouden hebben met de JD toto
Zonder hem kunnen ze ook wel winnen hoor, ze zullen nu niet op 2 gedachten hinken zoals afgelopen dinsdagquote:Op zaterdag 12 april 2014 08:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Oi thanks denk dat weinig daar rekening mee gehouden hebben met de JD toto
Fysiek spel en er op klappen ligt ze niet. Feyenoord heeft ook heus wel naar grunn en heerenveen gekeken. Inzakken en snel uitbreken. Kan PSV blijkbAar ook niet mee omgaan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
we gaan het zien, zo goed is Feyenoord niet als ze echt moeten, niet dat het mij wat uitmaakt hoor of Ajax nu dit weekend kampioen wordt of een volgend als ze zelf maar winnen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fysiek spel en er op klappen ligt ze niet. Feyenoord heeft ook heus wel naar grunn en heerenveen gekeken. Inzakken en snel uitbreken. Kan PSV blijkbAar ook niet mee omgaan.
De Haagse behangkoningquote:Op zaterdag 12 april 2014 08:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat Ajax wint. ADO zie ik zo nog geniepig een puntje meesmokkelen.
Kan die John van Zwedenlul ook eens zijn teringbek dichthouden.
Van Gaal*quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:58 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)chester-United.dhtml
Von Gaal bij United dat gaat weer epische televisie opleveren.
Goed.quote:
Ja hoor.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed.
Erg veel zin in PSV - Feyenoord en dat is wel eens anders geweest
Met jou ook ?
Ja, eerst alleen met mijn beste mattie en dan komt later een andere goede vriend en gaan we uit.quote:
Ook alle 5 om die boom gevouwen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:47 schreef TwenteFC het volgende:
Een onrustig nachtje gehad, om 3:30 een keer keihard KABLAAAAAAAAAAATS. Heeft een gozer bij ons voor het huis een auto om de boom gevouwen.
5 politie auto's brandweer, ambulance tomme dan.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook alle 5 om die boom gevouwen?
quote:
quote:
Pauperbak. Veel te hard gereden en onder invloed.quote:
Ook aan de andere kant van de weg tegen een boom geredenquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pauperbak. Veel te hard gereden en onder invloed.
Waarschijnlijk dan ook nog kippen moeten laden en daardoor in slaap gevallen. Vuile Roemeen dat-ie er loopt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ook aan de andere kant van de weg tegen een boom gereden
Geen bloedspetters op de ruit. Al acht ik de kans toch niet heel groot dat hij het heeft weten te overleven.quote:
Ernstig gewond afgevoerd, dus niet op slag dood iig.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen bloedspetters op de ruit. Al acht ik de kans toch niet heel groot dat hij het heeft weten te overleven.
Einde analyse
Ik ben in het Beljoe Horizontje topic geweest. Prettige onderbreking van mijn zaterdag mag ik wel zeggen.quote:
Sfeervol en gezellig is het daar he? Echt het zonnetje op FOK!quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben in het Beljoe Horizontje topic geweest. Prettige onderbreking van mijn zaterdag mag ik wel zeggen.
Het is nog de vraag of hij mee mag. Maar hij doet het best aardig bij Fenerbahce.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb 't paniniplaatjesboek van het WK2014.
Even kijken of de enge volksmenner ook gespaard mag worden.
Mijn neefje van 6 heeft dat boekje ook al.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb liever echte panini's.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kreeg 'm gewoon mee van mijn oma.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mijn neefje van 6 heeft dat boekje ook al.
Ah, mijn oma gaf me vroeger altijd 50 euro mee.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kreeg 'm gewoon mee van mijn oma.
Alsof ik iedere week 50 euro kan krijgenquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ah, mijn oma gaf me vroeger altijd 50 euro mee.
RIP.
Je bezoekt je oma elke week?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof ik iedere week 50 euro kan krijgen
Was grandioos, wat kan die ballen oh oh oh.quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever echte panini's.
-JR
Trek je er niets van af Stijn. Ik heb dat ook altijd gedaan en doe dat nog steeds. Er zitten ook van die mensjes zoals die oma van Tyron, die dan helemaal alleen zitten te wachten tot hun kleinzoon eindelijk eens komt.quote:
En dan moet ze weer verhalen aanhoren over ene Chrissie, en dat haar zoon nog niet eens bij second base is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Trek je er niets van af Stijn. Ik heb dat ook altijd gedaan en doe dat nog steeds. Er zitten ook van die mensjes zoals die oma van Tyron, die dan helemaal alleen zitten te wachten tot hun kleinzoon eindelijk eens komt.
Vol walging starende naar zijn gladde en glimmende okselholtes.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan moet ze weer verhalen aanhoren over ene Chrissie, en dat haar zoon nog niet eens bij second base is.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Trek je er niets van af Stijn. Ik heb dat ook altijd gedaan en doe dat nog steeds. Er zitten ook van die mensjes zoals die oma van Tyron, die dan helemaal alleen zitten te wachten tot hun kleinzoon eindelijk eens komt.
Hoe heet je dan echt?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Mijn oma vergeet altijd dat iemand langs is geweest. Ze denkt ondertussen ook dat ik Niels heet.
Dit niet wetenquote:
Als ik Alzheimer blijk te hebben wil ik gewoon dood. Dat proces ernaar toe wetende dat je langzaam gek wordt moet echt verschrikkelijk zijnquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Mijn oma vergeet altijd dat iemand langs is geweest. Ze denkt ondertussen ook dat ik Niels heet.
Het enige grappige eraan lijkt me dat je constant dezelfde film opnieuw kan kijken en hem helemaal kan herbeleven.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit niet weten
[..]
Als ik Alzheimer blijk te hebben wil ik gewoon dood. Dat proces ernaar toe wetende dat je langzaam gek wordt moet echt verschrikkelijk zijn
(En eenmaal de weg kwijt ben je je familie enkel tot last)
Als je Alzheimer hebt, weet je dan eigenlijk of je Alzheimer hebt?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het enige grappige eraan lijkt me dat je constant dezelfde film opnieuw kan kijken en hem helemaal kan herbeleven.
Tuurlijk. Het wordt geconstateerd en dan begint het proces van aftakelen langzaam maar zeker toe te slaanquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als je Alzheimer hebt, weet je dan eigenlijk of je Alzheimer hebt?
Dan lijkt het me wel knap kloten
Mwa, dat is iets te kort door de bocht. Mijn oma had het ook maar dat is redelijk snel gegaan. Is nooit echt een extreme last geweest, al is het natuurlijk lastig communiceren op een gegeven moment. Over echte zaken kan je het niet meer hebben.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Als ik Alzheimer blijk te hebben wil ik gewoon dood. Dat proces ernaar toe wetende dat je langzaam gek wordt moet echt verschrikkelijk zijn
(En eenmaal de weg kwijt ben je je familie enkel tot last)
Voor jou is dat lastig. Je oma moest met die kennis de dag doorkomen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, dat is iets te kort door de bocht. Mijn oma had het ook maar dat is redelijk snel gegaan. Is nooit echt een extreme last geweest, al is het natuurlijk lastig communiceren op een gegeven moment. Over echte zaken kan je het niet meer hebben.
De scheids geeft eerst rood en dan geel?quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Afrikaanse verdedigers worden vaak gewoon verkeerd begrepen.
Het was in ieder geval wel overwogen gezien de tijd die hij ervoor neemtquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De scheids geeft eerst rood en dan geel?
Nee, doelde op haarzelf; maar je nu je het zegt; de verzorging is wel een heel naar iets ja. Die heb ik nooit echt bewust meegekregen omdat ik 14 was ofzo, maar nu ik daar aan terugdenk kan dat ook geen pretje geweest zijn voor vooral m'n oma zelf.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor jou is dat lastig. Je oma moest met die kennis de dag doorkomen.
Of doel je nu op de verzorging? Daar chargeerde ik wel iets inderdaad. Niet wetende hoe ik mij daadwerkelijk zou opstellen mocht ik ooit in een dusdanige situatie terecht komen.
Nee, mij niet. Zeker als je nog in de fase zit dat je je bewust bent van het feit dat je zo hard achteruit gaat lijkt me dat ontzettend angstig.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:32 schreef Pascalus het volgende:
Alzheimer lijkt me veel vervelender voor de familie dan voor de persoon die het heeft.
Nog steeds geen Metaknight voor super smash bekendgemaakt,quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, doelde op haarzelf; maar je nu je het zegt; de verzorging is wel een heel naar iets ja. Die heb ik nooit echt bewust meegekregen omdat ik 14 was ofzo, maar nu ik daar aan terugdenk kan dat ook geen pretje geweest zijn voor vooral m'n oma zelf.
[..]
Nee, mij niet. Zeker als je nog in de fase zit dat je je bewust bent van het feit dat je zo hard achteruit gaat lijkt me dat ontzettend angstig.
Chapeau voor je subtiele overgangquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog steeds geen Metaknight voor super smash bekendgemaakt,
Ga jij al panikeren?
3) HALLOquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat wil je horen Stijn?
Je kan kiezen uit 2 dingen :
1) Ok.
2) Dit boeit echt niemand
1)quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat wil je horen Stijn?
Je kan kiezen uit 2 dingen :
1) Ok.
2) Dit boeit echt niemand
Over het culinaire aspect van #teamjohannes hequote:Op zaterdag 12 april 2014 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een bedrijfsuitje. Tot later.
Ik zal ze trouwens allemaal vertellen over #teamjohannes
Vertel ze ook over mijn #nasi.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedrijfsuitje door de nasi. Kan jou het schelen.
Jouw woordgrappen slaan de plank volledig mis. Misschien moet je in de leer gaan bij opperkleurder.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Begrijpelijk, je wil natuurlijk op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:19 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb het Beljoe Horizontje Topic tussen mijn bookmarks gezet.
Nee joh.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jouw woordgrappen slaan de plank volledig mis. Misschien moet je in de leer gaan bij opperkleurder.
Lijkt me verstandig ja. Over 2 weken staat er weer een masterclass woordgrappen gepland.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jouw woordgrappen slaan de plank volledig mis. Misschien moet je in de leer gaan bij opperkleurder.
nee helemaal niksquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hey charmed.
Nog plannen voor vanavond?
Ah, nou veel plezier!quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee helemaal niks
Revenge kijken heel de avond.
hangen op de bankquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Jongens (en meisjes) zeg het maar. Uit eten of hangen op de bank?
Ik ga eten.quote:
Als ik een hele dag gewerkt heb kan iedereen de pot op, dan ga ik echt niet uiteten of zelf kokenquote:
Ik heb alleen vanmorgen gewerkt. 5 uur vertrokken en 14 uur terug. Daarnaast hoop ik op hete stomende seks.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik een hele dag gewerkt heb kan iedereen de pot op, dan ga ik echt niet uiteten of zelf koken
Dan is het bank hangen en eten bestellen
Dat kan ook als je voor mijn optie kiestquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb alleen vanmorgen gewerkt. 5 uur vertrokken en 14 uur terug. Daarnaast hoop ik op hete stomende seks.
Dan kies ik voor jouw optie.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan ook als je voor mijn optie kiest
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan kies ik voor jouw optie.
Ik ben onderweg.
Heb je geen punt en komma op je toetsenbord?quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:21 schreef Mr.Smokey het volgende:
was btje skaff rondje lopen in me oude wijk en zag oude mattie die nu bitch is maar hij liep diep en ik liep solo
hij stoer kijken en biggie van doe nu wat dan haha ik zag hij was bang g dus ik lachen en wachten tot die move zou maken maar popo reed langs en rende we andere kant op toen viel me fonna kapot
Die gozer kan ook geen normaal Nederlands.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je geen punt en komma op je toetsenbord?
is fayaquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Heb je geen punt en komma op je toetsenbord?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:57 schreef Tyron het volgende:
ONZ / ja daar is die weer (foutje bij het uploaden)
Gvdquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:57 schreef Tyron het volgende:
ONZ / ja daar is die weer (foutje bij het uploaden)
Uh, oké.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:01 schreef Tyron het volgende:
insomnia en jancees vragen altijd naar nieuwe vlogs maar als ik ze maak zijn ze er nooit
en dat noemt zich "vrienden"
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zetten mensen de cijfers van hun toetsweek op Facebook?
Jaquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zetten mensen de cijfers van hun toetsweek op Facebook?
Geen idee wie dat doet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je druk maken om een naam topic
nog foebele morgen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
wop wop lekker chillen na dagje werk niks mis mee BOEM KOEKOEK
Deze is echt baas renequote:Op zaterdag 12 april 2014 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo is Knut nou eenmaal; bijzonder apart.
Staat nog op m'n to-do-list.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze is echt baas rene
[ afbeelding ]
gewoon doen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hmm Leiden - Middelburg is maar 125 km. Volgende week even aftikken.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zie je hem nu pasquote:Op zondag 13 april 2014 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wolf of Wallstreet, heerlijke film.
Dat blonde wijf![]()
![]()
![]()
Chrisje de man van Tottenhamquote:Op zondag 13 april 2014 02:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Chrisje was weer belangrijk zag ik. Gelijkmaker in de 94ste minuut
quote:Nederland en Japan halen diplomatieke banden aan
Nederland en Japan gaan bekijken hoe de landen nog nauwer kunnen gaan samenwerken, op politiek en economisch gebied.
Hollandse hoogte
Nederland en Japan halen banden aan Fotoserie
Dat hebben minister Frans Timmermans (Buitenlandse Zaken) en zijn Japanse ambtsgenoot Fumio Kishida afgesproken. Timmermans is in Japan voor een conferentie over nucleaire ontwapening.
nee.quote:Op zondag 13 april 2014 09:40 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan mij uitleggen waarom je die 5000 door 2 deelt?
Om er een gemiddelde van te maken.quote:Op zondag 13 april 2014 09:40 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan mij uitleggen waarom je die 5000 door 2 deelt?
Ongetwijfeld, maar die twee komt nergens vandaan, het lijkt wel alsof dat gewoon standaard is dat je het door 2 deelt. Er wordt in die tekst ook niet gesproken over halfjaarlijkse bestelling oidquote:Op zondag 13 april 2014 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Om er een gemiddelde van te maken.
Dat klopt ook. Je berekend met die formule van Camp niet de gemiddelde voorraadgroote maar de optimale, geloof ik. De gemiddelde voorraad is Q/2.quote:Op zondag 13 april 2014 10:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar die twee komt nergens vandaan, het lijkt wel alsof dat gewoon standaard is dat je het door 2 deelt. Er wordt in die tekst ook niet gesproken over halfjaarlijkse bestelling oid
Knut, ik heb een voorstel voor je.quote:Op zondag 13 april 2014 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat klopt ook. Je berekend met die formule van Camp niet de gemiddelde voorraadgroote maar de optimale, geloof ik. De gemiddelde voorraad is Q/2.
Jij kijkt de ultimate journeys-aflevering van Bulgarije, ik die van Japan en dan maken we er beide een mooie samenvatting van.quote:
Hey, ik ben hier wel geweest alleen niet zoveel, een beetje druk.quote:
Ik hoop het, maar het gaat nog wel lastig worden denk ik.quote:
hallo Tyron daar!quote:Op zondag 13 april 2014 12:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
als jullie goed naar ajax hebben gekeken lijkt me dat niet zo moeilijk
Heerenveen en Groningen bleken een maatje te groot. Wat een lang seizoenquote:Op zondag 13 april 2014 12:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar het gaat nog wel lastig worden denk ik.
wowquote:Op zondag 13 april 2014 12:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
hallo Tyron daar!
hou eens even je bakkes gewoon dicht.
Jawel, zijn we ook.quote:Op zondag 13 april 2014 12:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
wow
buitendam ik dacht dat wij vrienden waren
ok ik vergeef het jequote:Op zondag 13 april 2014 12:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jawel, zijn we ook.
Maar Ajax wordt vandaag kampioen, dat zijn toch momenten dat je me moet vergeven voor mijn grote mond.
Nee hoor. Feyenoord wint gewoon in Eindhovenquote:Op zondag 13 april 2014 12:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jawel, zijn we ook.
Maar Ajax wordt vandaag kampioen, dat zijn toch momenten dat je me moet vergeven voor mijn grote mond.
quote:Op zondag 13 april 2014 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Feyenoord wint gewoon in Eindhoven
Zal ik eens wat verstandigs zeggen? Het kan alle kanten op.quote:Op zondag 13 april 2014 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Leuk filmpje, maar niet echt rullevant
quote:Op zondag 13 april 2014 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Feyenoord wint gewoon in Eindhoven
stijn denkt dat ado wint met 0-5quote:Op zondag 13 april 2014 12:50 schreef AFCNiels het volgende:
En wij moeten nog zorgen dat Den Haag weer eens een keer verliest.
Het is wachten op Stijn die doet alsof ADO mee kan met Real, United en Munchenquote:Op zondag 13 april 2014 12:50 schreef AFCNiels het volgende:
En wij moeten nog zorgen dat Den Haag weer eens een keer verliest.
quote:Op zondag 13 april 2014 12:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is wachten op Stijn die doet alsof ADO mee kan met Real, United en Munchen
Hij had vast gedronken toen hij dat zei. Ik voorspel een lelijke wedstrijd en 2-0 overwinning.quote:
gezonde rivaliteitquote:Op zondag 13 april 2014 12:52 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Tyron en Onlogisch minder met elkaar hebben.
tja je bent een feyenoorder héquote:Op zondag 13 april 2014 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, vreemd dat slechts 1 niet rullevante post werd weggehaald
en terecht natuurlijkquote:Op zondag 13 april 2014 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inderdaad. VBL wordt gemod door enkel joodjes
klaarmaken*quote:Op zondag 13 april 2014 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, want ik ga nu mijn eten klaar maken
Ik ook, ben je nog wielrennen aan het kijken?quote:
Heul nie.quote:Op zondag 13 april 2014 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inderdaad. VBL wordt gemod door enkel joodjes
Zal 'm even aanzetten, de Belg is al live.quote:Op zondag 13 april 2014 13:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, ben je nog wielrennen aan het kijken?
Dat rijdt echt voor geen meterquote:Op zondag 13 april 2014 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal 'm even aanzetten, de Belg is al live.
Mooiste koers van het jaar.quote:Op zondag 13 april 2014 13:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat rijdt echt voor geen meter
[ afbeelding ]
Zelfs na 40-45, het is een schande.quote:
Het gehalte joden : niet-joden is de laatste tijd schrikbarend hoog.quote:
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 13 april 2014 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zelfs na 40-45, het is een schande.
Hij is meer een jood die de weg kwijt isquote:Op zondag 13 april 2014 13:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
AFCNiels noemt jou Vlugge Japie, geloof ik.
Dat vind ik wel bestquote:Op zondag 13 april 2014 13:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
AFCNiels noemt jou Vlugge Japie, geloof ik.
Shitty zonder Kompany? Dat scheelt toch wel watquote:Op zondag 13 april 2014 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vandaag mooi voetbaldagje
Zo Liverpool-Man City![]()
![]()
Demichelis in het elftal weer zekerquote:Op zondag 13 april 2014 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Shitty zonder Kompany? Dat scheelt toch wel wat
Zou jij voor vandaag je naam aan kunnen passen tot Tarado Den Haag?quote:Op zondag 13 april 2014 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Shitty zonder Kompany? Dat scheelt toch wel wat
Nee, maar waarom?quote:Op zondag 13 april 2014 13:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zou jij voor vandaag je naam aan kunnen passen tot Tarado Den Haag?
quote:Op zondag 13 april 2014 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zelfs na 40-45, het is een schande.
Darten is geen sport.quote:Op zondag 13 april 2014 13:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dartsen staat ook aardig hoog op die lijst.
Op voetbal na vind ik wielrennen wel de beste tv sportquote:Op zondag 13 april 2014 13:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dartsen staat ook aardig hoog op die lijst.
Dan vind ik tennis of rugby leuker om te kijken.quote:Op zondag 13 april 2014 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op voetbal na vind ik wielrennen wel de beste tv sport
quote:Op zondag 13 april 2014 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je moeten dokken voor Götze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |