quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn TT was: "Jr is een badboy jawel"
Goede TTquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn TT was: "Jr is een badboy jawel"
Goed plan zeg.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik pak zo nog maar een biertje denk ik
Ik bekijk het eigenlijk wel gedurende het toernooi. Zitten erg veel leuke landen bij.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo bekijk ik elk WK. Ik gun het Uruguay dit jaar wel met Suarezgod
Lekker 3 potjes per dag kijken. Nu al zin anquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Standaard een uurtje slapen tijdens groepsfase wedstrijden
Het is wel weer genoeg voor vandaag.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik pak zo nog maar een biertje denk ik
Is ook niet dat ik keihard ga juichen voor Uruguay hoor. Boeit mij vrij weinig wie wint, al denk ik dat Brazilië de titel gaat pakken. Gewoon hopen op wat spectaculaire potjesquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bekijk het eigenlijk wel gedurende het toernooi. Zitten erg veel leuke landen bij.
Ik ben eigenlijk benieuwd of het daadwerkelijk zo is dat het klimatologische voordeel is voor de Zuid-Amerikaanse landjes zoals wat vage professoren beweren.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook niet dat ik keihard ga juichen voor Uruguay hoor. Boeit mij vrij weinig wie wint, al denk ik dat Brazilië de titel gaat pakken. Gewoon hopen op wat spectaculaire potjes
Nou nouquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Smaakt de kont van Smoofie lekkerder dan die van HMF of viezer?
Lekkerder.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
We zullen het gaan meemaken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk benieuwd of het daadwerkelijk zo is dat het klimatologische voordeel is voor de Zuid-Amerikaanse landjes zoals wat vage professoren beweren.
Jij kan het weten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sinds wanneer post jij met hoofdletters en interpunctie?quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Scheelt een hoop oogaids moet ik zeggen, al is het vaak maar van korte duur.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Sinds wanneer post jij met hoofdletters en interpunctie?
Onlogisch zou zeggen: "Mijn autistische hoofd kan dit niet aan."
Als ik daar zin in heb. Maar het is leuk om het af te wisselen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Sinds wanneer post jij met hoofdletters en interpunctie?
Onlogisch zou zeggen: "Mijn autistische hoofd kan dit niet aan."
Ik ben al dat Nina Dobrev gefap van jou zat, geheimen worden doorbroken nu.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Smoofie, we zouden het geheim houden.
Vroeger waren wij hechte fok1vrienden, jammer dat je tegenwoordig net zoals Stijn overal negatief over bent.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Scheelt een hoop oogaids moet ik zeggen, al is het vaak maar van korte duur.
De één fapt op Scarslet, de ander op Nina Dobrev. Grappig dat jij je daar op een forum aan stoort.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben al dat Nina Dobrev gefap van jou zat, geheimen worden doorbroken nu.
Alleen in het Ajax topic.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vroeger waren wij hechte fok1vrienden, jammer dat je tegenwoordig net zoals Stijn overal negatief over bent.
Wel als je de heilige OP van voetbal ermee verneuktquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
De één fapt op Scarslet, de ander op Nina Dobrev. Grappig dat jij je daar op een forum aan stoort.
De tegenwoordige maatschappij zorgt ervoor dat we allemaal te lief voor elkaar zijn. Je moet gewoon recht door zee zijn, wees in alles eerlijk/serieus.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vroeger waren wij hechte fok1vrienden, jammer dat je tegenwoordig net zoals Stijn overal negatief over bent.
Heb je de vorige OP gezien? Was er gewoon een plaatje van een man. Dan heb je toch veel liever Nina joh.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel als je de heilige OP van voetbal ermee verneukt.
Oké Rita Verdonk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tegenwoordige maatschappij zorgt ervoor dat we allemaal te lief voor elkaar zijn. Je moet gewoon recht door zee zijn, wees in alles eerlijk/serieus.
Nu nog in het echte leven Stijn!quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tegenwoordige maatschappij zorgt ervoor dat we allemaal te lief voor elkaar zijn. Je moet gewoon recht door zee zijn, wees in alles eerlijk/serieus.
Vorige OP heb ik ook niet gezien .quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb je de vorige OP gezien? Was er gewoon een plaatje van een man. Dan heb je toch veel liever Nina joh.
Je bent zelf een stukje vlees.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er zit een irritant stukje vlees tussen mijn kiezen.
Uh, neequote:Op vrijdag 11 april 2014 23:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb je de vorige OP gezien? Was er gewoon een plaatje van een man. Dan heb je toch veel liever Nina joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Ja precies, een man dus.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Uh, nee
Het was een foto van een aziatisch meisje.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:31 schreef Tyron het volgende:
Muziek aan het uitzoeken voor de chilsessie van morgen...![]()
Ben moe.
Je bent zelf een transgender.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, transgenders vind ik maar aparte mensen.
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen smaak.
Zo heb ik goede smaak en jij wansmaak.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:31 schreef Tyron het volgende:
Muziek aan het uitzoeken voor de chilsessie van morgen...![]()
Ben moe.
Ik val dan ook op lief. Niet op sletjes.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is toch kawaii.
Net zoals Nina Dobrev, maar ze mist sex appeal.
Dan val je dus ook op Emilia Clarke.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik val dan ook op lief. Niet op sletjes.
Eigenlijk zocht ik een quote van HMF (om daar stiekem ook Stijn even mee te pesten), maar ik stuitte op die van jou! Gefeliciteerd.quote:
Er is een verschil tussen cute en slettenbak.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik val dan ook op lief. Niet op sletjes.
Dat vind ik zeker een knappe dame JR!quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan val je dus ook op Emilia Clarke.
Precies. Een groot verschil.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen cute en slettenbak.
Zo zie je maar wat voor pareltjes er van mij onopgemerkt zijn gebleven.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eigenlijk zocht ik een quote van HMF (om daar stiekem ook Stijn even mee te pesten), maar ik stuitte op die van jou! Gefeliciteerd.
Dat mag.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nouja, ik val niet op Aziaten. Of negerinnen.
Niets mis met lekkere Japanse of halfbloedjesquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nouja, ik val niet op Aziaten. Of negerinnen.
Bedankt!quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan vind ik dat je een goede vrouwensmaak hebt
Halfbloedjes mogen van mij ook nog wel ja.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niets mis met lekkere Japanse of halfbloedjes. Negerinnen daarentegen zijn allemaal kut.
Daar is niet iedereen het mee eens. Hele wereld zoekt al weken naar een zwarte doos.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niets mis met lekkere Japanse of halfbloedjes. Negerinnen daarentegen zijn allemaal kut.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tja wat doe jij?quote:
Emma Watsonquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Modderbloedjes
oh nee, dat is iets anders
Die is echt lelijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja wat doe jij?
[quote]Op vrijdag 11 april 2014 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Emma Watson
Die vind ik wel knap.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:40 schreef Smoofie het volgende:
Net zoals die Keira Kneightly , ook echt kk leijk.
Zij jou ook niet waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zelfs als ik drank op heb zou ik haar niet doen.
Gelukkig niet, maar soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zij jou ook niet waarschijnlijk.
Die vind ik nou helemaal niks.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet.
[ afbeelding ]
Die van lost
Heuj, 13quote:
Laatbloeiertjequote:Op vrijdag 11 april 2014 23:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
House
De eerste "echte" serie die ik keek.
Mijn eerste serie was Flodder.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
House
De eerste "echte" serie die ik keek.
Ooh dan is mijn eerste serie Dexter.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Las je "echte" niet?
Nou, daarmee bedoel ik "A" series en geen series zoals Flodder.
Ik genoeg. Best leuk op zijn tijd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:48 schreef Tyron het volgende:
Ik heb nog nooit een Nederlandse serie gevolgd.
Unit 13?quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:48 schreef Tyron het volgende:
Dexter vond ik niksquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dan is mijn eerste serie Dexter.
Penoza.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:48 schreef Tyron het volgende:
De eerste 4 seizoenen zijn geweldig. De 3 daarna gaan nog wel en het laatste seizoen is ronduit kut.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dexter vond ik niks, eerste drie afleveringen gezien.
Weleens een aflevering, maar toen vond ik Pokémon veel interessanter.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:49 schreef Smoofie het volgende:
Niemand Star Trek ofzo gekeken toen hij jong was
Aardige serie wel voor Nederlandse begrippen.quote:
Ik heb helemaal niks met ruimtewezens en ruimteschepen enzo. Ook nooit Star Wars gezien.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:49 schreef Smoofie het volgende:
Niemand Star Trek ofzo gekeken toen hij jong was
quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit gekeken, dat leek me echt aids.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit gekeken, dat leek me echt aids.
Yu-Gi-Yoh was wel vet.
Vroeger was het leuk.quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Galactic Football was wel grappig trouwens
Haha dat keek ik ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Onnavolgbaarquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:53 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb nog nooit een Nederlandse serie echt "gevolgd". Maar ik volg überhaupt weinig series.
Dat was echt pure aids. Nooit begrepen waarom iedereen daar naar keek.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Omdat het idee wel leuk was.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat was echt pure aids. Nooit begrepen waarom iedereen daar naar keek.
Ging wel. Was niet echt bijzonder of zo. Een soort wannabe Japanse tekenfilm.quote:
Gundam wingquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:55 schreef Tyron het volgende:
Beyblade, Medabots en Digimon herinner ik me ook nog.
Streetfootballquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het idee wel leuk was.
Er was op Nederland 3 ook zo'n serie over kinderen die aan straatvoetbal deden. Weet niet meer hoe het heet.
Ach tyf op man.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ging wel. Was niet echt bijzonder of zo. Een soort wannabe Japanse tekenfilm.
eensquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:56 schreef Pascalus het volgende:
Overigens vond ik Totally Spies toentertijd wel geil.
Met hun leren pakjesquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:56 schreef Pascalus het volgende:
Ik had een crush op Sam.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:56 schreef Pascalus het volgende:
Clover zeker?quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:56 schreef Pascalus het volgende:
Strak verhaal, humor, actie. Leuk kinderprogramma.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:57 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee, echt. Zo goed was Avatar niet.
Moet je ook de engelse kijken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gasten in die serie praatten altijd zo monotoon
Ik vond dat op de een of andere manier toch een boeiend pagina.quote:
Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden:quote:
Eh, watquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond dat op de een of andere manier toch een boeiend pagina.
Spongebob kijk ik nog weleens als ik het langs zie komenquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar echte bazen kijken/keken nonstop naar Spongebob
Omdat ze denken dat kinderen fucking achterlijk zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden:
Waarom werd die kutserie zo vaak herhaald?
De oude seizoenen van Spongebob.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar echte bazen kijken/keken nonstop naar Spongebob
Ik kijk het nog vaak genoeg hoor. Heerlijk als je hoofd lekker leeg is, zo simpel maar toch geniaal.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Spongebob kijk ik nog weleens als ik het langs zie komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |