quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn TT was: "Jr is een badboy jawel"
Goede TTquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn TT was: "Jr is een badboy jawel"
Goed plan zeg.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik pak zo nog maar een biertje denk ik
Ik bekijk het eigenlijk wel gedurende het toernooi. Zitten erg veel leuke landen bij.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo bekijk ik elk WK. Ik gun het Uruguay dit jaar wel met Suarezgod
Lekker 3 potjes per dag kijken. Nu al zin anquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Standaard een uurtje slapen tijdens groepsfase wedstrijden
Het is wel weer genoeg voor vandaag.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik pak zo nog maar een biertje denk ik
Is ook niet dat ik keihard ga juichen voor Uruguay hoor. Boeit mij vrij weinig wie wint, al denk ik dat Brazilië de titel gaat pakken. Gewoon hopen op wat spectaculaire potjesquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bekijk het eigenlijk wel gedurende het toernooi. Zitten erg veel leuke landen bij.
Ik ben eigenlijk benieuwd of het daadwerkelijk zo is dat het klimatologische voordeel is voor de Zuid-Amerikaanse landjes zoals wat vage professoren beweren.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook niet dat ik keihard ga juichen voor Uruguay hoor. Boeit mij vrij weinig wie wint, al denk ik dat Brazilië de titel gaat pakken. Gewoon hopen op wat spectaculaire potjes
Nou nouquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Smaakt de kont van Smoofie lekkerder dan die van HMF of viezer?
Lekkerder.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
We zullen het gaan meemaken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk benieuwd of het daadwerkelijk zo is dat het klimatologische voordeel is voor de Zuid-Amerikaanse landjes zoals wat vage professoren beweren.
Jij kan het weten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sinds wanneer post jij met hoofdletters en interpunctie?quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Scheelt een hoop oogaids moet ik zeggen, al is het vaak maar van korte duur.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Sinds wanneer post jij met hoofdletters en interpunctie?
Onlogisch zou zeggen: "Mijn autistische hoofd kan dit niet aan."
Als ik daar zin in heb. Maar het is leuk om het af te wisselen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Sinds wanneer post jij met hoofdletters en interpunctie?
Onlogisch zou zeggen: "Mijn autistische hoofd kan dit niet aan."
Ik ben al dat Nina Dobrev gefap van jou zat, geheimen worden doorbroken nu.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Smoofie, we zouden het geheim houden.
Vroeger waren wij hechte fok1vrienden, jammer dat je tegenwoordig net zoals Stijn overal negatief over bent.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Scheelt een hoop oogaids moet ik zeggen, al is het vaak maar van korte duur.
De één fapt op Scarslet, de ander op Nina Dobrev. Grappig dat jij je daar op een forum aan stoort.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben al dat Nina Dobrev gefap van jou zat, geheimen worden doorbroken nu.
Alleen in het Ajax topic.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vroeger waren wij hechte fok1vrienden, jammer dat je tegenwoordig net zoals Stijn overal negatief over bent.
Wel als je de heilige OP van voetbal ermee verneuktquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
De één fapt op Scarslet, de ander op Nina Dobrev. Grappig dat jij je daar op een forum aan stoort.
De tegenwoordige maatschappij zorgt ervoor dat we allemaal te lief voor elkaar zijn. Je moet gewoon recht door zee zijn, wees in alles eerlijk/serieus.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vroeger waren wij hechte fok1vrienden, jammer dat je tegenwoordig net zoals Stijn overal negatief over bent.
Heb je de vorige OP gezien? Was er gewoon een plaatje van een man. Dan heb je toch veel liever Nina joh.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel als je de heilige OP van voetbal ermee verneukt.
Oké Rita Verdonk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tegenwoordige maatschappij zorgt ervoor dat we allemaal te lief voor elkaar zijn. Je moet gewoon recht door zee zijn, wees in alles eerlijk/serieus.
Nu nog in het echte leven Stijn!quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tegenwoordige maatschappij zorgt ervoor dat we allemaal te lief voor elkaar zijn. Je moet gewoon recht door zee zijn, wees in alles eerlijk/serieus.
Vorige OP heb ik ook niet gezien .quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb je de vorige OP gezien? Was er gewoon een plaatje van een man. Dan heb je toch veel liever Nina joh.
Je bent zelf een stukje vlees.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er zit een irritant stukje vlees tussen mijn kiezen.
Uh, neequote:Op vrijdag 11 april 2014 23:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb je de vorige OP gezien? Was er gewoon een plaatje van een man. Dan heb je toch veel liever Nina joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Ja precies, een man dus.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Uh, nee
Het was een foto van een aziatisch meisje.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:31 schreef Tyron het volgende:
Muziek aan het uitzoeken voor de chilsessie van morgen...![]()
Ben moe.
Je bent zelf een transgender.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, transgenders vind ik maar aparte mensen.
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen smaak.
Zo heb ik goede smaak en jij wansmaak.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:31 schreef Tyron het volgende:
Muziek aan het uitzoeken voor de chilsessie van morgen...![]()
Ben moe.
Ik val dan ook op lief. Niet op sletjes.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is toch kawaii.
Net zoals Nina Dobrev, maar ze mist sex appeal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |