Onnavolgbaarquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:53 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb nog nooit een Nederlandse serie echt "gevolgd". Maar ik volg überhaupt weinig series.
Dat was echt pure aids. Nooit begrepen waarom iedereen daar naar keek.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Galactic Football was wel grappig trouwens
Omdat het idee wel leuk was.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat was echt pure aids. Nooit begrepen waarom iedereen daar naar keek.
Ging wel. Was niet echt bijzonder of zo. Een soort wannabe Japanse tekenfilm.quote:
Gundam wingquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:55 schreef Tyron het volgende:
Beyblade, Medabots en Digimon herinner ik me ook nog.
Streetfootballquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het idee wel leuk was.
Er was op Nederland 3 ook zo'n serie over kinderen die aan straatvoetbal deden. Weet niet meer hoe het heet.
Ach tyf op man.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ging wel. Was niet echt bijzonder of zo. Een soort wannabe Japanse tekenfilm.
eensquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:56 schreef Pascalus het volgende:
Overigens vond ik Totally Spies toentertijd wel geil.
Met hun leren pakjesquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:56 schreef Pascalus het volgende:
Ik had een crush op Sam.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:56 schreef Pascalus het volgende:
Clover zeker?quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:56 schreef Pascalus het volgende:
Strak verhaal, humor, actie. Leuk kinderprogramma.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:57 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee, echt. Zo goed was Avatar niet.
Moet je ook de engelse kijken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gasten in die serie praatten altijd zo monotoon
Ik vond dat op de een of andere manier toch een boeiend pagina.quote:
Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden:quote:
Eh, watquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond dat op de een of andere manier toch een boeiend pagina.
Spongebob kijk ik nog weleens als ik het langs zie komenquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar echte bazen kijken/keken nonstop naar Spongebob
Omdat ze denken dat kinderen fucking achterlijk zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden:
Waarom werd die kutserie zo vaak herhaald?
De oude seizoenen van Spongebob.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar echte bazen kijken/keken nonstop naar Spongebob
Ik kijk het nog vaak genoeg hoor. Heerlijk als je hoofd lekker leeg is, zo simpel maar toch geniaal.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Spongebob kijk ik nog weleens als ik het langs zie komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |