quote:Nederland en Japan halen diplomatieke banden aan
Nederland en Japan gaan bekijken hoe de landen nog nauwer kunnen gaan samenwerken, op politiek en economisch gebied.
Hollandse hoogte
Nederland en Japan halen banden aan Fotoserie
Dat hebben minister Frans Timmermans (Buitenlandse Zaken) en zijn Japanse ambtsgenoot Fumio Kishida afgesproken. Timmermans is in Japan voor een conferentie over nucleaire ontwapening.
nee.quote:Op zondag 13 april 2014 09:40 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan mij uitleggen waarom je die 5000 door 2 deelt?
Om er een gemiddelde van te maken.quote:Op zondag 13 april 2014 09:40 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan mij uitleggen waarom je die 5000 door 2 deelt?
Ongetwijfeld, maar die twee komt nergens vandaan, het lijkt wel alsof dat gewoon standaard is dat je het door 2 deelt. Er wordt in die tekst ook niet gesproken over halfjaarlijkse bestelling oidquote:Op zondag 13 april 2014 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Om er een gemiddelde van te maken.
Dat klopt ook. Je berekend met die formule van Camp niet de gemiddelde voorraadgroote maar de optimale, geloof ik. De gemiddelde voorraad is Q/2.quote:Op zondag 13 april 2014 10:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar die twee komt nergens vandaan, het lijkt wel alsof dat gewoon standaard is dat je het door 2 deelt. Er wordt in die tekst ook niet gesproken over halfjaarlijkse bestelling oid
Knut, ik heb een voorstel voor je.quote:Op zondag 13 april 2014 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat klopt ook. Je berekend met die formule van Camp niet de gemiddelde voorraadgroote maar de optimale, geloof ik. De gemiddelde voorraad is Q/2.
Jij kijkt de ultimate journeys-aflevering van Bulgarije, ik die van Japan en dan maken we er beide een mooie samenvatting van.quote:
Hey, ik ben hier wel geweest alleen niet zoveel, een beetje druk.quote:
Ik hoop het, maar het gaat nog wel lastig worden denk ik.quote:
hallo Tyron daar!quote:Op zondag 13 april 2014 12:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
als jullie goed naar ajax hebben gekeken lijkt me dat niet zo moeilijk
Heerenveen en Groningen bleken een maatje te groot. Wat een lang seizoenquote:Op zondag 13 april 2014 12:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar het gaat nog wel lastig worden denk ik.
wowquote:Op zondag 13 april 2014 12:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
hallo Tyron daar!
hou eens even je bakkes gewoon dicht.
Jawel, zijn we ook.quote:Op zondag 13 april 2014 12:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
wow
buitendam ik dacht dat wij vrienden waren
ok ik vergeef het jequote:Op zondag 13 april 2014 12:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jawel, zijn we ook.
Maar Ajax wordt vandaag kampioen, dat zijn toch momenten dat je me moet vergeven voor mijn grote mond.
Nee hoor. Feyenoord wint gewoon in Eindhovenquote:Op zondag 13 april 2014 12:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jawel, zijn we ook.
Maar Ajax wordt vandaag kampioen, dat zijn toch momenten dat je me moet vergeven voor mijn grote mond.
quote:Op zondag 13 april 2014 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Feyenoord wint gewoon in Eindhoven
Zal ik eens wat verstandigs zeggen? Het kan alle kanten op.quote:Op zondag 13 april 2014 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Leuk filmpje, maar niet echt rullevant
quote:Op zondag 13 april 2014 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Feyenoord wint gewoon in Eindhoven
stijn denkt dat ado wint met 0-5quote:Op zondag 13 april 2014 12:50 schreef AFCNiels het volgende:
En wij moeten nog zorgen dat Den Haag weer eens een keer verliest.
Het is wachten op Stijn die doet alsof ADO mee kan met Real, United en Munchenquote:Op zondag 13 april 2014 12:50 schreef AFCNiels het volgende:
En wij moeten nog zorgen dat Den Haag weer eens een keer verliest.
quote:Op zondag 13 april 2014 12:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is wachten op Stijn die doet alsof ADO mee kan met Real, United en Munchen
Hij had vast gedronken toen hij dat zei. Ik voorspel een lelijke wedstrijd en 2-0 overwinning.quote:
gezonde rivaliteitquote:Op zondag 13 april 2014 12:52 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Tyron en Onlogisch minder met elkaar hebben.
tja je bent een feyenoorder héquote:Op zondag 13 april 2014 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, vreemd dat slechts 1 niet rullevante post werd weggehaald
en terecht natuurlijkquote:Op zondag 13 april 2014 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inderdaad. VBL wordt gemod door enkel joodjes
klaarmaken*quote:Op zondag 13 april 2014 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, want ik ga nu mijn eten klaar maken
Ik ook, ben je nog wielrennen aan het kijken?quote:
Heul nie.quote:Op zondag 13 april 2014 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inderdaad. VBL wordt gemod door enkel joodjes
Zal 'm even aanzetten, de Belg is al live.quote:Op zondag 13 april 2014 13:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, ben je nog wielrennen aan het kijken?
Dat rijdt echt voor geen meterquote:Op zondag 13 april 2014 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal 'm even aanzetten, de Belg is al live.
Mooiste koers van het jaar.quote:Op zondag 13 april 2014 13:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat rijdt echt voor geen meter
[ afbeelding ]
Zelfs na 40-45, het is een schande.quote:
Het gehalte joden : niet-joden is de laatste tijd schrikbarend hoog.quote:
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 13 april 2014 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zelfs na 40-45, het is een schande.
Hij is meer een jood die de weg kwijt isquote:Op zondag 13 april 2014 13:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
AFCNiels noemt jou Vlugge Japie, geloof ik.
Dat vind ik wel bestquote:Op zondag 13 april 2014 13:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
AFCNiels noemt jou Vlugge Japie, geloof ik.
Shitty zonder Kompany? Dat scheelt toch wel watquote:Op zondag 13 april 2014 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vandaag mooi voetbaldagje
Zo Liverpool-Man City![]()
![]()
Demichelis in het elftal weer zekerquote:Op zondag 13 april 2014 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Shitty zonder Kompany? Dat scheelt toch wel wat
Zou jij voor vandaag je naam aan kunnen passen tot Tarado Den Haag?quote:Op zondag 13 april 2014 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Shitty zonder Kompany? Dat scheelt toch wel wat
Nee, maar waarom?quote:Op zondag 13 april 2014 13:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zou jij voor vandaag je naam aan kunnen passen tot Tarado Den Haag?
quote:Op zondag 13 april 2014 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zelfs na 40-45, het is een schande.
Darten is geen sport.quote:Op zondag 13 april 2014 13:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dartsen staat ook aardig hoog op die lijst.
Op voetbal na vind ik wielrennen wel de beste tv sportquote:Op zondag 13 april 2014 13:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dartsen staat ook aardig hoog op die lijst.
Dan vind ik tennis of rugby leuker om te kijken.quote:Op zondag 13 april 2014 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op voetbal na vind ik wielrennen wel de beste tv sport
quote:Op zondag 13 april 2014 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je moeten dokken voor Götze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |