quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:57 schreef Tyron het volgende:
ONZ / ja daar is die weer (foutje bij het uploaden)
Gvdquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:57 schreef Tyron het volgende:
ONZ / ja daar is die weer (foutje bij het uploaden)
Uh, oké.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:01 schreef Tyron het volgende:
insomnia en jancees vragen altijd naar nieuwe vlogs maar als ik ze maak zijn ze er nooit
en dat noemt zich "vrienden"
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zetten mensen de cijfers van hun toetsweek op Facebook?
Jaquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zetten mensen de cijfers van hun toetsweek op Facebook?
Geen idee wie dat doet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je druk maken om een naam topic
nog foebele morgen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
wop wop lekker chillen na dagje werk niks mis mee BOEM KOEKOEK
Deze is echt baas renequote:Op zaterdag 12 april 2014 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo is Knut nou eenmaal; bijzonder apart.
Staat nog op m'n to-do-list.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze is echt baas rene
[ afbeelding ]
gewoon doen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hmm Leiden - Middelburg is maar 125 km. Volgende week even aftikken.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedrijfsuitje door de nasi. Kan jou het schelen.
zie je hem nu pasquote:Op zondag 13 april 2014 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wolf of Wallstreet, heerlijke film.
Dat blonde wijf![]()
![]()
![]()
Chrisje de man van Tottenhamquote:Op zondag 13 april 2014 02:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Chrisje was weer belangrijk zag ik. Gelijkmaker in de 94ste minuut
quote:Nederland en Japan halen diplomatieke banden aan
Nederland en Japan gaan bekijken hoe de landen nog nauwer kunnen gaan samenwerken, op politiek en economisch gebied.
Hollandse hoogte
Nederland en Japan halen banden aan Fotoserie
Dat hebben minister Frans Timmermans (Buitenlandse Zaken) en zijn Japanse ambtsgenoot Fumio Kishida afgesproken. Timmermans is in Japan voor een conferentie over nucleaire ontwapening.
nee.quote:Op zondag 13 april 2014 09:40 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan mij uitleggen waarom je die 5000 door 2 deelt?
Om er een gemiddelde van te maken.quote:Op zondag 13 april 2014 09:40 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan mij uitleggen waarom je die 5000 door 2 deelt?
Ongetwijfeld, maar die twee komt nergens vandaan, het lijkt wel alsof dat gewoon standaard is dat je het door 2 deelt. Er wordt in die tekst ook niet gesproken over halfjaarlijkse bestelling oidquote:Op zondag 13 april 2014 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Om er een gemiddelde van te maken.
Dat klopt ook. Je berekend met die formule van Camp niet de gemiddelde voorraadgroote maar de optimale, geloof ik. De gemiddelde voorraad is Q/2.quote:Op zondag 13 april 2014 10:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar die twee komt nergens vandaan, het lijkt wel alsof dat gewoon standaard is dat je het door 2 deelt. Er wordt in die tekst ook niet gesproken over halfjaarlijkse bestelling oid
Knut, ik heb een voorstel voor je.quote:Op zondag 13 april 2014 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat klopt ook. Je berekend met die formule van Camp niet de gemiddelde voorraadgroote maar de optimale, geloof ik. De gemiddelde voorraad is Q/2.
Jij kijkt de ultimate journeys-aflevering van Bulgarije, ik die van Japan en dan maken we er beide een mooie samenvatting van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |