quote:
quote:
hallo trouwe subscribersquote:
Cola Zeroquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
eh bier, bier en heel misschien bier.
jij?
nee ik wacht op mijn beste vriend, maar hij ging nog even douchen, ze zijn altijd te laat terwijl ik altijd op tijd benquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Cola Zero
Ik doe rustig aan vanavond.
Heb je al bier op?
Ja alleen drinken is ook niet gezellig.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee ik wacht op mijn beste vriend, maar hij ging nog even douchen, ze zijn altijd te laat terwijl ik altijd op tijd ben
#firstworldproblems
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaan jullie nog lollige filmpjes maken?
nee chrisje kon niet, sinds hij in londen woont verloopt onze relatie een stuk lastiger, maar we houden vol.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is één van die twee matties toevallig Christian Eriksen?
misschien van kittens ofzoquote:
geen filmpjes van jullie?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee chrisje kon niet, sinds hij in londen woont verloopt onze relatie een stuk lastiger, maar we houden vol.
[..]
misschien van kittens ofzo
maar meer ook niet
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
Eten jullie er ook knakworstjes bij?
we eten alleen deze chips erbij:quote:
Dat is een matige smaak chipsquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
we eten alleen deze chips erbij:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is een matige smaak chips
Jammer welquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
oh ik las filmpjes kijken
maar nee we gaan geen filmpjes maken
ik heb smegmanus dan ook omgekochtquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jammer wel
Je topic blijft lang open
Hij heeft toch wel genoeg geld voor een privéjet jeetje. Ik vraag me af of hij echt van je houdtquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee chrisje kon niet, sinds hij in londen woont verloopt onze relatie een stuk lastiger, maar we houden vol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |