Je bezoekt je oma elke week?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof ik iedere week 50 euro kan krijgen
Was grandioos, wat kan die ballen oh oh oh.quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever echte panini's.
-JR
Trek je er niets van af Stijn. Ik heb dat ook altijd gedaan en doe dat nog steeds. Er zitten ook van die mensjes zoals die oma van Tyron, die dan helemaal alleen zitten te wachten tot hun kleinzoon eindelijk eens komt.quote:
En dan moet ze weer verhalen aanhoren over ene Chrissie, en dat haar zoon nog niet eens bij second base is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Trek je er niets van af Stijn. Ik heb dat ook altijd gedaan en doe dat nog steeds. Er zitten ook van die mensjes zoals die oma van Tyron, die dan helemaal alleen zitten te wachten tot hun kleinzoon eindelijk eens komt.
Vol walging starende naar zijn gladde en glimmende okselholtes.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan moet ze weer verhalen aanhoren over ene Chrissie, en dat haar zoon nog niet eens bij second base is.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Trek je er niets van af Stijn. Ik heb dat ook altijd gedaan en doe dat nog steeds. Er zitten ook van die mensjes zoals die oma van Tyron, die dan helemaal alleen zitten te wachten tot hun kleinzoon eindelijk eens komt.
Hoe heet je dan echt?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Mijn oma vergeet altijd dat iemand langs is geweest. Ze denkt ondertussen ook dat ik Niels heet.
Dit niet wetenquote:
Als ik Alzheimer blijk te hebben wil ik gewoon dood. Dat proces ernaar toe wetende dat je langzaam gek wordt moet echt verschrikkelijk zijnquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Mijn oma vergeet altijd dat iemand langs is geweest. Ze denkt ondertussen ook dat ik Niels heet.
Het enige grappige eraan lijkt me dat je constant dezelfde film opnieuw kan kijken en hem helemaal kan herbeleven.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit niet weten
[..]
Als ik Alzheimer blijk te hebben wil ik gewoon dood. Dat proces ernaar toe wetende dat je langzaam gek wordt moet echt verschrikkelijk zijn
(En eenmaal de weg kwijt ben je je familie enkel tot last)
Als je Alzheimer hebt, weet je dan eigenlijk of je Alzheimer hebt?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het enige grappige eraan lijkt me dat je constant dezelfde film opnieuw kan kijken en hem helemaal kan herbeleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |