Ook alle 5 om die boom gevouwen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:47 schreef TwenteFC het volgende:
Een onrustig nachtje gehad, om 3:30 een keer keihard KABLAAAAAAAAAAATS. Heeft een gozer bij ons voor het huis een auto om de boom gevouwen.
5 politie auto's brandweer, ambulance tomme dan.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook alle 5 om die boom gevouwen?
quote:
quote:
Pauperbak. Veel te hard gereden en onder invloed.quote:
Ook aan de andere kant van de weg tegen een boom geredenquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pauperbak. Veel te hard gereden en onder invloed.
Waarschijnlijk dan ook nog kippen moeten laden en daardoor in slaap gevallen. Vuile Roemeen dat-ie er loopt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ook aan de andere kant van de weg tegen een boom gereden
Geen bloedspetters op de ruit. Al acht ik de kans toch niet heel groot dat hij het heeft weten te overleven.quote:
Ernstig gewond afgevoerd, dus niet op slag dood iig.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen bloedspetters op de ruit. Al acht ik de kans toch niet heel groot dat hij het heeft weten te overleven.
Einde analyse
Ik ben in het Beljoe Horizontje topic geweest. Prettige onderbreking van mijn zaterdag mag ik wel zeggen.quote:
Sfeervol en gezellig is het daar he? Echt het zonnetje op FOK!quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben in het Beljoe Horizontje topic geweest. Prettige onderbreking van mijn zaterdag mag ik wel zeggen.
Het is nog de vraag of hij mee mag. Maar hij doet het best aardig bij Fenerbahce.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb 't paniniplaatjesboek van het WK2014.
Even kijken of de enge volksmenner ook gespaard mag worden.
Mijn neefje van 6 heeft dat boekje ook al.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb liever echte panini's.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kreeg 'm gewoon mee van mijn oma.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mijn neefje van 6 heeft dat boekje ook al.
Ah, mijn oma gaf me vroeger altijd 50 euro mee.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kreeg 'm gewoon mee van mijn oma.
Alsof ik iedere week 50 euro kan krijgenquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ah, mijn oma gaf me vroeger altijd 50 euro mee.
RIP.
Je bezoekt je oma elke week?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof ik iedere week 50 euro kan krijgen
Was grandioos, wat kan die ballen oh oh oh.quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever echte panini's.
-JR
Trek je er niets van af Stijn. Ik heb dat ook altijd gedaan en doe dat nog steeds. Er zitten ook van die mensjes zoals die oma van Tyron, die dan helemaal alleen zitten te wachten tot hun kleinzoon eindelijk eens komt.quote:
En dan moet ze weer verhalen aanhoren over ene Chrissie, en dat haar zoon nog niet eens bij second base is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Trek je er niets van af Stijn. Ik heb dat ook altijd gedaan en doe dat nog steeds. Er zitten ook van die mensjes zoals die oma van Tyron, die dan helemaal alleen zitten te wachten tot hun kleinzoon eindelijk eens komt.
Vol walging starende naar zijn gladde en glimmende okselholtes.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan moet ze weer verhalen aanhoren over ene Chrissie, en dat haar zoon nog niet eens bij second base is.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Trek je er niets van af Stijn. Ik heb dat ook altijd gedaan en doe dat nog steeds. Er zitten ook van die mensjes zoals die oma van Tyron, die dan helemaal alleen zitten te wachten tot hun kleinzoon eindelijk eens komt.
Hoe heet je dan echt?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Mijn oma vergeet altijd dat iemand langs is geweest. Ze denkt ondertussen ook dat ik Niels heet.
Dit niet wetenquote:
Als ik Alzheimer blijk te hebben wil ik gewoon dood. Dat proces ernaar toe wetende dat je langzaam gek wordt moet echt verschrikkelijk zijnquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Mijn oma vergeet altijd dat iemand langs is geweest. Ze denkt ondertussen ook dat ik Niels heet.
Het enige grappige eraan lijkt me dat je constant dezelfde film opnieuw kan kijken en hem helemaal kan herbeleven.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit niet weten
[..]
Als ik Alzheimer blijk te hebben wil ik gewoon dood. Dat proces ernaar toe wetende dat je langzaam gek wordt moet echt verschrikkelijk zijn
(En eenmaal de weg kwijt ben je je familie enkel tot last)
Als je Alzheimer hebt, weet je dan eigenlijk of je Alzheimer hebt?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het enige grappige eraan lijkt me dat je constant dezelfde film opnieuw kan kijken en hem helemaal kan herbeleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |