Nouja een drankje lijkt me heus wel leuk hoorquote:Op donderdag 10 april 2014 15:04 schreef complicate het volgende:
[..]
*Geeft knuffeltje
Trouwens Faxie doe echt nu niet alsof je het allemaal meent
Gebruik eens een ander leuke beeld in de OPquote:
Jaquote:
Ik zit mobiel te fokken, gaat een beetje lastig.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Gebruik eens een ander leuke beeld in de OPdoe de huidige maar weg
![]()
Ik heb geen dorstquote:Op donderdag 10 april 2014 15:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja een drankje lijkt me heus wel leuk hoor
Best things in life are freequote:
Beter laat dan nooit ...quote:
Waarom zou je naar een theatershow gaan, fok! is toch al genoeg en gratisquote:Op donderdag 10 april 2014 15:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Grappige theatershows zijn niet gratis hoor.
Ik heb geen honger.quote:
Fok is zó slecht dat het grappig is.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom zou je naar een theatershow gaan, fok! is toch al genoeg en gratis
Fok is zo slecht dat het fenomenaal is.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Fok is zó slecht dat het grappig is.
... het onwerkelijk is.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Fok is zo slecht dat het fenomenaal is.![]()
Maar Fok is zo goed dat.....
...daarom is het zo slecht dat het te mooi is om waar te zijnquote:
Nee, dat is als ik zou zeggen dat je vast wel die lekkere worst lust die ik voor je hebquote:Op donderdag 10 april 2014 15:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb geen honger.![]()
Is dit Faxisme?
Hahaha.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:32 schreef complicate het volgende:
[..]
...daarom is het zo slecht dat het te mooi is om waar te zijn![]()
Maar euuuh plannen voor het weekend ?
Huizenjacht, heb je al een aantal in zicht of je gaat gewoon kijken waar iets te huur is ed. ?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahaha.
Huizenjacht en chillen.Et vous?
Worstquote:Op donderdag 10 april 2014 15:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, dat is als ik zou zeggen dat je vast wel die lekkere worst lust die ik voor je heb
quote:Op donderdag 10 april 2014 15:49 schreef muhahaha het volgende:
Je krijgt wel dorst als je aan faxie's ziltige stengel hebt geknabbeld.
/faxisme
Wil je met me dansen?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Moi je vais danser comme d'habitudeIk ga dus dansen , verder geen andere plannen tot nu toe.
Ja dusquote:
Kan je goed leiden ?quote:
Na een stuk of 6 bacardi cola lukt dat prima jaquote:
Ik zal je maar geloven.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben de stuwende kracht achter het faxisme.
quote:Op donderdag 10 april 2014 15:58 schreef habitue het volgende:
[..]
Na een stuk of 6 bacardi cola lukt dat prima ja![]()
hehe sebiet ben ik lid zonder dat ik het besefquote:Op donderdag 10 april 2014 16:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is wel de insteek van een geloofsovertuiging.
Daar ga jij niet overquote:Op donderdag 10 april 2014 16:03 schreef complicate het volgende:
[..]
hehe sebiet ben ik lid zonder dat ik het besef
Ik ben niet grappig dus ik kan al geen lid zijn. Je vertegenwoordigt wel goed uw Leider moet ik zeggen.quote:
Wie heeft het nou weer over zoenen.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:00 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Ik dans nooit met mensen die drinken. Stel je voor dat ik je zou willen zoenen en je ruikt naar Bacardi![]()
Zoenenquote:Op donderdag 10 april 2014 16:09 schreef habitue het volgende:
[..]
Wie heeft het nou weer over zoenen.ik zoen niet voordat ik seks heb gehad
Ik drink niet. Dansen kan ik nietquote:Op donderdag 10 april 2014 16:00 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Ik dans nooit met mensen die drinken. Stel je voor dat ik je zou willen zoenen en je ruikt naar Bacardi![]()
En zoenen? Of wat kan je dan welquote:Op donderdag 10 april 2014 16:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik drink niet. Dansen kan ik niet
Met zoenen geen probleemquote:Op donderdag 10 april 2014 16:18 schreef complicate het volgende:
[..]
En zoenen? Of wat kan je dan wel
hehequote:Op donderdag 10 april 2014 16:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met zoenen geen probleem
Daar hoef ik niet eerst voor te dansen
Ja, en als je zelf het initiatief neemt om dat laatste te doen ga je te snelquote:
Dan krijg je zo een reactiequote:Op donderdag 10 april 2014 16:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, en als je zelf het initiatief neemt om dat laatste te doen ga je te snel
Ze kijkt niet ongemakkelijk vind ikquote:Op donderdag 10 april 2014 16:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan krijg je zo een reactie![]()
[ afbeelding ]
Eat this: http://www.businessinside(...)sts-for-putin-2011-9quote:Op donderdag 10 april 2014 16:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan krijg je zo een reactie![]()
[ afbeelding ]
Wat dans jequote:Op donderdag 10 april 2014 15:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Huizenjacht, heb je al een aantal in zicht of je gaat gewoon kijken waar iets te huur is ed. ?
Moi je vais danser comme d'habitudeIk ga dus dansen , verder geen andere plannen tot nu toe.
Heb wel een aantal koopwoningen op het oog.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Huizenjacht, heb je al een aantal in zicht of je gaat gewoon kijken waar iets te huur is ed. ?
Eeuwige roem op Fokquote:Op donderdag 10 april 2014 15:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Worst![]()
En wat zijn de voordelen om lid te zijn?
Sinds jij hier rondhangt heb ik inderdaad geen comedynights meer nodig om aan m'n portie lachen toe te komenquote:Op donderdag 10 april 2014 15:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom zou je naar een theatershow gaan, fok! is toch al genoeg en gratis
Hehehehquote:Op donderdag 10 april 2014 20:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Sinds jij hier rondhangt heb ik inderdaad geen comedynights meer nodig om aan m'n portie lachen toe te komen
Nee, hij was te snelquote:Op donderdag 10 april 2014 16:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze kijkt niet ongemakkelijk vind ik
quote:Op donderdag 10 april 2014 16:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eat this: http://www.businessinside(...)sts-for-putin-2011-9
Als ze geniet dan is ze geen slachtoffer he.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:14 schreef LesMiserables het volgende:
Zolang je niet in het openbaar je slachtoffer zwaar staat te betasten moet een boobgrab of een glijdend vingertje tijdens het zoenen wel kunnen toch.
[..]
Wat dans je? (en waar)
Amai amai en dan nog op fok!quote:
Niet waar, ik ben niet grappig, thanx voor uw sarcasme.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Sinds jij hier rondhangt heb ik inderdaad geen comedynights meer nodig om aan m'n portie lachen toe te komen
Zo grappig is zij toch niet?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dit dus, ik ben alles behalve grappigquote:Op donderdag 10 april 2014 21:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zo grappig is zij toch niet?Of de comedynights die jij bezoekt zijn waardeloos.
Ik kan gewoon goed genieten van de kleine dingen in het levenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zo grappig is zij toch niet?Of de comedynights die jij bezoekt zijn waardeloos.
Neen . We vervoegen liever andere dingenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:31 schreef SiIk het volgende:
Leren ze in België op school de 2de-persoon enkelvoud vervoegen?
Waarom zou je me omschrijven?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:33 schreef kingtoppie het volgende:
Complicate omschrijf ik meer als onverzadigdbaar wijd openstaand meisje.
Is complicate klein?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik kan gewoon goed genieten van de kleine dingen in het leven
Waarom? Krijg je dan een warme gevoel van binnen ?quote:
Ik spuit dat warme gevoel zo over mijn monitor heen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom? Krijg je dan een warme gevoel van binnen ?
En dat alleen al door over haar te praten?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik spuit dat warme gevoel zo over mijn monitor heen.
/Faxismequote:Op donderdag 10 april 2014 21:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik spuit dat warme gevoel zo over mijn monitor heen.
Als ik haar zie dan heb ik op zekers een brandweerslang nodig.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En dat alleen al door over haar te praten?Dat wordt wat als je haar ziet.
Uitwijden met jouw slurf..quote:Op donderdag 10 april 2014 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je lid wilt worden moet ik je nog wel inwijden he
Silk haar kontje is gemaakt van silk.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee, heb haar niet gezien ofzo![]()
Jou welMaar dat wist je al
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik haar zie dan heb ik op zekers een brandweerslang nodig.
Ik wil geen lid zijnquote:Op donderdag 10 april 2014 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je lid wilt worden moet ik je nog wel inwijden he
Neenquote:
Wil je een trio? Hmm, gaat wel erg snel hoor, zullen we het eerst maar gewoon alleen met elkaar doen?quote:
Wat is het?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wil je een trio? Hmm, gaat wel erg snel hoor, zullen we het eerst maar gewoon alleen met elkaar doen?
jaquote:Op donderdag 10 april 2014 21:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mooi buurmeisje.Is ze nog single?
Dat doe je jezelf echt aan.quote:
Zeg, neen jongen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hou op vent, ze zou jou alle hoeken van de kamer laten zien.
Beter 4 hoeken dan 6 vlakken die jij zou zien.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hou op vent, ze zou jou alle hoeken van de kamer laten zien.
quote:
Nu maak je het mij te moeilijk hoor.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Beter 4 hoeken dan 6 vlakken die jij zou zien.
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Beter 4 hoeken dan 6 vlakken die jij zou zien.
De vier muren, de grond en het plafond.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nu maak je het mij te moeilijk hoor.
Jaquote:Op donderdag 10 april 2014 21:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee, heb haar niet gezien ofzo![]()
Jou welMaar dat wist je al
Wtf heeft ze in haar hand.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De vier muren, de grond en het plafond.
Sorry mod we zullen ontopic gaanquote:
Zo direct zijn Hollanders dusquote:Op donderdag 10 april 2014 21:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik DM je m'n nummer even. Geef je het even door? Of nog beter, stuur mij haar nummer maar.
I KNOW THIS CATquote:Op donderdag 10 april 2014 21:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]Chick magnet
Oh ja juist.quote:
Uw kant vraagt veel te veel aandacht zelfs als we elkaar aandacht willen geven komt ze tussen , ik vind dat echt niet kunnenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, die heb je gisteravond gezien. Hij bleef maar miauwen voor de slaapkamerdeur.
Zet de TV in de douche.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dilemma, ik wil douchen maar ook tv kijken.
quote:
Alsof ik u zou geloven ?quote:
Ik ben direct, ik draai nietquote:
Ik dacht dat je aan het douchen wasquote:Op donderdag 10 april 2014 22:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat lijkt op een wasbak met geïntegreerd beeldscherm.
quote:
Ik stond net te douchen ja...quote:Op donderdag 10 april 2014 22:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aan het douchen wasDouche je al fokkend?
Tweetyquote:
Goedenavondquote:
Zo snel, de max zegquote:
Ik niet na een kleine 10min is de boiler leeg.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:14 schreef xFriendx het volgende:
DouchenDat kan ik vrij lang, heerlijk.
Een bad nemen is pas heerlijkquote:Op donderdag 10 april 2014 22:14 schreef xFriendx het volgende:
DouchenDat kan ik vrij lang, heerlijk.
Ik huur ook maar hier geen problemen daarmee.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ik niet na een kleine 10min is de boiler leeg.
Heerlijk dat huren
Eén van de weinige voordelen van stadsverwarming... Nagenoeg onbeperkt warm water...quote:Op donderdag 10 april 2014 22:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ik niet na een kleine 10min is de boiler leeg.
Heerlijk dat huren
Met jasmijn kaarsjesquote:Op donderdag 10 april 2014 22:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat dus. Het liefst samen met iemand van het andere geslacht.
Ik ga bijna een vergadering met je moeten houden als je zulke opmerkingen blijft geven en geloof me ik ben keistrengquote:
Bad vol laten lopen, een neksteun erbij, lekker liggen, ogen dicht en ontspannen...quote:Op donderdag 10 april 2014 22:19 schreef habitue het volgende:
Van tevoren denk ik altijd, ja laat ik eens lekker in bad gaan.15 min ding laten vol lopen, lig ik erin, ben ik het na 2 min helemaal zat.
![]()
Jucuzzi met een chick daarentegen.
Je kijkt anders niet streng...quote:Op donderdag 10 april 2014 22:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ga bijna een vergadering met je moeten houden als je zulke opmerkingen blijft geven en geloof me ik ben keistreng
Niet in de winter, dan ben ik echt een egocentrische eikel. De straal is van mij!quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:19 schreef habitue het volgende:
Van tevoren denk ik altijd, ja laat ik eens lekker in bad gaan.15 min ding laten vol lopen, lig ik erin, ben ik het na 2 min helemaal zat.
![]()
Jucuzzi met een chick daarentegen.
Waarom post je nou weer onze foto compli, ik wil anoniem blijven.quote:
haha Sorryquote:Op donderdag 10 april 2014 22:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Waarom post je nou weer onze foto compli, ik wil anoniem blijven.
Ah, wie maakte de foto dan?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Waarom post je nou weer onze foto compli, ik wil anoniem blijven.
Dat heb ik meestal wel.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:24 schreef complicate het volgende:
[..]
haha SorryNu heb je wel goesting he
'(insert fokusername).....kan jij mij even insoppen' klinkt nog lekkerderquote:Op donderdag 10 april 2014 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
''Godverdomme goesting'' klinkt wel lekker.
Ik denk dat hij die Wingman's wil proberenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:24 schreef complicate het volgende:
[..]
haha SorryNu heb je wel goesting he
Best wel jaquote:
Zo kleinquote:
Nou iets groterquote:
Verbaasd me nietquote:
hihahoquote:Op donderdag 10 april 2014 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die Wingman's wil proberen
Wat niet is kan nog komen.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:45 schreef kree het volgende:
[..]
Nou iets groter
Wel lekker knus niet dat ik er nog met iemand onder heb gestaan behalve mezelf![]()
quote:
Handjes boven de dekensquote:Op donderdag 10 april 2014 22:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Lieve menschen, het is voor mij bedtijd. Welterusten en fijne nachtmerries!
Slaap zachtquote:Op donderdag 10 april 2014 22:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Lieve menschen, het is voor mij bedtijd. Welterusten en fijne nachtmerries!
Ik ben verslavend hequote:Op donderdag 10 april 2014 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Lastig hoor... Je hebt me gisteren verwend met je aanwezigheid...
Morgen :quote:
Ahja, helemaal vergeten dat u niet Nederlands bent natuurlijkquote:Op donderdag 10 april 2014 21:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Als ze geniet dan is ze geen slachtoffer he.
Van alles salsa, tango, r&b , ballet (meer als sport dan echt amusement) etc. Overal maar meestal Leuven , Antwerpen, Brussel en soms in Parijs![]()
En je ?
http://www.playbuzz.com/g(...)era-do-you-belong-inquote:Have you ever felt that you could have had more fun if you've lived in a different era? Maybe have grand snow fights in the Ice Age or wear the dresses of the Victorian Era? it's time to find out where you really belong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmm verbazingwekkend weer
Do what you love, love what you do!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terwijl ik kennis had gekozen ipv geld.![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:00 schreef muhahaha het volgende:
Ik ook. KuttestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terwijl ik kennis had gekozen ipv geld.![]()
Ja hoor , heel tof. Als je je ergens inschrijft dan krijg je toch automatisch een vaste partner? Of moet je echt zelf eentje brengen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:19 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ahja, helemaal vergeten dat u niet Nederlands bent natuurlijk!
Ik doe zelf stijldansen (ballroom en latin) en helaas al 2 jaar gestopt met salsa terwijl dat eigenlijk wel leuker is, zoek eigenlijk weer een vaste salsa partner in de omgeving van de randstad dus als iemand zich geroepen voeltheb het 3 jaar gedanst en heb best redelijke basis, heb alleen geen zin om te rouleren in groepen en meeste meiden met wie ik dans doen alleen ballroom/latin stijldansen. Moet wel tof zijn in Antwerpen of Parijs, is weer eens wat anders dan suffe zaaltjes enzo neem ik aan...
Wat is dat voor n gaylord flesje.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn slaapkamer ruikt nu hiernaar. Ik heb 'm zonet laten vallen.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn slaapkamer ruikt nu hiernaar. Ik heb 'm zonet laten vallen.
Gewoon dezelfde.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Morgen maar eens een nieuw geurtje regelen. Iemand nog suggesties?
Ik wil eigenlijk na een jaar of 2-3 wel weer eens een ander geurtje proberen.quote:
Zoals? jean paul gaultier vind ik ook wel goed trouwens.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:45 schreef Faxie het volgende:
Iets wat niet met miljoenen tegelijk van de lopende band af komt rollen
Ik ben net thuis en klaarwakker na 6km fietsen.quote:
Meeste mensen komen hier eigenlijk alleen maar dan zit je te dansen met een mix van allerlei mensen en dat gaat me iets te verquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor , heel tof. Als je je ergens inschrijft dan krijg je toch automatisch een vaste partner? Of moet je echt zelf eentje brengen?
Ik heb ook 1m van paco en vind zelf jill sanders sun en burberry brit erg lekker.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk na een jaar of 2-3 wel weer eens een ander geurtje proberen.
[..]
Zoals? jean paul gaultier vind ik ook wel goed trouwens.
Ik was ook net thuis, hebben filmpjes gekeken van heel vroegerquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben net thuis en klaarwakker na 6km fietsen.Ik moet echter om 08.15u weer opstaan in verband met hardlooptraining.
![]()
Even Googlenquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk na een jaar of 2-3 wel weer eens een ander geurtje proberen.
[..]
Zoals? jean paul gaultier vind ik ook wel goed trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, lekker uitgeslapen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tis echt kut als je lastig aan een geur kan komen. Heb ik opzich ook wel. Heb m al paar jaar niet meer in de winkels gezien.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Even Googlen![]()
Ik heb er een paar van http://cbihateperfume.com/ maar daar is lastig aan te komen....
quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:33 schreef habitue het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik heb vaak deze op.
Ik krijg regelmatig complimenten van verschillende vrouwen. En nee grappenmakers, ik heb geen bloedband met die vrouwen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:30 schreef Faxie het volgende:
Ik krijg nooit opmerkingen over m'n luchtjes trouwens
Toch niet alleen over je geurtjes of wel?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg regelmatig complimenten van verschillende vrouwen. En nee grappenmakers, ik heb geen bloedband met die vrouwen.
Nee hoor. Maar als ik alles ga noemen waar ik complimenten over krijg dan ben ik nog wel even bezig.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:32 schreef Fascination het volgende:
Toch niet alleen over je geurtjes of wel?
Van je moeder tellen niet mee he.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar als ik alles ga noemen waar ik complimenten over krijg dan ben ik nog wel even bezig.
Pics or it didn't happen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar als ik alles ga noemen waar ik complimenten over krijg dan ben ik nog wel even bezig.
quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:31 schreef AirwiN het volgende:
Ik krijg regelmatig complimenten van verschillende vrouwen. En nee grappenmakers, ik heb geen bloedband met die vrouwen.
Nope, een ooievaar heeft mij afgeleverd bij mijn ouders.quote:
Ja, meestal wel afhankelijk van waar je je inschrijft. Meestal heb je dus om de 3 maanden een vaste danspartner. Maar voor salsa hoef je echt niet naar een dansschool te gaan hoor, als je nu elke weekend naar een salsa dansbar gaat zal je het zeker leren. Als je al wat ritme hebt dan gaat dat heel snel met als voordeel dat je veel kan kiezen met wie je danst, als je er eentje treft die het erg goed kan, kan je haar ten dans vragen. Of je gewoon dus inschrijven waar je wel direct een vaste danspartner kunt krijgen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:30 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Meeste mensen komen hier eigenlijk alleen maar dan zit je te dansen met een mix van allerlei mensen en dat gaat me iets te ver, liever lekker mijn vaste danspartner maarja die danst geen salsa... wie weet zoek ik wel weer een leuk meisje volgend jaar om mee te dansen! krijg er bijna weer zin in .. Jullie krijgen danspartners vanuit de school toegewezen ?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, lekker uitgeslapen!ChansaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:33 schreef habitue het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je online? Moet je iets vertellen over mijn buurmeisjequote:Op zaterdag 12 april 2014 13:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga vanmiddag maar eens naar Douglas ofzo.Even m'n bankrekening plunderen.
ik wel. Ook van vrouwen die ik totaal niet ken en dat ze hun vriend ook willen lateb ruikenquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:30 schreef Faxie het volgende:
Is ze bezet?quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben je online? Moet je iets vertellen over mijn buurmeisje
Krijg als ik deze op heb ook weleens complimentjes. Heb meteen een 150ml fles gehaaldquote:
Ik heb totaal geen ritmegevoel (mede door de slechthorendheid waardoor ik niet alles hoor), dus salsa leren is niet zó makkelijk voor me.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja, meestal wel afhankelijk van waar je je inschrijft. Meestal heb je dus om de 3 maanden een vaste danspartner. Maar voor salsa hoef je echt niet naar een dansschool te gaan hoor, als je nu elke weekend naar een salsa dansbar gaat zal je het zeker leren. Als je al wat ritme hebt dan gaat dat heel snel met als voordeel dat je veel kan kiezen met wie je danst, als je er eentje treft die het erg goed kan, kan je haar ten dans vragen. Of je gewoon dus inschrijven waar je wel direct een vaste danspartner kunt krijgen.
Neen gisteren vertelde ze me op meeste bizarre manier dat ze lesbisch isquote:
Ze heeft iets geprobeerd bij jou?quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Neen gisteren vertelde ze me op meeste bizarre manier dat ze lesbisch is
Zo heb ik mijn beste vriendin leren kennen in de treinquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik wel. Ook van vrouwen die ik totaal niet ken en dat ze hun vriend ook willen lateb ruiken
Nee allee ik denk het niet , ze was mijn haar aan het kamen en we waren gezellig aan het praten over de avond en toen zei ze plots "Je bent erg sexy en dat weet je zelf, erg jammer dat je niet voor vrouwen valt, ik ben zeker dat je naar zoete sap smaakt"quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze heeft iets geprobeerd bij jou?
hahahaquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen ritmegevoel (mede door de slechthorendheid waardoor ik niet alles hoor), dus salsa leren is niet zó makkelijk voor me.
Nicequote:Op zaterdag 12 april 2014 14:17 schreef habitue het volgende:
[..]
Krijg als ik deze op heb ook weleens complimentjes. Heb meteen een 150ml fles gehaald
Heb je graag bloemetjes-geur? Of wil je liever een chique geur?quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:25 schreef Fascination het volgende:
Ik moet ook nog een nieuw geurtje halen. Nog tips, complicate?
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee allee ik denk het niet , ze was mijn haar aan het kamen en we waren gezellig aan het praten over de avond en toen zei ze plots "Je bent erg sexy en dat weet je zelf, erg jammer dat je niet voor vrouwen valt, ik ben zeker dat je naar zoete sap smaakt"
Wat moet ik onder chique verstaan?quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je graag bloemetjes-geur? Of wil je liever een chique geur?
Voel ik me raarquote:
Een geur dat klasse "uitstraalt" , weet niet hoe ik het anders moet zeggen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat moet ik onder chique verstaan?
Nou ja, meestal heb ik iets fris, maar ik sta open voor alles.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Een geur dat klasse "uitstraalt" , weet niet hoe ik het anders moet zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet ik ken haar nog niet lang. Maar het was gewoon speciaal zeg maar.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gaat dit consequenties hebben voor de band met je buurmeisje?
Mja, lastig dit... Komt goedquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Weet niet ik ken haar nog niet lang. Maar het was gewoon speciaal zeg maar.
Oki, als je graag bloemetjes geur ruikt dan vind ik persoonlijk volgende parfums aangenaam ( tijdens de zomer):quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, meestal heb ik iets fris, maar ik sta open voor alles.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb eens naar de prijzen van de geurtjes zitten kijken. Je bent gewoon een dief van je eigen portemonnee als je voor 50ml gaat.Voor 50% extra kan je 100% erbij krijgen.
Voor wat hoort wat heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
Ik heb haar nog niet gebeld sinds gisteren. Eigenlijk is dat toch stom?quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:58 schreef habitue het volgende:
coco mademoiselleDie vind ik echt heel lekker.
Ik heb deze net gekocht. Zelfs met personeelskorting (een vriendin werkt bij Douglas) is het véél duurder dan dutyfree.quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:33 schreef habitue het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil jou besnuffelenquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:17 schreef Fascination het volgende:
Nou, het is Hilfiger peach blossom geworden.
Dutyfree bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb deze net gekocht. Zelfs met personeelskorting (een vriendin werkt bij Douglas) is het véél duurder dan dutyfree.
Over twee maanden ga ik maar eens weer wat geurtjes halen denk ik.
En terecht.quote:
So damn, irresistible.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:17 schreef Fascination het volgende:
Nou, het is Hilfiger peach blossom geworden.
quote:
Alleen als je buiten EU reist dacht ik.quote:
Wanneer je binnen de EU reist kan je niet duty free alcohol & tabak shoppen, dat klopt. Geurtjes vallen volgens mij niet onder de noemer alcohol als in 'alcoholische dranken'.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:39 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Alleen als je buiten EU reist dacht ik.
Ach zo thanx voor de info. Dat koop ik sowieso nooitquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wanneer je binnen de EU reist kan je niet duty free alcohol & tabak shoppen, dat klopt. Geurtjes vallen volgens mij niet onder de noemer alcohol als in 'alcoholische dranken'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
Misschien moet je je luchtjes toch kiezen aan de hand van geur/kwaliteit en niet per hoeveel miljoen ze van de band rollen ^_^ is vaak niet voor niks.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:30 schreef Faxie het volgende:
Dat is 'm nou net.... die kwaliteit is om te huilen. Synthetische geurstoffen, alcohol... het overgrote deel van de kosten zitten 'm in het mooie design flesje, de dure verpakking, de enorme reclamecampagne en het merkje. 5% Van de kosten is voor het product zelfquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:09 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Misschien moet je je luchtjes toch kiezen aan de hand van geur/kwaliteit en niet per hoeveel miljoen ze van de band rollen ^_^ is vaak niet voor niks.
Als ik intiem ben met iemand krijg ik eigenlijk per definitie zodra ze me nek ingaat wel een complimentje dat ik zo lekker ruik <3.
Een maine coonquote:Op donderdag 10 april 2014 21:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]Chick magnet
Vorig jaar ben ik drie katten kwijtgeraakt. Ik had eerst twee Ragdolls, maar 1 ervan is ontsnapt. Een halfjaar later heb ik twee katten geadopteerd (1 Maine Coon/HTK mix en 1 HTK). Alledrie de katten werden tegelijkertijd ziek, en twee ervan zijn overleden. Alleen de Ragdoll op die foto is er nog.quote:Op zondag 13 april 2014 11:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zo lang een kat maar zacht en pluizig is
Ik heb geen kat meer
Ragdolls zijn forse katten met halflange zijdezacht vacht, ontstaan in Amerika in de jaren zestig.quote:Op zondag 13 april 2014 11:52 schreef -Engel- het volgende:
Wat is het verschil eigenlijk tussen een ragdoll en maine coon?
Nou moequote:Op zondag 13 april 2014 11:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vorig jaar ben ik drie katten kwijtgeraakt. Ik had eerst twee Ragdolls, maar 1 ervan is ontsnapt. Een halfjaar later heb ik twee katten geadopteerd (1 Maine Coon/HTK mix en 1 HTK). Alledrie de katten werden tegelijkertijd ziek, en twee ervan zijn overleden. Alleen de Ragdoll op die foto is er nog.
Het verschil tussen een Ragdoll en een Maine Coon? I dunno.
Beide zijn dus groot, langharig en pluizige staartquote:Op zondag 13 april 2014 12:00 schreef habitue het volgende:
[..]
Ragdolls zijn forse katten met halflange zijdezacht vacht, ontstaan in Amerika in de jaren zestig.
Een Ragdoll is een forse kat. Ragdoll betekent letterlijk 'lappenpop', omdat de kat zich in de armen van zijn baasje echt laat hangen.
Zijn vacht is halflang, zijdezacht en klit normaal gesproken niet. Point Ragdoll kittens worden spierwit geboren waarna de kleuren langzaam duidelijk worden. Pas rond het derde jaar is hij uitgegroeid en uitgekleurd. Katers wegen dan tussen de 5 en 10 kilo, een volwassen poes weegt ongeveer 3 tot 6 kilo.
Ragdolls vallen onder de pointkatten, Colourpoint. Dat wil zeggen dat de points, dus de oren, poten, staart en masker zijn gekleurd terwijl het lichaam lichter gekleurd is. Point Ragdolls hebben blauwe ogen.
De kleuren van de Ragdoll zijn Seal, Blue, Choclate, Lilac, Red, Creme en Tortie, al deze kleuren komen ook in lynx (tabby) voor.
De Ragdoll komt voor in drie hoofdvariëteiten, namelijk Colourpoint, Mitted en Bi-colour.
De Maine Coon komt als fenotype van de huiskat al eeuwen voor in New England,. in Maine en omliggende staten in het noordoosten van de Verenigde Staten.
De Maine Coon is een grote kat met een halflangharige vacht, een stevig skelet en een lange volle staart. Op latere leeftijd kan het ras vooral in de winter een imposante kraag rondom de kop en een langere beharing op de achterkant van de achterpoten ("broek") ontwikkelen. Veel dieren bezitten ook de recessieve eigenschap voor oorpluimpjes, iets dat door liefhebbers gewaardeerd wordt. Dit maakt de Maine Coon tot een imposante verschijning. Maine Coons zijn seksueel actief vanaf een maand of zes maar zijn pas volledig lichamelijk uitgegroeid na ongeveer vier jaar. De kat weegt dan gemiddeld tussen de 5 en 9 kilo voor katers en 4 tot 6 kilo voor poezen.
Het zijn allebei forse katten.quote:Op zondag 13 april 2014 12:00 schreef habitue het volgende:
[..]
Ragdolls zijn forse katten met halflange zijdezacht vacht, ontstaan in Amerika in de jaren zestig.
Een Ragdoll is een forse kat. Ragdoll betekent letterlijk 'lappenpop', omdat de kat zich in de armen van zijn baasje echt laat hangen.
Zijn vacht is halflang, zijdezacht en klit normaal gesproken niet. Point Ragdoll kittens worden spierwit geboren waarna de kleuren langzaam duidelijk worden. Pas rond het derde jaar is hij uitgegroeid en uitgekleurd. Katers wegen dan tussen de 5 en 10 kilo, een volwassen poes weegt ongeveer 3 tot 6 kilo.
Ragdolls vallen onder de pointkatten, Colourpoint. Dat wil zeggen dat de points, dus de oren, poten, staart en masker zijn gekleurd terwijl het lichaam lichter gekleurd is. Point Ragdolls hebben blauwe ogen.
De kleuren van de Ragdoll zijn Seal, Blue, Choclate, Lilac, Red, Creme en Tortie, al deze kleuren komen ook in lynx (tabby) voor.
De Ragdoll komt voor in drie hoofdvariëteiten, namelijk Colourpoint, Mitted en Bi-colour.
De Maine Coon komt als fenotype van de huiskat al eeuwen voor in New England,. in Maine en omliggende staten in het noordoosten van de Verenigde Staten.
De Maine Coon is een grote kat met een halflangharige vacht, een stevig skelet en een lange volle staart. Op latere leeftijd kan het ras vooral in de winter een imposante kraag rondom de kop en een langere beharing op de achterkant van de achterpoten ("broek") ontwikkelen. Veel dieren bezitten ook de recessieve eigenschap voor oorpluimpjes, iets dat door liefhebbers gewaardeerd wordt. Dit maakt de Maine Coon tot een imposante verschijning. Maine Coons zijn seksueel actief vanaf een maand of zes maar zijn pas volledig lichamelijk uitgegroeid na ongeveer vier jaar. De kat weegt dan gemiddeld tussen de 5 en 9 kilo voor katers en 4 tot 6 kilo voor poezen.
Roep dat niet te hard.quote:Op zondag 13 april 2014 12:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Beide zijn dus groot, langharig en pluizige staart
Ik vind pluimpjes aan oren stoerAls ik ooit weer een kat neem dan wil ik er een met pluimpjes en een aanhankelijke karakter
Zoals we dat hier zeggen: WEEEER wat geleerdquote:Op zondag 13 april 2014 12:02 schreef habitue het volgende:
Pik je dan zo even mee op de zondagochtend
Dat heeft niks met een kut te makenquote:
Dit is typisch 'mainstream is kut' gepraat. Mainstream is niet alleen per se mainstream omdat het gepushed is, we blijven leven in een vraag en aanbod markt en als je product niet populair is kan je nog 1000miljoen euro in je branding stoppen maar dan ben je nog steeds gewoon kut.quote:Op zondag 13 april 2014 04:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is 'm nou net.... die kwaliteit is om te huilen. Synthetische geurstoffen, alcohol... het overgrote deel van de kosten zitten 'm in het mooie design flesje, de dure verpakking, de enorme reclamecampagne en het merkje. 5% Van de kosten is voor het product zelf
Consumenten laten zich nou eenmaal graag foppen in het kopen van een imago. En dat weten al die modehuizen (en tegenwoordig steeds vaker artiesten) maar al te goed.
Google maar eens op 'mass market perfume' oid. Dan vind je maar zat artikelen.
Ach een burger van de Mac kan ook prima smaken natuurlijk...
Het is kwalititatief uitermate teleurstellend dat het al middag is.quote:Op zondag 13 april 2014 12:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zoals we dat hier zeggen: WEEEER wat geleerd
[..]
Dat heeft niks met een kut te maken
Eerder met een klok
Middagquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 11:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vorig jaar ben ik drie katten kwijtgeraakt. Ik had eerst twee Ragdolls, maar 1 ervan is ontsnapt. Een halfjaar later heb ik twee katten geadopteerd (1 Maine Coon/HTK mix en 1 HTK). Alledrie de katten werden tegelijkertijd ziek, en twee ervan zijn overleden. Alleen de Ragdoll op die foto is er nog.
Het verschil tussen een Ragdoll en een Maine Coon? I dunno.
Hoiquote:
Met een beetje hulp van wiki ben ik overal deskundig in.quote:Op zondag 13 april 2014 12:09 schreef sylvesterrr het volgende:
En ik maar denken dat je een kattendeskundige bent...
Ik heb het goedgemaakt met buurmeisjequote:Op zondag 13 april 2014 12:10 schreef habitue het volgende:
[..]
Hoi![]()
En wat heb jij uitgespookt gisteravond
Lol.... de meeste katten die ik ken, wensen nooit zo lang geaaid te worden als ik dat wil doenquote:Op zondag 13 april 2014 12:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Roep dat niet te hard.
Mijn kat is een echte attention cat whore.
In bed?quote:Op zondag 13 april 2014 12:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb het goedgemaakt met buurmeisje
Had je ruzie dan?quote:Op zondag 13 april 2014 12:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb het goedgemaakt met buurmeisje
Mijn kat kan je makkelijk een uur aaien op schoot.quote:Op zondag 13 april 2014 12:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lol.... de meeste katten die ik ken, wensen nooit zo lang geaaid te worden als ik dat wil doen
Wauw!quote:Op zondag 13 april 2014 12:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat ik vorig jaar jammer vond is dat veel mensen in mijn omgeving mij voor gek hebben verklaard toen ik ruim ¤ 700 aan dierenartskosten had.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |