jaquote:Op donderdag 10 april 2014 21:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mooi buurmeisje.Is ze nog single?
Dat doe je jezelf echt aan.quote:
Zeg, neen jongen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hou op vent, ze zou jou alle hoeken van de kamer laten zien.
Beter 4 hoeken dan 6 vlakken die jij zou zien.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hou op vent, ze zou jou alle hoeken van de kamer laten zien.
quote:
Nu maak je het mij te moeilijk hoor.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Beter 4 hoeken dan 6 vlakken die jij zou zien.
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Beter 4 hoeken dan 6 vlakken die jij zou zien.
De vier muren, de grond en het plafond.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nu maak je het mij te moeilijk hoor.
Jaquote:Op donderdag 10 april 2014 21:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee, heb haar niet gezien ofzo![]()
Jou welMaar dat wist je al
Wtf heeft ze in haar hand.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De vier muren, de grond en het plafond.
Sorry mod we zullen ontopic gaanquote:
Zo direct zijn Hollanders dusquote:Op donderdag 10 april 2014 21:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik DM je m'n nummer even. Geef je het even door? Of nog beter, stuur mij haar nummer maar.
I KNOW THIS CATquote:Op donderdag 10 april 2014 21:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]Chick magnet
Oh ja juist.quote:
Uw kant vraagt veel te veel aandacht zelfs als we elkaar aandacht willen geven komt ze tussen , ik vind dat echt niet kunnenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, die heb je gisteravond gezien. Hij bleef maar miauwen voor de slaapkamerdeur.
Zet de TV in de douche.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dilemma, ik wil douchen maar ook tv kijken.
quote:
Alsof ik u zou geloven ?quote:
Ik ben direct, ik draai nietquote:
Ik dacht dat je aan het douchen wasquote:Op donderdag 10 april 2014 22:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat lijkt op een wasbak met geïntegreerd beeldscherm.
quote:
Ik stond net te douchen ja...quote:Op donderdag 10 april 2014 22:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aan het douchen wasDouche je al fokkend?
Tweetyquote:
Goedenavondquote:
Zo snel, de max zegquote:
Ik niet na een kleine 10min is de boiler leeg.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:14 schreef xFriendx het volgende:
DouchenDat kan ik vrij lang, heerlijk.
Een bad nemen is pas heerlijkquote:Op donderdag 10 april 2014 22:14 schreef xFriendx het volgende:
DouchenDat kan ik vrij lang, heerlijk.
Ik huur ook maar hier geen problemen daarmee.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ik niet na een kleine 10min is de boiler leeg.
Heerlijk dat huren
Eén van de weinige voordelen van stadsverwarming... Nagenoeg onbeperkt warm water...quote:Op donderdag 10 april 2014 22:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ik niet na een kleine 10min is de boiler leeg.
Heerlijk dat huren
Met jasmijn kaarsjesquote:Op donderdag 10 april 2014 22:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat dus. Het liefst samen met iemand van het andere geslacht.
Ik ga bijna een vergadering met je moeten houden als je zulke opmerkingen blijft geven en geloof me ik ben keistrengquote:
Bad vol laten lopen, een neksteun erbij, lekker liggen, ogen dicht en ontspannen...quote:Op donderdag 10 april 2014 22:19 schreef habitue het volgende:
Van tevoren denk ik altijd, ja laat ik eens lekker in bad gaan.15 min ding laten vol lopen, lig ik erin, ben ik het na 2 min helemaal zat.
![]()
Jucuzzi met een chick daarentegen.
Je kijkt anders niet streng...quote:Op donderdag 10 april 2014 22:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ga bijna een vergadering met je moeten houden als je zulke opmerkingen blijft geven en geloof me ik ben keistreng
Niet in de winter, dan ben ik echt een egocentrische eikel. De straal is van mij!quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:19 schreef habitue het volgende:
Van tevoren denk ik altijd, ja laat ik eens lekker in bad gaan.15 min ding laten vol lopen, lig ik erin, ben ik het na 2 min helemaal zat.
![]()
Jucuzzi met een chick daarentegen.
Waarom post je nou weer onze foto compli, ik wil anoniem blijven.quote:
haha Sorryquote:Op donderdag 10 april 2014 22:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Waarom post je nou weer onze foto compli, ik wil anoniem blijven.
Ah, wie maakte de foto dan?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Waarom post je nou weer onze foto compli, ik wil anoniem blijven.
Dat heb ik meestal wel.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:24 schreef complicate het volgende:
[..]
haha SorryNu heb je wel goesting he
'(insert fokusername).....kan jij mij even insoppen' klinkt nog lekkerderquote:Op donderdag 10 april 2014 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
''Godverdomme goesting'' klinkt wel lekker.
Ik denk dat hij die Wingman's wil proberenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:24 schreef complicate het volgende:
[..]
haha SorryNu heb je wel goesting he
Best wel jaquote:
Zo kleinquote:
Nou iets groterquote:
Verbaasd me nietquote:
hihahoquote:Op donderdag 10 april 2014 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die Wingman's wil proberen
Wat niet is kan nog komen.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:45 schreef kree het volgende:
[..]
Nou iets groter
Wel lekker knus niet dat ik er nog met iemand onder heb gestaan behalve mezelf![]()
quote:
Handjes boven de dekensquote:Op donderdag 10 april 2014 22:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Lieve menschen, het is voor mij bedtijd. Welterusten en fijne nachtmerries!
Slaap zachtquote:Op donderdag 10 april 2014 22:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Lieve menschen, het is voor mij bedtijd. Welterusten en fijne nachtmerries!
Ik ben verslavend hequote:Op donderdag 10 april 2014 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Lastig hoor... Je hebt me gisteren verwend met je aanwezigheid...
Morgen :quote:
Ahja, helemaal vergeten dat u niet Nederlands bent natuurlijkquote:Op donderdag 10 april 2014 21:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Als ze geniet dan is ze geen slachtoffer he.
Van alles salsa, tango, r&b , ballet (meer als sport dan echt amusement) etc. Overal maar meestal Leuven , Antwerpen, Brussel en soms in Parijs![]()
En je ?
http://www.playbuzz.com/g(...)era-do-you-belong-inquote:Have you ever felt that you could have had more fun if you've lived in a different era? Maybe have grand snow fights in the Ice Age or wear the dresses of the Victorian Era? it's time to find out where you really belong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmm verbazingwekkend weer
Do what you love, love what you do!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terwijl ik kennis had gekozen ipv geld.![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:00 schreef muhahaha het volgende:
Ik ook. KuttestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terwijl ik kennis had gekozen ipv geld.![]()
Ja hoor , heel tof. Als je je ergens inschrijft dan krijg je toch automatisch een vaste partner? Of moet je echt zelf eentje brengen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:19 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ahja, helemaal vergeten dat u niet Nederlands bent natuurlijk!
Ik doe zelf stijldansen (ballroom en latin) en helaas al 2 jaar gestopt met salsa terwijl dat eigenlijk wel leuker is, zoek eigenlijk weer een vaste salsa partner in de omgeving van de randstad dus als iemand zich geroepen voeltheb het 3 jaar gedanst en heb best redelijke basis, heb alleen geen zin om te rouleren in groepen en meeste meiden met wie ik dans doen alleen ballroom/latin stijldansen. Moet wel tof zijn in Antwerpen of Parijs, is weer eens wat anders dan suffe zaaltjes enzo neem ik aan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |