Dit dus, ik ben alles behalve grappigquote:Op donderdag 10 april 2014 21:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zo grappig is zij toch niet?Of de comedynights die jij bezoekt zijn waardeloos.
Ik kan gewoon goed genieten van de kleine dingen in het levenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zo grappig is zij toch niet?Of de comedynights die jij bezoekt zijn waardeloos.
Neen . We vervoegen liever andere dingenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:31 schreef SiIk het volgende:
Leren ze in België op school de 2de-persoon enkelvoud vervoegen?
Waarom zou je me omschrijven?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:33 schreef kingtoppie het volgende:
Complicate omschrijf ik meer als onverzadigdbaar wijd openstaand meisje.
Is complicate klein?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik kan gewoon goed genieten van de kleine dingen in het leven
Waarom? Krijg je dan een warme gevoel van binnen ?quote:
Ik spuit dat warme gevoel zo over mijn monitor heen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom? Krijg je dan een warme gevoel van binnen ?
En dat alleen al door over haar te praten?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik spuit dat warme gevoel zo over mijn monitor heen.
/Faxismequote:Op donderdag 10 april 2014 21:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik spuit dat warme gevoel zo over mijn monitor heen.
Als ik haar zie dan heb ik op zekers een brandweerslang nodig.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En dat alleen al door over haar te praten?Dat wordt wat als je haar ziet.
Uitwijden met jouw slurf..quote:Op donderdag 10 april 2014 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je lid wilt worden moet ik je nog wel inwijden he
Silk haar kontje is gemaakt van silk.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee, heb haar niet gezien ofzo![]()
Jou welMaar dat wist je al
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik haar zie dan heb ik op zekers een brandweerslang nodig.
Ik wil geen lid zijnquote:Op donderdag 10 april 2014 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je lid wilt worden moet ik je nog wel inwijden he
Neenquote:
Wil je een trio? Hmm, gaat wel erg snel hoor, zullen we het eerst maar gewoon alleen met elkaar doen?quote:
Wat is het?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wil je een trio? Hmm, gaat wel erg snel hoor, zullen we het eerst maar gewoon alleen met elkaar doen?
jaquote:Op donderdag 10 april 2014 21:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mooi buurmeisje.Is ze nog single?
Dat doe je jezelf echt aan.quote:
Zeg, neen jongen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hou op vent, ze zou jou alle hoeken van de kamer laten zien.
Beter 4 hoeken dan 6 vlakken die jij zou zien.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hou op vent, ze zou jou alle hoeken van de kamer laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |