Nou iets groterquote:
Verbaasd me nietquote:
hihahoquote:Op donderdag 10 april 2014 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die Wingman's wil proberen
Wat niet is kan nog komen.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:45 schreef kree het volgende:
[..]
Nou iets groter
Wel lekker knus niet dat ik er nog met iemand onder heb gestaan behalve mezelf![]()
quote:
Handjes boven de dekensquote:Op donderdag 10 april 2014 22:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Lieve menschen, het is voor mij bedtijd. Welterusten en fijne nachtmerries!
Slaap zachtquote:Op donderdag 10 april 2014 22:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Lieve menschen, het is voor mij bedtijd. Welterusten en fijne nachtmerries!
Ik ben verslavend hequote:Op donderdag 10 april 2014 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Lastig hoor... Je hebt me gisteren verwend met je aanwezigheid...
Morgen :quote:
Ahja, helemaal vergeten dat u niet Nederlands bent natuurlijkquote:Op donderdag 10 april 2014 21:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Als ze geniet dan is ze geen slachtoffer he.
Van alles salsa, tango, r&b , ballet (meer als sport dan echt amusement) etc. Overal maar meestal Leuven , Antwerpen, Brussel en soms in Parijs![]()
En je ?
http://www.playbuzz.com/g(...)era-do-you-belong-inquote:Have you ever felt that you could have had more fun if you've lived in a different era? Maybe have grand snow fights in the Ice Age or wear the dresses of the Victorian Era? it's time to find out where you really belong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmm verbazingwekkend weer
Do what you love, love what you do!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terwijl ik kennis had gekozen ipv geld.![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:00 schreef muhahaha het volgende:
Ik ook. KuttestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terwijl ik kennis had gekozen ipv geld.![]()
Ja hoor , heel tof. Als je je ergens inschrijft dan krijg je toch automatisch een vaste partner? Of moet je echt zelf eentje brengen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:19 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ahja, helemaal vergeten dat u niet Nederlands bent natuurlijk!
Ik doe zelf stijldansen (ballroom en latin) en helaas al 2 jaar gestopt met salsa terwijl dat eigenlijk wel leuker is, zoek eigenlijk weer een vaste salsa partner in de omgeving van de randstad dus als iemand zich geroepen voeltheb het 3 jaar gedanst en heb best redelijke basis, heb alleen geen zin om te rouleren in groepen en meeste meiden met wie ik dans doen alleen ballroom/latin stijldansen. Moet wel tof zijn in Antwerpen of Parijs, is weer eens wat anders dan suffe zaaltjes enzo neem ik aan...
Wat is dat voor n gaylord flesje.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn slaapkamer ruikt nu hiernaar. Ik heb 'm zonet laten vallen.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn slaapkamer ruikt nu hiernaar. Ik heb 'm zonet laten vallen.
Gewoon dezelfde.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Morgen maar eens een nieuw geurtje regelen. Iemand nog suggesties?
Ik wil eigenlijk na een jaar of 2-3 wel weer eens een ander geurtje proberen.quote:
Zoals? jean paul gaultier vind ik ook wel goed trouwens.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:45 schreef Faxie het volgende:
Iets wat niet met miljoenen tegelijk van de lopende band af komt rollen
Ik ben net thuis en klaarwakker na 6km fietsen.quote:
Meeste mensen komen hier eigenlijk alleen maar dan zit je te dansen met een mix van allerlei mensen en dat gaat me iets te verquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor , heel tof. Als je je ergens inschrijft dan krijg je toch automatisch een vaste partner? Of moet je echt zelf eentje brengen?
Ik heb ook 1m van paco en vind zelf jill sanders sun en burberry brit erg lekker.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk na een jaar of 2-3 wel weer eens een ander geurtje proberen.
[..]
Zoals? jean paul gaultier vind ik ook wel goed trouwens.
Ik was ook net thuis, hebben filmpjes gekeken van heel vroegerquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben net thuis en klaarwakker na 6km fietsen.Ik moet echter om 08.15u weer opstaan in verband met hardlooptraining.
![]()
Even Googlenquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk na een jaar of 2-3 wel weer eens een ander geurtje proberen.
[..]
Zoals? jean paul gaultier vind ik ook wel goed trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, lekker uitgeslapen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tis echt kut als je lastig aan een geur kan komen. Heb ik opzich ook wel. Heb m al paar jaar niet meer in de winkels gezien.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Even Googlen![]()
Ik heb er een paar van http://cbihateperfume.com/ maar daar is lastig aan te komen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |