Ik niet na een kleine 10min is de boiler leeg.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:14 schreef xFriendx het volgende:
DouchenDat kan ik vrij lang, heerlijk.
Een bad nemen is pas heerlijkquote:Op donderdag 10 april 2014 22:14 schreef xFriendx het volgende:
DouchenDat kan ik vrij lang, heerlijk.
Ik huur ook maar hier geen problemen daarmee.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ik niet na een kleine 10min is de boiler leeg.
Heerlijk dat huren
Eén van de weinige voordelen van stadsverwarming... Nagenoeg onbeperkt warm water...quote:Op donderdag 10 april 2014 22:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ik niet na een kleine 10min is de boiler leeg.
Heerlijk dat huren
Met jasmijn kaarsjesquote:Op donderdag 10 april 2014 22:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat dus. Het liefst samen met iemand van het andere geslacht.
Ik ga bijna een vergadering met je moeten houden als je zulke opmerkingen blijft geven en geloof me ik ben keistrengquote:
Bad vol laten lopen, een neksteun erbij, lekker liggen, ogen dicht en ontspannen...quote:Op donderdag 10 april 2014 22:19 schreef habitue het volgende:
Van tevoren denk ik altijd, ja laat ik eens lekker in bad gaan.15 min ding laten vol lopen, lig ik erin, ben ik het na 2 min helemaal zat.
![]()
Jucuzzi met een chick daarentegen.
Je kijkt anders niet streng...quote:Op donderdag 10 april 2014 22:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ga bijna een vergadering met je moeten houden als je zulke opmerkingen blijft geven en geloof me ik ben keistreng
Niet in de winter, dan ben ik echt een egocentrische eikel. De straal is van mij!quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:19 schreef habitue het volgende:
Van tevoren denk ik altijd, ja laat ik eens lekker in bad gaan.15 min ding laten vol lopen, lig ik erin, ben ik het na 2 min helemaal zat.
![]()
Jucuzzi met een chick daarentegen.
Waarom post je nou weer onze foto compli, ik wil anoniem blijven.quote:
haha Sorryquote:Op donderdag 10 april 2014 22:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Waarom post je nou weer onze foto compli, ik wil anoniem blijven.
Ah, wie maakte de foto dan?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Waarom post je nou weer onze foto compli, ik wil anoniem blijven.
Dat heb ik meestal wel.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:24 schreef complicate het volgende:
[..]
haha SorryNu heb je wel goesting he
'(insert fokusername).....kan jij mij even insoppen' klinkt nog lekkerderquote:Op donderdag 10 april 2014 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
''Godverdomme goesting'' klinkt wel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |