Pics or it didn't happen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar als ik alles ga noemen waar ik complimenten over krijg dan ben ik nog wel even bezig.
quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:31 schreef AirwiN het volgende:
Ik krijg regelmatig complimenten van verschillende vrouwen. En nee grappenmakers, ik heb geen bloedband met die vrouwen.
Nope, een ooievaar heeft mij afgeleverd bij mijn ouders.quote:
Ja, meestal wel afhankelijk van waar je je inschrijft. Meestal heb je dus om de 3 maanden een vaste danspartner. Maar voor salsa hoef je echt niet naar een dansschool te gaan hoor, als je nu elke weekend naar een salsa dansbar gaat zal je het zeker leren. Als je al wat ritme hebt dan gaat dat heel snel met als voordeel dat je veel kan kiezen met wie je danst, als je er eentje treft die het erg goed kan, kan je haar ten dans vragen. Of je gewoon dus inschrijven waar je wel direct een vaste danspartner kunt krijgen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:30 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Meeste mensen komen hier eigenlijk alleen maar dan zit je te dansen met een mix van allerlei mensen en dat gaat me iets te ver, liever lekker mijn vaste danspartner maarja die danst geen salsa... wie weet zoek ik wel weer een leuk meisje volgend jaar om mee te dansen! krijg er bijna weer zin in .. Jullie krijgen danspartners vanuit de school toegewezen ?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, lekker uitgeslapen!ChansaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:33 schreef habitue het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik heb vaak deze op.
Ben je online? Moet je iets vertellen over mijn buurmeisjequote:Op zaterdag 12 april 2014 13:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga vanmiddag maar eens naar Douglas ofzo.Even m'n bankrekening plunderen.
ik wel. Ook van vrouwen die ik totaal niet ken en dat ze hun vriend ook willen lateb ruikenquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:30 schreef Faxie het volgende:
Ik krijg nooit opmerkingen over m'n luchtjes trouwens
Is ze bezet?quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben je online? Moet je iets vertellen over mijn buurmeisje
Krijg als ik deze op heb ook weleens complimentjes. Heb meteen een 150ml fles gehaaldquote:
Ik heb totaal geen ritmegevoel (mede door de slechthorendheid waardoor ik niet alles hoor), dus salsa leren is niet zó makkelijk voor me.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja, meestal wel afhankelijk van waar je je inschrijft. Meestal heb je dus om de 3 maanden een vaste danspartner. Maar voor salsa hoef je echt niet naar een dansschool te gaan hoor, als je nu elke weekend naar een salsa dansbar gaat zal je het zeker leren. Als je al wat ritme hebt dan gaat dat heel snel met als voordeel dat je veel kan kiezen met wie je danst, als je er eentje treft die het erg goed kan, kan je haar ten dans vragen. Of je gewoon dus inschrijven waar je wel direct een vaste danspartner kunt krijgen.
Neen gisteren vertelde ze me op meeste bizarre manier dat ze lesbisch isquote:
Ze heeft iets geprobeerd bij jou?quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Neen gisteren vertelde ze me op meeste bizarre manier dat ze lesbisch is
Zo heb ik mijn beste vriendin leren kennen in de treinquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik wel. Ook van vrouwen die ik totaal niet ken en dat ze hun vriend ook willen lateb ruiken
Nee allee ik denk het niet , ze was mijn haar aan het kamen en we waren gezellig aan het praten over de avond en toen zei ze plots "Je bent erg sexy en dat weet je zelf, erg jammer dat je niet voor vrouwen valt, ik ben zeker dat je naar zoete sap smaakt"quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze heeft iets geprobeerd bij jou?
hahahaquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen ritmegevoel (mede door de slechthorendheid waardoor ik niet alles hoor), dus salsa leren is niet zó makkelijk voor me.
Nicequote:Op zaterdag 12 april 2014 14:17 schreef habitue het volgende:
[..]
Krijg als ik deze op heb ook weleens complimentjes. Heb meteen een 150ml fles gehaald
Heb je graag bloemetjes-geur? Of wil je liever een chique geur?quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:25 schreef Fascination het volgende:
Ik moet ook nog een nieuw geurtje halen. Nog tips, complicate?
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee allee ik denk het niet , ze was mijn haar aan het kamen en we waren gezellig aan het praten over de avond en toen zei ze plots "Je bent erg sexy en dat weet je zelf, erg jammer dat je niet voor vrouwen valt, ik ben zeker dat je naar zoete sap smaakt"
Wat moet ik onder chique verstaan?quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je graag bloemetjes-geur? Of wil je liever een chique geur?
Voel ik me raarquote:
Een geur dat klasse "uitstraalt" , weet niet hoe ik het anders moet zeggen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat moet ik onder chique verstaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |