Wat is dat voor n gaylord flesje.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn slaapkamer ruikt nu hiernaar. Ik heb 'm zonet laten vallen.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn slaapkamer ruikt nu hiernaar. Ik heb 'm zonet laten vallen.
Gewoon dezelfde.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Morgen maar eens een nieuw geurtje regelen. Iemand nog suggesties?
Ik wil eigenlijk na een jaar of 2-3 wel weer eens een ander geurtje proberen.quote:
Zoals? jean paul gaultier vind ik ook wel goed trouwens.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:45 schreef Faxie het volgende:
Iets wat niet met miljoenen tegelijk van de lopende band af komt rollen
Ik ben net thuis en klaarwakker na 6km fietsen.quote:
Meeste mensen komen hier eigenlijk alleen maar dan zit je te dansen met een mix van allerlei mensen en dat gaat me iets te verquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor , heel tof. Als je je ergens inschrijft dan krijg je toch automatisch een vaste partner? Of moet je echt zelf eentje brengen?
Ik heb ook 1m van paco en vind zelf jill sanders sun en burberry brit erg lekker.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk na een jaar of 2-3 wel weer eens een ander geurtje proberen.
[..]
Zoals? jean paul gaultier vind ik ook wel goed trouwens.
Ik was ook net thuis, hebben filmpjes gekeken van heel vroegerquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben net thuis en klaarwakker na 6km fietsen.Ik moet echter om 08.15u weer opstaan in verband met hardlooptraining.
![]()
Even Googlenquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk na een jaar of 2-3 wel weer eens een ander geurtje proberen.
[..]
Zoals? jean paul gaultier vind ik ook wel goed trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, lekker uitgeslapen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tis echt kut als je lastig aan een geur kan komen. Heb ik opzich ook wel. Heb m al paar jaar niet meer in de winkels gezien.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Even Googlen![]()
Ik heb er een paar van http://cbihateperfume.com/ maar daar is lastig aan te komen....
quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:33 schreef habitue het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik heb vaak deze op.
Ik krijg regelmatig complimenten van verschillende vrouwen. En nee grappenmakers, ik heb geen bloedband met die vrouwen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:30 schreef Faxie het volgende:
Ik krijg nooit opmerkingen over m'n luchtjes trouwens
Toch niet alleen over je geurtjes of wel?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg regelmatig complimenten van verschillende vrouwen. En nee grappenmakers, ik heb geen bloedband met die vrouwen.
Nee hoor. Maar als ik alles ga noemen waar ik complimenten over krijg dan ben ik nog wel even bezig.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:32 schreef Fascination het volgende:
Toch niet alleen over je geurtjes of wel?
Van je moeder tellen niet mee he.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar als ik alles ga noemen waar ik complimenten over krijg dan ben ik nog wel even bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |