Nou ja, meestal heb ik iets fris, maar ik sta open voor alles.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Een geur dat klasse "uitstraalt" , weet niet hoe ik het anders moet zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet ik ken haar nog niet lang. Maar het was gewoon speciaal zeg maar.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gaat dit consequenties hebben voor de band met je buurmeisje?
Mja, lastig dit... Komt goedquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Weet niet ik ken haar nog niet lang. Maar het was gewoon speciaal zeg maar.
Oki, als je graag bloemetjes geur ruikt dan vind ik persoonlijk volgende parfums aangenaam ( tijdens de zomer):quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, meestal heb ik iets fris, maar ik sta open voor alles.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb eens naar de prijzen van de geurtjes zitten kijken. Je bent gewoon een dief van je eigen portemonnee als je voor 50ml gaat.Voor 50% extra kan je 100% erbij krijgen.
Voor wat hoort wat heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Ik heb haar nog niet gebeld sinds gisteren. Eigenlijk is dat toch stom?quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:58 schreef habitue het volgende:
coco mademoiselleDie vind ik echt heel lekker.
Ik heb deze net gekocht. Zelfs met personeelskorting (een vriendin werkt bij Douglas) is het véél duurder dan dutyfree.quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:33 schreef habitue het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik heb vaak deze op.
Ik wil jou besnuffelenquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:17 schreef Fascination het volgende:
Nou, het is Hilfiger peach blossom geworden.
Dutyfree bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb deze net gekocht. Zelfs met personeelskorting (een vriendin werkt bij Douglas) is het véél duurder dan dutyfree.
Over twee maanden ga ik maar eens weer wat geurtjes halen denk ik.
En terecht.quote:
So damn, irresistible.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:17 schreef Fascination het volgende:
Nou, het is Hilfiger peach blossom geworden.
quote:
Alleen als je buiten EU reist dacht ik.quote:
Wanneer je binnen de EU reist kan je niet duty free alcohol & tabak shoppen, dat klopt. Geurtjes vallen volgens mij niet onder de noemer alcohol als in 'alcoholische dranken'.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:39 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Alleen als je buiten EU reist dacht ik.
Ach zo thanx voor de info. Dat koop ik sowieso nooitquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wanneer je binnen de EU reist kan je niet duty free alcohol & tabak shoppen, dat klopt. Geurtjes vallen volgens mij niet onder de noemer alcohol als in 'alcoholische dranken'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Misschien moet je je luchtjes toch kiezen aan de hand van geur/kwaliteit en niet per hoeveel miljoen ze van de band rollen ^_^ is vaak niet voor niks.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:30 schreef Faxie het volgende:
Ik krijg nooit opmerkingen over m'n luchtjes trouwens
Dat is 'm nou net.... die kwaliteit is om te huilen. Synthetische geurstoffen, alcohol... het overgrote deel van de kosten zitten 'm in het mooie design flesje, de dure verpakking, de enorme reclamecampagne en het merkje. 5% Van de kosten is voor het product zelfquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:09 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Misschien moet je je luchtjes toch kiezen aan de hand van geur/kwaliteit en niet per hoeveel miljoen ze van de band rollen ^_^ is vaak niet voor niks.
Als ik intiem ben met iemand krijg ik eigenlijk per definitie zodra ze me nek ingaat wel een complimentje dat ik zo lekker ruik <3.
Een maine coonquote:Op donderdag 10 april 2014 21:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]Chick magnet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |