abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 april 2014 @ 17:17:30 #201
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_138732761
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ach jullie downloaden alleen het materiaal dat je op geen andere manier kan kopen?
Kom maar op mijn steam page, alle spellen heb ik gekocht en soms download ik een spel voordat ik het koop om te proberen. Ik heb 80 games in mijn steam library. En muziek luister ik de laatste tijd heel veel via youtube. Of spotify.

Anime is eigenlijk het enigste dat ik de laatste 3 maanden heb gedownload.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_138732897
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:17 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Kom maar op mijn steam page, alle spellen heb ik gekocht en soms download ik een spel voordat ik het koop om te proberen. Ik heb 80 games in mijn steam library. En muziek luister ik de laatste tijd heel veel via youtube. Of spotify.

Games downloaden was sowieso al illegaal
  donderdag 10 april 2014 @ 17:22:58 #203
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_138732957
quote:

[..]

enigste
:')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 10 april 2014 @ 17:26:53 #204
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_138733081
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:08 schreef AchJa het volgende:

[..]

En binnen een paar uur tijd ook... :')

Als ze nou een net zo doorpakten met de bewaarplicht, maar nee hoor... :') :')

EU-Hof verklaart bewaarplicht illegaal
Zo werkt dat niet in het vierde rijk.
pi_138733366
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:12 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Hoewel ik wel dvd's en cd's koop, snap ik het verbod niet. Het is namelijk een onderdeel van het internet. :)
Materiaal wat miljoenen heef gekost heb jij wel recht op om gratis te downloaden 'want het is een onderdeel van internet'.

Dat is de meest klinkklare onzin die ik gehoord heb.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138733390
En hoe willen ze dit controleren? :P
  donderdag 10 april 2014 @ 17:37:29 #207
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_138733422
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Games downloaden was sowieso al illegaal
Om uit te proberen vind ik van niet. Maar goed ik heb dan ook vrijwel geen illegale games op mijn pc staan misschien 1 of 2. Maar die hb ik dan wel weer gekocht op steam maar te lui om ze via daar te installeren en ze hier weer af te flikkeren.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_138733655
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:35 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Materiaal wat miljoenen heef gekost heb jij wel recht op om gratis te downloaden 'want het is een onderdeel van internet'.

Dat is de meest klinkklare onzin die ik gehoord heb.
ja maar de grote film en muziek bazen vullen hun zakken toch wel :')
pi_138734039
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:37 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Om uit te proberen vind ik van niet. Maar goed ik heb dan ook vrijwel geen illegale games op mijn pc staan misschien 1 of 2. Maar die hb ik dan wel weer gekocht op steam maar te lui om ze via daar te installeren en ze hier weer af te flikkeren.
Kun jij vinden, maar de wet zegt iets anders. :')
pi_138734061
Een hoop paniek voor niets.
Voorlopig kan je nog gewoon downloaden.
Wanneer er boetes op de agenda staan, zal dat wel snel bekend en duidelijk worden.
pi_138734123
Ik ben natuurlijk een heel slecht mens, maar ik kan er werkelijk waar niet van wakker liggen als ik media download die niet te koop wordt aangeboden en ik vind het een gotspe om daar dan een gemiste verkoop voor te claimen :').

Uiteraard zijn mensen die mijn mening delen dan verwende nesten in plaats van de organisaties die proberen hun achterhaalde business model met lobbyen aan de life support te houden :').
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  donderdag 10 april 2014 @ 18:02:53 #212
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_138734229
quote:
7s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:36 schreef Skillstorm het volgende:
En hoe willen ze dit controleren? :P
Dat vraag ik me dus ook af. Providers moeten dan volledige gegevens van hun klanten weg gaan geven inclusief hun downloadgedrag, en hun downloadgedrag dus continu monitoren. Of zie ik dit verkeerd?
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_138734294
Ah zie het net op het nieuws.

.......... Dag newsservers :')
Do what you love, love what you do!
pi_138734335
quote:
6s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:59 schreef Litpho het volgende:
Ik ben natuurlijk een heel slecht mens, maar ik kan er werkelijk waar niet van wakker liggen als ik media download die niet te koop wordt aangeboden en ik vind het een gotspe om daar dan een gemiste verkoop voor te claimen :').

Uiteraard zijn mensen die mijn mening delen dan verwende nesten in plaats van de organisaties die proberen hun achterhaalde business model met lobbyen aan de life support te houden :').
Ik zie illegaal downloaden wel als jatten, maar aan de andere kant wordt het inderdaad hoog tijd dat die bedrijven hun businessmodel eens aanpassen aan de huidige (internet)realiteit.

Ben het ook met je eens dat claimen dat elke download voor een gemiste verkoop staat echt dikke flauwekul is. Ik denk dat -ook illegaal- downloaden voor een deel juist een gunstige invloed op de verkoop heeft. Is het niet van het specifieke product zelf (bijv. cd), dan wel van aanverwante producten (bijv. concertkaartje).
Tails tell tales
pi_138734374
quote:
7s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:02 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus ook af. Providers moeten dan volledige gegevens van hun klanten weg gaan geven inclusief hun downloadgedrag, en hun downloadgedrag dus continu monitoren. Of zie ik dit verkeerd?
De entertainment industrie stuurt nu al regelmatig notices naar je Internet provider als ze zien dat een van hun klanten iets van hun gedownload heeft. Alleen zijn providers in Nederland niet verplicht hier iets tegen te doen, dus dat doen ze ook niet, want zij verdienen geld aan jouw downloads en abbonementen met hoge snelheden.

In veel andere landen sturen moeten providers een waarschuwing naar de klant sturen na zo'n takedown notice, waarbij ze je na een x aantal waarschuwingen afsluiten.
In the coolest little capital of the world
  donderdag 10 april 2014 @ 18:12:21 #216
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_138734455
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:09 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

De entertainment industrie stuurt nu al regelmatig notices naar je Internet provider als ze zien dat een van hun klanten iets van hun gedownload heeft. Alleen zijn providers in Nederland niet verplicht hier iets tegen te doen, dus dat doen ze ook niet, want zij verdienen geld aan jouw downloads en abbonementen met hoge snelheden.

In veel andere landen sturen moeten providers een waarschuwing naar de klant sturen na zo'n takedown notice, waarbij ze je na een x aantal waarschuwingen afsluiten.
Aha. Via een proxy kan je dus vrolijk doorgaan met downloaden :')
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_138734508
Idioot verbod,kijk naar Frankrijk.Daar werkt het niet.
  donderdag 10 april 2014 @ 18:37:15 #218
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_138735107
Regering maakt weg vrij voor copyright-trollen

De Piratenpartij heeft met ontsteltenis kennis genomen van de beslissing van het kabinet om, naar aanleiding van het arrest van het Europees Hof van Justitie, downloaden per direct als illegaal te bestempelen. De Piratenpartij ziet hierin eens te meer een reden om op zo kort mogelijke termijn de verouderde auteurswet aan te passen en maakt hier een speerpunt van in haar campagne voor de verkiezing[en] van het Europees Parlement op 22 mei.

De uitspraak van het Hof is met name een veroordeling van de auteurswetten. Het Hof constateert dat downloaden illegaal is én dat een downloadverbod niet te handhaven is. De politiek kan nu niet anders dan de auteurswetgeving drastisch gaan herzien. Dit is bij uitstek een zaak om op Europees niveau te regelen en onderstreept daarmee het belang van de komende Europese verkiezingen.

Al lange tijd is duidelijk dat handhaving van een dergelijk verbod technisch onmogelijk is, zoals ook wordt beaamd door het EU-hof in haar uitspraak. Het is daarom hoog tijd om de huidige auteurswetgeving, die nog stamt uit een tijdperk dat internet niet eens bestond, aan te passen. Door downloaden per direct illegaal te verklaren geeft dhr. Teeven in de ogen van de Piratenpartij een brevet van onvermogen af.

Het tekent de houding van het kabinet dat downloaden per direct illegaal verklaard wordt, terwijl geen uitspraak gedaan wordt over de kern van het EU arrest, de kopieerheffing. Deze zou uiteraard ook per direct moeten worden ingetrokken. Het kabinet lijkt hiermee minder haast te hebben.

"Het ministerie van Veiligheid en Justitie lijkt in haar beslissingen de belangen van haar burgers te bagatelliseren ten opzichte van de zakelijke lobby van grote bedrijven. Vrouwe Justitia wordt afgebeeld met een weegschaal die in balans is, maar de weegschaal van de huidige minister lijkt over te hellen naar het beschermen van commerciële belangen in plaats van de burgers/eindgebruikers en dient zich daarom te beraden op haar eigen geloofwaardigheid", aldus Janmaarten Batstra, kandidaat voor het Europees Parlement.

De Piratenpartij roept Kamerleden op om vragen te stellen over de werkwijze van het ministerie van Veiligheid en Justitie naar aanleiding van de gebeurtenissen.

Dit downloadverbod laat zien dat het geluid van de Piratenpartij meer dan ooit nodig is in Europa. Zaterdag 12 april presenteert de Piratenpartij haar kandidatenlijst en programma voor de Europees Parlementsverkiezingen van 22 mei. Tijdens de officiële presentatie zullen de top 3 kandidaten van de lijst, Matthijs Pontier, Janmaarten Batstra en Charif Mews, samen met lijstduwer Dirk Poot de belangrijkste punten uit het programma verwoorden en toelichten.

Piratenpartij
  donderdag 10 april 2014 @ 18:51:37 #219
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_138735536
Plaatjes werden vroeger gratis uitgedeeld als reclamemiddel. Bandjes stuurden plaatjes naar radiostations om publiek naar hun (kroeg)-optredens te lokken, en meubelmakers gaven gratis plaatjes weg om mensen te motiveren om een grammofoon-meubel kopen.

Met de komst van internet zijn we terug in de tijd van gratis geluid, zoals het hoort.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_138737198
quote:
7s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Plaatjes werden vroeger gratis uitgedeeld als reclamemiddel. Bandjes stuurden plaatjes naar radiostations om publiek naar hun (kroeg)-optredens te lokken, en meubelmakers gaven gratis plaatjes weg om mensen te motiveren om een grammofoon-meubel kopen.

Met de komst van internet zijn we terug in de tijd van gratis geluid, zoals het hoort.
En niet te vergeten dat artiesten weer hun muziek met live muziek moeten verdienen.
Wat zijn de opties van anonieme torrents trouwens.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 10 april 2014 @ 19:46:25 #221
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_138737607
united states of europe aka third reich :')
pi_138738553
quote:
10s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:57 schreef anonymoussie het volgende:
Een hoop paniek voor niets.
Voorlopig kan je nog gewoon downloaden.
Wanneer er boetes op de agenda staan, zal dat wel snel bekend en duidelijk worden.
Het zijn niet de boetes die je kan krijgen van de overheid, het zijn de claims van brein waar je voor uit moet kijken. Die minister pik hier op het journaal zegt net dat dat een mogelijkheid is.
pi_138738826
quote:
7s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:08 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Het zijn niet de boetes die je kan krijgen van de overheid, het zijn de claims van brein waar je voor uit moet kijken. Die minister pik hier op het journaal zegt net dat dat een mogelijkheid is.
Ja uiteraard. Als het ooit vast wordt gelegd dat er sancties op komen te staan....
Het plan van aanpak zal dan wel openbaar worden. Tot die tijd zou ik me niet zo druk maken.
Als je wil downloaden, gewoon lkkr downloaden. ;)
pi_138738889
Het kan echt niet zo zijn dat ik geen muziek meer mag downloaden.
pi_138738935
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:17 schreef CornflakesXL het volgende:
Het kan echt niet zo zijn dat ik geen muziek meer mag downloaden.
Ach, alsof ze het kunnen natrekken.

Sowieso denken dat je iets op internet kan verbieden. :') Zo extreem naïef.
pi_138739928
Internet, wat een fantastische uitvinding!! :D
pi_138740011
Hoe werkt de controle in Duitsland of Frankrijk eigenlijk?
pi_138740400
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Hoe werkt de controle in Duitsland of Frankrijk eigenlijk?
Bepaalde particuliere bureau's delen expres gecopyright materiaal en loggen elk IP dat het download, die mensen wordt een schikking aangeboden, als dat niet wordt betaald wordt er een civiele procedure gestart.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  donderdag 10 april 2014 @ 20:56:47 #229
276646 -Kadesh-
The Protectors of the Garden
pi_138740666
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:51 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Bepaalde particuliere bureau's delen expres gecopyright materiaal en loggen elk IP dat het download, die mensen wordt een schikking aangeboden, als dat niet wordt betaald wordt er een civiele procedure gestart.
Ah gewoon pure uitlokking dus.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  donderdag 10 april 2014 @ 20:57:39 #230
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138740703
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 14:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijk dat gejank van mensen die niet voor content willen betalen
dat wil ik best wel, maar waar?!
pi_138742565
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:57 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het probleem. Nu download ik alles op 1 a maximaal 2 plekken. Zou ik dat voor al mijn series, sport- en tv uitzendingen moeten doen dan kan het dus niet en moet ik een abonnement nemen op alles en nog wat terwijl ik maar een fractie daarvan nodig heb.

Zo kijk ik af en toe een wielerwedstrijd die niet op Eurosport wordt uitgezonden maar wel op Eurosport2. Moet ik een abonnement nemen op 5 zenders terwijl ik maar een paar races over het hele jaar op 1 zender wil zien. Buiten proportie. En dan heb ik het nog maar over 1 sport.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_138744106
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:37 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Of iets illegaal is of niet hangt natuurlijk niet af van wat jij vindt. Het is gewoon illegaal, maar dat geeft op zich al aan dat er weinig aan de hand is met dit verbod.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 10 april 2014 @ 22:00:59 #233
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138744502
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:30 schreef kawotski het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het probleem. Nu download ik alles op 1 a maximaal 2 plekken. Zou ik dat voor al mijn series, sport- en tv uitzendingen moeten doen dan kan het dus niet en moet ik een abonnement nemen op alles en nog wat terwijl ik maar een fractie daarvan nodig heb.

Zo kijk ik af en toe een wielerwedstrijd die niet op Eurosport wordt uitgezonden maar wel op Eurosport2. Moet ik een abonnement nemen op 5 zenders terwijl ik maar een paar races over het hele jaar op 1 zender wil zien. Buiten proportie. En dan heb ik het nog maar over 1 sport.
precies, ik heb het idee dat het met muziek en film veel makkelijker is om te betalen voor wat je wilt.

Dat verhaal over geduld hebben is leuk als je in nl bent, waar ze 3 jaar achterlopen met 'mijn' serie. Maar bij mijn ouders in het buitenland heb ik daar ook niks aan.

Het zou handig zijn als ik het via de buitenlandse zender kan betalen. Maar dat bieden ze niet aan.
pi_138745372
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:57 schreef Marrije het volgende:

[..]

Je betaalt maar gewoon voor wat je wordt aangeboden :{w.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_138745767
ik ga niet voor ieder nummer apart betalen als ik iets wil downloaden,

er moeten toch sites waar je muziek kan downloaden tegen 5 euro per maand of zo
pi_138745884
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:21 schreef bob1995 het volgende:
ik ga niet voor ieder nummer apart betalen als ik iets wil downloaden,
Doorgestuurd naar BREIN.
pi_138746043
Ja lijkt me echt realistisch dat ik 1000en euros per maand aan muziek, software en films ga betalen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2014 @ 23:51:06 #238
862 Arcee
Look closer
pi_138750588
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:07 schreef Verbal het volgende:
Driemaal raden bij wie DWDD vanavond aanklöpt om het hierover te hebben...

V.
Paul Witteman?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_138751194
quote:

[..]

er is ook geen andere manier om anime te krijgen :'( . de overheid kan opflikkeren.
There are only 151 Pokémon.
pi_138751338
Hadden ze niet even kunnen wachten tot het seizoen van GoT was afgelopen?
Tap tap tap
pi_138751822
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:10 schreef CherryLips het volgende:
Hadden ze niet even kunnen wachten tot het seizoen van GoT was afgelopen?
Boeit niks, iets verbieden op het internet is kansloos/zinloos.
pi_138751986
EU hof en Nederlandse overheid,omgekocht door MAFIAA :')
  vrijdag 11 april 2014 @ 01:48:19 #243
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_138752728
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:06 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

er is ook geen andere manier om anime te krijgen :'( . de overheid kan opflikkeren.
Natuurlijk wel. Net als in de 1953, de tijd waarin opa Opstelten en Teeven nog leven, nam je toen de trein van Amsterdam Centraal CS naar Moskva Belaruskaja. Aldaar stapte je over op de metro naar Moskva Kazanskaja, waar de trein richting PyongYang en Vladivostok klaar stond en nog altijd drie maal per week klaar staat voor vertrek. In Vladivostok staat een geriefelijke boot te wachten voor een boottocht naar Tokyo.
Aldaar stapt men een winkel in die stipboeken en zulks verkoopt, men neemt het Japanse woordenboek uit het valies en vraagt: "Watashi wa sore de ōkina shokushu sekkusu to shōjo to mangabon o motsu koto ga dekimasu ka?"
Na het betalen van enkele honderden Yen, vertrekt men tevreden huiswaarts, alvorens eerst nog even van een lekker kopje echte Japanse thee genoten te hebben. :D

Met het duo Ivo en Fredje herleven de jaren '50 weer helemaal, toen geluk nog heel gewoon was. :D
pi_138752886
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 01:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

* knip *
Kijk, aan jou hebben we tenminste nog iets in dit land, jij snapt het: Spruitjeslucht en vooruitgang door teruggang! Heerrrrrlijk!

vrijdag 11 april 2014 @ 02:18:36 #245
pi_138752897
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 april 2014 02:16 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Kijk, aan jou hebben we tenminste nog iets in dit land, jij snapt het: Spruitjeslucht en vooruitgang door teruggang! Heerrrrrlijk!

[ afbeelding ]
Mijn schrijven was sarcastisch van aard, want ik heb een bloedhekel aan deze twee maffiabazen Ivo en Fred.
Ik ben niet voor niets links, hoe zou ik in Leninsnaam ooit een downloadverbod kunnen goedpraten?
pi_138752909
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 02:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Mijn schrijven was sarcastisch van aard..
Goh meen je dat nou? ;)
  vrijdag 11 april 2014 @ 02:25:52 #247
117098 Hathor
Effe niet
pi_138752929
Boooommmm.....we hebben er in een klap miljoenen criminelen bij. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 11 april 2014 @ 02:28:11 #248
pi_138752934
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 april 2014 02:20 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Goh meen je dat nou? ;)
Oh, ja, met internet weet je nooit of iemand serieus is. Beetje lastig van dat internet dus.

Daarom herstel van de ganzenveer, de olielamp en als we echt frivool gaan doen, desnoods de elektronische typemachine.

Groeten van Ivo en Fred. :P

Er gaan geruchten dat Ivo Opstelten onlangs zijn verouderde 78 toeren grammofoonplatenspeler heeft omgeruild voor een nieuwer model dat ook 33 toeren kan afspelen! :o
pi_138752956
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:25 schreef TheMercenary976 het volgende:
17 miljoen Nederlanders de bak in :')

En de gevangenissen daar moeten we ook al bezuinigen...
:')

Sukkel. Je kraamt onzin uit. Maar het lucht vast op dit soort domme dingen roepen op het internet.
pi_138752999
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Mooi, dan gaat die gare thuiskopieheffing van alle datadragers af. Het lijkt me onrechtmatig dat deze dan nog blijft bestaan.
En verder blijf ik natuurlijk alles gewoon downloa.. kopen.
De hoogte van de heffing zal omlaag gaan, maar het zal niet verdwijnen. Je mag immers nog steeds een thuiskopie maken. Alleen niet meer uit illegale bron. Tenzij er gesteld wordt dat de thuiskopie achterhaald is en om die reden kan worden afgeschaft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')