SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in het FUT 14 topic!
FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.
Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com
Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde:SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Schurrle
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Geniale assist van SwinkluizAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Real heeft het echt zwaar na die 1-0 zeg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cahill!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
2-0
MOTM ReusAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Boeit me niet wat hij normaal doet, ik wil dat hij het vandaag doetquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niet haten, 8/10 scoort hij deze hoor.
Normaal vet clutch bij dit soort momenten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Silva draaide een mooi rondje
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Lewa moet zijn 4 goals nog makenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heeft Chelsea ooit je zusje geneukt ofzo?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:24 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Dit dus, tering tyfus kutclub
Gr gr
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hij is zuur omdat city Europees helemaal geen flikker klaar maaktquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft Chelsea ooit je zusje geneukt ofzo?![]()
![]()
Waarom zou je Chelsea in de finale willen zien? Is toch niet leuk dat anti voetbal.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft Chelsea ooit je zusje geneukt ofzo?![]()
IS ECHT NIET ZO ERG MEER ALS EERST HOORquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou je Chelsea in de finale willen zien? Is toch niet leuk dat anti voetbal.![]()
Ik heb gewoon centen op ze staan vandaag..heb er verder ook weinig mee hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou je Chelsea in de finale willen zien? Is toch niet leuk dat anti voetbal.
Al fap ik wel op mijn mattie Hazard.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nu moeten ze wel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
IS ECHT NIET ZO ERG MEER ALS EERST HOOR![]()
Nee, ik mag een aantal spelers niet van die lui en meestal is hun voetbal vreselijk om naar te moeten glurenquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
hij is zuur omdat city Europees helemaal geen flikker klaar maakt![]()
Hoezo heeft lavezzi nog geen geel, is de scheids zijn schoonvader of wat
Edit: al 3x geel kunnen krijgen![]()
Ja dat zal het zijnquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:30 schreef ThadCastle het volgende:
Hoezo heeft lavezzi nog geen geel, is de scheids zijn schoonvader of wat.
Even een TR gemaakt voor de domheid van deze post + de user die het post.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:30 schreef ThadCastle het volgende:
Hoezo heeft lavezzi nog geen geel, is de scheids zijn schoonvader of wat![]()
![]()
Eat a snickersquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn.
Even een TR gemaakt voor de domheid van deze post + de user die het post.![]()
Ik gok op een tosti.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Denken dat die dikkerd dat niet al aan het doen is![]()
Ja ja ja ja ja Chelsea fanboy.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:39 schreef ThadCastle het volgende:
Koeman
Veel balbezit voor psg zegt hij
52 Chelsea vs 48 PSG
Wat een bullshit![]()
Wel meer dan ik vooraf had verwacht though.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:39 schreef ThadCastle het volgende:
Koeman
Veel balbezit voor psg zegt hij
52 Chelsea vs 48 PSG
Wat een bullshitAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zonde zegAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jezus
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Elke keer als ik PSG kijk is Verratti zo teringslecht..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is ook gigantisch overschatquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:57 schreef Tim86 het volgende:
Elke keer als ik PSG kijk is Verratti zo teringslecht..![]()
SNap niet dat die gozer voor zoveel gekocht is. Ontzettend gehyped in Italie nadat heel Novarra een aardig seizoen draaide. Speelt al 2 jaar niets klaar bij PSG.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:57 schreef Tim86 het volgende:
Elke keer als ik PSG kijk is Verratti zo teringslecht..wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Maar toch speelt hij heel veel..dat snap ik dan ook niet echt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:58 schreef Revontulet het volgende:
[..]
SNap niet dat die gozer voor zoveel gekocht is. Ontzettend gehyped in Italie nadat heel Novarra een aardig seizoen draaide. Speelt al 2 jaar niets klaar bij PSG.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Valt wel mee tov illaramendiquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:58 schreef Revontulet het volgende:
[..]
SNap niet dat die gozer voor zoveel gekocht is. Ontzettend gehyped in Italie nadat heel Novarra een aardig seizoen draaide. Speelt al 2 jaar niets klaar bij PSG.![]()
Dat snap ik inderdaad ook niet. Cabaye is in die schaarse minuten die hij krijgt toch al belangrijker geweest. Het is nu eenmaal zo dat je op een middenveld met Motta en Matuidi een beetje ondergesneeuwd wordt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar toch speelt hij heel veel..dat snap ik dan ook niet echt.Heb ik nog niet echt zien spelen, volg Real niet op de voet.quote:wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Nee speelt volgens mij weinig en kostte 40 miljoenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:04 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat snap ik inderdaad ook niet. Cabaye is in die schaarse minuten die hij krijgt toch al belangrijker geweest. Het is nu eenmaal zo dat je op een middenveld met Motta en Matuidi een beetje ondergesneeuwd wordt.
[..]
Heb ik nog niet echt zien spelen, volg Real niet op de voet.![]()
Beetje zonde dat clubs van die "grote talenten" opkopen alleen maar om de concurrentie voor te zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee speelt volgens mij weinig en kostte 40 miljoenwat is een lach als je van binnen huilt![]()
OMG Mikh langs de keeper en dan leeg doel op de paal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Al die kansen Dortmund..niet normaalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Iemand tips? Ben totaal niet tevreden over Sagna, Matic en Cazorla.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Cool team, je kan ook iets tofs makenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:14 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand tips? Ben totaal niet tevreden over Sagna, Matic en Cazorla.![]()
ik vind cazorla juist geweldig als cam in een 41212quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:14 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand tips? Ben totaal niet tevreden over Sagna, Matic en Cazorla.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Tja, erg standaard BPL team en dito formatie. Cech is veel beter dan Hart imo. De Bruyne kan ipv Cazorla en is imo de beste/fijnste BPL CAM. Walker > Lasagna, Fellaini/Fer/Yaya alternatieven voor CDM.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:14 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand tips? Ben totaal niet tevreden over Sagna, Matic en Cazorla.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kompany voor Kaboul ook nogquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, erg standaard BPL team en dito formatie. Cech is veel beter dan Hart imo. De Bruyne kan ipv Cazorla en is imo de beste/fijnste BPL CAM. Walker > Lasagna, Fellaini/Fer/Yaya alternatieven voor CDM.![]()
Lijkt er niet echt meer in te zitten nee. Zit weinig overtuiging in.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je moeder is een kut team. De Bruyne viel me tegen. Denk dat ik fellaini probeer op cdm. Kompany geen coins voor.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Kut niet, standaard wel. Voor mij maakt het dat ook wel een beetje kut, maar dat moet hij zelf weten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar zelfs dan is het nog een kut teamAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sja je hebt ook mensen die plezier hebben aan een heel Bayern teamquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kut niet, standaard wel. Voor mij maakt het dat ook wel een beetje kut, maar dat moet hij zelf weten.![]()
![]()
Die kom ik nooit tegen eigenlijk. Zitten altijd wel een paar Dortmund spelers bij nogquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja je hebt ook mensen die plezier hebben aan een heel Bayern team
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kom ze op de One vaak tegen maar Reus en Lewan willen ze er ook nog wel eens bij gooien. Dat is heel tof om tegen te spelenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die kom ik nooit tegen eigenlijk. Zitten altijd wel een paar Dortmund spelers bij nog![]()
Met 2 handen Jallet wegduwen en dan volhouden dat er niets gebeurde. Partijdige kutcommentator
DembohhhhhhhhhhhhhhhhhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een fifa doelpunt
Mourinho doet een Aad de MosjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ah vandaar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aangezien FIFA een voetbalspel is lijkt me dat nogal logisch
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:32 schreef Revontulet het volgende:
En daar gaat Chelsea weer. tijdrekken en etteren.Boehoe
![]()
Je kan wel zeggen dat het niet zo is, maar spontaan krijgen alle spelers kramp.quote:wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dat zou PSG nooooooooit doen in dezelfde situatie natuurlijk of elke andere clubquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:33 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Je kan wel zeggen dat het niet zo is, maar spontaan krijgen alle spelers kramp.![]()
Mourinho had laatst nog wat te zeggen over ballenjongens. Die ballenjongens van Chelsea doen precies hetzelfde![]()
![]()
Oke.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zou PSG nooooooooit doen in dezelfde situatie natuurlijk of elke andere clubwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Haha zeg jij dikke uitkeringtrekkerquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:34 schreef Maver24 het volgende:
Kan niet snappen dat iemand voor Chelsea is, dan spoor je toch niet, ben je geestelijk niet in orde
ajb man![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:34 schreef Maver24 het volgende:
Kan niet snappen dat iemand voor Chelsea is, dan spoor je toch niet, ben je geestelijk niet in orde
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Oke.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat doet elke club tegenwoordigwat is een lach als je van binnen huilt![]()
wat een kansAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Congrats Thaddeus
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan je niet tegen de waarheid ? Of is je anusje zojuist wat weider geworden?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Goede editquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan je niet tegen de waarheid ? Of is je anusje zojuist wat wijder geworden?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Chelsea is wel een van de lelijkste clubs.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Chelsea is wel een van de lelijkste clubs.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:34 schreef Maver24 het volgende:
Halve finale wordt toch wel het eindstation voor ze, maar had liever Ibra nog een keer gezien.![]()
de andere autist meldt zich?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben het wel met Maver eens. Hoe kun je hier fan van zijn![]()
![]()
![]()
PSG is wat dat betreft niet veel beter hoor, maar die hebben tenminste nog een legend rondlopen in de vorm van Zlatan.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Lampard?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
PSG is wat dat betreft niet veel beter hoor, maar die hebben tenminste nog een legend rondlopen in de vorm van Zlatan.![]()
![]()
quote:Eens, Lampard is een hele grote, maar echt geen Ibra.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben het wel met Maver eens. Hoe kun je hier fan van zijn
Onder andere![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onder andere![]()
![]()
Chelsea
Echt waar, als dat ebolavirus een voetbalclub was was het Chelsea![]()
Kusjekroelquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:43 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]![]()
![]()
Chelsea
Echt waar, als dat ebolavirus een voetbalclub was was het Chelsea![]()
sorry thad, maar als litmanen er over begint kan ik het niet serieus nemen.
toch gefeliciteerd.
ook alle real fan-boys natuurlijkPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Haha.quote:
Maar mijn hele beeld van Chelsea is gewoon verneukt door paar jaar geleden met dat pure aids voor je ogen voetbal.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik kijk bijna alles van Chelsea vriendquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:43 schreef FCsuarez het volgende:
sorry thad, maar als litmanen er over begint kan ik het niet serieus nemen.
toch gefeliciteerd.
ook alle real fan-boys natuurlijk![]()
![]()
Gewoon 9-1-0 formatie spelen met Drogba als LWBquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha.
Maar mijn hele beeld van Chelsea is gewoon verneukt door paar jaar geleden met dat pure aids voor je ogen voetbal.
ik was vroeger voor chelsea, geen idee waarom ik dat was maar dat beeld is compleet omgedraaid door het anti voetbal wat ze spelen en dat arrogante gedoe van ze.![]()
Mourinho zou het liefste thuis 0-0 winnen en uit 1-1 winnen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:45 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Gewoon 9-1-0 formatie spelen met Drogba als LWBHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
daarom vind ik het zielig voor thad, zijn clubje die gozer is er fan van.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kijk bijna alles van Chelsea vriend
alles wat jij zegt is tot nu toe poep, dus kan ik chelsea nu ook niet meer serieus nemen.
al is een beetje kick en rush natuurlijk wel mooi. en hazard is ook wel
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ga gewoon op de bank liggen en van je uitkering genieten. niet meer posten jij.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:45 schreef Maver24 het volgende:
ik was vroeger voor chelsea, geen idee waarom ik dat was maar dat beeld is compleet omgedraaid door het anti voetbal wat ze spelen en dat arrogante gedoe van ze.![]()
Waar slaat deze reactie op? Dit is nog een triestere reactie dan alle reacties van Trapz bij elkaar.quote:![]()
Niets mis mee eigenlijk. Gratis bier en goldpacks.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga gewoon op de bank liggen en van je uitkering genieten. niet meer posten jij.Feyenoord Rotterdam![]()
Wat een onzin zegquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daarom vind ik het zielig voor thad, zijn clubje die gozer is er fan van.
alles wat jij zegt is tot nu toe poep, dus kan ik chelsea nu ook niet meer serieus nemen.
al is een beetje kick en rush natuurlijk wel mooi. en hazard is ook wel![]()
![]()
![]()
Ik zeg gewoon wat ik vind.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga gewoon op de bank liggen en van je uitkering genieten. niet meer posten jij.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar slaat deze reactie op? Dit is nog een triestere reactie dan alle reacties van Trapz bij elkaar.![]()
![]()
o snap, nu heb ik Mathijs, Ozz en Trapz verslagen als de badguy.
Mathijs nu moet je 2x met 5-0 winnen![]()
![]()
laatste keer dat ik jou op iets nuttigs kon betrappen kan ik me in ieder geval niet herinneren.quote:
#FreeTrapz![]()
Je mag tegenwoordig niet meer vinden wat je over een club vind. Ik vind Chelsea gewoon een kutclub en daar zal je het mee moeten doen![]()
We zouden elkaar toch met rust laten?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar slaat deze reactie op? Dit is nog een triestere reactie dan alle reacties van Trapz bij elkaar.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jouw mening is als poep voor mij.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:49 schreef Maver24 het volgende:
Je mag tegenwoordig niet meer vinden wat je over een club vind. Ik vind Chelsea gewoon een kutclub en daar zal je het mee moeten doen![]()
Dan moet je beter lezen. Ik doe het niet heel vaak maar daarom post ik ook niet in dit topic maar die posts zijn er zekerquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laatste keer dat ik jou op iets nuttigs kon betrappen kan ik me in ieder geval niet herinneren.![]()
Maver is de rijdende rechter Dr. Visser?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:49 schreef Maver24 het volgende:
Feyenoord Rotterdam![]()
Zwijg dwaas, geniet van je gratis geld en koop packsquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Stoer hoor met je plaatjes, niks beters ?![]()
Maar dat Chelsea een kutclub is zou je bijna feitelijk moeten kunnen bewijzen zo overduidelijk is hetquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:49 schreef Maver24 het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
We zouden elkaar toch met rust laten?
Tuurlijk wel, maar als je dit:quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:49 schreef Maver24 het volgende:
Je mag tegenwoordig niet meer vinden wat je over een club vind. Ik vind Chelsea gewoon een kutclub en daar zal je het mee moeten doenpost terwijl je zelf psychisch niet helemaal 100 bent?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:34 schreef Maver24 het volgende:
Kan niet snappen dat iemand voor Chelsea is, dan spoor je toch niet, ben je geestelijk niet in orde![]()
![]()
Nee barca ateleticoquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:49 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Zenden ze morgen Bayern uit trouwens? Hebben we weer eens voetbal op tv![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Stoer hoor met je plaatjes, niks beters ?![]()
![]()
laat lekker joh hij is gewoon niet goed bij zijn paaseiquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar als je dit:
[..]
post terwijl je zelf psychisch niet helemaal 100 bent?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet je beter lezen. Ik doe het niet heel vaak maar daarom post ik ook niet in dit topic maar die posts zijn er zeker
#FreeTrapz![]()
Hij heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar als je dit:
[..]
post terwijl je zelf psychisch niet helemaal 100 bent?
Gr gr![]()
Ik geef alleen mijn mening. Chelsea heeft hele goeie spelers maar de manier waarop ze spelen en uiteindelijk ook nog winnen bevalt me niet. Daar zullen jullie het mee moeten doen.
Dat Thad als supporter dan zo'n reactie plaatst vind ik ongepast.![]()
![]()
Moraalridders, DS2 pesten mag niet en Maver wel.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Nu mag bij je ons in het gesprek. #AchievementUnlockedquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:48 schreef ThadCastle het volgende:
o snap, nu heb ik Mathijs, Ozz en Trapz verslagen als de badguy.
Mathijs nu moet je 2x met 5-0 winnenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hahaha daar zullen jullie het mee moeten doenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik geef alleen mijn mening. Chelsea heeft hele goeie spelers maar de manier waarop ze spelen en uiteindelijk ook nog winnen bevalt me niet. Daar zullen jullie het mee moeten doen.
Dat Thad als supporter dan zo'n reactie plaatst vind ik ongepast.![]()
meester visser himself![]()
maar jij ziet liever barca duikelen DS2?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
DS2 ben jij dat?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:52 schreef Maver24 het volgende:
Ik lig helemaal dubbel van jullie, overal op in happen. Wat een niveau![]()
Morgen en overmorgen twee tentamens die ik moet halen anders loop ik extra studievertraging op.
Vandaag de hele dag vrij geweest.
Netto resultaat en activiteiten:
Een paar bakken koffie gedronken, tot 17:00 geen t-shirt aan gehad, geen zonlicht gezien, alleen maar brood gegeten, elke youtubevideo ooit geüpload gezien, een dagrecord aan twitter-refreshes en geen enkele letter tentamenstof gelezen tot 22:50.
Wel het vorige tentamen + antwoorden op de kop getikt dus ga ervan uit dat het me de komende uurtjes nog wel even als een stereotype studentje lukt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Godverdomme ja eigenlijk wel. De overeenkomsten tussen Maver en DS2 worden nu duidelijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:53 schreef Ozz-03 het volgende:
Moraalridders, DS2 pesten mag niet en Maver wel.![]()
Ik ben net zo slecht,![]()
![]()
Daar hou ik ook niet van.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hahaha daar zullen jullie het mee moeten doen![]()
meester visser himself![]()
maar jij ziet liever barca duikelen DS2?![]()
Wat is er knul, probeer het eens uit te leggenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:55 schreef Revontulet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit wens ik jou toe.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wist niet dat je vader shemale was
[ Bericht 11% gewijzigd door Oscar. op 08-04-2014 23:01:31 (Nou nou) ]wat is een lach als je van binnen huilt![]()
liev dagboekquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:55 schreef Lindgren. het volgende:
Morgen en overmorgen twee tentamens die ik moet halen anders loop ik extra studievertraging op.
Een paar bakken koffie gedronken, tot 17:00 geen t-shirt aan gehad, geen zonlicht gezien, alleen maar brood gegeten, elke youtubevideo ooit geüpload gezien, een dagrecord aan twitter-refreshes en geen enkele letter tentamenstof gelezen tot 22:50.
Wel het vorige tentamen + antwoorden op de kop getikt dus ga ervan uit dat het me de komende uurtjes nog wel even als een stereotype studentje lukt.![]()
al zou het wel zo zijn zou hij nog niet zo'n wan-product als jou leveren.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wist niet dat je vader shemale was
ik denk dat je moeder het met herman uit idols gedaan heeft knul.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En nu ga ik een potje FIFA spelen en lachen om de users in dit topic die het allemaal veel te serieus nemen. En daar zullen jullie het mee moeten doen.![]()
Heb ik al gedaan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:56 schreef Maver24 het volgende:
Wtf, rot op met deze vieze plaatjes, zou ze weghalen, kan er een TR van maken maar dat doe ik niet
Ohhhh snap son.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
al zou het wel zo zijn zou hij nog niet zo'n wan-product als jou leveren.
ik denk dat je moeder het met herman uit idols gedaan heeft knul.
Dat zou kunnen maar het lijkt me niet heel waarschijnlijk. Zal het eens navragen voor je.![]()
Kom sprinten 1 v 1 dan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En nu ga ik een potje FIFA spelen en lachen om de users in dit topic die het allemaal veel te serieus nemen. En daar zullen jullie het mee moeten doen.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Vandaag in de trein heb ik met iemand die ik kende van de havo gesproken. Hij speelt ook FUT en hij zegt dat hij in divisie 1 zit. Hij heeft Ibarbo![]()
![]()
PS4. Kom dan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je xbox one? Anders geef ik je wel even klapjeswat is een lach als je van binnen huilt![]()
Lief dagboek,
heb deze week weer een paar posts van tim gequote. hoop dat het hem opvalt en hij mij ooit eens aanspreekt via dm en ik hoop dus dat hij mij ook ziet zitten.
vanavond maar weer vroeg slapen. onder mijn kussen ligt de enige envelop die ik ooit van hem heb gehad met zijn prachtige handschrift erop <3
m'n buurjongen wilde me wel helpen met een gps-changer voor op mn telefoon zodat mn telefoon denkt dat ik in oss woon zodat ik hem kan vinden op tinder. :$ heb al een fake profiel aangemaakt.
tot morgen, kus
jeboihallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Is gewoon een fucking eindbaas.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vandaag in de trein heb ik met iemand die ik kende van de havo gesproken. Hij speelt ook FUT en hij zegt dat hij in divisie 1 zit. Hij heeft Ibarbo
Hopelijk ook hunter op die kaart.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die heb ik nog niet maar als die er later dit jaar komt dan geef ik je met alle liefde klapjes.quote:![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:00 schreef Lindgren. het volgende:
Lief dagboek,
heb deze week weer een paar posts van tim gequote. hoop dat het hem opvalt en hij mij ooit eens aanspreekt via dm en ik hoop dus dat hij mij ook ziet zitten.
vanavond maar weer vroeg slapen. onder mijn kussen ligt de enige envelop die ik ooit van hem heb gehad met zijn prachtige handschrift erop <3
m'n buurjongen wilde me wel helpen met een gps-changer voor op mn telefoon zodat mn telefoon denkt dat ik in oss woon zodat ik hem kan vinden op tinder. :$ heb al een fake profiel aangemaakt.
tot morgen, kus
jeboi![]()
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
lijkt mij een goed planquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ohhhh snap son.
Dat zou kunnen maar het lijkt me niet heel waarschijnlijk. Zal het eens navragen voor je.ze zal je veel uit te leggen hebben.
#FreeTrapz![]()
Succes met het vinden van de juiste Tim uit Ossquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:00 schreef Lindgren. het volgende:
Lief dagboek,
tot morgen, kus
jeboi![]()
![]()
Hij speelt op de PS3 dus misschien wil hij wel een keer een potje doen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is gewoon een fucking eindbaas.
Hopelijk ook hunter op die kaart.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet maar als die er later dit jaar komt dan geef ik je met alle liefde klapjes.
Luister wat mijn moeder in d'r vrije tijd doet moet ze helemaal zelf weten. I could not be askedquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lijkt mij een goed planze zal je veel uit te leggen hebben.
![]()
![]()
Als dit lukt, moet je jezelf wel echt gaan afvragen of jouw opleiding dan wel van enig fatsoenlijk niveau isquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:55 schreef Lindgren. het volgende:
Wel het vorige tentamen + antwoorden op de kop getikt dus ga ervan uit dat het me de komende uurtjes nog wel even als een stereotype studentje lukt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
nee maar dat is dan ook de reden dat ik hierna verder studeerquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als dit lukt, moet je jezelf wel echt gaan afvragen of jouw opleiding dan wel van enig fatsoenlijk niveau is
Ik denk dat ik in vier jaar tijd nooit langer dan 2 uur voor een tentamen heb geleerdhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
nee maar dat is dan ook de reden dat ik hierna verder studeer
Ik denk dat ik in vier jaar tijd nooit langer dan 2 uur voor een tentamen heb geleerd
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
TR gemaakt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zal even een leuke gif posten [ afbeelding ]wat is een lach als je van binnen huilt![]()
wah wah wahhhquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zal even een leuke gif posten [ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zal even een leuke gif posten [ afbeelding ]
Faalhaas, zelfs slecht in gifs posten.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Goeien link. wow echt mooi.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zal even een leuke gif posten [ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mogen er hier gewone FIFA 14 vragen worden gesteld
Bij mijn carrière als je spelers gekocht hebt moet je onderhandelen over hun contract. Heb ik gedaan maar de spelers vind ik niet terug in mijn teammanagement
En kan je geen gewone tornooien meer maken op fifa 14?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Als wij jou homo noemen ga je ook huilen, dus dit is ook niet zo lief.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hier wordt alleen maar gescholden dus ik denk dat je beter een ander topic kan zoeken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bij mijn carrière als je spelers gekocht hebt moet je onderhandelen over hun contract. Heb ik gedaan maar de spelers vind ik niet terug in mijn teammanagement
![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als wij jou homo noemen ga je ook huilen, dus dit is ook niet zo lief.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
We zouden elkaar toch met rust laten?![]()
Wat een naar hypocriet mannetje ben jij zeg. En maar weer snel achter al die excuusjes en PI's verschuilen als je aangepakt wordt.quote:wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Wat je zegt ben je zelf. Geniet van je banquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:05 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wat een naar hypocriet mannetje ben jij zeg. En maar weer snel achter al die excuusjes en PI's verschuilen als je aangepakt wordt.![]()
![]()
valt me op dat het alleen gebeurd als jij er bent.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hier wordt alleen maar gescholden dus ik denk dat je beter een ander topic kan zoeken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik denk niet dat het een ban wordt, neemt niet weg dat Revon niet goed snik is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf. Geniet van je banhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Goejon argumentaasie.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf. Geniet van je banwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dit dus.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een ban wordt, neemt niet weg dat Revon niet goed snik is.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Zie je hier iemand over Fifa praten? Nee.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verkeerde plek, verkeerde tijd, verkeerde mede-Fok!kers Oh, wacht..
Hola señoritas![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:08 schreef Kamikazie het volgende:
Echt ik heb het helemaal gehad met DS2 en Maver, flikker gewoon op.Dan ga je toch weg
![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:08 schreef Kamikazie het volgende:
Echt ik heb het helemaal gehad met DS2 en Maver, flikker gewoon op.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
En nu ff kappen jongens0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Of jij rot gewoon op. Ga lekker van je uitkering genieten zonder de hardwerkende henk en ingrid lastig te vallen.quote:![]()
Heyquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zie je hier iemand over Fifa praten? Nee.
Verkeerde plek, verkeerde tijd, verkeerde mede-Fok!kers Oh, wacht..
Hola señoritas![]()
![]()
![]()
kut ik wou minder klikken met een voorwaarde dat maver blijft.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:11 schreef Lindgren. het volgende:
Poll: Willen jullie meer of minder maver en DS2?
• Meer!
• Minder!
Tussenstand:
[ afbeelding ]![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
o shit ik was net met mijn argumentatie bezig
Laat nu maar zitten dan. De post was toch te lang voor de meeste mensen #postenalsDSL
Iemand nu een potje?![]()
quote:![]()
Ik was al bang dat niemand me meer zag staan![]()
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Ik wil wel?quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
o shit ik was net met mijn argumentatie bezig
Laat nu maar zitten dan. De post was toch te lang voor de meeste mensen #postenalsDSL
Iemand nu een potje?
Gr Gr Eddie Johnson![]()
Ik geraak niet online met fifa 14 op de PS4 steeds gezeur over niet de juiste teamselecties ofzoIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik ga nergens heen hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
kut ik wou minder klikken met een voorwaarde dat maver blijft.![]()
![]()
Er is een algemeen FIFA 14 topic heuj. Dit is een slowchat.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik geraak niet online met fifa 14 op de PS4 steeds gezeur over niet de juiste teamselecties ofzohallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
waar dan ik vind hem nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er is een algemeen FIFA 14 topic heuj. Dit is een slowchat.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik wist niet dat dit een slowchat wasIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Nu maar hopen op een Demba Ba MOTM anders heb ik net al die Senegalezen voor niks gekocht, Diame, Mane![]()
Geeft niet. Zelfs mods hebben wel eens moeite om dat te onthouden of te beseffen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wist niet dat dit een slowchat waswat is een lach als je van binnen huilt![]()
Alsof hij een MOTM gaat krijgen voor 1 doelpunt, ookal is het de beslissende. Lang niet MOTM waardig.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Nu maar hopen op een Demba Ba MOTM anders heb ik net al die Senegalezen voor niks gekocht, Diame, Manewat is een lach als je van binnen huilt![]()
Eerder Schurrle danquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Nu maar hopen op een Demba Ba MOTM anders heb ik net al die Senegalezen voor niks gekocht, Diame, Mane![]()
morge krijg diego hem na wederom een wereldgoal.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Nu maar hopen op een Demba Ba MOTM anders heb ik net al die Senegalezen voor niks gekocht, Diame, Mane
#hadhemvorigekeeralmoetenkrijgen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
We zullen wel zien wat er gaat gebeuren. Wilde Demba Ba zowiezo een keer proberen dus heb ik em maar gekocht samen met IF Mane op LM en DIame op CM, nu nog een LB Senegalees en een CB Senegalees uit de Bundesliga![]()
Kouyate jonguhquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:20 schreef Maver24 het volgende:
We zullen wel zien wat er gaat gebeuren. Wilde Demba Ba zowiezo een keer proberen dus heb ik em maar gekocht samen met IF Mane op LM en DIame op CM, nu nog een LB Senegalees en een CB Senegalees uit de Bundesliga![]()
Ciss (of SIF Souaré) en Sané.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:20 schreef Maver24 het volgende:
bohhh als ik toch eens een kut zou hebben,quote:
ik was zo een slet geweest jonguh. ni normaal.
kutPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:23 schreef Maver24 het volgende:
Hoe kan je hier nog posten dan als je een ban hebt![]()
![]()
Scherpquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:23 schreef Maver24 het volgende:
Hoe kan je hier nog posten dan als je een ban hebt![]()
![]()
Doet dit plaatje het wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan zou je wél neuken bedoel je?quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bohhh als ik toch eens een kut zou hebben,
ik was zo een slet geweest jonguh. ni normaal.
kutHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
doet dit plaatje het wel?dat is toch geen kut,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kut.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ban een kut jequote:
hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
ik zou iedere maandag in het door Pots zo gehate stilburg met lotgenoten liggen scharen.quote:
tevens zou ik wel willen neuken maar ik ben bang dat ik een Dutank of litmanen op de wereld zet
#FreeTrapz![]()
Souaréz, OHOHquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:26 schreef Maver24 het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/12589/pape-ndiaye-souare/
95k gewoon![]()
Ik flikker er nog maar een bak koffie in. Nachtje doorhalen it is.
Ik ben al weer over tot de orde van de dag, teams maken in futquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:28 schreef x1N2ition het volgende:
Toch leuk hoe een voetbalwedstrijdje zulke reacties kan veroorzaken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: