Kom sprinten 1 v 1 dan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En nu ga ik een potje FIFA spelen en lachen om de users in dit topic die het allemaal veel te serieus nemen. En daar zullen jullie het mee moeten doen.
PS4. Kom dan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je xbox one? Anders geef ik je wel even klapjes
Is gewoon een fucking eindbaas.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vandaag in de trein heb ik met iemand die ik kende van de havo gesproken. Hij speelt ook FUT en hij zegt dat hij in divisie 1 zit. Hij heeft Ibarbo
Die heb ik nog niet maar als die er later dit jaar komt dan geef ik je met alle liefde klapjes.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:00 schreef Lindgren. het volgende:
Lief dagboek,
heb deze week weer een paar posts van tim gequote. hoop dat het hem opvalt en hij mij ooit eens aanspreekt via dm en ik hoop dus dat hij mij ook ziet zitten.
vanavond maar weer vroeg slapen. onder mijn kussen ligt de enige envelop die ik ooit van hem heb gehad met zijn prachtige handschrift erop <3
m'n buurjongen wilde me wel helpen met een gps-changer voor op mn telefoon zodat mn telefoon denkt dat ik in oss woon zodat ik hem kan vinden op tinder. :$ heb al een fake profiel aangemaakt.
tot morgen, kus
jeboi
lijkt mij een goed planquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ohhhh snap son.
Dat zou kunnen maar het lijkt me niet heel waarschijnlijk. Zal het eens navragen voor je.
Succes met het vinden van de juiste Tim uit Ossquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:00 schreef Lindgren. het volgende:
Lief dagboek,
heb deze week weer een paar posts van tim gequote. hoop dat het hem opvalt en hij mij ooit eens aanspreekt via dm en ik hoop dus dat hij mij ook ziet zitten.
vanavond maar weer vroeg slapen. onder mijn kussen ligt de enige envelop die ik ooit van hem heb gehad met zijn prachtige handschrift erop <3
m'n buurjongen wilde me wel helpen met een gps-changer voor op mn telefoon zodat mn telefoon denkt dat ik in oss woon zodat ik hem kan vinden op tinder. :$ heb al een fake profiel aangemaakt.
tot morgen, kus
jeboi
Hij speelt op de PS3 dus misschien wil hij wel een keer een potje doen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is gewoon een fucking eindbaas.
Hopelijk ook hunter op die kaart.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet maar als die er later dit jaar komt dan geef ik je met alle liefde klapjes.
Luister wat mijn moeder in d'r vrije tijd doet moet ze helemaal zelf weten. I could not be askedquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lijkt mij een goed planze zal je veel uit te leggen hebben.
Als dit lukt, moet je jezelf wel echt gaan afvragen of jouw opleiding dan wel van enig fatsoenlijk niveau isquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:55 schreef Lindgren. het volgende:
Morgen en overmorgen twee tentamens die ik moet halen anders loop ik extra studievertraging op.
Vandaag de hele dag vrij geweest.
Netto resultaat en activiteiten:
Een paar bakken koffie gedronken, tot 17:00 geen t-shirt aan gehad, geen zonlicht gezien, alleen maar brood gegeten, elke youtubevideo ooit geüpload gezien, een dagrecord aan twitter-refreshes en geen enkele letter tentamenstof gelezen tot 22:50.
Wel het vorige tentamen + antwoorden op de kop getikt dus ga ervan uit dat het me de komende uurtjes nog wel even als een stereotype studentje lukt.
nee maar dat is dan ook de reden dat ik hierna verder studeerquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als dit lukt, moet je jezelf wel echt gaan afvragen of jouw opleiding dan wel van enig fatsoenlijk niveau is
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
nee maar dat is dan ook de reden dat ik hierna verder studeer
Ik denk dat ik in vier jaar tijd nooit langer dan 2 uur voor een tentamen heb geleerd
TR gemaakt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zal even een leuke gif posten [ afbeelding ]
wah wah wahhhquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Goeien link. wow echt mooi.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als wij jou homo noemen ga je ook huilen, dus dit is ook niet zo lief.quote:
Hier wordt alleen maar gescholden dus ik denk dat je beter een ander topic kan zoeken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mogen er hier gewone FIFA 14 vragen worden gesteld
Bij mijn carrière als je spelers gekocht hebt moet je onderhandelen over hun contract. Heb ik gedaan maar de spelers vind ik niet terug in mijn teammanagement
En kan je geen gewone tornooien meer maken op fifa 14?
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als wij jou homo noemen ga je ook huilen, dus dit is ook niet zo lief.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
We zouden elkaar toch met rust laten?
Wat een naar hypocriet mannetje ben jij zeg. En maar weer snel achter al die excuusjes en PI's verschuilen als je aangepakt wordt.quote:
Wat je zegt ben je zelf. Geniet van je banquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:05 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wat een naar hypocriet mannetje ben jij zeg. En maar weer snel achter al die excuusjes en PI's verschuilen als je aangepakt wordt.
valt me op dat het alleen gebeurd als jij er bent.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hier wordt alleen maar gescholden dus ik denk dat je beter een ander topic kan zoeken.
Ik denk niet dat het een ban wordt, neemt niet weg dat Revon niet goed snik is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf. Geniet van je ban
Goejon argumentaasie.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf. Geniet van je ban
Dit dus.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een ban wordt, neemt niet weg dat Revon niet goed snik is.
Zie je hier iemand over Fifa praten? Nee.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mogen er hier gewone FIFA 14 vragen worden gesteld
Bij mijn carrière als je spelers gekocht hebt moet je onderhandelen over hun contract. Heb ik gedaan maar de spelers vind ik niet terug in mijn teammanagement
En kan je geen gewone tornooien meer maken op fifa 14?
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:08 schreef Kamikazie het volgende:
Echt ik heb het helemaal gehad met DS2 en Maver, flikker gewoon op.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:08 schreef Kamikazie het volgende:
Echt ik heb het helemaal gehad met DS2 en Maver, flikker gewoon op.
Of jij rot gewoon op. Ga lekker van je uitkering genieten zonder de hardwerkende henk en ingrid lastig te vallen.quote:
Heyquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zie je hier iemand over Fifa praten? Nee.
Verkeerde plek, verkeerde tijd, verkeerde mede-Fok!kers Oh, wacht..
Hola señoritas![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:11 schreef Lindgren. het volgende:
Poll: Willen jullie meer of minder maver en DS2?
• Meer!
• Minder!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:
Ik wil wel?quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
o shit ik was net met mijn argumentatie bezig
Laat nu maar zitten dan. De post was toch te lang voor de meeste mensen #postenalsDSL
Iemand nu een potje?
Ik ga nergens heen hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
kut ik wou minder klikken met een voorwaarde dat maver blijft.
Er is een algemeen FIFA 14 topic heuj. Dit is een slowchat.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik geraak niet online met fifa 14 op de PS4 steeds gezeur over niet de juiste teamselecties ofzo
waar dan ik vind hem nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er is een algemeen FIFA 14 topic heuj. Dit is een slowchat.
Geeft niet. Zelfs mods hebben wel eens moeite om dat te onthouden of te beseffen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wist niet dat dit een slowchat was
Alsof hij een MOTM gaat krijgen voor 1 doelpunt, ookal is het de beslissende. Lang niet MOTM waardig.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Nu maar hopen op een Demba Ba MOTM anders heb ik net al die Senegalezen voor niks gekocht, Diame, Mane
Eerder Schurrle danquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Nu maar hopen op een Demba Ba MOTM anders heb ik net al die Senegalezen voor niks gekocht, Diame, Mane
morge krijg diego hem na wederom een wereldgoal.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Kouyate jonguhquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:20 schreef Maver24 het volgende:
We zullen wel zien wat er gaat gebeuren. Wilde Demba Ba zowiezo een keer proberen dus heb ik em maar gekocht samen met IF Mane op LM en DIame op CM, nu nog een LB Senegalees en een CB Senegalees uit de Bundesliga
Ciss (of SIF Souaré) en Sané.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:20 schreef Maver24 het volgende:
We zullen wel zien wat er gaat gebeuren. Wilde Demba Ba zowiezo een keer proberen dus heb ik em maar gekocht samen met IF Mane op LM en DIame op CM, nu nog een LB Senegalees en een CB Senegalees uit de Bundesliga
bohhh als ik toch eens een kut zou hebben,quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:23 schreef Maver24 het volgende:
Hoe kan je hier nog posten dan als je een ban hebt
Scherpquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:23 schreef Maver24 het volgende:
Hoe kan je hier nog posten dan als je een ban hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan zou je wél neuken bedoel je?quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bohhh als ik toch eens een kut zou hebben,
ik was zo een slet geweest jonguh. ni normaal.
kut
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
doet dit plaatje het wel?dat is toch geen kut,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kut.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
ban een kut jequote:
ik zou iedere maandag in het door Pots zo gehate stilburg met lotgenoten liggen scharen.quote:
Souaréz, OHOHquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:26 schreef Maver24 het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/12589/pape-ndiaye-souare/
95k gewoon![]()
Ik ben al weer over tot de orde van de dag, teams maken in futquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:28 schreef x1N2ition het volgende:
Toch leuk hoe een voetbalwedstrijdje zulke reacties kan veroorzaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |