Eerder Schurrle danquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Nu maar hopen op een Demba Ba MOTM anders heb ik net al die Senegalezen voor niks gekocht, Diame, Mane
morge krijg diego hem na wederom een wereldgoal.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Nu maar hopen op een Demba Ba MOTM anders heb ik net al die Senegalezen voor niks gekocht, Diame, Mane
Kouyate jonguhquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:20 schreef Maver24 het volgende:
We zullen wel zien wat er gaat gebeuren. Wilde Demba Ba zowiezo een keer proberen dus heb ik em maar gekocht samen met IF Mane op LM en DIame op CM, nu nog een LB Senegalees en een CB Senegalees uit de Bundesliga
Ciss (of SIF Souaré) en Sané.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:20 schreef Maver24 het volgende:
We zullen wel zien wat er gaat gebeuren. Wilde Demba Ba zowiezo een keer proberen dus heb ik em maar gekocht samen met IF Mane op LM en DIame op CM, nu nog een LB Senegalees en een CB Senegalees uit de Bundesliga
bohhh als ik toch eens een kut zou hebben,quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:23 schreef Maver24 het volgende:
Hoe kan je hier nog posten dan als je een ban hebt
Scherpquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:23 schreef Maver24 het volgende:
Hoe kan je hier nog posten dan als je een ban hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan zou je wél neuken bedoel je?quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bohhh als ik toch eens een kut zou hebben,
ik was zo een slet geweest jonguh. ni normaal.
kut
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
doet dit plaatje het wel?dat is toch geen kut,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kut.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
ban een kut jequote:
ik zou iedere maandag in het door Pots zo gehate stilburg met lotgenoten liggen scharen.quote:
Souaréz, OHOHquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:26 schreef Maver24 het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/12589/pape-ndiaye-souare/
95k gewoon![]()
Ik ben al weer over tot de orde van de dag, teams maken in futquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:28 schreef x1N2ition het volgende:
Toch leuk hoe een voetbalwedstrijdje zulke reacties kan veroorzaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |