Of jij rot gewoon op. Ga lekker van je uitkering genieten zonder de hardwerkende henk en ingrid lastig te vallen.quote:
Heyquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zie je hier iemand over Fifa praten? Nee.
Verkeerde plek, verkeerde tijd, verkeerde mede-Fok!kers Oh, wacht..
Hola señoritas![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:11 schreef Lindgren. het volgende:
Poll: Willen jullie meer of minder maver en DS2?
• Meer!
• Minder!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:
Ik wil wel?quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
o shit ik was net met mijn argumentatie bezig
Laat nu maar zitten dan. De post was toch te lang voor de meeste mensen #postenalsDSL
Iemand nu een potje?
Ik ga nergens heen hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
kut ik wou minder klikken met een voorwaarde dat maver blijft.
Er is een algemeen FIFA 14 topic heuj. Dit is een slowchat.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik geraak niet online met fifa 14 op de PS4 steeds gezeur over niet de juiste teamselecties ofzo
waar dan ik vind hem nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er is een algemeen FIFA 14 topic heuj. Dit is een slowchat.
Geeft niet. Zelfs mods hebben wel eens moeite om dat te onthouden of te beseffen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wist niet dat dit een slowchat was
Alsof hij een MOTM gaat krijgen voor 1 doelpunt, ookal is het de beslissende. Lang niet MOTM waardig.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Nu maar hopen op een Demba Ba MOTM anders heb ik net al die Senegalezen voor niks gekocht, Diame, Mane
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |