Goeien link. wow echt mooi.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zal even een leuke gif posten [ afbeelding ]
Als wij jou homo noemen ga je ook huilen, dus dit is ook niet zo lief.quote:
Hier wordt alleen maar gescholden dus ik denk dat je beter een ander topic kan zoeken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mogen er hier gewone FIFA 14 vragen worden gesteld
Bij mijn carrière als je spelers gekocht hebt moet je onderhandelen over hun contract. Heb ik gedaan maar de spelers vind ik niet terug in mijn teammanagement
En kan je geen gewone tornooien meer maken op fifa 14?
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als wij jou homo noemen ga je ook huilen, dus dit is ook niet zo lief.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
We zouden elkaar toch met rust laten?
Wat een naar hypocriet mannetje ben jij zeg. En maar weer snel achter al die excuusjes en PI's verschuilen als je aangepakt wordt.quote:
Wat je zegt ben je zelf. Geniet van je banquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:05 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wat een naar hypocriet mannetje ben jij zeg. En maar weer snel achter al die excuusjes en PI's verschuilen als je aangepakt wordt.
valt me op dat het alleen gebeurd als jij er bent.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hier wordt alleen maar gescholden dus ik denk dat je beter een ander topic kan zoeken.
Ik denk niet dat het een ban wordt, neemt niet weg dat Revon niet goed snik is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf. Geniet van je ban
Goejon argumentaasie.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf. Geniet van je ban
Dit dus.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een ban wordt, neemt niet weg dat Revon niet goed snik is.
Zie je hier iemand over Fifa praten? Nee.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mogen er hier gewone FIFA 14 vragen worden gesteld
Bij mijn carrière als je spelers gekocht hebt moet je onderhandelen over hun contract. Heb ik gedaan maar de spelers vind ik niet terug in mijn teammanagement
En kan je geen gewone tornooien meer maken op fifa 14?
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:08 schreef Kamikazie het volgende:
Echt ik heb het helemaal gehad met DS2 en Maver, flikker gewoon op.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:08 schreef Kamikazie het volgende:
Echt ik heb het helemaal gehad met DS2 en Maver, flikker gewoon op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |