laatste keer dat ik jou op iets nuttigs kon betrappen kan ik me in ieder geval niet herinneren.quote:
We zouden elkaar toch met rust laten?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar slaat deze reactie op? Dit is nog een triestere reactie dan alle reacties van Trapz bij elkaar.
Jouw mening is als poep voor mij.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:49 schreef Maver24 het volgende:
Je mag tegenwoordig niet meer vinden wat je over een club vind. Ik vind Chelsea gewoon een kutclub en daar zal je het mee moeten doen
Dan moet je beter lezen. Ik doe het niet heel vaak maar daarom post ik ook niet in dit topic maar die posts zijn er zekerquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laatste keer dat ik jou op iets nuttigs kon betrappen kan ik me in ieder geval niet herinneren.
Maver is de rijdende rechter Dr. Visser?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:49 schreef Maver24 het volgende:
Je mag tegenwoordig niet meer vinden wat je over een club vind. Ik vind Chelsea gewoon een kutclub en daar zal je het mee moeten doen
Zwijg dwaas, geniet van je gratis geld en koop packsquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Stoer hoor met je plaatjes, niks beters ?
Maar dat Chelsea een kutclub is zou je bijna feitelijk moeten kunnen bewijzen zo overduidelijk is hetquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:49 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
We zouden elkaar toch met rust laten?
Tuurlijk wel, maar als je dit:quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:49 schreef Maver24 het volgende:
post terwijl je zelf psychisch niet helemaal 100 bent?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:34 schreef Maver24 het volgende:
Kan niet snappen dat iemand voor Chelsea is, dan spoor je toch niet, ben je geestelijk niet in orde
Nee barca ateleticoquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:49 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Zenden ze morgen Bayern uit trouwens? Hebben we weer eens voetbal op tv
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Stoer hoor met je plaatjes, niks beters ?
laat lekker joh hij is gewoon niet goed bij zijn paaseiquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar als je dit:
[..]
post terwijl je zelf psychisch niet helemaal 100 bent?
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet je beter lezen. Ik doe het niet heel vaak maar daarom post ik ook niet in dit topic maar die posts zijn er zeker
Hij heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar als je dit:
[..]
post terwijl je zelf psychisch niet helemaal 100 bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |