de andere autist meldt zich?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben het wel met Maver eens. Hoe kun je hier fan van zijn
PSG is wat dat betreft niet veel beter hoor, maar die hebben tenminste nog een legend rondlopen in de vorm van Zlatan.quote:
Lampard?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
PSG is wat dat betreft niet veel beter hoor, maar die hebben tenminste nog een legend rondlopen in de vorm van Zlatan.
quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben het wel met Maver eens. Hoe kun je hier fan van zijn
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onder andere
Kusjekroelquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:43 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]![]()
![]()
Chelsea
Echt waar, als dat ebolavirus een voetbalclub was was het Chelsea
Haha.quote:
Ik kijk bijna alles van Chelsea vriendquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:43 schreef FCsuarez het volgende:
sorry thad, maar als litmanen er over begint kan ik het niet serieus nemen.
toch gefeliciteerd.
ook alle real fan-boys natuurlijk
Gewoon 9-1-0 formatie spelen met Drogba als LWBquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha.
Maar mijn hele beeld van Chelsea is gewoon verneukt door paar jaar geleden met dat pure aids voor je ogen voetbal.
Mourinho zou het liefste thuis 0-0 winnen en uit 1-1 winnen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:45 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Gewoon 9-1-0 formatie spelen met Drogba als LWB
daarom vind ik het zielig voor thad, zijn clubje die gozer is er fan van.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kijk bijna alles van Chelsea vriend
Ga gewoon op de bank liggen en van je uitkering genieten. niet meer posten jij.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:45 schreef Maver24 het volgende:
ik was vroeger voor chelsea, geen idee waarom ik dat was maar dat beeld is compleet omgedraaid door het anti voetbal wat ze spelen en dat arrogante gedoe van ze.
Waar slaat deze reactie op? Dit is nog een triestere reactie dan alle reacties van Trapz bij elkaar.quote:
Niets mis mee eigenlijk. Gratis bier en goldpacks.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga gewoon op de bank liggen en van je uitkering genieten. niet meer posten jij.
Wat een onzin zegquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daarom vind ik het zielig voor thad, zijn clubje die gozer is er fan van.
alles wat jij zegt is tot nu toe poep, dus kan ik chelsea nu ook niet meer serieus nemen.
al is een beetje kick en rush natuurlijk wel mooi. en hazard is ook wel
Ik zeg gewoon wat ik vind.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga gewoon op de bank liggen en van je uitkering genieten. niet meer posten jij.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar slaat deze reactie op? Dit is nog een triestere reactie dan alle reacties van Trapz bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |