Nu mag bij je ons in het gesprek. #AchievementUnlockedquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:48 schreef ThadCastle het volgende:
o snap, nu heb ik Mathijs, Ozz en Trapz verslagen als de badguy.
Mathijs nu moet je 2x met 5-0 winnen
hahaha daar zullen jullie het mee moeten doenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik geef alleen mijn mening. Chelsea heeft hele goeie spelers maar de manier waarop ze spelen en uiteindelijk ook nog winnen bevalt me niet. Daar zullen jullie het mee moeten doen.
Dat Thad als supporter dan zo'n reactie plaatst vind ik ongepast.
DS2 ben jij dat?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:52 schreef Maver24 het volgende:
Ik lig helemaal dubbel van jullie, overal op in happen. Wat een niveau
Godverdomme ja eigenlijk wel. De overeenkomsten tussen Maver en DS2 worden nu duidelijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:53 schreef Ozz-03 het volgende:
Moraalridders, DS2 pesten mag niet en Maver wel.
Daar hou ik ook niet van.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hahaha daar zullen jullie het mee moeten doen![]()
meester visser himself![]()
maar jij ziet liever barca duikelen DS2?
Wat is er knul, probeer het eens uit te leggenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:55 schreef Revontulet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit wens ik jou toe.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wist niet dat je vader shemale was
liev dagboekquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:55 schreef Lindgren. het volgende:
Morgen en overmorgen twee tentamens die ik moet halen anders loop ik extra studievertraging op.
Vandaag de hele dag vrij geweest.
Netto resultaat en activiteiten:
Een paar bakken koffie gedronken, tot 17:00 geen t-shirt aan gehad, geen zonlicht gezien, alleen maar brood gegeten, elke youtubevideo ooit geüpload gezien, een dagrecord aan twitter-refreshes en geen enkele letter tentamenstof gelezen tot 22:50.
Wel het vorige tentamen + antwoorden op de kop getikt dus ga ervan uit dat het me de komende uurtjes nog wel even als een stereotype studentje lukt.
al zou het wel zo zijn zou hij nog niet zo'n wan-product als jou leveren.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wist niet dat je vader shemale was
Heb ik al gedaan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:56 schreef Maver24 het volgende:
Wtf, rot op met deze vieze plaatjes, zou ze weghalen, kan er een TR van maken maar dat doe ik niet
Ohhhh snap son.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
al zou het wel zo zijn zou hij nog niet zo'n wan-product als jou leveren.
ik denk dat je moeder het met herman uit idols gedaan heeft knul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |