Nu moeten ze wel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
IS ECHT NIET ZO ERG MEER ALS EERST HOOR
Nee, ik mag een aantal spelers niet van die lui en meestal is hun voetbal vreselijk om naar te moeten glurenquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
hij is zuur omdat city Europees helemaal geen flikker klaar maakt
Ja dat zal het zijnquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:30 schreef ThadCastle het volgende:
Hoezo heeft lavezzi nog geen geel, is de scheids zijn schoonvader of wat
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:30 schreef ThadCastle het volgende:
Hoezo heeft lavezzi nog geen geel, is de scheids zijn schoonvader of wat
Eat a snickersquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn.
Even een TR gemaakt voor de domheid van deze post + de user die het post.
Ik gok op een tosti.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Denken dat die dikkerd dat niet al aan het doen is
Ja ja ja ja ja Chelsea fanboy.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:39 schreef ThadCastle het volgende:
Koeman
Veel balbezit voor psg zegt hij
52 Chelsea vs 48 PSG
Wat een bullshit
Wel meer dan ik vooraf had verwacht though.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:39 schreef ThadCastle het volgende:
Koeman
Veel balbezit voor psg zegt hij
52 Chelsea vs 48 PSG
Wat een bullshit
Is ook gigantisch overschatquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:57 schreef Tim86 het volgende:
Elke keer als ik PSG kijk is Verratti zo teringslecht..
SNap niet dat die gozer voor zoveel gekocht is. Ontzettend gehyped in Italie nadat heel Novarra een aardig seizoen draaide. Speelt al 2 jaar niets klaar bij PSG.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:57 schreef Tim86 het volgende:
Elke keer als ik PSG kijk is Verratti zo teringslecht..
Maar toch speelt hij heel veel..dat snap ik dan ook niet echt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:58 schreef Revontulet het volgende:
[..]
SNap niet dat die gozer voor zoveel gekocht is. Ontzettend gehyped in Italie nadat heel Novarra een aardig seizoen draaide. Speelt al 2 jaar niets klaar bij PSG.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |