Valt wel mee tov illaramendiquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:58 schreef Revontulet het volgende:
[..]
SNap niet dat die gozer voor zoveel gekocht is. Ontzettend gehyped in Italie nadat heel Novarra een aardig seizoen draaide. Speelt al 2 jaar niets klaar bij PSG.
Dat snap ik inderdaad ook niet. Cabaye is in die schaarse minuten die hij krijgt toch al belangrijker geweest. Het is nu eenmaal zo dat je op een middenveld met Motta en Matuidi een beetje ondergesneeuwd wordt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar toch speelt hij heel veel..dat snap ik dan ook niet echt.
Heb ik nog niet echt zien spelen, volg Real niet op de voet.quote:
Nee speelt volgens mij weinig en kostte 40 miljoenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:04 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat snap ik inderdaad ook niet. Cabaye is in die schaarse minuten die hij krijgt toch al belangrijker geweest. Het is nu eenmaal zo dat je op een middenveld met Motta en Matuidi een beetje ondergesneeuwd wordt.
[..]
Heb ik nog niet echt zien spelen, volg Real niet op de voet.
Beetje zonde dat clubs van die "grote talenten" opkopen alleen maar om de concurrentie voor te zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee speelt volgens mij weinig en kostte 40 miljoen
Cool team, je kan ook iets tofs makenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:14 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand tips? Ben totaal niet tevreden over Sagna, Matic en Cazorla.
ik vind cazorla juist geweldig als cam in een 41212quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:14 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, erg standaard BPL team en dito formatie. Cech is veel beter dan Hart imo. De Bruyne kan ipv Cazorla en is imo de beste/fijnste BPL CAM. Walker > Lasagna, Fellaini/Fer/Yaya alternatieven voor CDM.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:14 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Kompany voor Kaboul ook nogquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, erg standaard BPL team en dito formatie. Cech is veel beter dan Hart imo. De Bruyne kan ipv Cazorla en is imo de beste/fijnste BPL CAM. Walker > Lasagna, Fellaini/Fer/Yaya alternatieven voor CDM.
Lijkt er niet echt meer in te zitten nee. Zit weinig overtuiging in.quote:
Klopt.quote:
Kut niet, standaard wel. Voor mij maakt het dat ook wel een beetje kut, maar dat moet hij zelf weten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar zelfs dan is het nog een kut team
Sja je hebt ook mensen die plezier hebben aan een heel Bayern teamquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kut niet, standaard wel. Voor mij maakt het dat ook wel een beetje kut, maar dat moet hij zelf weten.
Die kom ik nooit tegen eigenlijk. Zitten altijd wel een paar Dortmund spelers bij nogquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja je hebt ook mensen die plezier hebben aan een heel Bayern team
Ik kom ze op de One vaak tegen maar Reus en Lewan willen ze er ook nog wel eens bij gooien. Dat is heel tof om tegen te spelenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die kom ik nooit tegen eigenlijk. Zitten altijd wel een paar Dortmund spelers bij nog
ah vandaar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aangezien FIFA een voetbalspel is lijkt me dat nogal logisch
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:32 schreef Revontulet het volgende:
En daar gaat Chelsea weer. tijdrekken en etteren.
Je kan wel zeggen dat het niet zo is, maar spontaan krijgen alle spelers kramp.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |