abonnement Unibet Coolblue
pi_138588132
Laatste nieuws:



Panama: Nederlandse politie helpt
Een verbindingsman van de Nederlandse politie zal in Panana assisteren bij de zoektocht naar de Nederlandse dames Kris Kremers en Lisanne Froon.

De man werkt normaliter vanuit Colombia, maar zal nu naar Boquete in Panama afreizen. Hij zal niet actief gaan zoeken, maar is in eerste plaats afgereisd om contacten te onderhouden tussen de lokale politie, de ambassade en de families van de vrouwen, weet het ANP.

Kremers en Froon worden sinds 1 april vermist. Ze werden die dag vermoedelijk gezien op een wandelroute.


Alles om duo te vinden
De autoriteiten in Panama zullen alles op alles zetten om de twee vermiste Nederlandse vrouwen terug te vinden.

Dat heeft president Ricardo Martinelli van het land laten weten tijdens een persconferentie, meldt het ANP. De 22-jarige Lisanne Froon uit Amersfoort en de 21-jarige Kris Kremers uit Utrecht zijn sinds dinsdag spoorloos.

Het tweetal zou, volgens de directrice van de Panamese talenschool die de vriendinnen bezochten, nog op een wandelroute in de stad Boquete zijn gezien. Een inwoner van die plaats zou hen ook mogelijk gezien hebben, meldt De Telegraaf. Het is echter niet zeker of het om Kremers en Froon gaat.

Er wordt vooralsnog uitgegaan van een vermissing, hoewel een ongeluk of een ontvoering niet zijn uitgesloten. Naast de nationale politie helpen ook vrijwilligers bij de zoektocht naar de Nederlanders.


Vermiste Nederlandse vrouwen gezien door getuigen - grote zoekactie vandaag - NRC
De twee vrouwen zijn mogelijk gezien door wandelaars op een wandelpad laat in de middag, de Pianista Trail. Dat schrijft Ingrid Lommers, de Nederlandse directeur van de school waar de twee Spaans studeerden, op de Facebook-pagina waar informatie over de vermiste vrouwen achtergelaten kan worden. De beschrijving van ooggetuigen voldoet aan het signalement.

De twee vrouwen zouden uit een taxi zijn gestapt en geïnformeerd hebben bij een buurtbewoner waar de Pianista Trail is. De buurtbewoner raadde hen af de wandeling zo laat op de dag, na 15.00 uur, nog te gaan doen. Lommers liet gisteren op de Facebookpagina weten dat een beloning van 2500 dollar is uitgeloofd voor tips die leiden naar de vindplaats van de twee.

Mogelijk zijn de twee dus toch op eigen houtje een wandeltocht gaan maken die zij aanvankelijk met een gids zouden ondernemen. Daar gaan de hulpdiensten nu althans van uit. Een woordvoerder zegt tegen persbureau Novum dat voorlopig alle scenario's open worden gehouden. De kou die 's nachts heerst in het gebied vormt volgens de woordvoerder van de hulpdiensten het grootste gevaar voor de vrouwen.


'Vermiste studentes stippelden eigen route uit' - Telegraaf
De jonge, Amersfoortse studentes Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) die in Panama zijn verdwenen zijn waarschijnlijk zonder gids op pad gegaan, omdat het reisbureau op dinsdag geen tours met gids meer beschikbaar had. De dagen voordat het tweetal samen op pad ging, hebben zij meerdere keren op de computer gezocht naar de zogenoemde Pianista Trail. De taalschool gaat ervan uit dat de dames die route zijn gaan lopen.

Dat laat de Nederlandse Ingrid Lommers, lerares bij de taalschool waar de meisjes lessen volgden, weten. Voor de rest van de week hadden Lisanne en Kris wel allerlei tours geboekt. ,,Het was al laat toen de twee vertrokken, maar het zijn hele slimme en voorzichtige meiden. Zij hebben andere studenten zelfs aangeraden om niet zonder gids op pad te gaan.
De wandelroute waarnaar de dames hebben gezocht loopt door tropisch woud, waar bijzondere dieren als jaguars, poemas en tapirs lopen.
Lommers laat weten dat zij de Pianista Trail zelf veelvuldig loopt. ,,Er zijn niet veel afslagen, maar je moet wel oppassen.
Er wordt met man en macht naar de twee vriendinnen gezocht.
Toch heeft de lerares ook haar twijfels over de zoektocht. ,,Er is gisteren gezocht bij de warmwaterbronnen. De zoektocht duurde maar een paar uur, ik vraag me af of dat genoeg is. Als je verdwaald bent ben je misschien veel verder weg beland.
De vrouwen zijn kort voor hun verdwijning nog op camerabeelden in het centrum van Boquete vastgelegd, nabij een supermarkt, stelt Lommers. Zij heeft dit vandaag gehoord van de lokale politie.

=======================================================================

Zaak:


Lisanne Froon (l) en Kris Kremers (r)

Sinds dinsdag 1 april zijn Lisanne Froon (22) uit Amersfoort en Kris Kremers (21) uit Utrecht vermist. Ze zijn voor het laatst gezien in Boquete in het gelijknamige district in het westen van het Midden-Amerikaanse land Panama.

Familie en vrienden maken zich grote zorgen en roepen via Facebook op om uit te kijken naar de twee vriendinnen.

Volgens een Facebook-pagina over de vermissing lukt het niet om contact met de vrouwen te krijgen. Ze zouden op 1 april een wandeling met gids zouden maken in het toeristische gebied rond het stadje Boquete, maar ze zijn nooit aangekomen bij de gids.

Volgens een werknemer van de lokale Spaanse school waren de twee daar om de taal te leren en sliepen ze bij lokale gezinnen. Het gebied waar ze gingen wandelen, is volgens de werknemer niet gevaarlijk en verdwalen zou moeilijk zijn: "er is maar één weg omhoog en omlaag." Daarom zijn er twijfels of de vrouwen wel zijn gaan wandelen of dat ze daarvoor al zijn verdwenen.

Volgens Buitenlandse Zaken zijn de Panamese autoriteiten een grootschalige zoekactie gestart. Ook houdt de Nederlandse ambassadeur Wiebe de Boer de zaak in de gaten.

De meiden kennen elkaar van hun werk als serveerster bij Kruispunt Amersfoort. Volgens een vriendin van Lisanne was de reis een beloning voor het halen van haar diploma.





Boquete ligt midden in het bergachtige land tussen David en Bocas del Toro.




















Bijzondere beesten


Colombiaans (paisa) restaurant in Boquete

De vulkaan Barú (3475 meter) nabij Boquete:





The occasional fall of hail or ice pellets has been reported on the summit, where the minimum temperature can be below 0°C (32°F) and the formation of frost is frequent during the dry season.
Hoogte van het district Boquete is 1000-2800 meter.


Links:
Facebookpagina
Nieuws RTV Utrecht
7 hostels in Boquete - HostelWorld
Fotoverslag van Boquete
WikiTravel - Boquete
Reisverslag Boquete

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

USA Travel tips

Ministerie van Buitenlandse Zaken - reisadviezen Panama:
In Panama hebben afgelopen maanden ongeregeldheden plaatsgevonden. Begin februari 2012 hebben in de driehoek San Felix tot en met de gehele grens van Panama met Costa Rica ongeregeldheden plaatsgevonden en zijn wegen geblokkeerd uit protest tegen mijnbouwprojecten. Eind oktober 2012 vonden er in de stad Colon en de vrijhandelszone gewelddadige protesten plaats, die oversloegen naar andere steden in het land. De situatie is weer genormaliseerd. Het kan niet worden uitgesloten dat de protesten opnieuw zullen ontstaan. Reizigers worden aangeraden bij lokale media of touroperator de actuele situatie te checken voor vertrek. Eventuele demonstraties en blokkades te mijden en het advies van de lokale autoriteiten op te volgen.

Hablaya Panama:
Ask any foreign resident and they will tell you how safe they feel living in Panama compared to any other country in Central America. And within Panama, Boquete, being a small charming town of only 22,000 inhabitants, it's even a safer place.

Wikipedia:
There is a large community of ex pats in Boquete; according to La Contraloria General de la Nacion, the government institution in charge of the census, there are over 3,000 foreigners permanently living in Boquete, from over 30 different countries. Although Americans and Canadians comprise the majority of ex pats, there is also a large group of immigrants from Colombia and Venezuela, and the third largest group of immigrants are from European countries. This increase in immigrants has stimulated the growth of new industries and business, owned both by locals and foreigners. The most relevant industry is the hotel industry; there are currently over 50 accommodations in Boquete, ranging from 5 star resorts to backpacker's motels. Along with hotels, many new restaurants have opened in Boquete. The high season that starts on November 1 and runs until April 30th. Several other businesses oriented to serve tourists have flourished in Boquete: golf, river rafting, trekking and hiking, canopy tours, biking and many other outdoor activities for visitors of all ages. Another main activity that has exponentially grown in Boquete is the real estate industry. Close to 20 agencies both local and international have found fertile soil in Boquete. Boquete has become a paradisaic destination for million dollar listings for those looking for high-end luxury places and mountain living.

[ Bericht 17% gewijzigd door El_Matador op 07-04-2014 17:12:12 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138588348
@Krekker

Nee je doet alsof heel veeldat doen en dat is niet waar. Beterom dat handjevol eruit te gooien ipv de rest geregeld te vervelen met een preek.
pi_138588513
Panama is trouwens toch ook niet zo gevaarlijk? Of mis ik wat?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 6 april 2014 @ 21:32:19 #4
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_138588673
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:27 schreef teyn het volgende:
@Krekker

Nee je doet alsof heel veeldat doen en dat is niet waar. Beterom dat handjevol eruit te gooien ipv de rest geregeld te vervelen met een preek.
Maar het verziekt wel het topic. Het gaat om twee vrouwen die vermist zijn. In een niet über gevaarlijk land en geeneens een gevaarlijk gebied in het land. Laten we hopen dat ze gevonden worden.
pi_138588719
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:29 schreef Barbusse het volgende:
Panama is trouwens toch ook niet zo gevaarlijk? Of mis ik wat?
Zie de link net toegevoegd. Wist niet van een avondklok in Panama-stad. Wel erg dik beveiligd en de politie was echt zwaar kudt. Geen prettige stad vond ik.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 6 april 2014 @ 21:34:46 #6
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_138588866
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:29 schreef Barbusse het volgende:
Panama is trouwens toch ook niet zo gevaarlijk? Of mis ik wat?
Hangt volgens mij sterk af v/h gebied waar je gaat:

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/reisadviezen/panama

http://traveltips.usatoday.com/panama-safe-travel-1123.html

-edit
Nvm, spuit 11 hier :P
Krekker is de bom!
pi_138589213
Meh, niet iets wat mij het gevoel geeft dat het onveilig was voor hen in dat gebied.....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 6 april 2014 @ 21:44:07 #8
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_138589554
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:39 schreef Barbusse het volgende:
Meh, niet iets wat mij het gevoel geeft dat het onveilig was voor hen in dat gebied.....
Dat idee heb ik ook niet. Maar ook in gebieden die als veilig bekend staan, 'zelfs' hier in NL verdwijnen wel eens mensen natuurlijk...

Net op het verkeerde moment, op de verkeerde plek, net even pech hebben, etc...

Maar goed, we hebben geen idee wat er in dit geval aan de hand is, dus niks meer dan pure speculatie.
Krekker is de bom!
  zondag 6 april 2014 @ 21:44:39 #9
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_138589577
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:39 schreef Barbusse het volgende:
Meh, niet iets wat mij het gevoel geeft dat het onveilig was voor hen in dat gebied.....
Nope. Maar het bekt natuurlijk lekker, twee jonge vrouwen van 25 in een land dat gevaarlijke gebieden kent. Die moeten wel dom en naïef zijn geweest en op één of andere zelfontdekking. Domme pech? Nee bestaat niet.
pi_138589757
Tsja sommigen hebben graag een oordeel en hebbenndaar geen argumenten voor nodig. Vraag me af of daar soort mensen uberhaupt een reis naar Noord- (negeer Canada) Midden- of Zuid-Amerika zien zitten of je echt net zo goed naar Engeland, Spanje of Portugal kan gaan
  zondag 6 april 2014 @ 21:48:59 #11
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138589833
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:44 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Nope. Maar het bekt natuurlijk lekker, twee jonge vrouwen van 25 21 en 22 in een land dat gevaarlijke gebieden kent. Die moeten wel dom en naïef zijn geweest en op één of andere zelfontdekking. Domme pech? Nee bestaat niet.
pi_138590194
Ik denk dat deze meiden wel eerder gevonden worden dan dat vliegtuig.. kunnen we nog ergens op een kaartje de plek aangeven waar we denken dat ze zijn? :+
  zondag 6 april 2014 @ 21:58:05 #13
58560 Oksel
Gezellig.
pi_138590417
Ik gok.. ontvoering, verkrachting, lichamen worden binnen week gevonden.

Aan de andere kant; het zijn vrouwen. Verdwalen is dus ook wel grote kans.

Nouja, ik laat het nog even bezinken.
pi_138590490
Ik denk:
• ongelukkig gevallen en zwaargewond geraakt, kunnen nog leven
• gebeten door een slang, spin, insect, jagoear, etc.
• onderkoeld geraakt door de ijskoude nachten
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138590692
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 21:47 schreef opgebaarde het volgende:
Tsja sommigen hebben graag een oordeel en hebbenndaar geen argumenten voor nodig. Vraag me af of daar soort mensen uberhaupt een reis naar Noord- (negeer Canada) Midden- of Zuid-Amerika zien zitten of je echt net zo goed naar Engeland, Spanje of Portugal kan gaan
Als ik moet afgaan op de negatieve verhalen die ik heb gehoord is Zuid-Europa erg onveilig. Alle berovingen onder bedreigingen van mes of een pistool, waarvan ik heb gehoord in mijn kennisenkring, zijn gebeurd in Brussel, Parijs Spanje en Italie.

Ik ben zelf wel op veel plaatsen geweest, en m'n zakken zijn al wat keren gerold en soms werd ik wel eens aangekeken van 'je kan beter omdraaien'. In armere landen kom je in de problemen als je je echt gaat bemoeien met de mensen daar en zeker op politiek vlak. Als toerist niet, je bent veelal een ATM, wat soms wat letterlijk wordt genomen, maar verkrachtingen als je met z'n tweeën bent lijkt me niet automatisch iets 'van daar' :{.

Deze dames gingen toch ook Hiken? Als dat zo'n vanuit een lokaal hostel georganiseerde hike is kan ik me voorstellen dat dat niet zo veilig is.
pi_138591033
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 22:02 schreef Speculant. het volgende:

[..]

Als ik moet afgaan op de negatieve verhalen die ik heb gehoord is Zuid-Europa erg onveilig. Alle berovingen onder bedreigingen van mes of een pistool, waarvan ik heb gehoord in mijn kennisenkring, zijn gebeurd in Brussel, Parijs Spanje en Italie.

Ik ben zelf wel op veel plaatsen geweest, en m'n zakken zijn al wat keren gerold en soms werd ik wel eens aangekeken van 'je kan beter omdraaien'. In armere landen kom je in de problemen als je je echt gaat bemoeien met de mensen daar en zeker op politiek vlak. Als toerist niet, je bent veelal een ATM, wat soms wat letterlijk wordt genomen, maar verkrachtingen als je met z'n tweeën bent lijkt me niet automatisch iets 'van daar' :{.

Deze dames gingen toch ook Hiken? Als dat zo'n vanuit een lokaal hostel georganiseerde hike is kan ik me voorstellen dat dat niet zo veilig is.
Zie OP. ;)

Wikipedia is niet zo erg betrouwbaar, maar uit dit alles komt absoluut niet het beeld naar voren van zoiets als Taganga, waar ik beroofd ben. Totaal niet. Een ongeluk zit in een kleiner hoekje, vrees ik.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138591585
quote:
11s.gif Op zondag 6 april 2014 21:59 schreef El_Matador het volgende:
Ik denk:
• ongelukkig gevallen en zwaargewond geraakt, kunnen nog leven
• gebeten door een slang, spin, insect, jagoear, etc.
• onderkoeld geraakt door de ijskoude nachten
Zijn gewoon verdwaald en hebben inmiddels een vuurtje gemaakt en een jaguar gevangen en gebakken om te overleven wachtende op de hulptroepen.
pi_138592561
quote:
6s.gif Op zondag 6 april 2014 22:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zie OP. ;)

Wikipedia is niet zo erg betrouwbaar, maar uit dit alles komt absoluut niet het beeld naar voren van zoiets als Taganga, waar ik beroofd ben. Totaal niet. Een ongeluk zit in een kleiner hoekje, vrees ik.
Ben je beroofd ja? Maar goed bij moord en doodslag moet ik eigenlijk altijd denken aan mensen die hun neus te diep staken in lokale aangelegenheden. Met een camera de binnenlanden van Thailand gaan bezoeken op zoek naar de oorsprong van 'sexkinderen' of in Ghana als ngo medewerkster is even uit gaan vertellen dat die kinderen naar school moeten, terwijl je ondertussen in een omgeving van drugssmokkelaars terecht komt. Zolang je toerist bent, en blijft, valt dat grote boze buitenland allemaal wel mee.
pi_138592720
quote:
12s.gif Op zondag 6 april 2014 21:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nee inderdaad, mensen raken nooit verdwaald. :')
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_138593037
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 22:32 schreef Speculant. het volgende:

[..]

Ben je beroofd ja?
Zie verhaal "Mijn rode Pumas zijn mijn leven waard" in mn fobo. ;)

quote:
Maar goed bij moord en doodslag moet ik eigenlijk altijd denken aan mensen die hun neus te diep staken in lokale aangelegenheden. Met een camera de binnenlanden van Thailand gaan bezoeken op zoek naar de oorsprong van 'sexkinderen' of in Ghana als ngo medewerkster is even uit gaan vertellen dat die kinderen naar school moeten, terwijl je ondertussen in een omgeving van drugssmokkelaars terecht komt. Zolang je toerist bent, en blijft, valt dat grote boze buitenland allemaal wel mee.
Helemaal waar. ^O^
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 6 april 2014 @ 22:50:39 #21
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_138593584
Hoe waren de weersomstandigheden eigenlijk ten tijde van hun verdwijning? Zware regenval / hevige mist?
pi_138593669
Dat dacht ik al: allebei blond...
pi_138593776
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 22:50 schreef Richestorags het volgende:
Hoe waren de weersomstandigheden eigenlijk ten tijde van hun verdwijning? Zware regenval / hevige mist?
Goede vraag. Schijnbaar kan het daar 's nachts wel erg koud worden...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_138593817
quote:
6s.gif Op zondag 6 april 2014 22:39 schreef El_Matador het volgende:
Zie verhaal "Mijn rode Pumas zijn mijn leven waard" in mn fobo.
Waren die schoenen je zoveel waard ja? :P
  zondag 6 april 2014 @ 22:56:47 #25
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_138593889
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:58 schreef Oksel het volgende:
Aan de andere kant; het zijn vrouwen. Verdwalen is dus ook wel grote kans.
_O-

Zullen straks wel opduiken in Mexico of zo.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_138593912
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 22:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Goede vraag. Schijnbaar kan het daar 's nachts wel erg koud worden...

Het klimaat in Panama
Panama, dat met het gelijknamige kanaal een verbindingsweg heeft lopen tussen Caribische Zee en Grote Oceaan, heeft een tropisch klimaat: de temperatuur schommelt weinig en ligt het gehele jaar tussen de 30 en 35°C. Maart en april zijn de warmste maanden. Het regenseizoen loopt van half april tot en met december. Aan de noordkant van Panama valt tweemaal zo veel regen als in het zuiden. Voor een jungletocht in het midden van het land is het droge seizoen de beste tijd. In het natte seizoen zijn veel wegen onbegaanbaar.


http://www.weeronline.nl/Midden-Amerika/Panama/Boquete/4420737

vandaag
24° / 36°
morgen
24° / 34°
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138593986
quote:
6s.gif Op zondag 6 april 2014 22:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]


Het klimaat in Panama
Panama, dat met het gelijknamige kanaal een verbindingsweg heeft lopen tussen Caribische Zee en Grote Oceaan, heeft een tropisch klimaat: de temperatuur schommelt weinig en ligt het gehele jaar tussen de 30 en 35°C. Maart en april zijn de warmste maanden. Het regenseizoen loopt van half april tot en met december. Aan de noordkant van Panama valt tweemaal zo veel regen als in het zuiden. Voor een jungletocht in het midden van het land is het droge seizoen de beste tijd. In het natte seizoen zijn veel wegen onbegaanbaar.


http://www.weeronline.nl/Midden-Amerika/Panama/Boquete/4420737

vandaag
24° / 36°
morgen
24° / 34°
Waarom staat er dan dit in de OP:

quote:
De kou die 's nachts heerst in het gebied vormt volgens de woordvoerder van de hulpdiensten het grootste gevaar voor de vrouwen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_138594010
quote:
5s.gif Op zondag 6 april 2014 22:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Waarom staat er dan dit in de OP:

[..]

bergen ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 6 april 2014 @ 22:59:29 #29
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_138594012
quote:
5s.gif Op zondag 6 april 2014 22:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Waarom staat er dan dit in de OP:

[..]

Omdat die vrouwen de berg op zijn geklommen waarschijnlijk en die weersverwachting voor de grond is?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Forum Admin zondag 6 april 2014 @ 23:00:18 #30
232445 crew  Specularium
pi_138594057
Nette OP weer, Matador.
pi_138594082
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 22:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Omdat die vrouwen de berg op zijn geklommen waarschijnlijk en die weersverwachting voor de grond is?
500 meter bergop bij mij is het 's nachts al 5 - 8 graden kouder (daar rond vriespunt, hier 8-10 graden)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138594092
quote:
5s.gif Op zondag 6 april 2014 22:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Waarom staat er dan dit in de OP:

[..]

Omdat de grote, boze bosIndianen hen dan gaan beroven om hun kleren.
pi_138594100
quote:
15s.gif Op zondag 6 april 2014 22:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

bergen ;)
Ja, dude, dan is je hele reactie op mijn vraag irrelevant natuurlijk :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_138594110
quote:
14s.gif Op zondag 6 april 2014 23:00 schreef Specularium het volgende:
Nette OP weer, Matador.
Dank je. Nu nog up to date houden en daar heb ik niet echt tijd voor. Houd hem in de gaten als je wil.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138594212
quote:
10s.gif Op zondag 6 april 2014 23:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, dude, dan is je hele reactie op mijn vraag irrelevant natuurlijk :')


Achter deze berg op 500 meter van mijn huis is het zo 5-8 graden kouder, nog hoger nog meer... En hier is het overdag 25 en 's nachts 8-10 graden, op slechts 5 graden boven de evenaar... :X

Zoiets als dit:



In Panama is het temperatuursverschil veel groter; 35 graden in het dal en 10 graden bovenop is een koude overgang... :X

Waarom zou je in godsnaam om 15:00 nog de bergen ingaan... zonder kaart?? |:(
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138594559
De wandelroute waarnaar de dames hebben gezocht loopt door tropisch woud, waar bijzondere dieren als jaguars, poemas en tapirs lopen.

Jezus, je bent wel dom als je alleen zo'n route gaat lopen. Als dat zo is.
pi_138594631
quote:
12s.gif Op zondag 6 april 2014 23:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Achter deze berg op 500 meter van mijn huis is het zo 5-8 graden kouder, nog hoger nog meer... En hier is het overdag 25 en 's nachts 8-10 graden, op slechts 5 graden boven de evenaar... :X

Zoiets als dit:

[ afbeelding ]

In Panama is het temperatuursverschil veel groter; 35 graden in het dal en 10 graden bovenop is een koude overgang... :X

Waarom zou je in godsnaam om 15:00 nog de bergen ingaan... zonder kaart?? |:(
Komt doordat de winter net voorbij is.

Bovendien lijkt mij de snel afnemende concentratie zuurstof een groter gevaar naarmate je omhoog klimt, dan dalende temperatuur (omdat het minder snel daalt als het zuurstofgehalte ;) ).
pi_138594752
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 23:09 schreef Fierce. het volgende:
De wandelroute waarnaar de dames hebben gezocht loopt door tropisch woud, waar bijzondere dieren als jaguars, poemas en tapirs lopen.

Jezus, je bent wel dom als je alleen zo'n route gaat lopen. Als dat zo is
Of ze hadden beter een geweer met zich moeten nemen maar ik vrees dat ze voor geen goud een afstormende beer op 5 meter afstand kunnen geraken. :')

Dan maar een reisgids/local mee wat ze niet deden.

Dát was dus wel dom.
  zondag 6 april 2014 @ 23:20:41 #39
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_138595084
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 23:11 schreef teyn het volgende:

[..]

Komt doordat de winter net voorbij is.

Bovendien lijkt mij de snel afnemende concentratie zuurstof een groter gevaar naarmate je omhoog klimt, dan dalende temperatuur (omdat het minder snel daalt als het zuurstofgehalte ;) ).
Panama kent niet dusdanig hoge bergen dat hoogteziekte een probleem gaat vormen toch?
pi_138595118
Jullie beseffen je toch dat met ieder verstrijkende dag zonder resultaat, de kans exponentieel afneemt dat ze levend teruggevonden worden?

Ik wil niet de boodschapper zijn van slecht nieuws maar helaas, het is waar.
  zondag 6 april 2014 @ 23:22:19 #41
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_138595158
Ik kan mij bijna niet meer voorstellen dat deze meiden nog levend teruggevonden worden.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_138595167
Vooral Jaguars kunnen gevaarlijk zijn maar de meiden waren niet alleen en niet klein dus de kans op een aanval is erg klein.
Mijn idee is:

* De weg kwijt geraakt of een ongeluk gehad en wachten op hulp ergens onder een boom.

* Niks niet in het bos, andere toeristen zijn voor hen aangezien en de dames zijn gewoon in de stad na een beroving omgebracht.
pi_138595189
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 23:20 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Panama kent niet dusdanig hoge bergen dat hoogteziekte een probleem gaat vormen toch?
Wat versta je onder hoge bergen want sommigen gaan er wel 4 of 5 km de lucht in.
pi_138595270
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Vooral Jaguars kunnen gevaarlijk zijn maar de meiden waren niet alleen en niet klein dus de kans op een aanval is erg klein.
Mijn idee is:

* De weg kwijt geraakt of een ongeluk gehad en wachten op hulp ergens onder een boom.

* Niks niet in het bos, andere toeristen zijn voor hen aangezien en de dames zijn gewoon in de stad na een beroving omgebracht.
Ze sliepen bij lokale gezinnen, niet in een hostel.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138595276
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 23:23 schreef teyn het volgende:

[..]

Wat versta je onder hoge bergen want sommigen gaan er wel 4 of 5 km de lucht in.
3475 m, zie OP. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138595307
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Vooral Jaguars kunnen gevaarlijk zijn maar de meiden waren niet alleen en niet klein dus de kans op een aanval is erg klein.
Mijn idee is:

* De weg kwijt geraakt of een ongeluk gehad en wachten op hulp ergens onder een boom.

* Niks niet in het bos, andere toeristen zijn voor hen aangezien en de dames zijn gewoon in de stad na een beroving omgebracht.
Maar ik dacht dat Joran opgesloten in Peru zat?
  zondag 6 april 2014 @ 23:26:38 #47
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_138595331
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:21 schreef teyn het volgende:
Jullie beseffen je toch dat met ieder verstrijkende dag zonder resultaat, de kans exponentieel afneemt dat ze levend teruggevonden worden?

Ik wil niet de boodschapper zijn van slecht nieuws maar helaas, het is waar.
Dat beseft iedereen zich. Zeker aangezien er geen losgeld is gevraagd, een ontvoering lijkt dus ook wel uitgesloten. Goed ze kunnen verdwaald zijn. Maar per dag neemt de kans op overleven inderdaad af aangezien ze waarschijnlijk niets van overleven weten :{
pi_138595443
quote:
6s.gif Op zondag 6 april 2014 23:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

3475 m, zie OP. ;)
Dat is een vulkaan terwijl die persoon over bergen wilde vragen.

Ik kan mij voorstellen dat een paar grote jongens onder deze bende 4 km hemelshoog zijn toch?

  zondag 6 april 2014 @ 23:29:37 #49
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_138595458
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 23:23 schreef teyn het volgende:

[..]

Wat versta je onder hoge bergen want sommigen gaan er wel 4 of 5 km de lucht in.
De hoogste berg van Panama is 3.4 km. Hoogteziekte speelt volgens mij pas vanaf 4km. En zij zitten niet op die hoogte. Eerder krijgen ze zoals eerder geopperd last van het feit dat ze misschien niet gekleed zijn op koude 's nachts, mochten ze nog in leven zijn.
  zondag 6 april 2014 @ 23:30:21 #50
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_138595494
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 23:29 schreef teyn het volgende:

[..]

Dat is een vulkaan terwijl die persoon over bergen wilde vragen.

Ik kan mij voorstellen dat een paar grote jongens onder deze bende 4 km hemelshoog zijn toch?

[ afbeelding ]
Nee. Het hoogste punt is die vulkaan.
pi_138595532
quote:
14s.gif Op zondag 6 april 2014 23:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ze sliepen bij lokale gezinnen, niet in een hostel.
Het punt van je post ontgaat mij even, pardon.
pi_138595556
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Vooral Jaguars kunnen gevaarlijk zijn maar de meiden waren niet alleen en niet klein dus de kans op een aanval is erg klein.
Mijn idee is:

* De weg kwijt geraakt of een ongeluk gehad en wachten op hulp ergens onder een boom.

* Niks niet in het bos, andere toeristen zijn voor hen aangezien en de dames zijn gewoon in de stad na een beroving omgebracht.
Waarom zouden ze onder een boom wachten in een onmetelijk grote jungle? Hoe praktisch is het dat burgerzoektochten worden georganiseerd om het gebied uit te kammen? Redelijke kans op vinden?
pi_138595624
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 23:30 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Nee. Het hoogste punt is die vulkaan.
Bevinden die omgevingsbomen zich dan in een dal? in die foto...
pi_138595745
quote:
Ingrid Lommers says:
April 5, 2014 at 10:29 pm
Just one correction: It is NOT that they were going to meet a guide at the trail and the guide never showed up. They were going to hike a bit (just going a bit up and a bit down for the time they would like it… and making sure to be only hiking in daylight)… . that is what we recommendend. And actually, from what Pedro from Casa Pedro says, we should not discard that they never made it to the Pianista Trail and after Casa Pedro wanted to go back home and that we don’t know what happened from that moment. It is also possible that Pedro saw some other girls and that our girls never started ANY hike.
http://www.boqueteguide.com/?p=10976#comments
  zondag 6 april 2014 @ 23:38:31 #55
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_138595837
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 23:33 schreef teyn het volgende:

[..]

Bevinden die omgevingsbomen zich dan in een dal? in die foto...
Die bomen staan in een dal zo te zien ja ;). Anyway a.d.h.v. de hoogtes kan geconcludeerd worden dat temperatuur eerder een probleem voor hen zal zijn dan zuurstof. En enge beesten. En regenval.
pi_138595841
Ja, maar met alle respect. Je gaat toch niet alleen ergens lopen (met z'n tweeën dan) als al die enge beesten daar rondlopen en er een gids wordt aangeraden? Dan ben je gewoon fucking dom. Als dit het geval blijkt te zijn.

Ik had dat echt noooooit gedaan, puur door die enge beesten. Iedere stap die ik dan had genomen, was ik bang geweest om aangevallen te worden door een jaguar ofzo. :')
pi_138595933
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 23:38 schreef Fierce. het volgende:
Ja, maar met alle respect. Je gaat toch niet alleen ergens lopen (met z'n tweeën dan) als al die enge beesten daar rondlopen en er een gids wordt aangeraden? Dan ben je gewoon fucking dom. Als dit het geval blijkt te zijn.

Ik had dat echt noooooit gedaan, puur door die enge beesten. Iedere stap die ik dan had genomen, was ik bang geweest om aangevallen te worden door een jaguar ofzo. :')
Ik wist niet dat jaguars pretty meisjes aanvallen.
pi_138596152
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 23:40 schreef teyn het volgende:

[..]

Ik wist niet dat jaguars pretty meisjes aanvallen.
Je bent in de war met cougars.

Deze Brit is trouwens nog altijd weg voor zover ik begreep in dezelfde omgeving..

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/manchester/8623097.stm
pi_138596270
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:45 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Je bent in de war met cougars.

Deze Brit is trouwens nog altijd weg voor zover ik begreep in dezelfde omgeving..

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/manchester/8623097.stm
Er werd niet eens zoveel heisa over hem gemaakt. Komt het doordat hij een lelijke man is? ipv een mooi meisje?

Wat een hypocriete vertoning weer des volks.
pi_138596476
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 23:48 schreef teyn het volgende:

[..]

Er werd niet eens zoveel heisa over hem gemaakt. Komt het doordat hij een lelijke man is? ipv een mooi meisje?

Wat een hypocriete vertoning weer des volks.
Ja, en... er raken zoveel Britten kwijt in verhouding met Nederlanders...
pi_138596543
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 23:40 schreef teyn het volgende:

[..]

Ik wist niet dat jaguars pretty meisjes aanvallen.
Ik weet het niet, zijn wel enge beesten. Misschien kijk ik teveel enge films, maar ik had het nooit gedaan zonder gids. In Nederland heb je soms van die bossen waar van die koe-achtige beesten zijn, die kunnen ook wel eens bozig worden. Ga ik ook nooit langs ofzo. :')
pi_138596653
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 23:48 schreef teyn het volgende:

[..]

Er werd niet eens zoveel heisa over hem gemaakt. Komt het doordat hij een lelijke man is? ipv een mooi meisje?

Wat een hypocriete vertoning weer des volks.
Nee, omdat het twee Nederlanders zijn. Nederlandse mensen interesseert het minder wat er met een Brit aan de hand is. Logisch toch? Er raken zoveel mensen vermist. Verder heeft het weinig met uiterlijk of geslacht te maken, zo prachtigmooi zijn ze niet. Alleen wel Nederlands.
pi_138597569
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 23:57 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Nee, omdat het twee Nederlanders zijn. Nederlandse mensen interesseert het minder wat er met een Brit aan de hand is. Logisch toch? Er raken zoveel mensen vermist. Verder heeft het weinig met uiterlijk of geslacht te maken, zo prachtigmooi zijn ze niet. Alleen wel Nederlands.
Werd er dan in Brittannië wel heisa over hem gemaakt?
pi_138597600
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:52 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ja, en... er raken zoveel Britten kwijt in verhouding met Nederlanders...
Er zijn ook in verhouding veel meer Britten op deze aardbol.
pi_138599215
Een ouderwetse el mata OP. Kudos!
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138599237
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 01:23 schreef eight het volgende:
Een ouderwetse el mata OP. Kudos!
Gracias. :@
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138600376
Jaguars zijn toch schuwe dieren die in hun eentje leven in het oerwoud?
Die gaan echt geen twee vrouwen aanvallen. :')

Denk toch eerder aan een ongeluk. Verdwaald, uitgegleden, onderkoeld....
En met een beetje pech zijn hun lichamen in zo'n tropisch klimaat zo vergaan.
pi_138600471
quote:
10s.gif Op zondag 6 april 2014 23:54 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Ik weet het niet, zijn wel enge beesten. Misschien kijk ik teveel enge films, maar ik had het nooit gedaan zonder gids. In Nederland heb je soms van die bossen waar van die koe-achtige beesten zijn, die kunnen ook wel eens bozig worden. Ga ik ook nooit langs ofzo. :')
Schotse Hooglanders. Een keer op Texel één kwaad achter me aangerend. Toen was ik al bang.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nielsch op 07-04-2014 08:03:28 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 7 april 2014 @ 07:20:15 #69
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_138600479
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:21 schreef teyn het volgende:
Jullie beseffen je toch dat met ieder verstrijkende dag zonder resultaat, de kans exponentieel afneemt dat ze levend teruggevonden worden?

Ik wil niet de boodschapper zijn van slecht nieuws maar helaas, het is waar.
Ze zijn al zo dood als een pier natuurlijk. Mensen die nog hopen op een goede afloop, daar heb ik medelijden mee, het is tegen beter weten in.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_138600485
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 07:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ze zijn al zo dood als een pier natuurlijk. Mensen die nog hopen op een goede afloop, daar heb ik medelijden mee, het is tegen beter weten in.
Kan me voorstellen dat familie en vrienden de hoop wel blijven houden.
pi_138600489
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 07:17 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Schotse Hooglanders. Een keer op Texel één kwad achter me aangerend. Toen was ik al bang.
Haha. Wij in zuid-limburg toen we door een weiland liepen ineens achterna gezeten door een boze stier. :D
pi_138600666
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 07:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ze zijn al zo dood als een pier natuurlijk. Mensen die nog hopen op een goede afloop, daar heb ik medelijden mee, het is tegen beter weten in.
je weet het niet, kan best dat ze ontvoerd zijn en ergens vastgehouden worden
There are only 151 Pokémon.
  maandag 7 april 2014 @ 07:50:16 #73
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_138600673
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 07:49 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

je weet het niet, kan best dat ze ontvoerd zijn en ergens vastgehouden worden
Neuh.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_138600689
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 07:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Neuh.
Die meiden zijn een hoop waard. Ik geloof niet zomaar in een ontvoering, maar in dat geval lijkt me juist dat ze nog leven.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 7 april 2014 @ 08:00:45 #75
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_138600745
quote:
6s.gif Op maandag 7 april 2014 07:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die meiden zijn een hoop waard. Ik geloof niet zomaar in een ontvoering, maar in dat geval lijkt me juist dat ze nog leven.
Normaliter zou ik een weddenschap afsluiten maar dat lijkt me hier niet op zijn plek.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_138600797
quote:
6s.gif Op maandag 7 april 2014 07:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die meiden zijn een hoop waard. Ik geloof niet zomaar in een ontvoering, maar in dat geval lijkt me juist dat ze nog leven.
2500 euro om precies te zijn. Niet bepaald een fortuin.
  maandag 7 april 2014 @ 08:37:58 #77
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_138601023
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 08:07 schreef Zinedinho het volgende:

[..]

2500 euro om precies te zijn. Niet bepaald een fortuin.
In Nederland niet nee
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 7 april 2014 @ 08:58:10 #78
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_138601313
quote:
10s.gif Op zondag 6 april 2014 23:54 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Ik weet het niet, zijn wel enge beesten. Misschien kijk ik teveel enge films, maar ik had het nooit gedaan zonder gids. In Nederland heb je soms van die bossen waar van die koe-achtige beesten zijn, die kunnen ook wel eens bozig worden. Ga ik ook nooit langs ofzo. :')
Onderzoekers moeten weken zoeken naar een glimp van een Jaguar, nu ineens zouden twee personen zijn aangevallen door een Jaguar? Dan zou dat beest wel heel erg uitgehongerd moeten zijn en dan nog zou deze met één prooi al meer dan genoeg hebben om weer enkele dagen door te komen, dat zou niet verklaren dat er twee personen weg zijn. Nee, dat lijkt me niet bepaald een plausibele verklaring. In Maleisië ook rondgelopen in een jungle waar tijgers zitten, onze gids zei al: "die tijger ruikt je Hugo Boss al van kilometers afstand en maakt zich snel uit de voeten" Datzelfde geldt ook voor Jaguars en al helemaal als je met z'n tweeën bent.
Don't let my username fool you...
  maandag 7 april 2014 @ 09:35:09 #79
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_138601934
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 08:58 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Onderzoekers moeten weken zoeken naar een glimp van een Jaguar, nu ineens zouden twee personen zijn aangevallen door een Jaguar? Dan zou dat beest wel heel erg uitgehongerd moeten zijn en dan nog zou deze met één prooi al meer dan genoeg hebben om weer enkele dagen door te komen, dat zou niet verklaren dat er twee personen weg zijn. Nee, dat lijkt me niet bepaald een plausibele verklaring. In Maleisië ook rondgelopen in een jungle waar tijgers zitten, onze gids zei al: "die tijger ruikt je Hugo Boss al van kilometers afstand en maakt zich snel uit de voeten" Datzelfde geldt ook voor Jaguars en al helemaal als je met z'n tweeën bent.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant zoek maar eens filmpjes op Youtube over Jaguars die alligators en anaconda's te grazen nemen en niet de minste. Als ze hongerig zijn... maar twee tegelijk is ook weer een beetje veel van het goede ja.
pi_138602571
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 09:35 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Aan de ene kant wel, aan de andere kant zoek maar eens filmpjes op Youtube over Jaguars die alligators en anaconda's te grazen nemen en niet de minste. Als ze hongerig zijn... maar twee tegelijk is ook weer een beetje veel van het goede ja.
Ben je niet in de war met tijgers of poema's?
  maandag 7 april 2014 @ 11:09:49 #81
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_138603960
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 10:08 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ben je niet in de war met tijgers of poema's?
Nee.


Maar lijkt me ook sterk dat ze zijn aangevallen door een dier.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  maandag 7 april 2014 @ 11:28:59 #82
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_138604441
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 09:35 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Aan de ene kant wel, aan de andere kant zoek maar eens filmpjes op Youtube over Jaguars die alligators en anaconda's te grazen nemen en niet de minste. Als ze hongerig zijn... maar twee tegelijk is ook weer een beetje veel van het goede ja.
Tja, en alle "jaguar encounters" (google er maar eens op) die ik gevonden heb waren van mensen die alleen waren. Nooit met z'n tweeën of meerdere personen. Ik heb zelfs geen geval kunnen vinden van een aanval op mensen.
Don't let my username fool you...
pi_138605049
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 08:07 schreef Zinedinho het volgende:

[..]

2500 euro om precies te zijn. Niet bepaald een fortuin.
2500 dollar zelfs
  maandag 7 april 2014 @ 12:12:48 #84
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_138605573
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:28 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Tja, en alle "jaguar encounters" (google er maar eens op) die ik gevonden heb waren van mensen die alleen waren. Nooit met z'n tweeën of meerdere personen. Ik heb zelfs geen geval kunnen vinden van een aanval op mensen.
Maar het kan voorkomen. Zelfs bij de minder krachtige poema al gebeurd. Het is onwaarschijnlijk maar niet onmogelijk.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_138605704
De kans op een ontmoeting met een giftige slang of schorpioen(komen die daar voor?) lijkt mij opzich groter.
  maandag 7 april 2014 @ 13:03:37 #86
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_138607289
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 12:12 schreef Dven het volgende:

[..]

Maar het kan voorkomen. Zelfs bij de minder krachtige poema al gebeurd. Het is onwaarschijnlijk maar niet onmogelijk.
Maar poema's zijn toch wat minder schuw wat dat betreft.

Ook giftige slangen zie je zo vaak niet, je kunt maanden door de jungle lopen zonder er een te zien. Ze zijn er trouwens wel ;)
Don't let my username fool you...
pi_138607892
Persoonlijk denk ik dat de gevaren voor twee onervaren bergwandelaars hem eerder zit aan een gebrek aan kennis over weer(somslag), onvoldoende proviand/water, omgeving niet op de hoogte gesteld en het ontbreken van degelijk materiaal (regenkleding, goede schoenen e.d.) dan in poema's en andere dieren. En dat geldt overal en niet alleen maar in Panama, denk maar aan die vrouw die een aantal zomers terug was verdwenen in Spanje omdat ze verdwaald was.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_138608080
Ik denk niet dat dit verhaal goed afloopt... :{
pi_138611501
Ik denk het ook niet. Die blonde is best lekker. Weet een jager in het bos wel raad mee.
  maandag 7 april 2014 @ 14:56:57 #90
425296 Iniesta8
PSV EINDHOVEN
pi_138611532
Ik zou ze doen
pi_138611698
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 14:56 schreef Iniesta8 het volgende:
Ik zou ze doen
Die Lisanne zeker en denk dat 99% van mannelijk Panama er ook zo over denkt.
pi_138611827
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:57 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

2500 dollar zelfs
Misschien houden ze het bewust laag om ontvoeringen in de toekomst te voorkomen. Als het mijn dochter/broer was zou ik er 5000 bovenop leggen. Ik weet nog niet waar ik die vandaan haal, maar dat zou me lukken.
pi_138612223
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:04 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Misschien houden ze het bewust laag om ontvoeringen in de toekomst te voorkomen. Als het mijn dochter/broer was zou ik er 5000 bovenop leggen. Ik weet nog niet waar ik die vandaan haal, maar dat zou me lukken.
En wat heb je daar aan dan ?
  maandag 7 april 2014 @ 15:17:09 #94
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_138612231
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:03 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Maar poema's zijn toch wat minder schuw wat dat betreft.

Ook giftige slangen zie je zo vaak niet, je kunt maanden door de jungle lopen zonder er een te zien. Ze zijn er trouwens wel ;)
Is zo. Maar waar die dieren voorkomen mag je een noodlottig treffen nooit uitsluiten. Ben afvallen heb je ook zelden maar toxh is er hier een tijd geleden ook iemand gedood Door een beer. Je moet maar net de verkeerde op het verkeerde moment treffen. Maar de kans op een dierenaanval is natuurlijk klein in vergelijking met een ander ongeval of enig menselijk handelen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_138612789
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik denk dat deze meiden wel eerder gevonden worden dan dat vliegtuig.. kunnen we nog ergens op een kaartje de plek aangeven waar we denken dat ze zijn? :+
Zenden hun dozen straling uit? :+
pi_138613003
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 15:17 schreef Dven het volgende:

[..]

Is zo. Maar waar die dieren voorkomen mag je een noodlottig treffen nooit uitsluiten. Ben afvallen heb je ook zelden maar toxh is er hier een tijd geleden ook iemand gedood Door een beer. Je moet maar net de verkeerde op het verkeerde moment treffen. Maar de kans op een dierenaanval is natuurlijk klein in vergelijking met een ander ongeval of enig menselijk handelen
Ja, maar twee mensen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 7 april 2014 @ 15:38:59 #97
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_138613068
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:36 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja, maar twee mensen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt nog minder vaak voor maar de kans mag je simpelweg niet uitsluiten. Liggen ze ergens buiten mochten ze niet leven dan zullen ze sowieso lastig te herkennen zijn. De natuur doet zijn werk wel ;(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_138613164
Vroeger had je zo'n serie op Discovery "I shoudn't be alive" daarin had je soms wel mensen die heel lang verdwaald waren en toch nog gevonden werden, half uitgedroogd en meer dan dood dan levend soms.

Maar ja, dat is hier vast niet het geval vrees ik.
٩๏̯͡๏)۶
pi_138613177
In dat geval zullen ze toch zeker wel schoenen/kleding vinden? :{
pi_138613211
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 08:07 schreef Zinedinho het volgende:

[..]

2500 dollar om precies te zijn. Niet bepaald een fortuin.
Nee, dat zijn ze niet waard voor de ontvoerders, dat is de beloning van de taalschool, een flink bedrag lijkt me zo.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138613220
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:41 schreef Molline het volgende:
In dat geval zullen ze toch zeker wel schoenen/kleding vinden? :{
Vergaat dat ook niet snel met dat klimaat?
pi_138613282
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:43 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Vergaat dat ook niet snel met dat klimaat?
Welk klimaat precies?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138613391
quote:
6s.gif Op maandag 7 april 2014 15:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Welk klimaat precies?
Tropisch. Dus hitte en hoge luchtvochtigheid
pi_138613471
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:48 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Tropisch. Dus hitte en hoge luchtvochtigheid
In de dalen wel, maar vermoed wordt dat ze juist de berg opgingen. Oh en een lijk ben je niet in 1 week kwijt ofzo.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138614016
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 15:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

En wat heb je daar aan dan ?
Extra incentive voor iemand om te laten weten waar ze zijn.
pi_138614077
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:05 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Extra incentive voor iemand om te laten weten waar ze zijn.
Nu krijgen ze ook al geld... vraag me af of 5k zo'n groot verschil maakt. Iemand die wat te verbergen heeft, houdt zijn mond ook voor 5k extra wel en iemand die dat niet heeft, zal voor 2.5k ook wel praten toch ?
pi_138614658
Ik zou het zonder twijfel er bovenop doen als het mijn zus of dochter was, maar ja eenmaal in die situatie doet misschien iedereen iets anders.
pi_138614711
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:20 schreef Poolbal het volgende:
Ik zou het zonder twijfel er bovenop doen als het mijn zus of dochter was, maar ja eenmaal in die situatie doet misschien iedereen iets anders.
Denk dat je het beter kunt steken in de zoektocht.
pi_138616291
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 08:58 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Onderzoekers moeten weken zoeken naar een glimp van een Jaguar, nu ineens zouden twee personen zijn aangevallen door een Jaguar? Dan zou dat beest wel heel erg uitgehongerd moeten zijn en dan nog zou deze met één prooi al meer dan genoeg hebben om weer enkele dagen door te komen, dat zou niet verklaren dat er twee personen weg zijn. Nee, dat lijkt me niet bepaald een plausibele verklaring. In Maleisië ook rondgelopen in een jungle waar tijgers zitten, onze gids zei al: "die tijger ruikt je Hugo Boss al van kilometers afstand en maakt zich snel uit de voeten" Datzelfde geldt ook voor Jaguars en al helemaal als je met z'n tweeën bent.
Ik zeg nergens dat ze zijn aangevallen door een jaguar ( :') ), maar wel dat ik nooooit zonder gids op pad zou gaan. Alleen al door het idee dat er enge beesten zoals jaguars rondlopen vind ik het angstaanjagend.
pi_138616343
Huur 100 mensen in van de lokale padvinderij en indianen voor zeg 30$ per dag en loof een beloning uit voor de vinder van zeg 1000$.
Dat zou ik iniedergeval een paar weken proberen als ik bij de familie hoorde.

Die kosten zijn best te dragen voor een gemiddelde Nederlandse familie.
pi_138616437
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 16:56 schreef Fierce. het volgende:
maar wel dat ik nooooit zonder gids op pad zou gaan. Alleen al door het idee dat er enge beesten zoals jaguars rondlopen vind ik het angstaanjagend.
Gelukkig zijn er ook mensen met minder angst. Die brengen de wereld verder.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138616521
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 06:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Jaguars zijn toch schuwe dieren die in hun eentje leven in het oerwoud?
Die gaan echt geen twee vrouwen aanvallen. :')

Denk toch eerder aan een ongeluk. Verdwaald, uitgegleden, onderkoeld....
En met een beetje pech zijn hun lichamen in zo'n tropisch klimaat zo vergaan.
Niemand hier zegt ook dat ze zijn aangevallen door jaguars. Altijd grappig hoe mensen posts verdraaien.
pi_138616608
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 16:56 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat ze zijn aangevallen door een jaguar ( :') ), maar wel dat ik nooooit zonder gids op pad zou gaan. Alleen al door het idee dat er enge beesten zoals jaguars rondlopen vind ik het angstaanjagend.
Gewoon lekker thuis blijven dan en ook de dierentuin mijden. ^O^
pi_138616656
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 07:17 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Schotse Hooglanders. Een keer op Texel één kwaad achter me aangerend. Toen was ik al bang.
Oja! Hahaha wtf, lijkt mij ook angstaanjagend. :')
  maandag 7 april 2014 @ 17:05:46 #115
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_138616751
Er zijn van die mensen die hun levenlang niet uit hun dorp komen en er zijn globale mercenaries. De rest zit er tussenin, maar in dit topic zitten wel veel mensen die dichterbij de nooit-hun-dorp-zullen-verlaten groep.
reset
pi_138617153
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:05 schreef Individual het volgende:
Er zijn van die mensen die hun levenlang niet uit hun dorp komen en er zijn globale mercenaries. De rest zit er tussenin, maar in dit topic zitten wel veel mensen die dichterbij de nooit-hun-dorp-zullen-verlaten groep.
Exact. Je kunt uiteraard op basis van een paar posts zien of iemand in Schubbekutteveen woont en daar nooit weggaat en of iemand nooit reist/gaat reizen enzo.
pi_138617266
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 17:15 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Exact. Je kunt uiteraard op basis van een paar posts zien of iemand in Schubbekutteveen woont en daar nooit weggaat en of iemand nooit reist/gaat reizen enzo.
Nou, bij een aantal is dat na één post al wel duidelijk..
  maandag 7 april 2014 @ 17:33:05 #118
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_138617947
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 16:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er ook mensen met minder angst. Die brengen de wereld verder.
Ik moet zeggen dat het idee van dodelijke beesten mij ook niet zo aanstaat. Ik weet nog wel dat ik een keer ging duiken en mijn buddy ineens een zwart-wit gestreepte zeeslang om zijn arm had zitten (zeer giftig). Ook kwam er tijdens het pissen onder een palmboom een slang uit de boom gesprongen. Daarna was ik toch wat alerter ;)

Van de zomer was ik bijna aangevallen door een straathond in Bosnië, Sarajevo stikt van de straathonden. Gelukkig had ik al een rotsblok in mijn handen toen die grommend kwam aangelopen en bleef het bij dreigen. Maar ik voelde me daarna een stuk minder relaxed om langs al die straathonden te lopen daar :{ Ja je maakt nog eens wat mee als je je zolderkamertje uitkomt :P Ach ik ben er nog :Y
  maandag 7 april 2014 @ 17:53:10 #119
117098 Hathor
Effe niet
pi_138618599
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:33 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat het idee van dodelijke beesten mij ook niet zo aanstaat. Ik weet nog wel dat ik een keer ging duiken en mijn buddy ineens een zwart-wit gestreepte zeeslang om zijn arm had zitten (zeer giftig). Ook kwam er tijdens het pissen onder een palmboom een slang uit de boom gesprongen. Daarna was ik toch wat alerter ;)

Van de zomer was ik bijna aangevallen door een straathond in Bosnië, Sarajevo stikt van de straathonden. Gelukkig had ik al een rotsblok in mijn handen toen die grommend kwam aangelopen en bleef het bij dreigen. Maar ik voelde me daarna een stuk minder relaxed om langs al die straathonden te lopen daar :{ Ja je maakt nog eens wat mee als je je zolderkamertje uitkomt :P Ach ik ben er nog :Y
Wat zou jij het op je zenuwen hebben in Australie zeg. :') Meer als 125 soorten dodelijke critters daar, je kan daar s' ochtends niet eens je pantoffels aantrekken zonder ze eerst effe op zijn kop uit te schudden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 7 april 2014 @ 17:54:48 #120
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_138618657
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat zou jij het op je zenuwen hebben in Australie zeg. :') Meer als 125 soorten dodelijke critters daar, je kan daar s' ochtends niet eens je pantoffels aantrekken zonder ze eerst effe op zijn kop uit te schudden.
Ach ik krijg er niet de zenuwen van hoor, maar ik loop ook niet op mijn blote voeten overal rond :P

Er zit een verschil tussen iets niet fijn vinden en ergens de zenuwen van krijgen. Dat besef je hopelijk ook wel toch ;)
  maandag 7 april 2014 @ 17:57:41 #121
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138618752
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat zou jij het op je zenuwen hebben in Australie zeg. :') Meer als 125 soorten dodelijke critters daar, je kan daar s' ochtends niet eens je pantoffels aantrekken zonder ze eerst effe op zijn kop uit te schudden.
ik zeg eerlijk: dat heb ik liever niet :{
Maar goed, soms weeg je wat voors en tegens af en neem je zoiets maar op de koop toe.
pi_138619211
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat zou jij het op je zenuwen hebben in Australie zeg. :') Meer als 125 soorten dodelijke critters daar, je kan daar s' ochtends niet eens je pantoffels aantrekken zonder ze eerst effe op zijn kop uit te schudden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_138619746
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 16:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er ook mensen met minder angst. Die brengen de wereld verder.
Als ze tenminste niet spoorloos verdwijnen of liefdevol worden opgenomen in de hoerenkast van een lokale drugsbaron (met leuk haar).
  maandag 7 april 2014 @ 18:28:41 #124
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_138619805
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:26 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Als ze tenminste niet spoorloos verdwijnen of liefdevol worden opgenomen in de hoerenkast van een lokale drugsbaron (met leuk haar).
Juist. Overmoedig zijn brengt je ook niet ver. Net als overdreven bang. Je moet ertussenin zitten.
  maandag 7 april 2014 @ 19:07:21 #125
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_138621359
reset
pi_138621827
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:26 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Als ze tenminste niet spoorloos verdwijnen of liefdevol worden opgenomen in de hoerenkast van een lokale drugsbaron (met leuk haar).
Die blonde zal daar overuren draaien :Y
pi_138631318
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 14:56 schreef Iniesta8 het volgende:
Ik zou ze doen
Ik niet.. vrouwen van 1.84.. neuh
pi_138632169
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:06 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik niet.. vrouwen van 1.84.. neuh
Dus we kunnen het wél eens zijn.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138632296
quote:
10s.gif Op maandag 7 april 2014 22:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dus we kunnen het wél eens zijn.
Zeker.. ^O^
  Miss 200.000.000! maandag 7 april 2014 @ 22:23:48 #130
367000 roos94
pi_138632335
Bijna een week al. Niet pluis.
pi_138632383
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:23 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zeker.. ^O^
Hoop pooierbendes zijn natuurlijk in Latijns-Amerika actief. Die vrouwen zijn hen een hoop waard. Als ze ontvoerd zijn (wat ik niet geloof na die plek een beetje te zien zo op internet), leven ze nog.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138632625
quote:
12s.gif Op maandag 7 april 2014 22:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoop pooierbendes zijn natuurlijk in Latijns-Amerika actief. Die vrouwen zijn hen een hoop waard. Als ze ontvoerd zijn (wat ik niet geloof na die plek een beetje te zien zo op internet), leven ze nog.
Ik ga voor de meest simpele oplossing van het raadsel: verdwaald en een ongeluk gekregen. Bij dat vliegtuig zat ik ook op de minst spannende theorie en dat lijkt wel te kloppen.
pi_138632662
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:29 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik ga voor de meest simpele oplossing van het raadsel: verdwaald en een ongeluk gekregen. Bij dat vliegtuig zat ik ook op de minst spannende theorie en dat lijkt wel te kloppen.
Dat denk ik ook. Ergens vanaf gegleden o.i.d.

Dat vliegtuig weten we nog niks van. :?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138632764
quote:
12s.gif Op maandag 7 april 2014 22:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat vliegtuig weten we nog niks van. :?
Nou hij is toch naar het zuiden gevlogen en ergens in de Indische oceaan naar beneden gekomen.. alleen de toedracht is nog onduidelijk ja.
pi_138632801
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:32 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Nou hij is toch naar het zuiden gevlogen en ergens in de Indische oceaan naar beneden gekomen.. alleen de toedracht is nog onduidelijk ja.
Daar is nog 0 zekerheid over. Er is nog geen brokstukje gevonden. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138633347
quote:
12s.gif Op maandag 7 april 2014 22:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daar is nog 0 zekerheid over. Er is nog geen brokstukje gevonden. ;)
Kans is groot dat ie nog rondvliegt.
  maandag 7 april 2014 @ 23:14:17 #137
117098 Hathor
Effe niet
pi_138634598
quote:
12s.gif Op maandag 7 april 2014 22:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daar is nog 0 zekerheid over. Er is nog geen brokstukje gevonden. ;)
Wel al 3 keer een signaal opgepikt door verschillende schepen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_138634618
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wel al 3 keer een signaal opgepikt door verschillende schepen.
Ik geloof het pas als ik die spleetogen boven water zie.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 7 april 2014 @ 23:18:50 #139
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_138634802
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:29 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik ga voor de meest simpele oplossing van het raadsel: verdwaald en een ongeluk gekregen. Bij dat vliegtuig zat ik ook op de minst spannende theorie en dat lijkt wel te kloppen.
Een ongeluk hoeft niet samen te gaan met verdwaald toch? Als je zonder eten en drinken dagenlang in de jungle/bergen zit ga je vanzelf dood.
  maandag 7 april 2014 @ 23:19:59 #140
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138634848
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kans is groot dat ie nog rondvliegt.
Niet echt.. ;( Of wel, maar dan als spookvliegtuig. De Vliegende Indiër oid
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 7 april 2014 @ 23:27:07 #141
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_138635153
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 23:19 schreef richolio het volgende:

[..]

Niet echt.. ;( Of wel, maar dan als spookvliegtuig. De Vliegende Indiër oid
Klinkt als een Efteling attractie.
pi_138637110
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kans is groot dat ie nog rondvliegt.
Met een solar sail zeker.
pi_138638770
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:26 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Als ze tenminste niet spoorloos verdwijnen of liefdevol worden opgenomen in de hoerenkast van een lokale drugsbaron (met leuk haar).
HEL op aarde voor deze meiden
pi_138657460
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 08:07 schreef Zinedinho het volgende:

[..]

2500 euro om precies te zijn. Niet bepaald een fortuin.
Uh, ja, of als speelgoed aan 1 of andere drugsbaron verkopen.
  dinsdag 8 april 2014 @ 18:33:33 #145
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138659092
Zoeken naar vrouwen Panama wordt politiewerk
De zoektocht in Panama naar de twee verdwenen Nederlandse vrouwen wordt vooral het werk van de nationale politie en recherche.

Dit zei de chef van Sinaproc, de burgerbescherming, Arturo Alvarado dinsdag. Het is dinsdag een week geleden dat de twee in het westen van Panama verdwenen.

Alvarado's gespecialiseerde speurders hebben in het oerwoud geen spoor gevonden van Kris Kremers (21) en Lisanne Froon (22). Ze hebben al meer dan 25 routes onderzocht die de vrouwen in het oerwoud rond het plaatsje Boquete hebben kunnen nemen, maar vergeefs.

Het wordt daarom volgens Alvarado het werk van de politie die andere theorieën over wat er gebeurd kan zijn, moet onderzoeken. De specialisten van Sinaporc hebben ''alle zones waar de vrouwen zouden kunnen zijn, uitgekamd'', zei Alvarado volgens Panamese media over het gebied rond Boquete.

nu.nl
pi_138660585
Dus nu gaan ze alle bordelen aflopen....
pi_138662748
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:11 schreef Halcon het volgende:
Dus nu gaan ze alle bordelen aflopen....
Iemand moet het doen ;(


Tanja Nijmeijer heeft wellicht ook wel contacten in die regionen, amnesty regelen dus in ruil voor hulp!
pi_138666306
Wat ik vreemd vond aan dit verhaal was waarom twee jonge meiden Spaans gaan leren in fucking Panama. Kun je dat niet gewoon in Spanje doen? lijkt me een heel stuk veiliger.
pi_138666455
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:55 schreef MakkieR het volgende:
Wat ik vreemd vond aan dit verhaal was waarom twee jonge meiden Spaans gaan leren in fucking Panama. Kun je dat niet gewoon in Spanje doen? lijkt me een heel stuk veiliger.
Dat doen wel meer mensen in Midden- of Zuid-Amerika.

Spanje.... kan Ingrid Visser over meepraten :')
  dinsdag 8 april 2014 @ 21:33:56 #150
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_138668817
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:55 schreef MakkieR het volgende:
Wat ik vreemd vond aan dit verhaal was waarom twee jonge meiden Spaans gaan leren in fucking Panama. Kun je dat niet gewoon in Spanje doen? lijkt me een heel stuk veiliger.
Misschien kun je, behalve woon-/werkverkeer, beter helemaal de straat niet opgaan. Thuis op je zolderkamertje kun je toch ook gewoon overleven, stuk veiliger ook.
Krekker is de bom!
  dinsdag 8 april 2014 @ 23:02:23 #151
127966 Marrije
ja, met dubbel r
  woensdag 9 april 2014 @ 07:05:45 #152
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_138679525
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:55 schreef MakkieR het volgende:
Wat ik vreemd vond aan dit verhaal was waarom twee jonge meiden Spaans gaan leren in fucking Panama. Kun je dat niet gewoon in Spanje doen? lijkt me een heel stuk veiliger.
Nee joh. Gewoon lekker op je zolderkamertje met een LOI-cursusje. Veeeeeeeeeeel veiliger joh.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_138679586
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:55 schreef MakkieR het volgende:
Wat ik vreemd vond aan dit verhaal was waarom twee jonge meiden Spaans gaan leren in fucking Panama. Kun je dat niet gewoon in Spanje doen? lijkt me een heel stuk veiliger.
:')
pi_138679595
quote:
Van een berg gedonderd en dood.

Zo is een vriendin van me ook omgekomen. :{
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138679608
Ik denk dat ze onder een vermiste Boeing liggen.
pi_138698144
Er is nu bekend dat ze zijn gezien met twee mannen:
http://www.powned.tv/nieu(...)ontbeten_met_jo.html
ADHD-C
  woensdag 9 april 2014 @ 19:01:09 #157
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_138698444
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:53 schreef LazyDave het volgende:
Er is nu bekend dat ze zijn gezien met twee mannen:
http://www.powned.tv/nieu(...)ontbeten_met_jo.html
Na het lezen van die reacties voel ik me een stuk dommer dan voorheen, en toch ook mateloos intelligent.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_138698593
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:01 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Na het lezen van die reacties voel ik me een stuk dommer dan voorheen, en toch ook mateloos intelligent.
Ja, er kan daar vrij hard worden gereageerd. Hoe dan ook, het ziet er niet echt hoopvol uit voor de dames.
ADHD-C
pi_138699228
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:01 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Na het lezen van die reacties voel ik me een stuk dommer dan voorheen, en toch ook mateloos intelligent.
Ik lees niet zoveel rare dingen op die site eigenlijk.. Er komt regelmatig een reactie voorbij in de trant dat Nederlandse vrouwen naïef zijn. Toen ik in dit topic zoiets zei was ik iemand die niet verder kwam dan zijn zolderkamer en blablabla.
pi_138699503
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:19 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik lees niet zoveel rare dingen op die site eigenlijk.. Er komt regelmatig een reactie voorbij in de trant dat Nederlandse vrouwen naïef zijn. Toen ik in dit topic zoiets zei was ik iemand die niet verder kwam dan zijn zolderkamer en blablabla.
Het is toch mongool dat iemand per definitie een afkeurende mening heeft zonder ervaring en inhoudelijke kennis?
Zoals dat domme gezeik daar en hier

En dan hebben we nog niet eens over het feit dat geen enkele mongool deze twee dames kent dus sowieso wat voorzichtiger moet zijn met de vrouwen in een bepaalde domme hoek tedrukken
  woensdag 9 april 2014 @ 19:30:46 #161
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138699710
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Het is toch mongool dat iemand per definitie een afkeurende mening heeft zonder ervaring en inhoudelijke kennis?
Zoals dat domme gezeik daar en hier

En dan hebben we nog niet eens over het feit dat geen enkele mongool deze twee dames kent dus sowieso wat voorzichtiger moet zijn met de vrouwen in een bepaalde domme hoek tedrukken
misschien keurt iemand het juist af dankzij ervaring
pi_138700121
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Het is toch mongool dat iemand per definitie een afkeurende mening heeft zonder ervaring en inhoudelijke kennis?
Zoals dat domme gezeik daar en hier

En dan hebben we nog niet eens over het feit dat geen enkele mongool deze twee dames kent dus sowieso wat voorzichtiger moet zijn met de vrouwen in een bepaalde domme hoek tedrukken
Dat is nu eenmaal het verschijnsel internet. Toen er nog geen internet was kon je hooguit een brief sturen naar een krant, die de ingezonden brieven selecteerde.. tegenwoordig kan iedere idioot van alles roepen op internet, zonder enige beperking. Dat doe ik zelf ook, maar aan de andere kant heb ik ook weer een hekel aan twitter.. de meeste mensen zijn niet overdreven intelligent en nog meer mensen hebben amper iets zinnigs te melden of interesse in dingen die verder reikt dan hun eigen oppervlakkige leventje.. facebook.. twitter.. het wemelt helaas van de mensen die denken dat ze iets te melden hebben en dat de wereld er nog op zit te wachten ook.. typisch voor deze tijd denk ik.
pi_138716375
http://m.telegraaf.nl/binnenland/article/22492636/

Niet tijdens het ontbijt, maar tijdens de lunch.

En dan de discussie over zolderkamers e.d.: Panama is geen Irak of Syrië en die dames zullen zelf wellicht wat naief geweest zijn. Waarheid zal, zoals zo vaak, wel ergens in het midden liggen.
pi_138725784
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 07:23 schreef Halcon het volgende:
http://m.telegraaf.nl/binnenland/article/22492636/

Niet tijdens het ontbijt, maar tijdens de lunch.

En dan de discussie over zolderkamers e.d.: Panama is geen Irak of Syrië en die dames zullen zelf wellicht wat naief geweest zijn. Waarheid zal, zoals zo vaak, wel ergens in het midden liggen.
Om 15:00 nog de bergen ingaan zonder spulletjes mee te nemen vind ik vaag. Die meiden woonden daar, die zijn niet achterlijk. Zou het me alleen kunnen voorstellen als ze een bekende tegenkomen.

"Vriendelijke" 'bekende' Panamees: "Ik ken nog een leuk watervalletje, is hier niet ver vandaan"
"We hebben geen spullen bij ons"
"Niet nodig, het is vlakbij"
"Ok, we gaan met je mee"
....

Kan natuurlijk altijd gebeuren.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138734309
Zijn ze nog steeds bezig moet zoeken?

Gevalletje van http://en.wikipedia.org/wiki/Missing_white_woman_syndrome
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Forum Admin donderdag 10 april 2014 @ 18:09:55 #166
232445 crew  Specularium
pi_138734390
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:06 schreef superniger het volgende:
Zijn ze nog steeds bezig moet zoeken?

Gevalletje van http://en.wikipedia.org/wiki/Missing_white_woman_syndrome
:').
pi_138734944
quote:
Alle blonde toeristen lijken op elkaar


Correspondent Sandra Korstjens verbaast zich geregeld over het leven in Zuid-Amerika.

Boquete is een lieflijk toeristenplaatsje in Panama. Er zijn mooie groene bergen, een aangenaam klimaat en volop mogelijkheden om de natuur in te gaan. Typisch een plek die ik tijdens een vakantie graag zou bezoeken. Maar nu ben ik opeens voor mijn werk hier beland.


Bij het ontbijt zit een tafel verderop een grote groep Amerikaanse toeristen vrolijk lachend te kletsen. Ze hebben duidelijk zin in de dag. Overal op straat zie ik backpackers lopen, jonge mensen die waarschijnlijk een paar maanden door Centraal-Amerika reizen en de tijd van hun leven hebben.

Ruim een week geleden liepen de Nederlandse Lisanne Froon en Kris Kremers ook door deze straten. Ze waren al twee weken in Panama om Spaans te leren en waren net aangekomen in Boquete om vrijwilligerswerk te doen. Nu hangen hun foto’s door het hele dorp. Als ik de supermarkt uitloop zie ik hun vrolijk lachende gezichten op een poster staan. 'Desaparecidas', oftewel 'vermist', staat er in grote letters op geschreven.

Het blijft een bizar idee. De twee zouden vorige week dinsdagmiddag gaan wandelen. Sindsdien heeft niemand meer iets van hen gehoord. Of de twee in de bergen zijn verdwaald of dat er iets anders tragisch is voorgevallen is nog altijd niet bekend.

Ik ben al een paar dagen in Boquete en om eerlijk te zijn vind ik alle mogelijke scenario’s moeilijk voor te stellen. Want het wandelpad dat Lisanne en Kris van plan waren om te lopen leidt dan wel de jungle in, echt heel ingewikkeld is het ook weer niet. "Er zijn niet heel veel mogelijkheden om van het pad af te wijken", hoor ik van een Nederlandse toeriste die de route net heeft gelopen.

En hoewel Latijns-Amerika natuurlijk een slechte naam heeft wat betreft veiligheid, is Boquete over het algemeen zonder problemen te bezoeken. Ingrid Lommers, de eigenaresse van de taalschool waar Lisanne en Kris les kregen, vindt het dan ook moeilijk om te geloven dat iemand hen heeft aangevallen of meegenomen: "Het is heel moeilijk om het je voor te stellen, omdat wij hier al zo lang wonen en ons zo veilig voelen. We hebben ook geen ervaring met studenten waar dingen mee gebeurd zijn. Niet eens berovingen voor zover ik me kan herinneren. Mensen voelen zich hier ontzettend veilig."


Toch is het intussen wel duidelijk dat er iets helemaal verkeerd is gegaan. Wat dat dan ook mag zijn. De politie houdt alle opties open. Maar de meeste sporen wijzen volgens hen nog altijd naar het wandelpad. Meerdere getuigen zouden de meiden daar dinsdagmiddag hebben gezien.

Maar het is me al snel duidelijk hoe lastig getuigenverklaringen hier zijn als bewijs, op een plek waar regelmatig jonge blonde vrouwen rondlopen, die voor de inheemse bevolking vaak allemaal op elkaar lijken. Zoals de politiecommandant al tegen me zei: "Als ze jou hadden zien lopen, hadden ze waarschijnlijk ook gedacht dat je één van die vermiste meiden was."


http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ten-lijken-op-elkaar
  vrijdag 11 april 2014 @ 16:14:56 #168
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_138767150
"Zoektocht Panama nog zeker tot zondag".

http://www.nu.nl/buitenla(...)og-zeker-zondag.html
  vrijdag 11 april 2014 @ 16:15:48 #169
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_138767180
Missing white girl syndrome.
Hier gaan we nog jaren iets over horen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 april 2014 @ 19:08:18 #170
163650 Greys
pi_138772197
Ik denk dat ze nooit zijn gaan wandelen, maar ontvoerd zijn (en vermoord, maar dat hun lichamen dus niet in dat bos liggen)...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_138772412
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 19:08 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ze nooit zijn gaan wandelen, maar ontvoerd zijn (en vermoord, maar dat hun lichamen dus niet in dat bos liggen)...
Ze kunnen ook tijdens een wandeling ontvoerd zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 april 2014 @ 19:23:39 #172
163650 Greys
pi_138772858
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 19:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ze kunnen ook tijdens een wandeling ontvoerd zijn.
Maar hun wandelkleren/spullen lagen nog op de plek waar ze sliepen, toch?
Zoiets begreep ik op het journaal vandaag. Dus ik snap niet heel goed wat nou precies de aanwijzingen zijn dat ze daadwerkelijk zijn gaan wandelen :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 11 april 2014 @ 19:52:29 #173
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138774200
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 19:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar hun wandelkleren/spullen lagen nog op de plek waar ze sliepen, toch?
Zoiets begreep ik op het journaal vandaag. Dus ik snap niet heel goed wat nou precies de aanwijzingen zijn dat ze daadwerkelijk zijn gaan wandelen :@
quote:
According to Lommers, an American who lives near the path leading to the Pianista Trail spoke to the girls, encouraging them to take an easier trail instead, which is also fun. The travelers did this, but turned back soon as they were tired and wanted to go home.

Lisanne and Kris then went to sit near the road at the hostel and spoke with the owner. Another man, who owns a nearby shop, saw them walk past. “We are not a hundred percent sure if it was Lisanne and Kris, but it does seem that way.” The travelers were described as two young backpackers who spoke English with an accent. After that, no trace is left of the two girls. “Nobody saw them get on a bus or in a taxi”, Lommers says.
uit de link bovenaan de tweede pagina
pi_138779940
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 19:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar hun wandelkleren/spullen lagen nog op de plek waar ze sliepen, toch?
Zoiets begreep ik op het journaal vandaag. Dus ik snap niet heel goed wat nou precies de aanwijzingen zijn dat ze daadwerkelijk zijn gaan wandelen :@
Ze zouden iemand gevraagd hebben naar een bepaalde route...

Geen idee waar die spullen lagen. Vraag me ook af of iedereen dat altijd meeneemt voor bijvoorbeeld een kleine wandeling.
pi_138791184
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:15 schreef Twiitch het volgende:
Missing white girl syndrome.
Hier gaan we nog jaren iets over horen.
Dat ze jong en knap zijn versterkt ook vaak dat syndroom.
pi_138792272
3 weken geleden was ik op dezelfde plek in Panama en heb een deel van dezelfde trail gelopen. Ik kan me niet voorstellen dat ze aangevallen zijn door wilde dieren, de plaatselijke bevolking laat hun koeien daar namelijk gewoon loslopen.. Uitglijden, of van een rots vallen, ook niet erg waarschijnlijk, het pad is behoorlijk overzichtelijk en straight forward. De kou.. ook niet erg voor de hand liggend, ook 's nachts was het daar nog een graad of 15 (mijn hotel lag +/- 400 m van de trail)
Veranderende weersomstandigheden, dat zou dan wel bekend gemaakt zijn toch, wanneer er extreme weeromslag was?
En ontvoering, beroving et cetera... Ik weet het niet, ik heb me er geen moment onveilig gevoeld en genoeg in mijn eentje (als jonge blonde lange vrouw) rond gelopen.
  zaterdag 12 april 2014 @ 11:53:00 #177
117098 Hathor
Effe niet
pi_138792391
quote:
6s.gif Op donderdag 10 april 2014 14:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Om 15:00 nog de bergen ingaan zonder spulletjes mee te nemen vind ik vaag. Die meiden woonden daar, die zijn niet achterlijk. Zou het me alleen kunnen voorstellen als ze een bekende tegenkomen.

"Vriendelijke" 'bekende' Panamees: "Ik ken nog een leuk watervalletje, is hier niet ver vandaan"
"We hebben geen spullen bij ons"
"Niet nodig, het is vlakbij"
"Ok, we gaan met je mee"
....

Kan natuurlijk altijd gebeuren.
Gisteren nog op het nieuws dat ze nog gespot zijn bij een lokale apotheek, waar ze een vrij grote voorraad anti muggenspray insloegen, wat misschien toch aangeeft dat ze verwachtten een lange tijd in de jungle te verblijven.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 12 april 2014 @ 12:49:53 #178
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_138793479
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Gisteren nog op het nieuws dat ze nog gespot zijn bij een lokale apotheek, waar ze een vrij grote voorraad anti muggenspray insloegen, wat misschien toch aangeeft dat ze verwachtten een lange tijd in de jungle te verblijven.
Of je koopt het gewoon voor de komende periode zodat je niet nog een keer langs dat winkeltje hoeft. Ook buiten de jungle is dat spul handig.
Don't let my username fool you...
pi_138793606
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:46 schreef MeloD het volgende:

En ontvoering, beroving et cetera... Ik weet het niet, ik heb me er geen moment onveilig gevoeld en genoeg in mijn eentje (als jonge blonde lange vrouw) rond gelopen.
Dat zegt niet veel natuurlijk. Het gebied waar Marianne Vaatstra werd vermoord staat ook niet bekend als erg onveilig o.i.d. Je moet maar net de verkeerde tegenkomen. Die kans is natuurlijk vrij klein, ook in het gebied waar deze twee dames waren, maar het kan altijd een keer gebeuren.
  Moderator zaterdag 12 april 2014 @ 19:09:04 #180
8781 crew  Frutsel
pi_138801337
sandrakorstjens twitterde op zaterdag 12-04-2014 om 18:53:45 Gerucht dat wandelaar pakketje heeft gevonden in bergen met rode haar erbij. Nog niet bevestigd! #panama #lisannekris reageer retweet
nog geen idee wat de bron is... eerst zien/horen dan geloven...
  zaterdag 12 april 2014 @ 20:20:57 #181
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_138803830
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:09 schreef Frutsel het volgende:
sandrakorstjens twitterde op zaterdag 12-04-2014 om 18:53:45 Gerucht dat wandelaar pakketje heeft gevonden in bergen met rode haar erbij. Nog niet bevestigd! #panama #lisannekris reageer retweet
nog geen idee wat de bron is... eerst zien/horen dan geloven...
Apart gerucht wel. Benieuwd of er nog wat meer informatie over naar buitenkomt en wat ervan waar is.
pi_138805607
In de zoektocht naar de de vermiste Nederlandse vrouwen Kris Kremers (21) en Lisanne Froon (22) heeft een vrijwilliger in de jungle van Boquete een plastic zakje met afval en wat lange haren gevonden. Volgens RTL Nieuws zouden de spullen gistermiddag zijn gevonden, op ongeveer 1,5 uur lopen van de wandelroute die de twee Nederlanders van plan waren te gaan lopen.

De coördinator van de reddingsdienst heeft dit tegen RTL Nieuws-correspondent Sandra Korstjens gezegd. De spullen zouden er ongeveer vier dagen geleden zijn achtergelaten.

Onder de gevonden spullen zouden ook blonde of rode haren zitten. Hart van Nederland weet te melden dat ook een rode haar is gevonden. De vermiste Kremers, uit Utrecht, heeft blond/rossig haar. De spullen zijn naar een laboratorium gestuurd voor verder onderzoek.

Rode auto
Eerder vandaag meldde het AD dat op de looproute die Kremers en Froon op de dag van hun verdwijning namen 's middags een onbekende rode auto heeft gereden.

De rode auto is gesignaleerd op het pad dat Froon en Kremers (21) volgden om bij de wandelroute te komen die ze wilden gaan lopen. 'Omwonenden zagen de twee meiden omstreeks half drie passeren. Ze liepen in de richting van de Pianista-trail. Niemand heeft hen zien teruglopen maar later die middag zagen de bewoners wel een rode auto het pad afrijden, zo verklaarden ze tegenover de politie.'

Nieuwe beelden zoektocht
De Panamese autoriteiten hebben vandaag nieuwe beelden vrijgegeven van de zoektocht naar de vermiste Nederlandse vrouwen. Te zien is hoe twee reddingswerkers via touwen in een ravijn afdalen en hoe andere groepen hulpverleners met een helikopter, speurhonden en jeeps de jungle nabij Boquete uitkammen op zoek naar een spoor van de studentes.

De zoektocht naar Kremers en Froon gaat in ieder geval nog tot en met morgen door, lieten de autoriteiten gisteren weten. Hulpverleners zoeken al dagen in de omgeving van Boquete, waar de vrouwen op 1 april verdwenen. Mocht de zoektocht maandag nog niets hebben opgeleverd, wordt bekendgemaakt of de operatie wordt voortgezet of afgelast.
pi_138805679
http://www.volkskrant.nl/(...)ektocht-Panama.dhtml

Trouwens, ik had de FB van die kris bekeken en het valt me op dat ze op veel fotos er best wel anders uitziet dan op de 'gezocht' foto. Eigenlijk moet je niet die fantastiche foto gebruiken, maar juist een hele allerdaagse. Vergroot de kans ietsje dat ze daadwerkelijk herkend wordt.
pi_138806741
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:10 schreef Poolbal het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ektocht-Panama.dhtml

Trouwens, ik had de FB van die kris bekeken en het valt me op dat ze op veel fotos er best wel anders uitziet dan op de 'gezocht' foto. Eigenlijk moet je niet die fantastiche foto gebruiken, maar juist een hele allerdaagse. Vergroot de kans ietsje dat ze daadwerkelijk herkend wordt.
Alsof ze nog ergens 'vrij' rond loopt. Verder denk ik dat die meiden daar sowieso wel herkend worden - mochten ze gevonden vonden. Ik ben ECHT benieuwd wat er is gebeurd met deze meiden, evenals er met de jongen is gebeurd die vijf jaar geleden in precies hetzelfde gebied vermist is geraakt.
pi_138806825
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ten-lijken-op-elkaar

Maar het is me al snel duidelijk hoe lastig getuigenverklaringen hier zijn als bewijs, op een plek waar regelmatig jonge blonde vrouwen rondlopen, die voor de inheemse bevolking vaak allemaal op elkaar lijken. Zoals de politiecommandant al tegen me zei: "Als ze jou hadden zien lopen, hadden ze waarschijnlijk ook gedacht dat je één van die vermiste meiden was."
--------------------------------------
Ik denk ook niet dat het het verschil zal maken, maar toch iedere 0,05% extra kans op succes is winst..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 april 2014 @ 21:44:04 #186
163650 Greys
pi_138806962
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:49 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Of je koopt het gewoon voor de komende periode zodat je niet nog een keer langs dat winkeltje hoeft. Ook buiten de jungle is dat spul handig.
Ja idd, misschien gebruikten ze het wel elke dag/avond/nacht daar, werden ze in hun bed anders opgevreten door de muggen. Dan koop je ook gewoon een grote fles ineens voor met zijn tweeën als het er snel doorheen vloog de dagen er voor.
Hoe lang zouden ze ook alweer nog gebleven zijn als er niets was gebeurd?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_138807361
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 19:08 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ze nooit zijn gaan wandelen, maar ontvoerd zijn (en vermoord, maar dat hun lichamen dus niet in dat bos liggen)...
Ik denk dat ze in het eerste ogenblik toch lichtelijk verdwaald zijn en ipv te blijven zitten waar je zit -wat je altijd moet doen als je verdwaald bent trouwens- verder getrokken zijn en dat er 1 in een kloof is gevallen en dat de ander in een reddingspoging er achteraan is gevallen.

Maar hopelijk heb ik het mis en leven ze nog :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_138807440
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:53 schreef TLC het volgende:

[..]

Ik denk dat ze in het eerste ogenblik toch lichtelijk verdwaald zijn en ipv te blijven zitten waar je zit -wat je altijd moet doen als je verdwaald bent trouwens- verder getrokken zijn en dat er 1 in een kloof is gevallen en dat de ander in een reddingspoging er achteraan is gevallen.

Maar hopelijk heb ik het mis en leven ze nog :)
Je kunt daar toch onmogelijk (of niet zo snel) vallen oid? Las ik.

Maar als ze nog leven is het ook wel een beetje raar dat ze geen teken van leven geven, dus het lijkt me niet echt realistisch dat ze nog leven.
pi_138808115
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:55 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Maar als ze nog leven is het ook wel een beetje raar dat ze geen teken van leven geven, dus het lijkt me niet echt realistisch dat ze nog leven.
In die afleveringen van "I shouldn't be alive" op Discovery Channel was het vaak door een toevalligheid dat iemand na een aantal dagen ontdekt werd. En als er een reddingsteam voorbijloopt die jou niet kan zien, en jij bent zelf te zwak om te reageren, dan houdt het al snel op natuurlijk.

Dat lijkt me wel verschrikkelijk trouwens als je ergens in een afgelegen gebied in bijvoorbeeld een afgrond terecht bent gekomen, je hoort aan de geluiden dat er redding op komst is zonder dat je zelf een kik kan geven, waarna een tijdje later die geluiden weer verdwijnen, brrr......
pi_138811942
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:55 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Je kunt daar toch onmogelijk (of niet zo snel) vallen oid? Las ik.

Niet in een kloof of een paar meter naar beneden nee.. Althans, niet de eerste paar km van dat pad :)
  zondag 13 april 2014 @ 00:34:00 #192
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_138812797
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 00:22 schreef MeloD het volgende:
Zo zien de wildste stukken van de eerste paar km er uit :)

http://www.speedyshare.com/Rd2sU/L1040509.RWL
http://www.speedyshare.com/EhRG9/L1040455.RWL
Heb je ook plaatjes die je hier kan laten zien ipv 10mb+ bestanden down te moeten loaden?
reset
pi_138813281
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 22:12 schreef Pluckie het volgende:

[..]

In die afleveringen van "I shouldn't be alive" op Discovery Channel was het vaak door een toevalligheid dat iemand na een aantal dagen ontdekt werd. En als er een reddingsteam voorbijloopt die jou niet kan zien, en jij bent zelf te zwak om te reageren, dan houdt het al snel op natuurlijk.

Dat lijkt me wel verschrikkelijk trouwens als je ergens in een afgelegen gebied in bijvoorbeeld een afgrond terecht bent gekomen, je hoort aan de geluiden dat er redding op komst is zonder dat je zelf een kik kan geven, waarna een tijdje later die geluiden weer verdwijnen, brrr......
Er stond op Reddit een keer een verhaal van twee meisjes die ergens in de VS de natuur in trokken om te klimmen en te boulderen en die kwamen een meisje tegen dat gevallen was en haar enkels had gebroken en er al een dag lag. Haar vriendin was hulp halen maar die was omgekomen. Echt heel naar.

En toen die twee meisjes hun foto's nakeken zagen ze op twee foto's dus in de verte tussen het groen dat gevallen meisje liggen. Het was wat geweest als ze haar niet hadden gevonden en pas een paar dagen later die foto's hadden bekeken :X
Tap tap tap
pi_138817041
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 20:20 schreef Voszje het volgende:

[..]

Apart gerucht wel. Benieuwd of er nog wat meer informatie over naar buitenkomt en wat ervan waar is.
http://m.telegraaf.nl/binnenland/article/22503036/
pi_138819254
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 00:34 schreef Individual het volgende:

[..]

Heb je ook plaatjes die je hier kan laten zien ipv 10mb+ bestanden down te moeten loaden?
Weet jij waar ik ze gratis kan hosten zonder gedoe?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 13 april 2014 @ 10:59:52 #196
163650 Greys
pi_138819281
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 10:58 schreef MeloD het volgende:

[..]

Weet jij waar ik ze gratis kan hosten zonder gedoe?
imgur.com ;) Dan kan je ze makkelijk delen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 13 april 2014 @ 11:01:37 #197
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_138819319
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 10:58 schreef MeloD het volgende:

[..]

Weet jij waar ik ze gratis kan hosten zonder gedoe?
Iets kleiner maken (max 10mb) en op imgur.com. Daar hoef je niet eens een account aan te maken. ;)
reset
pi_138820322
www.snag.gy is ook fijn.

Open je foto in paint: crtl-a, ctrl-c en dan kan je je plaatje bij snag,gy op internet pasten met ctrl-v.
  zondag 13 april 2014 @ 13:59:43 #199
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_138824412
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:09 schreef Frutsel het volgende:
sandrakorstjens twitterde op zaterdag 12-04-2014 om 18:53:45 Gerucht dat wandelaar pakketje heeft gevonden in bergen met rode haar erbij. Nog niet bevestigd! #panama #lisannekris reageer retweet
nog geen idee wat de bron is... eerst zien/horen dan geloven...
waarom moeten dit soort "journalisten" dit soort domme geruchten de wereld in helpen? Ik heb te doen met de ouders van deze twee meiden.
pi_138831079
Thanks!



  zondag 13 april 2014 @ 17:33:03 #201
198127 Miss_paraplu
hmzzzzzzzzzzz
pi_138833043
Met alle respect en ik hoop echt dat die meiden worden gevonden.. maar buiten dat ..waarom gaan die meiden uitgerekend naar Panama om Spaans te leren, er zijn zo veel landen waar je Spaans kan leren maar waarom naar Panama?
Ik bedoel niet als je in Mexico bijv. bent of Argentinië dat je dan niks kan overkomen, natuurlijk wel ...maar ik zou persoonlijk als reisspecialist niet iemand direct naar Panama sturen omdat diegene Spaans wil leren! Maar ja wie ben ik?
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_138833294
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 17:33 schreef Miss_paraplu het volgende:
Met alle respect en ik hoop echt dat die meiden worden gevonden.. maar buiten dat ..waarom gaan die meiden uitgerekend naar Panama om Spaans te leren, er zijn zo veel landen waar je Spaans kan leren maar waarom naar Panama?
Ik bedoel niet als je in Mexico bijv. bent of Argentinië dat je dan niks kan overkomen, natuurlijk wel ...maar ik zou persoonlijk als reisspecialist niet iemand direct naar Panama sturen omdat diegene Spaans wil leren! Maar ja wie ben ik?
Waarom zou je GEEN Spaans in Panama gaan studeren? :?
  zondag 13 april 2014 @ 18:01:50 #203
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_138834076
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 17:33 schreef Miss_paraplu het volgende:
Met alle respect en ik hoop echt dat die meiden worden gevonden.. maar buiten dat ..waarom gaan die meiden uitgerekend naar Panama om Spaans te leren, er zijn zo veel landen waar je Spaans kan leren maar waarom naar Panama?
Ik bedoel niet als je in Mexico bijv. bent of Argentinië dat je dan niks kan overkomen, natuurlijk wel ...maar ik zou persoonlijk als reisspecialist niet iemand direct naar Panama sturen omdat diegene Spaans wil leren! Maar ja wie ben ik?
Een vooringenomen en onwetend persoon.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_138834641
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 17:33 schreef Miss_paraplu het volgende:
Met alle respect en ik hoop echt dat die meiden worden gevonden.. maar buiten dat ..waarom gaan die meiden uitgerekend naar Panama om Spaans te leren, er zijn zo veel landen waar je Spaans kan leren maar waarom naar Panama?
Ik bedoel niet als je in Mexico bijv. bent of Argentinië dat je dan niks kan overkomen, natuurlijk wel ...maar ik zou persoonlijk als reisspecialist niet iemand direct naar Panama sturen omdat diegene Spaans wil leren! Maar ja wie ben ik?
Maar wel naar Mexico :s)
pi_138835155
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 17:33 schreef Miss_paraplu het volgende:
Met alle respect en ik hoop echt dat die meiden worden gevonden.. maar buiten dat ..waarom gaan die meiden uitgerekend naar Panama om Spaans te leren, er zijn zo veel landen waar je Spaans kan leren maar waarom naar Panama?
Ik bedoel niet als je in Mexico bijv. bent of Argentinië dat je dan niks kan overkomen, natuurlijk wel ...maar ik zou persoonlijk als reisspecialist niet iemand direct naar Panama sturen omdat diegene Spaans wil leren! Maar ja wie ben ik?
Niks mis met Panama hoor. Geweldig mooi land en vriendelijke mensen. Dit soort dingen gebeuren helaas overal ter wereld. Hoop dat deze meiden snel worden gevonden.
pi_138835457
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 17:33 schreef Miss_paraplu het volgende:
Met alle respect en ik hoop echt dat die meiden worden gevonden.. maar buiten dat ..waarom gaan die meiden uitgerekend naar Panama om Spaans te leren, er zijn zo veel landen waar je Spaans kan leren maar waarom naar Panama?
Ik bedoel niet als je in Mexico bijv. bent of Argentinië dat je dan niks kan overkomen, natuurlijk wel ...maar ik zou persoonlijk als reisspecialist niet iemand direct naar Panama sturen omdat diegene Spaans wil leren! Maar ja wie ben ik?
Jij bent "reisspecialist". Eerder een angsthaas zonder kennis van waar ze over praat.

Groetjes uit Colombia. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138839217
Gisteren op eenvandaag dat een Engelse jongen ook al vijf jaar vermist is na een wandeling daar in dat gebied. Hij verbleef ook in dat dorp en had ook al z'n spullen in z'n appartement achtergelaten.
pi_138839762
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat doen wel meer mensen in Midden- of Zuid-Amerika.

Spanje.... kan Ingrid Visser over meepraten :')
Maar die had een criminele vriend, ook wel spannend trouwens.
pi_138856655
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 17:33 schreef Miss_paraplu het volgende:
Met alle respect en ik hoop echt dat die meiden worden gevonden.. maar buiten dat ..waarom gaan die meiden uitgerekend naar Panama om Spaans te leren, er zijn zo veel landen waar je Spaans kan leren maar waarom naar Panama?
Ik bedoel niet als je in Mexico bijv. bent of Argentinië dat je dan niks kan overkomen, natuurlijk wel ...maar ik zou persoonlijk als reisspecialist niet iemand direct naar Panama sturen omdat diegene Spaans wil leren! Maar ja wie ben ik?
Mexico is hartstikke veilig ja :')

Het is maar goed dat jij geen reisspecialist bent.
pi_138856723
Vandaag 10.30 een persconferentie van de politie in Panama of ze nog doorgaan met zoeken of niet.
  maandag 14 april 2014 @ 18:04:58 #211
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138873726
Zoektocht naar Nederlandse vrouwen minder intensief
De zoektocht naar twee in Panama vermiste jonge Nederlandse vrouwen wordt minder intensief.

Panamese media meldden dit maandag, nadat de speurders geen enkel spoor van Lisanne Froon en Kris Kremers hadden aangetroffen.

De twee verdwenen op 1 april waarschijnlijk rond het plaatsje Boquete, circa 300 kilometer ten westen van de hoofdstad Panama. De twee gingen kennelijk wandelen in de natuur rond Boquete.

De routes die ze konden nemen, zijn allemaal meer dan eens nagegaan.

Arturo Alvarado, de chef van de dienst die voorop liep in de zoektocht, de bescherming bevolking (Sinaproc) zei dat alles is uitgekamd op alle manieren die hier nationaal en internationaal gebruikelijk voor zijn.

nu.nl
  maandag 14 april 2014 @ 19:09:46 #212
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_138875737
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:04 schreef Marrije het volgende:
Zoektocht naar Nederlandse vrouwen minder intensief
De zoektocht naar twee in Panama vermiste jonge Nederlandse vrouwen wordt minder intensief.

Panamese media meldden dit maandag, nadat de speurders geen enkel spoor van Lisanne Froon en Kris Kremers hadden aangetroffen.

De twee verdwenen op 1 april waarschijnlijk rond het plaatsje Boquete, circa 300 kilometer ten westen van de hoofdstad Panama. De twee gingen kennelijk wandelen in de natuur rond Boquete.

De routes die ze konden nemen, zijn allemaal meer dan eens nagegaan.

Arturo Alvarado, de chef van de dienst die voorop liep in de zoektocht, de bescherming bevolking (Sinaproc) zei dat alles is uitgekamd op alle manieren die hier nationaal en internationaal gebruikelijk voor zijn.

nu.nl
Tsja, dat is wel te verwachten als alles al goed uitgekamd is. En als ze daar niet zijn, dan kunnen ze inmiddels overal ter wereld zijn, we zijn immers al 2 weken verder.
  maandag 14 april 2014 @ 19:13:59 #213
117098 Hathor
Effe niet
pi_138875898
Zitten in dat gebied grote katten of andere predators?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_138876465
Hmm, lijkt toch meer op een ontvoering dan een ongeluk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138877555
quote:
11s.gif Op maandag 14 april 2014 19:28 schreef El_Matador het volgende:
Hmm, lijkt toch meer op een ontvoering dan een ongeluk.
Wat is het nut van een ontvoering zonder iets te gaan opeisen als losgeld ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_138877806
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:53 schreef TLC het volgende:

[..]

Wat is het nut van een ontvoering zonder iets te gaan opeisen als losgeld ?
Twee jonge blonde meiden zijn een hoop waard voor bendes die chicks smokkelen om in een bordeel voor Midden-Amerikaanse narco's te werken. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138877831
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 19:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Twee jonge blonde meiden zijn een hoop waard voor bendes die chicks smokkelen om in een bordeel voor Midden-Amerikaanse narco's. ;)
Hmm ja, we sturen Liam Neeson er gewoon op af :D ;)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_138878012
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:53 schreef TLC het volgende:

[..]

Wat is het nut van een ontvoering zonder iets te gaan opeisen als losgeld ?
Die blonde draait een flinke omzet in een narco-bordeel.
pi_138878119
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 20:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die blonde draait een flinke omzet in een narco-bordeel.
Wat denk je, de kracht zit hem in de kwantiteit van je mening?
pi_138878224
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 19:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Twee jonge blonde meiden zijn een hoop waard voor bendes die chicks smokkelen om in een bordeel voor Midden-Amerikaanse narco's te werken. ;)
Geloof ik niet. Dat risico gaan ze ook echt nemen.
pi_138878317
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 20:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Wat denk je, de kracht zit hem in de kwantiteit van je mening?
Jij zou haar ook wel doen.
pi_138878392
Ik vrees dat -itt tot dat vliegtuig in de Indische Oceaan- deze meisjes wellicht nooit meer teruggevonden gaan worden :{
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 14 april 2014 @ 20:20:16 #223
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_138878658
Net de toespraak van de familie gezien. :'( Het is de onzekerheid of ze nog leven of niet ;(
Isn't it ironic, don't you think
pi_138878672
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 20:20 schreef jcdragon het volgende:
Net de toespraak van de familie gezien. :'( Het is de onzekerheid of ze nog leven of niet ;(
Waar?
  maandag 14 april 2014 @ 20:23:49 #225
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_138878834
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 20:20 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Waar?
Op tv, nos journaal. De familie denkt natuurlijk liever dat ze nog leven. Maar als er nu nog niets gevonden is, is de kans heel klein.
Isn't it ironic, don't you think
  maandag 14 april 2014 @ 20:31:03 #226
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_138879185
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 20:23 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Op tv, nos journaal. De familie denkt natuurlijk liever dat ze nog leven. Maar als er nu nog niets gevonden is, is de kans heel klein.
Ik zou eigenlijk zeggen: dan is de kans dat ze leven helemaal niet zo klein. Als ze niet ergens in dat gebied liggen zijn ze waarschijnlijk meegenomen door iemand, en waarom zou diegene zoveel moeite doen alleen maar om ze te vermoorden?
pi_138879425
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 20:31 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik zou eigenlijk zeggen: dan is de kans dat ze leven helemaal niet zo klein. Als ze niet ergens in dat gebied liggen zijn ze waarschijnlijk meegenomen door iemand, en waarom zou diegene zoveel moeite doen alleen maar om ze te vermoorden?
Dat vergroot de kans dat hij er mee weg kan komen.
pi_138882513
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 20:10 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Geloof ik niet. Dat risico gaan ze ook echt nemen.
Jij hebt dan ook -gelukkig- geen ervaring met Middenamerikaanse smokkelbendes.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138882608
quote:
12s.gif Op maandag 14 april 2014 21:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij hebt dan ook -gelukkig- geen ervaring met Middenamerikaanse smokkelbendes.
ben je blond ja?
pi_138882673
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 21:25 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

ben je blond ja?
:?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138884109
Als ze ontvoerd zijn dan is er nog een kans dat ze nog in leven zijn. Het is denk ik ook wel zo'n beetje de enige verklaring waarom ze nog niet gevonden zijn.
pi_138885208
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 21:45 schreef Mint_Clansell het volgende:
Als ze ontvoerd zijn dan is er nog een kans dat ze nog in leven zijn. Het is denk ik ook wel zo'n beetje de enige verklaring waarom ze nog niet gevonden zijn.
Ze hebben in een vrij beperkt gebied gezocht toch ? En alleen boven de grond ?
  maandag 14 april 2014 @ 22:05:52 #233
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_138885534
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 20:10 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Geloof ik niet. Dat risico gaan ze ook echt nemen.
Waarom niet? Het gebeurt dagelijks.
pi_138885709
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 22:05 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Waarom niet? Het gebeurt dagelijks.
Het gebeurt dagelijks dat vakantiegangers in Zuid Amerika ontvoerd worden?
pi_138886037
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 22:07 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Het gebeurt dagelijks dat vakantiegangers in Zuid Amerika ontvoerd worden?
Ja. Trouwens, Panama ligt niet in Zuid-Amerika.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138886511
quote:
10s.gif Op maandag 14 april 2014 22:11 schreef El_Matador het volgende:
Ja.
Hmm, ik geloof echt niet dat het dagelijks plaatsvindt.
pi_138886564
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Hmm, ik geloof echt niet dat het dagelijks plaatsvindt.
Waarom vraag je dan iets ?
pi_138886812
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 22:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Waarom vraag je dan iets ?
Om te kijken of ze dat bedoelt, maar ik heb nog geen antwoord.
  maandag 14 april 2014 @ 22:26:01 #239
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_138887083
Er worden in Europa iedere dag toeristen beroofd. Waarom zouden er niet iedere dag toeristen ontvoerd worden in een continent dat Brazilië omvat?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 14 april 2014 @ 22:28:12 #240
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_138887245
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 22:07 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Het gebeurt dagelijks dat vakantiegangers in Zuid Amerika ontvoerd worden?
Waar zeg ik precies dat alleen vakantiegangers ontvoerd worden? En ja, de human trafficking industrie is niet goed voor een winst van tientallen miljarden per jaar omdat er maar een paar mensen per jaar ontvoerd worden natuurlijk.
pi_138887559
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 22:26 schreef TitusPullo het volgende:
Er worden in Europa iedere dag toeristen beroofd. Waarom zouden er niet iedere dag toeristen ontvoerd worden in een continent dat Brazilië omvat?
Nee, dat is sowieso onzin.
  maandag 14 april 2014 @ 22:33:31 #242
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_138887590
Ik zou een negatief reisadvies geven
Isn't it ironic, don't you think
pi_138887727
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 22:28 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Waar zeg ik precies dat alleen vakantiegangers ontvoerd worden? En ja, de human trafficking industrie is niet goed voor een winst van tientallen miljarden per jaar omdat er maar een paar mensen per jaar ontvoerd worden natuurlijk.
Twee jonge blonde meiden zijn een hoop waard voor bendes die chicks smokkelen om in een bordeel voor Midden-Amerikaanse narco's te werken

Hij doelt op deze Europese blonde vrouwen. Ik geloof niet dat het dagelijks plaatsvindt. Het is juist eeen uitzonderung.
pi_138887779
God, wat heb ik het te doen met die ouders.
ADHD-C
  maandag 14 april 2014 @ 22:36:48 #245
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_138887848
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 22:33 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Nee, dat is sowieso onzin.
Je bent zelf onzin.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 14 april 2014 @ 22:39:09 #246
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_138887990
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 22:35 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Twee jonge blonde meiden zijn een hoop waard voor bendes die chicks smokkelen om in een bordeel voor Midden-Amerikaanse narco's te werken

Hij doelt op deze Europese blonde vrouwen. Ik geloof niet dat het dagelijks plaatsvindt. Het is juist eeen uitzonderung.
Hij heeft wel gelijk, die zijn veel waard. En wat denk je nou precies dat niet dagelijks plaatsvindt, de ontvoering van vrouwen/meisjes voor deze doeleinden of de ontvoering van 2 blonde vrouwen in midden-amerika?
  maandag 14 april 2014 @ 22:45:31 #247
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_138888343
Lichaam van Natalee Holloway is ook nooit gevonden. Maar van haar weten we wel zeker dat ze dood is.
Isn't it ironic, don't you think
pi_138888565
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 22:36 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Je bent zelf onzin.
Je bent zelf onzin.
pi_138888846
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 22:39 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk, die zijn veel waard. En wat denk je nou precies dat niet dagelijks plaatsvindt, de ontvoering van vrouwen/meisjes voor deze doeleinden of de ontvoering van 2 blonde vrouwen in midden-amerika?
Veel waard omdat ze roodharig en brunette zijn of gewoon omdat ze westers zijn oid? Nou ja, dat heb ik nu al zo'n drie keer benoemd: ik geloof niet dat Europese/westerse vakantiegangers dagelijks worden ontvoerd in dat soort gebieden, vandaar dat ik aan jou vroeg of je dat bedoelde. Ik geloof er dus niet in dat 'bendes' zulke risico's nemen, die houden het liever bij de lokale bevolking.

[ Bericht 26% gewijzigd door Specularium op 14-04-2014 23:53:29 ]
  maandag 14 april 2014 @ 22:58:15 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138889026
Zo tussen alle waardebepalingen door.... heeft iemand net nog meegekregen wat de ouders van Kris Kremers in HvN te melden hadden, of is de werkelijke berichtgeving ondergeschikt aan discussies over hoeveel de meiden wel of niet waard zijn, en of ze daarom extra gevaar liepen op die locatie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 14 april 2014 @ 23:01:57 #251
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_138889221
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 22:54 schreef Fierce. het volgende:

Maar ja, geloof ik ook niet in. Beetje film-achtig dit soort dingen. Hoe vaak gebeurt het dat een westers meisje wordt ontvoerd in t buitenland en als prostituee aan het werk wordt gezet? Noem überhaupt eens één voorbeeld.
Er zijn hele websites over mensenhandel waar verhalen van zulke meisjes opstaan, en dat zijn dan alleen de meisjes die ze hebben kunnen redden! Dus ik zou zeggen veel plezier met lezen... het zijn er genoeg in ieder geval.
  maandag 14 april 2014 @ 23:02:06 #252
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_138889235
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 22:58 schreef Leandra het volgende:
Zo tussen alle waardebepalingen door.... heeft iemand net nog meegekregen wat de ouders van Kris Kremers in HvN te melden hadden, of is de werkelijke berichtgeving ondergeschikt aan discussies over hoeveel de meiden wel of niet waard zijn, en of ze daarom extra gevaar liepen op die locatie.
http://www.hartvannederla(...)-panama-afgeschaald/

De onzekerheid ;(
Isn't it ironic, don't you think
  maandag 14 april 2014 @ 23:03:27 #253
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_138889321
Als die landen echt zo gevaarlijk zijn, dan moet dat bekend worden gemaakt.

Ik zou bv vrouwen aanraden om niet naar India te gaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door jcdragon op 14-04-2014 23:11:48 ]
Isn't it ironic, don't you think
pi_138889362
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 23:01 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Er zijn hele websites over mensenhandel waar verhalen van zulke meisjes opstaan, en dat zijn dan alleen de meisjes die ze hebben kunnen redden! Dus ik zou zeggen veel plezier met lezen... het zijn er genoeg in ieder geval.
Mja, van meisjes uit zulke landen. Maar ja, daar heb ik het niet over en daar gaat het topic ook niet over.
  maandag 14 april 2014 @ 23:09:21 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138889630
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 23:04 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Mja, van meisjes uit zulke landen. Maar ja, daar heb ik het niet over en daar gaat het topic ook niet over.
Niet alleen over meisjes uit zulke landen, ook over blonde, blanke meisjes....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 14 april 2014 @ 23:10:26 #256
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_138889688
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 23:04 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Mja, van meisjes uit zulke landen. Maar ja, daar heb ik het niet over en daar gaat het topic ook niet over.
Ze staan niet met foto erbij natuurlijk, maar het is onzin om te denken dat het alleen om niet-blanke/westerse meisjes zou gaan.

O, ja, excuses, ik zal ook weet OT gaan :@
pi_138891591
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Hmm, ik geloof echt niet dat het dagelijks plaatsvindt.
Ik woon in Colombia, het land met een van de meeste ontvoeringen ter wereld.

Ja, het gebeurt regelmatig. Ongeveer elke dag ja.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Forum Admin maandag 14 april 2014 @ 23:56:17 #258
232445 crew  Specularium
pi_138891674
Probeer het een klein beetje fatsoenlijk te houden in dit topic.
pi_138891924
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 23:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik woon in Colombia, het land met een van de meeste ontvoeringen ter wereld.

Ja, het gebeurt regelmatig. Ongeveer elke dag ja.
Maar meestal toch geen toeristen neem ik aan?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  dinsdag 15 april 2014 @ 00:02:53 #260
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_138891951
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 23:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik woon in Colombia, het land met een van de meeste ontvoeringen ter wereld.
Al lang niet meer toch?
reset
pi_138893721
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 22:35 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Twee jonge blonde meiden zijn een hoop waard voor bendes die chicks smokkelen om in een bordeel voor Midden-Amerikaanse narco's te werken

Hij doelt op deze Europese blonde vrouwen. Ik geloof niet dat het dagelijks plaatsvindt. Het is juist eeen uitzonderung.
Jij bent nog nooit in Latijns-Amerika geweest, zei je eerder in dit topic. Hoe kan jij dan vanaf je Hollandse zolderkamertje beslissen dat dat niet dagelijks plaatsvindt?

Panama:
http://en.wikipedia.org/wiki/Crime_in_Panama#Express_Kidnappings
http://en.wikipedia.org/wiki/Human_trafficking_in_Panama

Dat iets niet vaak voorkomt (kidnapping van blonde Nederlandsen) wil niet zeggen dat het niet zou kunnen. Zeker in Latijns-Amerika, een van de grootste problemen in een algemeen groeiend en in de meeste landen sterk groeiend continent. Midden-Amerika zit vol met (drugs/hoeren)bendes die hun werkterrein natuurlijk goed kunnen verleggen, zeker als ze kansen ruiken.

Nog een persoonlijke kidnappingspogingervaring:

ONZ / Lach hier Mata uit!

:*

En ze lijkt zo lief... ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door El_Matador op 15-04-2014 03:10:50 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138893728
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 00:02 schreef eight het volgende:

[..]

Maar meestal toch geen toeristen neem ik aan?
Meestal niet nee, maar ook dat komt voor in de buurt:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Maicao#Ontvoering
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138895751
quote:
Nederlandse Panamagangers gehoord door politie
Twee Nederlandse mannen die net terug zijn uit Panama, worden dinsdag gehoord door de politie in Nederland. De mannen zijn geen verdachte, zo benadrukte een woordvoerder.

De twee jongemannen waren op vakantie in het land en hadden daar contact met twee Nederlandse meisjes, die inmiddels twee weken vermist zijn.

Ze hebben een dag voordat de meisjes voor het laatst gezien zijn nog met ze gesproken en de politie wil graag weten wat er gezegd is en waar het gesprek over ging.

Het duo keerde vorige week terug uit Panama. Over de identiteit van de jongens doet de politie geen mededelingen.

Kris Kremers en Lisanne Froon worden sinds 1 april vermist. De Panamese autoriteiten maakten maandagavond bekend dat zij stoppen met de intensieve zoektocht naar de twee meisjes. De Nederlandse politie blijft de vermissing, samen met de politie in Panama, wel onderzoeken. Vandaar ook dat de twee mannen worden gehoord.
nu.nl

De vader van de Engelse jongen die in dat dorp verdwenen is heeft in ieder geval weinig vertrouwen in de politie van Panama. Ze hebben de kennis en kunde niet die de westerse politie heeft.
  dinsdag 15 april 2014 @ 10:15:47 #264
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_138896677
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 09:40 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

nu.nl

De vader van de Engelse jongen die in dat dorp verdwenen is heeft in ieder geval weinig vertrouwen in de politie van Panama. Ze hebben de kennis en kunde niet die de westerse politie heeft.
Is dat ook niet gewoon (deels) het uiten van frustratie omdat ze zijn zoon niet gevonden hebben? Ik zou zelf waarschijnlijk ook niet kapot zijn van de politie als ze mijn kind niet vonden, ook al hadden ze hun uiterste best gedaan.
pi_138908045
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 10:15 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Is dat ook niet gewoon (deels) het uiten van frustratie omdat ze zijn zoon niet gevonden hebben? Ik zou zelf waarschijnlijk ook niet kapot zijn van de politie als ze mijn kind niet vonden, ook al hadden ze hun uiterste best gedaan.
Ja. Hier in Nederland klagen we ook steen aan been over onze politie.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138909516

Lisanne en Kris in Bocas del Toro. Foto: Edwin Cornelis, Facebook



ik herken ze bijna niet :/
pi_138909821
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:13 schreef Poolbal het volgende:
[ afbeelding ]
Lisanne en Kris in Bocas del Toro. Foto: Edwin Cornelis, Facebook

[ afbeelding ]

ik herken ze bijna niet :/
Ook leuk voor die vriend. Je vriendin kwijt en erachter moeten komen dat je vriendin zich 2 weken heeft laten uitwonen door 2 Nederlanders :N
pi_138909907
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ook leuk voor die vriend. Je vriendin kwijt en erachter moeten komen dat je vriendin zich 2 weken heeft laten uitwonen door 2 Nederlanders :N
Dat wist hij toch al wel dat diverse rugzaktoeristen en obers er overheen zouden gaan?
pi_138909995
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat wist hij toch al wel dat diverse rugzaktoeristen en obers er overheen zouden gaan?
Ja, je weet dat ze zich wel een keer laat verwennen door zo'n gladde latino met soepele heupen. Moet kunnen, heeft ze een keer een mooie avond. Maar 2 weken door notabene 2 mede kaaskoppen!? Dan is je relatie wel over natuurlijk.
pi_138910093
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ja, je weet dat ze zich wel een keer laat verwennen door zo'n gladde latino met soepele heupen. Moet kunnen, heeft ze een keer een mooie avond. Maar 2 weken door notabene 2 mede kaaskoppen!? Dan is je relatie wel over natuurlijk.
:D

Die hostels voor dit volk zijn verkapte bordelen.
pi_138910204
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:28 schreef Halcon het volgende:

[..]

:D

Die hostels voor dit volk zijn verkapte bordelen.
Er wordt iets meer geneukt dan op de zolderkamertjes van tong en Fierce., dat maakt het nog geen bordeel. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138910252
quote:
18s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er wordt iets meer geneukt dan op de zolderkamertjes van tong en Fierce., dat maakt het nog geen bordeel. :')
Ok, het gaat zonder betaling, maar die wijven zijn daar stukken losser dan dat ze thuis zijn.
pi_138910294
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:32 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ok, het gaat zonder betaling, maar die wijven zijn daar stukken losser dan dat ze thuis zijn.
Het zijn Nederlandsen, nóg losser? :D
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138910596
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het zijn Nederlandsen, nóg losser? :D
Geen idee. :) Heb het over wijven in het algemeen.

Tijdens mijn studententijd in Amsterdam vaak zat in van die hostels gezeten. Bijna elke avond prijs. UK, Israel, Argentinie, Rusland, Italie... en weet ik het waar die wijven allemaal nog meer vandaan kwamen.

'Gewoon' buiten vakanties in de kroeg is het vast iets minder los.
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:52:09 #276
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_138910978
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ook leuk voor die vriend. Je vriendin kwijt en erachter moeten komen dat je vriendin zich 2 weken heeft laten uitwonen door 2 Nederlanders :N
Alsof dat zeker is. :') Hoeven toch niet direct voor iedere kerel de benen wijd te doen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_138911004
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Alsof dat zeker is. :') Hoeven toch niet direct voor iedere kerel de benen wijd te doen.
Als die gast na 2 weken zn paarsgepunte lans er nog niet in heeft gehangen dan heeft ie er geen.
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:53:53 #278
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_138911028
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Als die gast na 2 weken zn paarsgepunte lans er nog niet in heeft gehangen dan heeft ie er geen.
:')

Kan best dat hij nooit de kans heeft gehad.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_138911100
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

:')

Kan best dat hij nooit de kans heeft gehad.
Ik geloof dat jij nog nooit bent gaan backpacken. Als je hem er dan na het 4 uur happy hour nog niet in hebt hangen loop je al achter de feiten aan.
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:59:43 #280
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_138911230
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik geloof dat jij nog nooit bent gaan backpacken. Als je hem er dan na het 4 uur happy hour nog niet in hebt hangen loop je al achter de feiten aan.
Ik heb nog nooit gebackpackt, maar het is belachelijk om te denken dat ze iedere kerel waarmee ze een paar dagen omgaan, meteen ballen. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_138911321
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit gebackpackt
Dat blijkt.
pi_138911416
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 23:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik woon in Colombia, het land met een van de meeste ontvoeringen ter wereld.

Ja, het gebeurt regelmatig. Ongeveer elke dag ja.
Ik geloof niet dat het dagelijks voorkomt. Sorry, maar nee. We hebben het over vakantiegangers/toeristen.

quote:
9s.gif Op dinsdag 15 april 2014 02:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij bent nog nooit in Latijns-Amerika geweest, zei je eerder in dit topic. Hoe kan jij dan vanaf je Hollandse zolderkamertje beslissen dat dat niet dagelijks plaatsvindt?

Panama:
http://en.wikipedia.org/wiki/Crime_in_Panama#Express_Kidnappings
http://en.wikipedia.org/wiki/Human_trafficking_in_Panama
Oh nee hoor, dat heb ik nooit gezegd. Je link over 'human trafficking in Panama' geeft precies aan wat ik steeds aangeef: het gaat om meisjes/vrouwen uit zulke gebieden zelf. Ik vind het verder ook een zinloze discussie, dus ik stop ermee.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ook leuk voor die vriend. Je vriendin kwijt en erachter moeten komen dat je vriendin zich 2 weken heeft laten uitwonen door 2 Nederlanders :N
Dus omdat ze op de foto staan met twee mannen, hebben ze zich laten uitwonen door die twee mannen waarmee ze zijn opgetrokken/op de foto staan? Tsja. Het is wat, in de fok-wereld.
  dinsdag 15 april 2014 @ 17:06:28 #283
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_138911463
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 17:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat blijkt.
:')
Alleen omdat ze 2 andere Nederlanders toevallig hebben gesproken hebben ze daar meteen mee liggen krikken?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_138911571
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 17:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

:')
Alleen omdat ze 2 andere Nederlanders toevallig hebben gesproken hebben ze daar meteen mee liggen krikken?
Als ze daar een tijd mee optrokken en mee ontbeten, dan hebben die twee er zeker hun leuter ingehangen.
pi_138911891
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 15:31 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zenden hun dozen straling uit? :+
Als ze een tijdje in een Panamees bordeel gewerkt hebben wel.
  dinsdag 15 april 2014 @ 17:25:57 #286
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_138912243
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 17:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als ze daar een tijd mee optrokken en mee ontbeten, dan hebben die twee er zeker hun leuter ingehangen.
Waarom doe je net alsof je dat zo zeker weet?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_138912455
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 17:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Waarom doe je net alsof je dat zo zeker weet?
Mensenkennis.
  dinsdag 15 april 2014 @ 17:36:25 #288
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_138912656
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 17:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Mensenkennis.
Mja, niet iedereen is hetzelfde natuurlijk.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_138912694
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 17:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Mja, niet iedereen is hetzelfde natuurlijk.
Lag hun kuisheidsgordel op hun kamer of hadden ze die bij zich?
  dinsdag 15 april 2014 @ 17:44:54 #290
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_138912935
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 17:37 schreef Halcon het volgende:

[..]

Lag hun kuisheidsgordel op hun kamer of hadden ze die bij zich?
Geen idee. Maar beide een vriend. Betekent dat dan helemaal niks meer zodra ze uitgezwaaid zijn op Schiphol? Geef mensen liever vaak nog wat krediet.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Forum Admin dinsdag 15 april 2014 @ 17:47:04 #291
232445 crew  Specularium
pi_138913004
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 17:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Geen idee. Maar beide een vriend. Betekent dat dan helemaal niks meer zodra ze uitgezwaaid zijn op Schiphol? Geef mensen liever vaak nog wat krediet.
Die vriendinnen hier afschilderen als een stelletje hoeren is natuurlijk veel leuker om te doen.
  dinsdag 15 april 2014 @ 18:25:30 #292
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_138914153
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 17:47 schreef Specularium het volgende:

[..]

Die vriendinnen hier afschilderen als een stelletje hoeren is natuurlijk veel leuker om te doen.
Schijnbaar ja.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 15 april 2014 @ 18:31:52 #293
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_138914303
Dat stomme gelul over dat die meiden met weet ik veel wie het bed hebben gedeeld... Ik vind het ongepast en mocht het zo zijn, dan is het alsnog compleet irrelevant. :')
  dinsdag 15 april 2014 @ 18:40:20 #294
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138914565
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:31 schreef Voszje het volgende:
Dat stomme gelul over dat die meiden met weet ik veel wie het bed hebben gedeeld... Ik vind het ongepast en mocht het zo zijn, dan is het alsnog compleet irrelevant. :')
dat hoeft niet perse
pi_138914729
Zit Joran eigenlijk nog wel vast daar in Peru ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 15 april 2014 @ 18:46:52 #296
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_138914809
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:40 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat hoeft niet perse
Als ze met die Nederlanders meer hebben gedaan dan alleen reizen, nou en? De meiden worden hier neergezet alsof ze één of ander bordeel vertegenwoordigden.

Ja, misschien zijn ze ontvoerd en wat nog, maar de manier waarop sommigen hier grappig denken te reageren, vind ik misselijkmakend.
  dinsdag 15 april 2014 @ 20:05:38 #297
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138918452
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:46 schreef Voszje het volgende:

[..]

Als ze met die Nederlanders meer hebben gedaan dan alleen reizen, nou en? De meiden worden hier neergezet alsof ze één of ander bordeel vertegenwoordigden.

Ja, misschien zijn ze ontvoerd en wat nog, maar de manier waarop sommigen hier grappig denken te reageren, vind ik misselijkmakend.
ik doelde niet specifiek op die Nederlanders, maar ging in op jouw 'met weet ik veel wie' en 'mocht dat zo zijn'. Vooralsnog weten we niet of daar een relatie in zit.
  dinsdag 15 april 2014 @ 20:21:21 #298
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_138919192
Speculatie :')
Wat meer respect voor de meiden graag. Ze zijn nog steeds vermist ...
Isn't it ironic, don't you think
pi_138919483
Wellicht waren ze in het bezit van een gezonde lever en goede nieren.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 15 april 2014 @ 20:46:39 #300
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_138920300
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:05 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik doelde niet specifiek op die Nederlanders, maar ging in op jouw 'met weet ik veel wie' en 'mocht dat zo zijn'. Vooralsnog weten we niet of daar een relatie in zit.
Ik bedoelde dat het nogal irrelevant is om daar van alles over te gaan verzinnen, aangezien we niets weten. Ik vind het van weinig respect getuigen. Zoals jcdragon ook al aangeeft.
pi_138920492
vol
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')